Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өлеңдердің тақырыптары

Білім беру ұйымының атауы
№30 жалпы білім беретін мектеп
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Бөлім:
Табиғат құбылыстары
Педагогтің аты-жөні:
Айдарова Меруерт
Күні:
14.01.2025ж
Сынып: 4 <<Е>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қыс бейнесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
--------------------------------------------------------------------------------
4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру.
4.2.7.1 Шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану.
Сабақтың мақсаты
- Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіреді.
- Шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу , эпитет, аллитерация) табады және қолданады.
Құндылық және оның мақсаттары:
Бірлік және ынтымақ: командада жұмыс істей білу.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі
7 мин
Өткен білімді еске түсіру
3 мин
Жаңа білім
25 мин
Бекіту
5мин
Кері байланыс
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
--------------------------------------------------------------------------------
Күннің нұрын алақанға саламын,
--------------------------------------------------------------------------------
Жүрегім басып ұстай қаламын.
--------------------------------------------------------------------------------
Жарық,жылы,нәзік әрі мейірімді
--------------------------------------------------------------------------------
Болып кетер сонда дереу жан-жағым
Топқа бөлу.Төрт жыл мезгілдерінің суреті арқылы топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы <<Сұрақ-жауап>>әдісі
Өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылып үй тапсырмасы пысықталады.
1.Өлең не туралы айтылған?
2.Атасы табиғат құбылыстарын кімге ұқсатты?
3.Табиғат неге жылайды,неге күледі?
Жаңа тақырыпты болжау.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында балаларға өткен тақырыппен байланыстырып сұрақтар қойылады. (Тақырыпты анықтайды).
Бейне материалға сілтеме арқылы өтеміз.
1-тапсырма
Оқулықта берілген <<Қыс>>, <<Қызыл шұнақ >> өлеңдерін мәнерлеп, түсініп оқы. Екі өлеңде сипатталған табиғат құбылыстары туралы айт. Өлеңдерден әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, әсірелеу) анықта.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс.
<<Екі жақты күнделік>> әдісі.
Берілген суреттердің өлең бойынша сәйкестігін тап. Өлеңде көрсетілген қысқы құбылыстарды сипаттап жаз.
Сергіту сәті
3-тапсырма <<Автор орындығы>> әдісі.Топтық жұмыс.
Өлеңдерден әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, әсірелеу) анықтап, кестеге сәйкес жаз.
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердің тақырыптары
--------------------------------------------------------------------------------
Қызыл шұнақ
--------------------------------------------------------------------------------
Қар
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердегі кейіптеу кейіпкерлері
--------------------------------------------------------------------------------
аяз
--------------------------------------------------------------------------------
боран
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердегі табиғат құбылыстары
--------------------------------------------------------------------------------
аяз, үскірік,қалың қар
--------------------------------------------------------------------------------
қар, боран, қырау,тұман,қырау
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердегі эпитет, теңеу сөздер
--------------------------------------------------------------------------------
қызыл шұнақ аяз
--------------------------------------------------------------------------------
сүмеңдеген қонақ
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердегі аллитерация
--------------------------------------------------------------------------------
Аяз аузын ашады.
--------------------------------------------------------------------------------
Құлақтанып қызыл күн
--------------------------------------------------------------------------------
Жалп-жалп, жалп-жалп жауды қар, бұрқ-бұрқ, бұрқ-бұрқ боран бар.
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды.
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Екі өлеңде сипатталған табиғат құбылыстары Абай Құнанбаевтың <<Қыс>> өлеңіне ұқсастығы бар ма?Өз ойыңды айт.
4-тапсырма. <<Сиқырлы ұяшықтар>> әдісі
Кері байланыс: <<Білім шыршасы>>
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау. Өз жеріндегі қыс көрінісін бейнеле. (пейзаж, суреттеу).
Оқушылар қимылдар арқылы көңіл күйлерін көтеретін өлең жолдарын айтады.
Оқушылар жыл мезгілдерінің суретін таңдау арқылы топтарға бөлінеді.
4 топ құралады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Және осы арқылы өткен білімдерін еске түсіріп, қайталайды.
Оқушылар сұраққа жауап беру бойынша бүгінгі өтетін жаңа тақырыпың қандай екенін болжап өз ойларын айтады.
Оқушылар жаңа тақырып туралы берілген бейне материалды тамашалайды.
Оқулықта берілген Сәкен Сейфуллин мен Жүсіпбек Аймауытов туралы мәліметтермен танысады.
Оқушылар оқулықта берілген <<Қыс>>, <<Қызыл шұнақ>> өлеңдерін мәнерлеп, түсініп оқиды.
Оқушылар <<Екі жақты күнделік>> әдісі арқылы жұптық жұмыс. жасайды.Оқулықта берілген
Берілген суреттердің өлең бойынша сәйкестігін табады. Өлеңде көрсетілген қысқы құбылыстарды жазады.
Өлең атауы
Сипат-
тап жаз
Оқушылар мұғалімнің нұсқауымен
іс-әрекеттерді қайталайды.
Өлеңдерден әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) анықтап, кестеге сәйкес жазады.Тапсырманы орындаған соң, топтардан оқушылар тақтаға шығып, тапсырманың жауабын айтады, өз көзқарастарын білдіреді.
Оқулықта берілген екі өлеңнің Абай Құнанбаевтың <<Қыс>> өлеңіне ұқсастығын айтады.
Жаңа сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылар wordwall платформаcы арқылы жасалған сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабаққа <<Білім шыршасы>> әдісі арқылы кері байланыс береді.
ҚБ
<<Ауа райы>> әдісі
Керемет!Сен-ақылдысың!
Жарайсың!
Талпынысың жақсы!
Талпын!Сенің қолыңнан келеді!
Дескриптор
oo Сұрақтарға дұрыс жауап береді.
1 ұпай
ҚБ
<<Ауа райы>> әдісі
Керемет!Сен-ақылдысың!
Жарайсың!
Талпынысың жақсы!
Талпын!Сенің қолыңнан келеді!
Дескриптор
oo Өлеңді мәнерлеп оқиды.
oo Өлеңнің көркемдік ерекшеліктерін анықтайды.
oo Екі өлеңді салыстырады.
3 ұпай
Дескриптор
oo Суреттер арқылы өлеңді анықтайды.
oo Сипаттап жазады.
oo Жұптық жұмыс жасайды.
3 ұпай
Дескриптор
oo Топтық жұмысқа белсене қатысады.
1 ұпай
ҚБ
<<Ауа райы>> әдісі
Керемет!Сен-ақылдысың!
Жарайсың!
Талпынысың жақсы!
Талпын!Сенің қолыңнан келеді!
Дескриптор
-Сұрақтарға жауап береді.
-Ойларын дәлелдейді.
2 ұпай
ҚБ
<<Ауа райы>> әдісі
Керемет!Сен-ақылдысың!
Жарайсың!
Талпынысың жақсы!
Талпын!Сенің қолыңнан келеді!
4-сынып
Әдебиеттік оқу
Оқулығы
https://youtu.be/mBhBb29tCTE?si=aWyGpWGVU9NiuUV6
4-сынып
Әдебиеттік оқу
Оқулығы
Парақтар
https://youtu.be/6nlWV68a02I?si=HoL-FnRMIFuN4qiY
А4 парағы, фломастерлер
Таратпа материалдар
https://wordwall.net/ru/resource/63195127
№30 жалпы білім беретін мектеп
Пәні:
Әдебиеттік оқу
Бөлім:
Табиғат құбылыстары
Педагогтің аты-жөні:
Айдарова Меруерт
Күні:
14.01.2025ж
Сынып: 4 <<Е>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қыс бейнесі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
--------------------------------------------------------------------------------
4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру.
4.2.7.1 Шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану.
Сабақтың мақсаты
- Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіреді.
- Шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу , эпитет, аллитерация) табады және қолданады.
Құндылық және оның мақсаттары:
Бірлік және ынтымақ: командада жұмыс істей білу.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
кезеңі
7 мин
Өткен білімді еске түсіру
3 мин
Жаңа білім
25 мин
Бекіту
5мин
Кері байланыс
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
--------------------------------------------------------------------------------
Күннің нұрын алақанға саламын,
--------------------------------------------------------------------------------
Жүрегім басып ұстай қаламын.
--------------------------------------------------------------------------------
Жарық,жылы,нәзік әрі мейірімді
--------------------------------------------------------------------------------
Болып кетер сонда дереу жан-жағым
Топқа бөлу.Төрт жыл мезгілдерінің суреті арқылы топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасы <<Сұрақ-жауап>>әдісі
Өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылып үй тапсырмасы пысықталады.
1.Өлең не туралы айтылған?
2.Атасы табиғат құбылыстарын кімге ұқсатты?
3.Табиғат неге жылайды,неге күледі?
Жаңа тақырыпты болжау.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында балаларға өткен тақырыппен байланыстырып сұрақтар қойылады. (Тақырыпты анықтайды).
Бейне материалға сілтеме арқылы өтеміз.
1-тапсырма
Оқулықта берілген <<Қыс>>, <<Қызыл шұнақ >> өлеңдерін мәнерлеп, түсініп оқы. Екі өлеңде сипатталған табиғат құбылыстары туралы айт. Өлеңдерден әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, әсірелеу) анықта.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс.
<<Екі жақты күнделік>> әдісі.
Берілген суреттердің өлең бойынша сәйкестігін тап. Өлеңде көрсетілген қысқы құбылыстарды сипаттап жаз.
Сергіту сәті
3-тапсырма <<Автор орындығы>> әдісі.Топтық жұмыс.
Өлеңдерден әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, әсірелеу) анықтап, кестеге сәйкес жаз.
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердің тақырыптары
--------------------------------------------------------------------------------
Қызыл шұнақ
--------------------------------------------------------------------------------
Қар
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердегі кейіптеу кейіпкерлері
--------------------------------------------------------------------------------
аяз
--------------------------------------------------------------------------------
боран
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердегі табиғат құбылыстары
--------------------------------------------------------------------------------
аяз, үскірік,қалың қар
--------------------------------------------------------------------------------
қар, боран, қырау,тұман,қырау
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердегі эпитет, теңеу сөздер
--------------------------------------------------------------------------------
қызыл шұнақ аяз
--------------------------------------------------------------------------------
сүмеңдеген қонақ
--------------------------------------------------------------------------------
Өлеңдердегі аллитерация
--------------------------------------------------------------------------------
Аяз аузын ашады.
--------------------------------------------------------------------------------
Құлақтанып қызыл күн
--------------------------------------------------------------------------------
Жалп-жалп, жалп-жалп жауды қар, бұрқ-бұрқ, бұрқ-бұрқ боран бар.
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.
Үсті-басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы - үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң - қыс келіп, әлек салды.
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды.
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ-сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Екі өлеңде сипатталған табиғат құбылыстары Абай Құнанбаевтың <<Қыс>> өлеңіне ұқсастығы бар ма?Өз ойыңды айт.
4-тапсырма. <<Сиқырлы ұяшықтар>> әдісі
Кері байланыс: <<Білім шыршасы>>
Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау. Өз жеріндегі қыс көрінісін бейнеле. (пейзаж, суреттеу).
Оқушылар қимылдар арқылы көңіл күйлерін көтеретін өлең жолдарын айтады.
Оқушылар жыл мезгілдерінің суретін таңдау арқылы топтарға бөлінеді.
4 топ құралады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Және осы арқылы өткен білімдерін еске түсіріп, қайталайды.
Оқушылар сұраққа жауап беру бойынша бүгінгі өтетін жаңа тақырыпың қандай екенін болжап өз ойларын айтады.
Оқушылар жаңа тақырып туралы берілген бейне материалды тамашалайды.
Оқулықта берілген Сәкен Сейфуллин мен Жүсіпбек Аймауытов туралы мәліметтермен танысады.
Оқушылар оқулықта берілген <<Қыс>>, <<Қызыл шұнақ>> өлеңдерін мәнерлеп, түсініп оқиды.
Оқушылар <<Екі жақты күнделік>> әдісі арқылы жұптық жұмыс. жасайды.Оқулықта берілген
Берілген суреттердің өлең бойынша сәйкестігін табады. Өлеңде көрсетілген қысқы құбылыстарды жазады.
Өлең атауы
Сипат-
тап жаз
Оқушылар мұғалімнің нұсқауымен
іс-әрекеттерді қайталайды.
Өлеңдерден әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) анықтап, кестеге сәйкес жазады.Тапсырманы орындаған соң, топтардан оқушылар тақтаға шығып, тапсырманың жауабын айтады, өз көзқарастарын білдіреді.
Оқулықта берілген екі өлеңнің Абай Құнанбаевтың <<Қыс>> өлеңіне ұқсастығын айтады.
Жаңа сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылар wordwall платформаcы арқылы жасалған сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Оқушылар бүгінгі сабаққа <<Білім шыршасы>> әдісі арқылы кері байланыс береді.
ҚБ
<<Ауа райы>> әдісі
Керемет!Сен-ақылдысың!
Жарайсың!
Талпынысың жақсы!
Талпын!Сенің қолыңнан келеді!
Дескриптор
oo Сұрақтарға дұрыс жауап береді.
1 ұпай
ҚБ
<<Ауа райы>> әдісі
Керемет!Сен-ақылдысың!
Жарайсың!
Талпынысың жақсы!
Талпын!Сенің қолыңнан келеді!
Дескриптор
oo Өлеңді мәнерлеп оқиды.
oo Өлеңнің көркемдік ерекшеліктерін анықтайды.
oo Екі өлеңді салыстырады.
3 ұпай
Дескриптор
oo Суреттер арқылы өлеңді анықтайды.
oo Сипаттап жазады.
oo Жұптық жұмыс жасайды.
3 ұпай
Дескриптор
oo Топтық жұмысқа белсене қатысады.
1 ұпай
ҚБ
<<Ауа райы>> әдісі
Керемет!Сен-ақылдысың!
Жарайсың!
Талпынысың жақсы!
Талпын!Сенің қолыңнан келеді!
Дескриптор
-Сұрақтарға жауап береді.
-Ойларын дәлелдейді.
2 ұпай
ҚБ
<<Ауа райы>> әдісі
Керемет!Сен-ақылдысың!
Жарайсың!
Талпынысың жақсы!
Талпын!Сенің қолыңнан келеді!
4-сынып
Әдебиеттік оқу
Оқулығы
https://youtu.be/mBhBb29tCTE?si=aWyGpWGVU9NiuUV6
4-сынып
Әдебиеттік оқу
Оқулығы
Парақтар
https://youtu.be/6nlWV68a02I?si=HoL-FnRMIFuN4qiY
А4 парағы, фломастерлер
Таратпа материалдар
https://wordwall.net/ru/resource/63195127
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz