Оқиғалар тізбегі

Мұғалімнің аты-жөні: Серік Інжу
Пәні: Қазақ әдебиеті
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: Өткізілу орны
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: 5--сынып
Пәні:Қазақ әдебиеті: Сабақ:
Мерзімі:07. 01. 2025
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: Тақырыбы: Б. Соқпақбаев «Түбі адам болатын бала»
Пәні:Қазақ әдебиеті: бекіту
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: Сабақтың мақсаты:
Пәні:Қазақ әдебиеті: 5. 3. 4. 1 оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: Сабақтың көрнекілігі
Пәні:Қазақ әдебиеті: кеспе қағаздар, стик, оқулық, суреттер топтамасы, ноутбук
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: Сабақтың әдіс-тәсілдері
Пәні:Қазақ әдебиеті: Сұрақ-жауап, талдау, рөлдік ойын.
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: Сабақтың жоспары
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: І кезең Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу: Оқушылармен амандасу, зейінін сабаққа аудару. Сыныпты Мозайка әдісі арқылы 2 топқа бөлу /3мин
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу:

Психологиялық дайындық: Жабырқауды білмейміз,

Жалқаулықты сүймейміз.

Біз талантты жас ұлан,

Үлгі аламыз жақсыдан

Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу:

Үй тапсырмасы

«Көпір»

тапсырмалары:

3 мин

Пәні:Қазақ әдебиеті: «Қожаға хат», «Менің басымнан өткен қызықты оқиғам»
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу:

ІІ кезең

Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгерту

Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу:

Мұғалімнің кіріспе сөзі

3 мин

Пәні:Қазақ әдебиеті: . Жаңа сабақты меңгерту
Балалар, сендер «Менің атым Қожа» фильмін көрдіңдер ғой, иә. Ендеше, мен сендерге жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында бүгінгі өтілетін тараудан үзінділер айта отырып ой тастайын.
«Мен өзімнің он үш жыл өмірімнің ішіндегі ең бір қатыгез күнді бастан кештім».
- Қожа бұл сәтті қашан бастан кешіріп еді?
- Қожаның тәртіпсіздік қылықтарын, әсіресе соңғы жасаған ағаттығын, яғни Майқанованың сөмкесіне бақа әкеп салған әрекетін талқылау мақсатында болып жатқан педкеңесте.
- Дұрыс, айтасыңдар. Қожа қанша тәртіпсіздік істесе де, мұғалімдер оны кешіріп келген еді, иә. Осы жолғы кеңес ұзаққа созылды. Осы кезде Қожа өз мәселесінің шешілу қорытындысы, талқылану процесі жайлы өзінше ой қорытып отырды. Кеңес те аяқталды. «Мен туралы не деп жатыр?» екен деп дегбірі қашқан Қожа бұл кезде қайда отыр еді?
- Мектеп терезесінің тұсында тұрған теректің үстінде отыр еді.
. . . Педкеңес аяқталды, жұрт тарай бастады. Ахметов пен Майқанова оқшауланып, Қожа тұрған теректің түбінен өтіп бара жатып не дейді?
- «Түбінде адам болатын бала»
- Өте дұрыс. Біз жаңа сабақтың мазмұнын бірлесе айта отырып, тақырыпты да анықтап алдық.
- Өздерің көрген кино соңында осы сөзден Қожа қорытынды шығара ма?
- Иә, қорытынды шығарғаны соншалық, ол өзіне құпия кеңес өткізіп, онда өз жасаған қателіктері, оны түзету және болдырмау үшін не жасау керектігі туралы қаулы шығарады.
Сонымен, балалар, біз Бердібек Сокпақбаевтың «Менің атым Қожа» повесімен танысып шықтық. Енді сабақты қаншалықты меңгергенімізді байқау үшін өтілген барлық тараулар бойынша бірнеше тапсырмалар орындап көрейік.
Сабақтың өтілу жоспары:
1. Мынау кім? Оқиғалар тізбегі
2. Бұл қай сәт? Сұрақ- жауап
3. Теріп алу стратегиясы
4. Ой тастау
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу:

«Білу»

4 мин

Пәні:Қазақ әдебиеті:

Мынау кім?
1. Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап - сыпсыңдағыш кім? (Жантас)
2. Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. (С. Майқанова)
3. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? (С. Майқанова)
4. Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың? (С. Майқанова)
5. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. (Мектеп күзетшісі Сәйбек қарт)
6. Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер? (Зоология пәнінің мұғалімі Оспанов)
7. “Сен оқуды тастасаң, маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың. Сонда маған шапағатың тиер. ” (Сұлтан)

Оқиғалар тізбегі
(Ойынның шарты: шатасқан оқиғаларды рет-ретімен қою)
1. Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын
2. Бақаның әлегі
3. Педсовет
4. Жолдама алған Жантас
5. Оқулық емес, қант аламын

Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу:

«Түсіну»

6 мин

Пәні:Қазақ әдебиеті:

Бұл қай сәт?

1. Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін-ай!

Жауабы: Орыс әдебиетінен Анфиса Михайловна А. Пушкиннің «Қысқы кеш» өлеңін жатқа сұрағандағы сәт.

2. Есікті аша бергенде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.

Жауабы: Бақа оқиғасынан кейін апасына кездесер сәт.

3. Маңдайдан буым бұрқырап, есік алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара ма?

Жауабы: Педкеңес болып жатқан сәт.

Сұрақ -жауап

1. Адамның атының сүйкімді болуы да зор бақыт па деймін. Мәселен, . . . деген аттарды алып қараңдаршы, айтуға да ықшам, естір құлаққа да жағымды. Ол қандай есімдер?

Жауабы :Мұрат, Болат, Ербол, Бақыт

2. Тағы да мамам тұрып, басын изеп, мақұлдап, бірдеңе айтты. Анасының сөзі.

Жауабы: Шығарсаңдар, шығарыңдар мектептен!Кетсін қаңғып. Менің де жүйкемді жүн етіп құртып бітті бұл оңбаған!

3. Лаула!Лаула жігер оты!-деп шығарма қалай аяқталған еді?

Жауабы :Самға қиял құсы! Асығатыным да, аңсайтыным да ертеңгі болашағым.

4. Мамам жайлауға жүріп кетті. Мен мектепке келе жатырмын. Көңілім көтеріңкі, бойым сергек.

Анасының қандай сөзі құлағынан кетер емес?

Жауабы: Мен үшін сенің адам болғаныңнан артық ешқандай да бақыт жоқ.

1. Қадыров түбінде адам болатын бала, -дейді Майқанова. Ахметов не деп қостады?

Жауабы: -Оты бар, -деп қостады.

2. Шешесі таңертең жайлауға қайтпақшы болды. Қожа анасын құшақтап не деп жылыды?

Жауабы : Жоқ, маматай, кетпеші, жаным мама! Ендігәрі тәртіпсіздік істесем, оңбай, көгермей кетейін.

3. Көк көз келіншек сатушыға не деп дауыстап жатыр?

Жауабы: Анау сұр кепкалы балаға бермеңіз. Ол кезексіз кіріп кетті.

4. Қожаның айтуы бойынша Жантас қандай бала?

Жауабы: Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап сыпсыңдағыш, өзі тақтаға шыққанда көрінгенге құлақ түргіш бала.

Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу:

«Қолдану»

6 мин

Пәні:Қазақ әдебиеті: «Менің атым Қожа» повесінен оқушылар үзінді қояды.
Мұғалімнің аты-жөні:Серік Інжу:

Сергіту сәті

2 мин

Пәні:Қазақ әдебиеті: “Иесіне қайтар” ойыны (Сергіту сәті)

Жауап берші, достым!
1. Менің он үш жыл өмірімдегі ең қатігез күн қашан болып еді?
2. Мен үйімде төргі бөлменің есігін жауып алып, кеңес өткізгенімді білесіңдер. Сонда кімнің мәселесін қарадым?
3. Шыбыным, әйтеуір

Ұқсас жұмыстар
Менің атым қожа. 2 сынып
Шығарма мазмұнын түсінесің
Менің атым қожа жайлы ақпарат
Б.соқпақбаев «менің атым қожа»
Қожа бейнесі «түбінде адам болатын бала»
Арифметикалық прогрессияның алқашқы n мүшесінің формуласы
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
Электр тізбегі
Сандар тізбегі және олардың берілу тәсілдері
Мәтіндік құжат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz