7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Газдардың, сұйықтардың және қатты денелердің молекулалық құрылысы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:
Қысым
Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
Қысым:
Бөлімі:: Күні:
Қысым:
Бөлімі:: Сыныбы:
Қысым: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
Қысым: Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
Қысым: 7. 3. 1. 1 - заттардың молекулалық құрылысы негізінде, газдардың сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттау;
Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
Қысым: - заттардың молекулалық құрылысы негізінде, газдардың сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттайды;
Бөлімі:: Құндылықтарға баулу
Қысым:

Бірлік және ынтымақ:

- ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау (топтық жұмыс)

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

3 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар «Атомдар мен молекулалар» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.

1-топ. Қатты денелер

2-топ. Сұйықтар

3-топ. Газдар

Бағалау: Сабақ басында бағалау парақтарын таратып беру
Ресурстар: 7 сыныпқа арналған оқулық, презентация
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа дайындық

5 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

«Ой қозғау» әдісі

Оқушылардың жаңа сабаққа дайындығын тексеру мақсатында проблемалық сұрақтар қою.

1. Неліктен қатты денелер өз пішінін, ал сұйықтар өзі құйылған ыдыс пішінін сақтайды?

2. Неліктен қатты денелерді сындыру, майыстыру қиын?

3. Неліктен газды ашық ыдыста сақтауға болмайды?

Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау

Мұғалім түсіндірмесі (3 минут)

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.
Бағалау: ҚБ: «Жарайсың! Керемет!» деген сөздермен ауызша мадақтау, ынталандыру
Ресурстар:

Интерактивті тақта

презентация

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

Топтық жұмыс

12 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі.

1-топ. Үш сөйлем, бір түйінді ой

2-топ. Анықтамалық кесте (қосымша 1)

3-топ. Физикалық диктант (қосымша 2)

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасайды. Топ ішінде қатты, сұйық, газдардың қасиеттері, олардың молекулалық құрылымы туралы талдайды. 3 топ берілген тапсырманы орындап, топ спикерлері қорғайды.
Бағалау:

Дескриптор:

-кестеге газдар, қатты денелер, сұйықтар қасиеттерін кестеге толтырады;

-заттың агре- гаттық күйі қасиеттері туралы 3 сөйлеммен айтады;

ҚБ: мен жұлдызымды . . . беремін

Ресурстар:

Суреттер, тапсырма бар парақша, жұлдыз

https://thumbs.dreamstime.com/b/golden-star-24134538.jpg слайд

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жұптық жұмыс

7 минут

Жеке жұмыс

15 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

«Көршіңмен бөліс» әдісі

(қосымша 3)

Графикалық диктант

«Ұшқыр ой» әдісі. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары (қосымша 4)

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар жұппен графикалық диктантты орындайды.

Оқушылар жеке жұмыста қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындайды.

Бағалау:

ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды

2 балл

ҚБ: өзін-өзі бағалау

Әр тапсырмаға- 2 балл.

Жалпы-8 балл

Ресурстар:

Тапсырма бар парақша

Тапсырма бар парақша

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

3 минут

Педагогтің іс-әрекеті:

Рефлексия. «Менің пікірім . . . »

Мен үйренген үш жаңалық-

Көбірек білгім келетін екі мәселе-

Мен қойғым келетін бір сұрақ-

Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау

Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. Өзіміз жасаймыз. 105-бет

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабаққа жазбаша кері байланыс береді.
Бағалау: 1-10 балл
Ресурстар: стикерлер

Топтық жұмыс

Кестені толтырыңдар

(қосымша 1)

Заттың агрегаттық күйлері
Қасиеттері
№: 1
Заттың агрегаттық күйлері:
:
Қасиеттері:
№: 2
Заттың агрегаттық күйлері:
:
Қасиеттері:
№: 3
Заттың агрегаттық күйлері:
:
Қасиеттері:


Физикалық диктант (қосымша 2)

Заттың химиялық қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі . . . деп аталады. Зат молекулаларын құрайтын бөлшектерді . . . деп атайды.

. . . - химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі. Белгілі бір түрдегі атомдардың жиынтығы . . . деп аталады. Заттың табиғатта үш агрегаттық - . . . , . . . , . . . күйі бар.

. . . көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.

. . . көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.

. . . аққыш, оның меншікті көлемі бар, бірақ меншікті пішіні жоқ . . . меншікті көлемі де, пішіні де болмайды.

Физикалық диктант (қосымша 2)

Заттың химиялық қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі . . . деп аталады. Зат молекулаларын құрайтын бөлшектерді . . . деп атайды.

. . . - химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі. Белгілі бір түрдегі атомдардың жиынтығы . . . деп аталады. Заттың табиғатта үш агрегаттық - . . . , . . . , . . . күйі бар.

. . . көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.

. . . көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.

. . . аққыш, оның меншікті көлемі бар, бірақ меншікті пішіні жоқ . . . меншікті көлемі де, пішіні де болмайды.

Физикалық диктант (қосымша 2)

Заттың химиялық қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі . . . деп аталады. Зат молекулаларын құрайтын бөлшектерді . . . деп атайды.

. . . - химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі. Белгілі бір түрдегі атомдардың жиынтығы . . . деп аталады. Заттың табиғатта үш агрегаттық - . . . , . . . , . . . күйі бар.

. . . көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.

. . . көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.

. . . аққыш, оның меншікті көлемі бар, бірақ меншікті пішіні жоқ . . . меншікті көлемі де, пішіні де болмайды.


Жұптық жұмыс. «Көршіңмен бөліс» әдісі

(қосымша 3)

1-жұп. Ауадан гөрі суда қозғалу қиынырақ. Ауа молекулалары мен су молекулаларының қозғалғыштығы жөнінде не айтуға болады?

2-жұп. Графикалық диктант (дұрыс жауапқа белгісі, бұрыс жауапқа - белгісі қойылады )

1. Молекула кішкентай масса деген мағынаны білдіреді.


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді жоспар: 8-сынып физика - Қатты денелердің деформациясы және деформация түрлері
Қысқа мерзімді жоспар (7-сынып): Денелердің өзара әрекеттесуі - масса және массаны өлшеу
8-сыныпқа арналған: Заттың агрегаттық күйлері, қатты денелердің балқу мен қатаю үдерістері және олардың температуралары
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Вирусқа қарсы қауіпсіздік
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Мұхиттар мен теңіздерге байланысты апаттар
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар: Атом орбитальдарының гибридтенуі (sp, sp2, sp3), молекулалық геометрия және зат қасиеттерінің құрылымдық тәуелділігі
Химия (10-сынып): құрамындағы элементтердің массалық үлесі бойынша эмпирикалық және молекулалық формулаларды құрастыруға арналған қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар: 8-сынып биология пәні - лейкоциттердің құрылысы мен қызметі
Атмосфералық қысым және Торричелли тәжірибесі: 7-сыныпқа арналған ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары
8-сынып биологиясы: Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметі (Қысқа мерзімді жоспар №1)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz