Сабақтың ортасы мағынаны талдау

Тексерілді:

Бөлім:: Бөлім:
«Қозғалыс. Биофизика»: «Қозғалыс. Биофизика»
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
«Қозғалыс. Биофизика»: Аралбаева А. Б
Бөлім:: Күні:
«Қозғалыс. Биофизика»: 10. 02. 2025ж
Бөлім:: Сыныбы: 8 «а»
«Қозғалыс. Биофизика»: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
«Қозғалыс. Биофизика»:

§ 36. Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және

жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Олардың алдын алу шаралары.

Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
«Қозғалыс. Биофизика»:

8. 1. 6. 7 - гиподинамия салдарын атау;

  1. - сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтау.
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
«Қозғалыс. Биофизика»:
  • гиподинамия салдарын сипаттайды;
  • сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтайды;
  • денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы қысқаша баяндайды;
Бөлім:: Құңдылықтар
«Қозғалыс. Биофизика»: Жасампаздық пен жаңашылдық

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылық

ты ояту

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

«Тақия» топқа бөлу әдісі арқылы І, ІІ. ІІІ, І, ІІ. ІІІ, IV топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, топқа бөлінеді
Бағалау:

Мақсаты: Ұлттық құндылықтардың халық танымында, әсіресе жастардың ой өрісінде орын алуы ұлттық бірегейліктің сақталуына ықпал ету

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Ресурстар:

Мотивациялық сөздер

Арманда!

Сенім арт!

Өзіңді жетілдіре біл!

Қол жеткіз!

Жаңалық аш!

Жеңе біл!

Тек қана алға жылжы!

Өзіңді тыңда!

Қағидадан бас тарт!

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға Эволюция терминің негізін салушы Чарльз Роберт Дарвиннің мотивациялық сәлемдемесін жеткізу. Видеоролик арқылы

«Миға шабуыл» Сандық лабиринт арқылы өткен тақырыпты топтық жұмыс ретінде орындау

Оқушының іс-әрекеті: Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
Бағалау:

Мақсаты: Функционалды түрде оқушының сыни ойлануын дамыту. Жасанды интеллектті дамыту

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.

Ресурстар:

презентация

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы мағынаны түсіну

Педагогтің іс-әрекеті:

Видео арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу

Оқушының іс-әрекеті: (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды; )
Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Ресурстар: презентация
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы терминдерді дәптеріне жазады.

Гиподинамия . . .

Скалиоз . . .

Лордоз . . .

жалпақтабандылық . . .

Гиподинамия у детей: последствия и профилактика

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-термин сөздерді зерделейді және гиподинамия туралы ой тұжырымдайды;

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды; )

Бағалау:

Дескриптор:

-термин сөздердің анықтамасын жазады - 1 балл;

-гиподинамия терминіне анықтама береді - 1 балл;

Ресурстар: Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы мағынаны талдау

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

1. Физикалық белсенділіктің жетіспеушілігі қандай жағдайлар туғызады ?

2. Омыртқа жотасының қисаюын қандай ауруға жатқызуға болатынына жалпы сипаттама береді.

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-денешынықтыру жаттуғуларының денсаулыққа әсерін болжайды;

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды; )

Бағалау:

Дескриптор:

- денешынықтыру жаттуғуларының денсаулыққа әсерін сипаттайды

-омыртқа жотасының қисаюының себептерін атайды

Ресурстар: Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау

Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.

«Постер қорғау»

I топ - Омыртқа жотасының бұзылуы

II топ - Жалпантабандылықтың себептері

III топ - Гиподинамияның салдары

IV топ - Сымбаттылықтың бұзылуы

Қазақша оюларды қимылмен жасау арқылы ұлттық құндылықтарды дәріптеу

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау критерийі:

-дене сымбаттылығының бұзылу салдарын анықтайды және табан сүйектерінің ауру салдарын түсіндіреді;

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады. )

Бағалау:

Дескриптор:

- дене сымбаттылығының бұзылу салдарын және табан сүйектерінің ауру салдарын сипаттайды

Ресурстар: Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты: Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Педагогтің іс-әрекеті:

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.

Classtimе. com программасы арқылы QR арқылы бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендерін сұрақтар бойынша анықтайды.


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Анаэробты және аэробты тыныс алу
Орта мерзімдік жоспар. 3 сынып, дүниетану
Киіктің айласы
Ұбт-ге дайындық, 11-сынып
Кейіпкерлер бейнесі
Қанның қызметі
Оқушының әрекеті. Барлық оқушылар
Ақпараттық технология құралдары
Ана тақырыбындағы әңгімелерін оқу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz