Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қатты денелер

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлімі:
Қысым
Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сыныбы:
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
7.3.1.1 - заттардың молекулалық құрылысы негізінде, газдардың сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттау;

Сабақтың мақсаты:
- заттардың молекулалық құрылысы негізінде, газдардың сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттайды;

Құндылықтарға баулу
Бірлік және ынтымақ:
- ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау (топтық жұмыс)

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.
Топқа бөлу

Оқушылар <<Атомдар мен молекулалар>> әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.
1-топ. Қатты денелер
2-топ. Сұйықтар
3-топ. Газдар

Сабақ басында бағалау парақтарын таратып беру

7 сыныпқа арналған оқулық, презентация

Жаңа сабаққа дайындық
5 минут

<<Ой қозғау>> әдісі
Оқушылардың жаңа сабаққа дайындығын тексеру мақсатында проблемалық сұрақтар қою.

1.Неліктен қатты денелер өз пішінін, ал сұйықтар өзі құйылған ыдыс пішінін сақтайды?
2.Неліктен қатты денелерді сындыру, майыстыру қиын?
3.Неліктен газды ашық ыдыста сақтауға болмайды?

Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау

Мұғалім түсіндірмесі (3 минут)

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады. Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.

ҚБ: <<Жарайсың! Керемет!>> деген сөздермен ауызша мадақтау, ынталандыру

Интерактивті тақта

презентация

Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
12 минут

<<Ойлан. Жұптас. Бөліс>> әдісі.

1-топ. Үш сөйлем, бір түйінді ой
2-топ. Анықтамалық кесте (қосымша 1)
3-топ. Физикалық диктант (қосымша 2)

Оқушылар оқулықтағы мәтінмен жұмыс жасайды. Топ ішінде қатты, сұйық, газдардың қасиеттері, олардың молекулалық құрылымы туралы талдайды. 3 топ берілген тапсырманы орындап, топ спикерлері қорғайды.

Дескриптор:
-кестеге газдар, қатты денелер, сұйықтар қасиеттерін кестеге толтырады;
-заттың агре- гаттық күйі қасиеттері туралы 3 сөйлеммен айтады;

ҚБ: мен жұлдызымды ........... беремін

Суреттер, тапсырма бар парақша, жұлдыз
слайд

Жұптық жұмыс
7 минут

Жеке жұмыс
15 минут

<<Көршіңмен бөліс>> әдісі
(қосымша 3)
Графикалық диктант

<<Ұшқыр ой>> әдісі. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары (қосымша 4)

Оқушылар жұппен графикалық диктантты орындайды.

Оқушылар жеке жұмыста қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындайды.

ҚБ: дайын жауаптар үлгісі арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды
2 балл

ҚБ: өзін-өзі бағалау
Әр тапсырмаға- 2 балл.
Жалпы-8 балл

Тапсырма бар парақша

Тапсырма бар парақша

Сабақтың соңы
3 минут

Рефлексия. <<Менің пікірім...>>
Мен үйренген үш жаңалық-
Көбірек білгім келетін екі мәселе-
Мен қойғым келетін бір сұрақ-

Бағалау. 10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау

Үй тапсырмасы. Тақырыпты оқу. Өзіміз жасаймыз. 105-бет

Оқушылар бүгінгі сабаққа жазбаша кері байланыс береді.

1-10 балл

стикерлер

Топтық жұмыс
Кестені толтырыңдар
(қосымша 1)


Заттың агрегаттық күйлері

Қасиеттері
1

2

3

Физикалық диктант (қосымша 2)
Заттың химиялық қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі ............................... деп аталады. Зат молекулаларын құрайтын бөлшектерді ................................... деп атайды.
............................ - химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі. Белгілі бір түрдегі атомдардың жиынтығы ................................... ..................................... деп аталады. Заттың табиғатта үш агрегаттық - ..........................., ............................... , ............................. күйі бар.
................................. .................. көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.
............................ ............................ көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.
........................ аққыш, оның меншікті көлемі бар, бірақ меншікті пішіні жоқ. .............................. меншікті көлемі де, пішіні де болмайды.

Физикалық диктант (қосымша 2)
Заттың химиялық қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі ............................... деп аталады. Зат молекулаларын құрайтын бөлшектерді ................................... деп атайды.
............................ - химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі. Белгілі бір түрдегі атомдардың жиынтығы ................................... ..................................... деп аталады. Заттың табиғатта үш агрегаттық - ..........................., ............................... , ............................. күйі бар.
................................. .................. көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.
............................ ............................ көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.
........................ аққыш, оның меншікті көлемі бар, бірақ меншікті пішіні жоқ. .............................. меншікті көлемі де, пішіні де болмайды.

Физикалық диктант (қосымша 2)
Заттың химиялық қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі ............................... деп аталады. Зат молекулаларын құрайтын бөлшектерді ................................... деп атайды.
............................ - химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтін ең ұсақ бөлшегі. Белгілі бір түрдегі атомдардың жиынтығы ................................... ..................................... деп аталады. Заттың табиғатта үш агрегаттық - ..........................., ............................... , ............................. күйі бар.
................................. .................. көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.
............................ ............................ көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады.
........................ аққыш, оның меншікті көлемі бар, бірақ меншікті пішіні жоқ. .............................. меншікті көлемі де, пішіні де болмайды.

Жұптық жұмыс. <<Көршіңмен бөліс>> әдісі
(қосымша 3)
1-жұп. Ауадан гөрі суда қозғалу қиынырақ. Ауа молекулалары мен су молекулаларының қозғалғыштығы жөнінде не айтуға болады?
2-жұп. Графикалық диктант (дұрыс жауапқа белгісі, бұрыс жауапқа - белгісі қойылады )
1.Молекула кішкентай масса деген мағынаны білдіреді.
2.Кез келген дене микробөлшектерден тұрады, олар ретсіз қозалады және бір-бірімен әрекеттеседі.
3.Зат молекулаларын құрайтын бөлшектер протондар деп аталады.
4.Атом - протон, нейтрон, электрон деп аталатын бөлшектерден тұрады.
5.Қатты денелердің молекулалары бір-бірінен алшақтау орналасқан.
6.Ермексаз, шыны, балауыз аморфты денелерге жатады.
7.Бір заттың әртүрлі агрегаттық күйдегі молекулалары бірдей болады.

3-жұп. Венн диаграммасы (Қатты, сұйық, газтәрізді денелерді салыстыру)

Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
(қосымша 4)

1-тапсырма

0-100 0С температуралар аралығында әртүрлі агрегаттық күйлерде болатын төмендегі заттарды кестеге толтырыңдар: алтын, күміс, мыс, су, мұз, су буы, ауа, спирт, сүт, бензин, керосин, ағаш, темір, табиғи газ, көмір.
Қатты
Сұйық
Газ тәрізді

2-тапсырма

Қатты денелердің, сұйықтардың және газдардың молекулалық құрылымын сипаттаңдар.
3-тапсырма. Сәйкесін тап

Оңай сығып, көлемін өзгертуге болады. Өзіне берілген көлемді толық толтырады.

Мұндай денелерді қысу немесе созу үшін өте көп күш жұмсау керек

Молекулалары бір-біріне жақын орналасқандықтан, көлемін өзгерту өте қиын.

Дескриптор:
-заттың агрегаттық күйлерінің мысалдарын кестеге толтырады;
-қатты денелердің, сұйықтардың, газдардың молекулалық құрылымын сипаттайды.
-заттардың молекулаларының орналасуына берілген суреттерді дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді

Ұқсас жұмыстар
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы. 7 сынып
Қатты дене қасиеттері
Паскаль заны
Егіннің жайын сепкен білер, Арбаның жайын жеккен білер
Қысым жайлы ақпарат ( 7- сынып )
Молекула - кинетикалық теорияның негіздері
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі
Қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. паскаль заңы
Оқушыларға қысымның қатты денелер, сұйықтар мен газдар арқылы берілуін
Сабақтың сәттері
Пәндер