Бағалау критерийлері. Сабақтың басы

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика

Мектеп: Астана қаласы ФМБ НЗМ
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Күні:
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:

Мұғалімнің ТАӘ:

Жанаева Г. Ш.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Сынып: 9
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:

Қатыспағандар саны:

Қатысқандар саны :

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ: Мәңгілік Ел - мұратым
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Осы сабақ арқылы іске асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ: 9. 2. 2. 1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Сабақтың мақсаты
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ: Қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Бағалау критерийлері
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:

Оқушы:

Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерінің тілдік ерекшеліктерін біледі;

Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Тілдік мақсаттар
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:

Пән лексикасы және терминология:

Синонимдер, сөздердің ауыспалы мағынасы, терминдер, неологизмдер, сұраулы және лепті сөйлем, қаратпа сөз

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Құндылықтар
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ: Ашықтық, өмір бойы оқу, құндылықтарды дәріптеу
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Пәнаралық байланыс
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ: Әдебиет, тарих
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ: -
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Сабақтың барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика: Сабақ кезеңдері
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ: Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:

Сабақтың басы

3 минут

Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:

Қызығушылықты ояту

Қорқыттың «Мәңгі өмір сүру» мен Елбасының «Мәңгілік ел» идеясында қандай философия жатыр?

Оқушылардың тұжырым, пікірлері тыңдалады.

Картинки по запросу мәңгілік ел мұратым

Похожее изображение Мұғалім сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылайды.

https://www. google. kz/ кескіндемелері
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:

Сабақтың ортасы

5 мин

5 мин

10 мин

10 мин

5 мин

Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:

Мағынаны тану

*Оқушылар стильдердің тілдік ерекшеліктерін қайталайды.

Тыңдалым алды тапсырмасы

*Оқушылар тақырыпқа байланысты топтастыру жасайды. Әдеби нормадағы сөз, сөз тіркесі, сөйлем формасында жеткізеді. Әр топ өз жұмысын ұсынады.

Бағалау. «Оқушылардың қошеметі» әдісі

Білімланд сайтынан «Мәңгілік ел» видеосын көру.

Тыңдалым тапсырмасы

1-тапсырма. Оқушылар видеоматериалды 2 рет тыңдайды. Кестені толтырады. Ж.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2-тапсырма. Тыңдалым мәтінінің стилін, стильдің тілдік құралдарын анықтайды.

Публицистикалық стильдің сипатына сай мынадай тілдік тұлғалар қатынасады:

а) экспрессивті сөздер, мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестер, сөйлемдер;

ә) тақырыпқа сай терминдер, неологизмдер;

б) толымсыз сөйлемдер, эллипсис сөйлемдер;

в) тыңдаушылардың көңілін бұратын қаратпа сөздер, сұраулы және лепті сөйлемдер.

Осы тұлғалар публицистикалық сөзге экспрессивтік екпін, ырғақ, жинақылық бейне береді.

Өзін-өзі бағалау. Оқушы дескриптор бойынша өзін бағалайды. Мұғалім мысал ретінде бір оқушының жұмысын дауыстатып оқытып, өзіне бағалатып, оған кері байланыс береді.

:
:
:
:
:
:
:
:

Тыңдалым соңы тапсырмасы

Оқушылар ойын жинақтап, төрт сөйлем жазады.

  1. Тыңдаған мәтін бойынша пікіріңді білдір
  2. Пікіріңді дәлелде ( . . . , себебі . . . )
  3. Өмірмен байланыстырып мысал келтір
  4. Ой қорытындысын жаса
Оқиға
Жауап

Қазақ пен Қалмақ соғысы.

Жеңіске қалай жетті?

Неліктен 2050 жыл?
Болашақ қазақстандықтар қандай болмақ?
Қандай құндылықтар аталды?
«Мәңгілік ел» формуласының маңызы неде?
Дескриптор
Өзіндік бағалау
Сұрақтарға дұрыс жауап жаза алдым
Әдеби нормадағы тіркестерді қолдандым
Деректерді келтірдім
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерінің тілдік құралдарын анықтадым
https://bilimland. kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/manggilik-el
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика:
Мектеп:Астана қаласы ФМБ НЗМ:
Ұзақ

Ұқсас жұмыстар
Мақсат үстеулері
Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау
Химиялық элементтердің табиғи топтары
Күрделі функциялар
Абай Құнанбаевтың қара сөздері
Әрқайсысының қолында доп
Сабақтың ортасы. Сабақтың тақырыбы
Ана тақырыбындағы әңгімелерін оқу
Бұрыштардың түрлері
Есімдіктерді қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz