Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау критерийлері. Сабақтың басы

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика
Мектеп: Астана қаласы ФМБ НЗМ
Күні:
Мұғалімнің ТАӘ:
Жанаева Г.Ш.
Сынып: 9
Қатыспағандар саны:
Қатысқандар саны :
Сабақтың тақырыбы
Мәңгілік Ел - мұратым
Осы сабақ арқылы іске асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану
Сабақтың мақсаты
Қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану
Бағалау критерийлері
Оқушы:
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерінің тілдік ерекшеліктерін біледі;
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды.
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология:
Синонимдер, сөздердің ауыспалы мағынасы, терминдер, неологизмдер, сұраулы және лепті сөйлем, қаратпа сөз
Құндылықтар
Ашықтық, өмір бойы оқу, құндылықтарды дәріптеу
Пәнаралық байланыс
Әдебиет, тарих
Осыған дейін меңгерілген білім
-
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
3 минут
Қызығушылықты ояту
Қорқыттың <<Мәңгі өмір сүру>> мен Елбасының <<Мәңгілік ел>> идеясында қандай философия жатыр?
Оқушылардың тұжырым, пікірлері тыңдалады.
Мұғалім сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылайды.
https://www.google.kz/ кескіндемелері
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
10 мин
10 мин
5 мин
Мағынаны тану
*Оқушылар стильдердің тілдік ерекшеліктерін қайталайды.
Тыңдалым алды тапсырмасы
*Оқушылар тақырыпқа байланысты топтастыру жасайды. Әдеби нормадағы сөз, сөз тіркесі, сөйлем формасында жеткізеді. Әр топ өз жұмысын ұсынады.
Бағалау. <<Оқушылардың қошеметі>> әдісі
Білімланд сайтынан <<Мәңгілік ел>> видеосын көру.
Тыңдалым тапсырмасы
1-тапсырма. Оқушылар видеоматериалды 2 рет тыңдайды. Кестені толтырады. Ж.
Оқиға
Жауап
Қазақ пен Қалмақ соғысы.
Жеңіске қалай жетті?
Неліктен 2050 жыл?
Болашақ қазақстандықтар қандай болмақ?
Қандай құндылықтар аталды?
<<Мәңгілік ел>> формуласының маңызы неде?
2-тапсырма. Тыңдалым мәтінінің стилін, стильдің тілдік құралдарын анықтайды.
Публицистикалық стильдің сипатына сай мынадай тілдік тұлғалар қатынасады:
а) экспрессивті сөздер, мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестер, сөйлемдер;
ә) тақырыпқа сай терминдер, неологизмдер;
б) толымсыз сөйлемдер, эллипсис сөйлемдер;
в) тыңдаушылардың көңілін бұратын қаратпа сөздер, сұраулы және лепті сөйлемдер.
Осы тұлғалар публицистикалық сөзге экспрессивтік екпін, ырғақ, жинақылық бейне береді.
Өзін-өзі бағалау. Оқушы дескриптор бойынша өзін бағалайды. Мұғалім мысал ретінде бір оқушының жұмысын дауыстатып оқытып, өзіне бағалатып, оған кері байланыс береді.
Дескриптор
Өзіндік бағалау
Сұрақтарға дұрыс жауап жаза алдым
Әдеби нормадағы тіркестерді қолдандым
Деректерді келтірдім
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерінің тілдік құралдарын анықтадым
Тыңдалым соңы тапсырмасы
Оқушылар ойын жинақтап, төрт сөйлем жазады.
1. Тыңдаған мәтін бойынша пікіріңді білдір
2. Пікіріңді дәлелде (... , себебі ...)
3. Өмірмен байланыстырып мысал келтір
4. Ой қорытындысын жаса
https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/manggilik-el
Сабақтың соңы
2 минут
Сабақтың соңында мұғалім бағалау критерийлері мен сабақ мақсаттарына қайта оралады. Бағалау критерийлеріне қаншалықты қол жеткізгендері туралы бірге талқылайды.
Рефлексия.
Мен ............................................... білдім.
Мен .................................................үйрендім.
Маған..............................................ұнады.
Маған..............................................қиындық туғызды.
Менің көңіл-күйім............................... .
Рефлексия парағы
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика
Мектеп: Астана қаласы ФМБ НЗМ
Күні:
Мұғалімнің ТАӘ:
Жанаева Г.Ш.
Сынып: 9
Қатыспағандар саны:
Қатысқандар саны :
Сабақтың тақырыбы
Мәңгілік Ел - мұратым
Осы сабақ арқылы іске асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
9.2.2.1 қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану
Сабақтың мақсаты
Қазақ тілі стильдері мен шешендік сөздің түрлерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану
Бағалау критерийлері
Оқушы:
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерінің тілдік ерекшеліктерін біледі;
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды.
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология:
Синонимдер, сөздердің ауыспалы мағынасы, терминдер, неологизмдер, сұраулы және лепті сөйлем, қаратпа сөз
Құндылықтар
Ашықтық, өмір бойы оқу, құндылықтарды дәріптеу
Пәнаралық байланыс
Әдебиет, тарих
Осыған дейін меңгерілген білім
-
Сабақтың барысы
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы
3 минут
Қызығушылықты ояту
Қорқыттың <<Мәңгі өмір сүру>> мен Елбасының <<Мәңгілік ел>> идеясында қандай философия жатыр?
Оқушылардың тұжырым, пікірлері тыңдалады.
Мұғалім сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылайды.
https://www.google.kz/ кескіндемелері
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
10 мин
10 мин
5 мин
Мағынаны тану
*Оқушылар стильдердің тілдік ерекшеліктерін қайталайды.
Тыңдалым алды тапсырмасы
*Оқушылар тақырыпқа байланысты топтастыру жасайды. Әдеби нормадағы сөз, сөз тіркесі, сөйлем формасында жеткізеді. Әр топ өз жұмысын ұсынады.
Бағалау. <<Оқушылардың қошеметі>> әдісі
Білімланд сайтынан <<Мәңгілік ел>> видеосын көру.
Тыңдалым тапсырмасы
1-тапсырма. Оқушылар видеоматериалды 2 рет тыңдайды. Кестені толтырады. Ж.
Оқиға
Жауап
Қазақ пен Қалмақ соғысы.
Жеңіске қалай жетті?
Неліктен 2050 жыл?
Болашақ қазақстандықтар қандай болмақ?
Қандай құндылықтар аталды?
<<Мәңгілік ел>> формуласының маңызы неде?
2-тапсырма. Тыңдалым мәтінінің стилін, стильдің тілдік құралдарын анықтайды.
Публицистикалық стильдің сипатына сай мынадай тілдік тұлғалар қатынасады:
а) экспрессивті сөздер, мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестер, сөйлемдер;
ә) тақырыпқа сай терминдер, неологизмдер;
б) толымсыз сөйлемдер, эллипсис сөйлемдер;
в) тыңдаушылардың көңілін бұратын қаратпа сөздер, сұраулы және лепті сөйлемдер.
Осы тұлғалар публицистикалық сөзге экспрессивтік екпін, ырғақ, жинақылық бейне береді.
Өзін-өзі бағалау. Оқушы дескриптор бойынша өзін бағалайды. Мұғалім мысал ретінде бір оқушының жұмысын дауыстатып оқытып, өзіне бағалатып, оған кері байланыс береді.
Дескриптор
Өзіндік бағалау
Сұрақтарға дұрыс жауап жаза алдым
Әдеби нормадағы тіркестерді қолдандым
Деректерді келтірдім
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерінің тілдік құралдарын анықтадым
Тыңдалым соңы тапсырмасы
Оқушылар ойын жинақтап, төрт сөйлем жазады.
1. Тыңдаған мәтін бойынша пікіріңді білдір
2. Пікіріңді дәлелде (... , себебі ...)
3. Өмірмен байланыстырып мысал келтір
4. Ой қорытындысын жаса
https://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnogo-chasa/lesson/manggilik-el
Сабақтың соңы
2 минут
Сабақтың соңында мұғалім бағалау критерийлері мен сабақ мақсаттарына қайта оралады. Бағалау критерийлеріне қаншалықты қол жеткізгендері туралы бірге талқылайды.
Рефлексия.
Мен ............................................... білдім.
Мен .................................................үйрендім.
Маған..............................................ұнады.
Маған..............................................қиындық туғызды.
Менің көңіл-күйім............................... .
Рефлексия парағы
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz