Алаяқтық ұсыныстардың белгілері

Қатысушылардың саны:
Қатыспағандардың саны:
Заң және тәртіп (қаңтар айы)
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы
«ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІК»
Оқушыларды "дроппер" ұғымымен таныстыру, бұл әрекеттің қаншалықты қауіпті екенін түсіндіру және алаяқтық схемаларға қатысу әрекеттерін тануға үйрету.
Оқушылардың құқықтық жауапкершілік туралы түсінігін және цифрлық кеңістіктегі қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру.
Білім беру мақсаттары:
- «дроппер» ұғымын түсіну;
- алаяқтық схемаларға қатысу принциптерін тану;
- алаяқтық сызбаларға қатысудың салдарын түсіну.
Даму мақсаттары:
- әлеуметтік желілерде, мессенджерлерде және т. б. жасөспірімдер мен жасөспірімдер үшін жұмысқа орналастыру ұсыныстарының тәуекелдерін сыни бағалау;
- тәуекелдерді талдау және алаяқтық жұмыс схемаларының қауіптерін тану.
Тәрбиелік мақсаттар:
- өз әрекеттері үшін жауапкершілікті сезіну.
Сабақтың тақырыбын сәлемдесу және қысқаша түсіндіру, o негізгі ұғымдар мен иллюстрациялармен презентация.
Рефлексияға арналған сұрақтар:
- алаяқтықтың қандай тәсілдері жиі кездеседі деп ойлайсыз?
- дропперлер туралы естігеніңізді білесіз бе?
Жаңа материалды үйрену (15 минут)
Бейне / Презентация:
- Дропперлар деген кімдер?
- Терминнің анықтамасы.
- - Алаяқтық схемалар дропперлар арқылы қалай жұмыс істейді.
- Жасөспірімдер қалай құлдырайды?
- Әлеуметтік желілер, мессенджерлер, хабарландырулар арқылы тарту мысалдары.
- Неліктен дроппер болу қауіпті?
- Заңды жауапкершілік.
- Нақты жаңалықтардан мысалдар (Алматыдағы жағдай) .
- Өзіңізді қалай қорғауға болады?
- Қауіпсіз мінез-құлық ережелері.
- Алаяқтық ұсыныстардың белгілері.
Жағдайды талқылау
Сұрақтарға жауап беру
Практикалық бөлім (15 минут)
- Кейстерді талқылау (топтық жұмыс) (Қосымша) :
- оқушылар топтарға бөлінеді. Әр топқа корпусы бар карточка беріледі:
- мысалы, жасөспірімге карта арқылы жеңіл ақшамен "жұмыс" ұсынылды.
- топ ұсыныста күдікті болуы мүмкін нәрсені талқылап, қауіптің алдын алу үшін әрекет жасауы керек.
- Шешімдердің тұсаукесері:
- - әр топ өз нәтижелерімен бөліседі.
Сұрақтарға жауап беру
Карточкалардан сұрақтарға жауап жазу, ойындар мен практикалық тапсырмаларға қатысу
Материалды бекіту (10 минут)
Сынып сұрақтары:
- «Алаяқтарды қалай тануға болады?»
- «Егер сізге осындай жұмыс ұсынылса, қандай әрекеттер жасау керек?»
Шағын викторина: қысқа таңдау сұрақтары.
Күтілетін нәтижелер:
• оқушылар дропперлардың кім екенін және олардың қызметіне қатысу қаншалықты қауіпті екенін түсінеді.
• олар алаяқтық схемаларға қатысу әрекеттерін тани алады.
• қаржылық мәселелерге мұқият және жауапкершілікпен қараудың маңыздылығын түсінеді.
Сұрақтарға жауап беру
Мысалдар келтіріңіз
Қосымша
Талқылауға арналған жағдайлардың мысалдары :
Орта мектеп оқушыларымен "дропперлерді" (ұрланған қаражатты қолма - қол ақшаға айналдыру үшін немесе басқа алаяқтық схемалар үшін пайдаланылатын адамдар) жалдау туралы істерді талқылау-бұл жастарды заңсыз әрекеттерге тартудың алдын алуға бағытталған жұмыс. Міне, талқылау үшін қолдануға болатын бірнеше кейс ұсыныстары:
Кейс 1. «Бір-екі рет басу үшін оңай ақша»
Ситуация:
Алмас, 11 сынып оқушысы, әлеуметтік желілерде жеңіл табыс ұсынумен хабарлама алды. Ол өзінің банктік картасының нөмірін ұсынып, банк қосымшасындағы операцияларды растауы керек еді. Бұл үшін аударымдар сомасының 10% - ы уәде етілді.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Неліктен мұндай ұсыныстар күдікті?
- Алмас үшін қандай салдары болуы мүмкін?
- Мұндай жағдайда қалай жақсы әрекет ету керек?
Кейс 2. «Арман жұмысы: аударма операторы»
Ситуация:
Мариям жұмыс туралы хабарландыру тапты:"аударым операторы қажет, айына 50 000 теңгеге дейін жалақы, үйден жұмыс істеу керек". Оған банкте шот ашып оны қаражат аудару үшін пайдалану ұсынылды.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Бұл ұсыныста не дұрыс емес?
- Неліктен мұндай жұмыс түрі заңсыз болуы мүмкін?
- Заңды жұмыс пен алаяқтықты қалай ажыратуға болады?
Кейс 3. «Сіздің досыңыз қиыншылықта»
Ситуация:
Сырым досынан оның картасын "уақытша аударымдар" үшін қарызға алуды сұрайтын хабарлама алды, өйткені досының банктік шотында уақытша проблемалар бар. Сырым келісті. Кейінірек картаға алаяқтық схемалардан ақша түскені белгілі болды.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Сырым бұл жағдайды қалай болдырмады?
- Сіздің картаңыздың деректерін басқа адамдарға берудің қандай қауіптері бар?
- Егер сіз осындай жағдайға тап болсаңыз?
Кейс 4. «Интернет-магазин»
Ситуация:
Досым электроника сататын интернет-дүкен ашты, оған "қосымша жұмыс ретінде"құру ұсынылды. Кейінірек сатып алушылардың ақшасы оның шотына аударылды, бірақ ешкім тауарларды жібермеді.
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz