Бағалау критерийлері. Сабақтың басы

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:
Мәңгілік Ел - мұратым. Стилистика
Мұғалімнің ТАӘ:
Жанаева Г. Ш.
Қатыспағандар саны:
Қатысқандар саны :
Оқушы:
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерінің тілдік ерекшеліктерін біледі;
Публицистикалық, көркем әдебиет стильдерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды.
Пән лексикасы және терминология:
Синонимдер, сөздердің ауыспалы мағынасы, терминдер, неологизмдер, сұраулы және лепті сөйлем, қаратпа сөз
Сабақтың басы
3 минут
Қызығушылықты ояту
Қорқыттың «Мәңгі өмір сүру» мен Елбасының «Мәңгілік ел» идеясында қандай философия жатыр?
Оқушылардың тұжырым, пікірлері тыңдалады.
Мұғалім сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылайды.
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
10 мин
10 мин
5 мин
Мағынаны тану
*Оқушылар стильдердің тілдік ерекшеліктерін қайталайды.
Тыңдалым алды тапсырмасы
*Оқушылар тақырыпқа байланысты топтастыру жасайды. Әдеби нормадағы сөз, сөз тіркесі, сөйлем формасында жеткізеді. Әр топ өз жұмысын ұсынады.
Бағалау. «Оқушылардың қошеметі» әдісі
Білімланд сайтынан «Мәңгілік ел» видеосын көру.
Тыңдалым тапсырмасы
1-тапсырма. Оқушылар видеоматериалды 2 рет тыңдайды. Кестені толтырады. Ж.
2-тапсырма. Тыңдалым мәтінінің стилін, стильдің тілдік құралдарын анықтайды.
Публицистикалық стильдің сипатына сай мынадай тілдік тұлғалар қатынасады:
а) экспрессивті сөздер, мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестер, сөйлемдер;
ә) тақырыпқа сай терминдер, неологизмдер;
б) толымсыз сөйлемдер, эллипсис сөйлемдер;
в) тыңдаушылардың көңілін бұратын қаратпа сөздер, сұраулы және лепті сөйлемдер.
Осы тұлғалар публицистикалық сөзге экспрессивтік екпін, ырғақ, жинақылық бейне береді.
Өзін-өзі бағалау. Оқушы дескриптор бойынша өзін бағалайды. Мұғалім мысал ретінде бір оқушының жұмысын дауыстатып оқытып, өзіне бағалатып, оған кері байланыс береді.
Тыңдалым соңы тапсырмасы
Оқушылар ойын жинақтап, төрт сөйлем жазады.
- Тыңдаған мәтін бойынша пікіріңді білдір
- Пікіріңді дәлелде ( . . . , себебі . . . )
- Өмірмен байланыстырып мысал келтір
- Ой қорытындысын жаса
Қазақ пен Қалмақ соғысы.
Жеңіске қалай жетті?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz