Сабақтың ортасы мағынаны талдау

Тексерілді:
§ 36. Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және
жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Олардың алдын алу шаралары.
8. 1. 6. 7 - гиподинамия салдарын атау;
- - сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтау.
- гиподинамия салдарын сипаттайды;
- сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтайды;
- денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы қысқаша баяндайды;
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы
Қызығушылық
ты ояту
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.
«Тақия» топқа бөлу әдісі арқылы І, ІІ. ІІІ, І, ІІ. ІІІ, IV топқа бөлу
Мақсаты: Ұлттық құндылықтардың халық танымында, әсіресе жастардың ой өрісінде орын алуы ұлттық бірегейліктің сақталуына ықпал ету
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Мотивациялық сөздер
Арманда!
Сенім арт!
Өзіңді жетілдіре біл!
Қол жеткіз!
Жаңалық аш!
Жеңе біл!
Тек қана алға жылжы!
Өзіңді тыңда!
Қағидадан бас тарт!
Жаңа сабаққа кіріспе
Мағынаны білу
Оқушыларға Эволюция терминің негізін салушы Чарльз Роберт Дарвиннің мотивациялық сәлемдемесін жеткізу. Видеоролик арқылы
«Миға шабуыл» Сандық лабиринт арқылы өткен тақырыпты топтық жұмыс ретінде орындау
Мақсаты: Функционалды түрде оқушының сыни ойлануын дамыту. Жасанды интеллектті дамыту
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.
презентация
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну
Видео арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Сабақтың ортасы
Мағынаны қолдану
Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы терминдерді дәптеріне жазады.
Гиподинамия . . .
Скалиоз . . .
Лордоз . . .
жалпақтабандылық . . .
Бағалау критерийі:
-термин сөздерді зерделейді және гиподинамия туралы ой тұжырымдайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды; )
Дескриптор:
-термин сөздердің анықтамасын жазады - 1 балл;
-гиподинамия терминіне анықтама береді - 1 балл;
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
1. Физикалық белсенділіктің жетіспеушілігі қандай жағдайлар туғызады ?
2. Омыртқа жотасының қисаюын қандай ауруға жатқызуға болатынына жалпы сипаттама береді.
Бағалау критерийі:
-денешынықтыру жаттуғуларының денсаулыққа әсерін болжайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды; )
Дескриптор:
- денешынықтыру жаттуғуларының денсаулыққа әсерін сипаттайды
-омыртқа жотасының қисаюының себептерін атайды
Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.
«Постер қорғау»
I топ - Омыртқа жотасының бұзылуы
II топ - Жалпантабандылықтың себептері
III топ - Гиподинамияның салдары
IV топ - Сымбаттылықтың бұзылуы
Қазақша оюларды қимылмен жасау арқылы ұлттық құндылықтарды дәріптеу
Бағалау критерийі:
-дене сымбаттылығының бұзылу салдарын анықтайды және табан сүйектерінің ауру салдарын түсіндіреді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады. )
Дескриптор:
- дене сымбаттылығының бұзылу салдарын және табан сүйектерінің ауру салдарын сипаттайды
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.
Classtimе. com программасы арқылы QR арқылы бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендерін сұрақтар бойынша анықтайды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz