Жай сөйлемнің түрлері

Бекітемін: Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 1 - сабақ

Бөлім:
8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»
Бөлім:: Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :
8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»: Тулен Дильназ, Мұқамедияр Айдана, Шаймерден Назгүл
Бөлім:: Күні: 25. 12. 2024ж
8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»:
Бөлім:: Сынып: 8
8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»: Театр өнері. Жай сөйлемнің түрлері
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»:

8. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау;

8. 4. 4. 4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;

Бөлім:: Сабақтың мақсаты
8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтап, жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады.
Бөлім:: Құндылықтарға баулу
8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»: Мәдениет - адам өркениеті
Бөлім:: Сабақтың барысы
Бөлім::

Сабақтың кезеңі//

уақыты

8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»: Педагогтің әрекеті
Білім алушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім::

Сабақтың басталуы

7 минут

Сабақтың ортасы

10 минут

5 минут

5 минут

3 минут

5 минут

5 минут

Сабақтың соңы

5 минут

8 бөлім: «Театр өнері мен мәдениеті»:

І. Қызығушылығын ояту.

1. Сәлемдесу. оқушылардың сабаққа толық қатысуын тексеру, назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал

«1, 2, 3» әдісі арқылы мұғалім ойынның шарты бойынша бастаймыз деп белгі берген сәтте, оқушылар ойын ойнап, сұрақтарға жауап береді.

Тапсырма

Бәрекелді, мен сенің жеңісіңе сенімді болып едім

Бүгін біздің мектебімізде қалалық шет тілдер Олимпиадасы өткізіледі

Қазақ тілінен үйге қандай тапсырма берілгенін айтып жібересің бе

Республикалық «Абай оқуларына» сендердің мектептен кім қатысатын болды

Ертең сенбілік сағат тоғызда басталатын болды

Ендігәрі, терезеге мінуші болма Құлап қаласың

Ертеңгі жиналыс уақыты неліктен өзгертілді екен

Көктем келіп, күннің жылынғаны қандай тамаша

Келесі аптада қаламызға кезекті сапарымен облыс әкімі келмекші

ІІІ. Сыныпты топқа бөлу .

«Билет сатылымы». Кассада билет сатушы рөлінде мұғалім отырады. Білім алушылар біртіндеп билет сатып алады. Билетте жай сөйлемнің түрлері «Хабарлы сөйлем»

«Лепті сөйлем»

«Сұраулы сөйлем» деп жазылған.

Білім алушылар сол билеттер арқылы

1-топ: «Хабарлы сөйлем»

2- топ: «Лепті сөйлем»

3-топ: «Сұраулы сөйлем» болып 3 топқа бөлінеді.

Тілдік бағдар

Табиғат пен адам. Лепті сөйлем » Білім және ғылым жаңалықтары

Мағынаны тану

1-тапсырма

Өмірдің өзінен алынған драма

Кешегі 90-жылдардан бастап көрермендер келмегеннен кейін театрлар ойын-сауық, шоу өткізетін орындарға айналып бара жатыр еді. Жалпы театрдың негізгі бағыты ойын-сауық емес, заманмен тілдесетін, ойландыратын орын болған.

Біз көрген «Үміт үзгім келмейді» қойылымы көрермендеріне осындай ой салады. Оқырман қауым жазушы Немат Келімбетовті, оның

тағдырын да, шығармаларын да жақсы біледі. Спектакльдің басты

кейіпкері Мейірбек автордың өз прототипі деуге болады. Кейіпкер кенеттен жары Қарлығаштан айырылғаннан кейін, денсаулығы күрт нашарлап, өмірден түңіле бастайды. Жалғыз қызы арқылы күйеу баласынан

көп ақша сұратып, өзіне жақсылық жасаған достары - Советбек, Дәулет,

Асылханды аурухана палатасына шақыртып алады . . . Пьесаның ұтымды

жағы - осы төрт тағдыр арқылы бүгінгі қазақ қауымының басында бар

көкейкесті мәселелерді көтеруі.

  1. Мәтіннің мазмұнын ұғына отырып, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықта.
  2. Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай топтастыр.
  3. Мәтіндегі негізгі ойды айқындап тұрған сөйлемді тауып жаз.
  4. Сөйлемдерден матаса, меңгеріле, қабыса байланысқан сөз тіркесін тап.

2-тапсырма. Жұптық жұмыс

Берілген мәтін негізінде диалог құрыңдар. Мәтіндегі кейбір сөйлемдерді сұраулы, лепті сөйлемдерге ауыстырып жазыңдар.

Сергіту сәті. Музыкалық ритмикалық жаттығу. «Ерке сылқым» күйі.

3-тапсырма. Жеке жұмыс

Берілген суретке қарап, жай сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін қатыстырып, мәтін құрап жазыңдар. (10 сөйлем)

4-тапсырма. «Bingo» әдісі

Оқушыларға Бинго әдісі арқылы мәтін бойынша бірнеше сұрақтар беріледі. Бинго сөзі түскен оқушылар мадақтау немесе сәттілік купондарына ие болады .

Жай сөйлем түрлерін қатыстырып, театр өнері мен мәдениетітуралы таныстырылым жаса.​ - Школьные Знания.com

Кері байланыс

«INSERT» әдісі

Модель. Модель түрлері

Психологиялық ахуал

Оқушылар бір - бірімен ойын-ойнап, бірлесе отырып сұрақтарға жауап береді.

Берілген мәтіндегі сөйлемдердегі ! . ? тыныс белгілерін қойып, бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады.

Кассадан билет алып, хабарлы, лепті, сұраулы сөйлем болып, 3 топқа бөлінеді.

Білім алушылар мәтінді түсініп оқып, мәтіннен астарлы ойды анықтайды, берілген сұрақтарға жауап беріп, мәтін бойынша жұмыс жасайды.

Мәтін бойынша диалог құрап жазады


Ұқсас жұмыстар
Практикалық тапсырмалар
Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемге айналдыру
Жақты сөйлем
Жай сөйлемдерден өткенді қайталау
Жалаң және жайылма сөйлемдер. 8 сынып
Жалаң сөйлем
Сабақтас құрмалас
«тіл дамыту» қазақ тілі пәні бойынша вариативтік курстың бағдарламасы
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем
Сөздердің байланысу түрлері жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz