Қауіпсіз интернет ережелері

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Бөлім::

Педагогтің Т. А. Ә. (болған жағдайда)

:
Бөлім::

Күні:

: 03. 02. 2025
Бөлім::

Сынып: 6 сынып

:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім:: Тәрбие тақырыбы
: 6 кл Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам
Бөлім::

Құндылықты дарыту

:

Оқушыларға интернеттің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру.

Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету.

Жауапкершілікпен интернетті пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

Бөлім::

Қауіпсіздік сабағы

: «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»
Бөлім::

Мақсаты

: Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

Сабақтың мақсаты мен маңыздылығын түсіндіру.

2. Кіріспе бөлім:

Мұғалім интернеттің адам өміріндегі рөлі туралы қысқаша баяндама жасайды.

«Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында оқушылармен пікірталас ұйымдастыру.

Оқушының әрекеті: 1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)

Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді.

Мысалдар:
✅ Досыңмен тексерілген қосымша арқылы видео қоңырау шалу.
❌ Белгісіз адамнан келген сілтемені басу.
✅ Жеке пароліңді ешкіммен бөліспеу.
❌ Интернеттегі викторина ойнап, жеке мәліметтерді енгізу.

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:

1-тапсырма: «Қауіпсіз интернет ережелері»
Оқушыларға мынадай қауіпсіздік ережелерімен таныстыру:

  • Жеке ақпаратты (аты-жөніңіз, мекенжайыңыз, телефон нөміріңіз) ешқашан бөтен адамдарға жарияламау.
  • Бейтаныс адамдар жіберген сілтемелерге өтпеу, белгісіз файлдарды жүктемеу.
  • Құпиясөздерді құпия сақтау және күрделі етіп орнату.
  • Әлеуметтік желілерде тек шынайы достармен байланысу.
  • Кибербуллингке (онлайн қорқыту, мазалау) тап болған жағдайда, ата-ана немесе мұғалімге хабарлау.

2-тапсырма: «Ойлан, тап!» (Сұрақ-жауап ойыны)
Оқушыларға интернет қауіпсіздігіне байланысты сұрақтар қойылады.
Мысалы:

  • Интернеттегі қауіпті сайттарды қалай анықтауға болады?
  • Егер сізге бейтаныс адам хабарласып, жеке деректеріңізді сұраса, не істеу керек?
  • Құпиясөз қандай болуы керек?

3-тапсырма: «Қауіпсіздік белгілерін тап»
Оқушыларға интернеттегі қауіпсіздік белгілері (құлып белгісі, HTTPS, фишинг-сайттардан қорғану тәсілдері) туралы мәлімет беріледі және олар осы белгілерді суреттерден табады.

Оқушының әрекеті:

Міне, 7-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» тақырыбында қызықты тапсырмалар:

1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)

Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді.

Мысалдар:
✅ Досыңмен тексерілген қосымша арқылы видео қоңырау шалу.
❌ Белгісіз адамнан келген сілтемені басу.
✅ Жеке пароліңді ешкіммен бөліспеу.
❌ Интернеттегі викторина ойнап, жеке мәліметтерді енгізу.

2. «Кім жылдам?» (Сөзжұмбақ немесе викторина)

Оқушыларға киберқауіпсіздікке байланысты сұрақтар беріледі. Дұрыс жауап бергендерге ұпай беріледі.

Мысал сұрақтар:

  1. Интернеттегі алаяқтықтың ең кең тараған түрі қалай аталады? (Фишинг)
  2. Құпия сөздер қанша символдан кем болмауы керек? (8 немесе одан көп)
  3. Интернеттегі зиянды бағдарламаларды қалай атаймыз? (Вирус)
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:

Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған негізгі ойларын сұрау.

«Мен қауіпсіз интернетті қалай пайдаланамын?» тақырыбында 1-2 оқушының пікірін тыңдау.

«Қауіпсіз интернет» үндеуін жасау (әр оқушы өз ұсынысын айтып, ортақ қорытынды шығару) .

Оқушыларға түрлі түсті стикерлер таратылады. Олар сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады.

Оқушының әрекеті: 3. «Қауіпсіз пароль» (Шығармашылық тапсырма)

Оқушыларға мықты пароль ойлап табу тапсырмасы беріледі. Пароль кемінде 8 символдан тұрып, әріптер, сандар және арнайы белгілерді қамтуы керек.

Мысал:
P@ssw0rd#2024 (Дұрыс)
12345678 (Қате)

Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Қауіпсіздік сабағы
Педагогтың әрекеті: № 10 САБАҚ. «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. Негізгі міндеттер:

1. Интернеттегі балалардың мінез-құлық нормалары мен ережелерін әзірлеу 2. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту.

Құралдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, проектор, компьютер.

Сабақ барысы

1. Кіріспе ( 2 минут)

Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2. Негізгі бөлім (6 минут) Оң әсері:

мәліметтерге негізделген тиімді шешімдер;

субъективтіліктің аздығы;

ескірген бюрократиялық құрылымды жаңаша ұйымдастыру;

жаңа және инновациялық жұмыс орындары;

энергия тасымалдаушыларға тәуелді болмау;

медицина ғылымында жетістікке жету, дерттерді түбегейлі жою.

Теріс ықпалы:

есеп беруге міндеттілік (жауап беруші, заң аспектілері, құқықтар) ;

жұмыс орындарын жоғалту;

хакерлік / киберқылмыс;

қалыптасқан түсініктің шектен шығуы.

«Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу.

3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтеме:

https://youtu. be/cHlTBit1Pbo?si=87b0BDZRlgwdqNvm

Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың соңы. Сабақты қорытындылау
Алаяқтық ұсыныстардың белгілері
Қауіпсіз интернет
Компьютерде отыру денсаулыққа зиян
Жаяу жүргіншілерге арналған жол қозғалысы ережелері
Оқушыларды сабақ тақырыбымен және сабақ мақсатымен таныстыру
№ 2 мектеп-гимназияда жолда жүру ережесінің оқытылуы мен балалар травматизмі туралы мәлімет
Қонжық қай жерге жасырынды
Энергияны үнемдеу
<<өрт - тілсіз жау>>
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz