Мидың негізгі бөлімдері

Картинки по запросу мозг человека рисунок

Картинки по запросу мозг человека рисунок

СҚО Петропавл қаласы С. Шәймерденов атындағы қалалық классикалық гимназия Балабекова Клара Тилабековна

Пән
биология
Сынып 8
Пән мұғалімі: Балабекова К. Т.
Уақыты
21. 10. 2016 ж.
Пән: Тақырыбы
биология: Үлкен ми сыңарлары. Жүйке жүйесінің гигиенасы
Пән: Мақсаты
биология: Оқушыларды үлкен ми сыңарларының құрылысымен, атқаратын қызметімен және жүйке жүйесінің гигиенасы мен таныстыру. Оқушылардың танымдылық қабілетін арттыра отырып, адамның ми құрылысын ғылыми түрде сипаттай білу.
Пән: Табыс критерийлері:
биология:
  1. Ми бөліктерінің қызметін біледі
  2. Үлкен ми сыңарлары қыртысының маңызын түсінеді
  3. Үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтарын ажыратады
  4. Жүйке жүйесіне әсер ететін зиянды заттардың әсерін сипаттайды
  5. Жүйке жүйесінің гигиенасын сақтайды, өмірлерінде қолданады
Пән: Түйінді идея
биология:

Үлкен ми сыңарларының сенсорлық аймақтарын, атқаратын қызметтерін ажыратады, зиянды заттардың адам ағзасына әсерін түсінеді

Сабақтың өту барысы

Сабақ кезеңдері, модуль
Мұғалімнің әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері, модуль:

Кіріспе

Модуль: жаңа әдіс-тәсілдер

Әдіс і: топқа бөлу

Уақыты 5 мин

2 минут

1 тапсырма

Үй тапсырмасын тексеру 5 минут

Үй тапсырмасына берілген уақыт -

7 минут

Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылармен амандасу,

түгелдеу, сабаққа даярлығын қадағалау.

Бүгінгі сабақтың мақсат, міндеттерін қою. Оқушыларды топқа бөлу

Бағалау кестесін тақтаға ілу, топ басшысы оқушылардың бағасын белгілеп отырады

1 тапсырма

Берілген суретке ми бөлімдерін белгілеу 1 минут

2 тапсырма

Тест

Жауаптары:

1С 2А 3В 4С 5Е

Жеке жұмыс жұппен тексереді

Тапсырма мазмұны:

Оқушылар қағаздың бір бөліктерін алады да, қиындыдан ми суретін жинайды. Құрастырылған сурет бойынша топқа бірігеді. А3 қағазына жабыстырады.

1 тапсырма ми бөлімдерін белгілеу

Картинки по запросу мозг человека рисунок

2. тапсырма Тест

1. Мидың орташа салмағы

А 1500-1600

В 1100-1200

С 1300-1400

Д 1800-2000

Е 900-1200

2. Адам миы негізі неше бөлімнен тұрады

А 3

В 2

С 4

Д 1

Е 5

3. Сопақша ми арқылы жүзеге асатын рефлекстер

А қимыл -қозғалыс

В тыныс алу, асқорыту

С жоғары және төменгі бөлімдерге қозуды өткізу

Д тепе-теңдік

Е бағдарлау ұйқыны реттейді

4. Мишық пен ми көпірі мидың қай бөлігінде орналасқан

А Алдыңғы бөлігінде

В Орталық бөлігінде

С Шеткі бөлігінде

Д Артқы бөлігінде

Е ортаңғы мидың алдыңғы бөлігінде

5. Дене температурасын реттейтін ми бөлімі

А Мишық

В Сопақша ми

С Ортаңғы ми

Д Артқы ми

Е Аралық ми

Оқушының әрекеті:

Сабаққа даярланады, жинақталады, жаңа сабаққа ден қояды.

Топқа бөлінеді

Топпен жұмыс

Жеке жұмыс

Тексергенде жұппен жұмыс оқушылар бағалап отырады

Бағалау:

Шапалақтау арқылы бағалау

Дұрыс белгілеген оқушыға 5 ұпай

1 қате 4ұпай

2 қате 3ұпай

Дұрыс белгілеген оқушыға 5 ұпай

1 қате 4ұпай

2 қате 3ұпай

3 қате 2ұпай

Ресурстар:

Оқу құралдары,

таратпа,

сурет

.

Сабақ кезеңдері, модуль:

Негізгі бөлім

( теориялық бөлім)

Мақсаты:

Жеке, жұп және топқа тапсырмалар беру, талдау, жинақтау

Әдісі: ЖИГСО 2

Берілген уақыт -22 минут жалпы

Анаграмманы шешу арқылы 2 минут

Бекіту кезеңі

Модуль: АКТ: интербелсенді тақта.

Берілген уақыт -

3 минут

Мұғалімнің әрекеті:

Балалар ми неше бөлімнен тұрады ?

Ия балалар біз ми бөлімнің ми діңі мен мишықпен таныстық

Ал, енді бүгін өтетін тақырыбымыз «Үлкен ми сыңарлары»

Қазір берілген ресурс көздеріне сүйенуге болады . Оқушылар-

дың жұмыстарын қадағалау, жетекшілік жасау

Сергіту сәті

2 мин

Жаңа тақырып бойыша пысықтау

Оқушылардың жауаптарын қадағалау, жетекшілік жасау.

Назарларын интербелсенді

тақтаға аудару

Сәйкестендіру

Тапсырма мазмұны:

Жеке жұмыс -оқулықпен, ресурс көздерімен жұмыс-

6 мин

3 тапсырма Топпен жұмыс - 2 минут

1 мин Бекбердина Зарина қосымша мәлімет

Топпен жұмыс:

1. топ: Алдыңғы ми. Мидың басты бөліктері және аймақтарының орналасуы

2. - топ: Үлкен ми сыңарларының қызметі.

3- топ: Жүйке жүйесінің гигиенасы.

4- топ: Темекі мен спиртті ішімдіктің жүйке жүйесіне әсері

4 тапсырма Жұппен анаграмманы шешеді

  1. Дйшеү гіліөб
  2. Даңмай ілөбіг
  3. Голотопорвен
  4. Феркелс
  5. Ңғытаро им
  6. Пріөк

Дұрыс жауаптары

  1. Шүйде бөлігі
  2. Маңдай бөлігі
  3. Невропотолог
  4. Рефлекс
  5. Ортанғы ми
  6. Көпір

5 тапсырма Үлкен ми сыңарлары қыртысының сенсорлық аймақтарының орналасуымен сәйкестендір.

:
:
Оқушының әрекеті: Аймақ атаулары
Бағалау: Орналасуы
Ресурстар:

1. Көру аймағы Б

2. Есту аймағы Г

3. Иіс сезу және дәм сезу орталығы

Ғ

4. Тері-бұлшық ет сезім аймағы

5. Қимыл-қозғалыс аймағы

А) маңдай бөлігінде, орталық жүлге алдында;

Ә) төбе бөлігінде, орталық жүлге артында

Б) шүйде бөлігі

В) төбе бөлігі

Г) самай бөлігі

Ғ) маңдай бөлігінің ішкі беті

Жеке жұмыс 7 минут оқулықпен жұмыс

Топта талқылау

2 минут

Топтың ішін сандар арқылы бөлу

Сандық жанұяларға орнын ауыстырады

1 минут

Топтың ішінде түсіндіре бастайды әрбір оқушы

Жеке жұмыс

Тексергенде жұппен жұмыс оқушылар бағалап отырады

Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазады. анаграммада жазылған сөздерге үйден анықтама беріп келеді

Жауабы дұрыс 5 ұпай

Өзін бағалайды

және топ басшысы бағалайды

«Басбармақ» стратегиясы арқылы бағалау

Барлығы дұрыс болса 3 ұпай

1 қате 2 ұпай

2-3 қате болса

1 ұпай

Оқулық 8 сын

Білімділер сайыты алынған ресурстар

Интербелсенді тақта ноутбук

Интербелсенді тақта, ноутбук тақырып қа сай слайд материалдары көрсету

Сабақ кезеңдері, модуль:
Мұғалімнің әрекеті:
Сабақ кезеңдері, модуль:
Мұғалімнің әрекеті:
Сабақ кезеңдері, модуль:

Қорытынды

5 минут

Мұғалімнің әрекеті:

2. Берілген тірек-сызбаны толықтыру.

2 минут

Қосымша материал

Слаидтан көрсету

1 минут

Тапсырма мазмұны:

Мидың негізгі бөлімдері

Мидың негізгі бөлімдері

Оқушының әрекеті: Топпен жұмыс
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақ кезеңдері, модуль: Үйге тапсырма беру Уақыты: 2 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Ми бөліктері және үлкен ми сыңарлары қыртысының аймақтары

тақырыбын оқып келу, дәптерге 58 беттегі кестелерді толтыру

Тапсырма мазмұны: Бағалау парағындағы бағаларын қою
Оқушының әрекеті:

Топ басшы бағаларын қойып береді

Параграф 16

Салыстыру

Бағалау: .
Ресурстар: Оқу құралдары
Сабақ кезеңдері, модуль:

Кері байланыс

Күннің түсіне түрлі-түсті смайликтер жабыстыру

Уақыты -1 мин

Мұғалімнің әрекеті:

«Сары» -маған бәрі ұнады,

«көк»- кейбір тапсырмалар маған қиындық келтірді,

«қызыл»-мен ешнәрсе түсінбедім

Қосымша материалдар

І топ Адамның оң және сол жақтағы ми сыңарларының қызметі әртүрлі. Оңқайдың сол жақ ми сыңарында, ал солақайдың оң жақ ми сыңарында адам туылғаннан кейін қалыптасатын есту және сөйлеу мен жазудың қимыл-қозғалыс орталықтары орналасқан. Жүйке жүйесі ауруларыныңсебебін, алдын алу, емдеу және диагностика қою әдістерін невропатологанықтайды. Ми сыңары 4 бөлікке бөлінген Үлкен ми сыңарлары

Беті сұр заттан - қыртыстан түзілген. Бас сүйек сауытының ми бөлімінде орналасқан

Мидың ең үлкен және эволюциялық тұрғыдан ең жас бөлімі

Қосымша материалдар

ІІ топ 1. Не себепті сол жақ ми сыңары сөзді түсіну, құрастыру, сөз символдары мен жұмысын қамтамасыз етеді?

Ж: Себебі, сол жақ ми сыңары талдау процесіне қатысып, қисындыойлауды басқарады.

2. Не себепті оң жақ ми сыңары кеңістік сигналына жауапты заттарды көру және сипап сезу арқылы таниды?

Ж: Себебі, оң жақ ми сыңары нақтылы, яғни бейнелі ойлау амалын басқарады

Қыртыстың өткізгіш жолдары ақ заттан түзілге

Термин сөздердің анықтамасын жаз және жатта

Орталық жүлге - маңдай бөлігін төбе бөлігінен ажыратады.

Бүйірлік жүлге - самай бөлігін шектейтін жүлге

Есту аймағы - самай бөлігінде,

Иіс сезу және дәм сезу аймағы - төбе және самай бөліктерінің шегінде,

Көру аймағы - шүйде бөлігінде,

Қимыл-қозғалыс аймағы - орталық жүлге алдында, маңдай бөлігінде,

Тері-бұлшықет сезімінің аймағы - орталық жүлгенің артындаорналасқан.

Қабілеттілік - қандай да бір іс-әрекетті тиімді меңгерудің психикалықмүмкіндігі.

Электроэнцефалография -мидың жұмыс істеу белсендігін анықтайтын құрал

Термин сөздердің анықтамасын жаз және жатта.

Орталық жүлге - маңдай бөлігін төбе бөлігінен ажыратады.

Бүйірлік жүлге - самай бөлігін шектейтін жүлге

Есту аймағы - самай бөлігінде,

Иіс сезу және дәм сезу аймағы - төбе және самай бөліктерінің шегінде,

Көру аймағы - шүйде бөлігінде,

Қимыл-қозғалыс аймағы - орталық жүлге алдында, маңдай бөлігінде,

Тері-бұлшықет сезімінің аймағы - орталық жүлгенің артындаорналасқан.

Қабілеттілік - қандай да бір іс-әрекетті тиімді меңгерудің психикалықмүмкіндігі.

Электроэнцефалография -мидың жұмыс істеу белсендігін анықтайтын құрал

Термин сөздердің анықтамасын жаз және жаттаОрталық жүлге - маңдай бөлігін төбе бөлігінен ажыратады.Бүйірлік жүлге - самай бөлігін шектейтін жүлгеЕсту аймағы - самай бөлігінде,Иіс сезу және дәм сезу аймағы - төбе және самай бөліктерінің шегінде,Көру аймағы - шүйде бөлігінде,Қимыл-қозғалыс аймағы - орталық жүлге алдында, маңдай бөлігінде,Тері-бұлшықет сезімінің аймағы - орталық жүлгенің артындаорналасқан.Қабілеттілік - қандай да бір іс-әрекетті тиімді меңгерудің психикалықмүмкіндігі.Электроэнцефалография -мидың жұмыс істеу белсендігін анықтайтын құрал:

Термин сөздердің анықтамасын жаз және жатта.

Орталық жүлге - маңдай бөлігін төбе бөлігінен ажыратады.

Бүйірлік жүлге - самай бөлігін шектейтін жүлге

Есту аймағы - самай бөлігінде,

Иіс сезу және дәм сезу аймағы - төбе және самай бөліктерінің шегінде,

Көру аймағы - шүйде бөлігінде,

Қимыл-қозғалыс аймағы - орталық жүлге алдында, маңдай бөлігінде,

Тері-бұлшықет сезімінің аймағы - орталық жүлгенің артындаорналасқан.

Қабілеттілік - қандай да бір іс-әрекетті тиімді меңгерудің психикалықмүмкіндігі.

Электроэнцефалография -мидың жұмыс істеу белсендігін анықтайтын құрал

Термин сөздердің анықтамасын жаз және жатта.Орталық жүлге - маңдай бөлігін төбе бөлігінен ажыратады.Бүйірлік жүлге - самай бөлігін шектейтін жүлгеЕсту аймағы - самай бөлігінде,Иіс сезу және дәм сезу аймағы - төбе және самай бөліктерінің шегінде,Көру аймағы - шүйде бөлігінде,Қимыл-қозғалыс аймағы - орталық жүлге алдында, маңдай бөлігінде,Тері-бұлшықет сезімінің аймағы - орталық жүлгенің артындаорналасқан.Қабілеттілік - қандай да бір іс-әрекетті тиімді меңгерудің психикалықмүмкіндігі.Электроэнцефалография -мидың жұмыс істеу белсендігін анықтайтын құрал:

Термин сөздердің анықтамасын жаз және жатта.

Орталық жүлге - маңдай бөлігін төбе бөлігінен ажыратады.

Бүйірлік жүлге - самай бөлігін шектейтін жүлге

Есту аймағы - самай бөлігінде,

Иіс сезу және дәм сезу аймағы - төбе және самай бөліктерінің шегінде,

Көру аймағы - шүйде бөлігінде,

Қимыл-қозғалыс аймағы - орталық жүлге алдында, маңдай бөлігінде,

Тері-бұлшықет сезімінің аймағы - орталық жүлгенің артындаорналасқан.

Қабілеттілік - қандай да бір іс-әрекетті тиімді меңгерудің психикалықмүмкіндігі.

Электроэнцефалография -мидың жұмыс істеу белсендігін анықтайтын құрал

Бағалау парақшасы

Тақырыбы: Үлкен ми сыңарлары.


Ұқсас жұмыстар
Ми.Ми бөлімдері,олардың құрылысы мен қызметі
Қаназдық ауруы
Жүректің құрылысы
Мидың құрлысы, мишық. 8 сынып
Қатыспаған оқушылар саны
Білім алушыларды топқа бөлу
Тақтадағы тірек сөздерді тексеріліп
Жүйке жүйесі. 8-сынып
Мишық қыртысының қабаттары
Логопедия негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz