Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Python тіліндегі тармақталған алгоритмдерді программалау

Бекітемін:

Қысқа мерзімді жоспары: Қысқа мерзімді жоспары
Қысқа мерзімді жоспары: Бөлім
4- бөлім. Python тіліндегі алгоритмдерді программалау.
Қысқа мерзімді жоспары: Педагогтың аты -жөні
Қысқа мерзімді жоспары: Күні:
03. 03. 2025 жыл
Қысқа мерзімді жоспары: Сынып:
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың тақырыбы:
Тармақталған алгоритмді программалау. Практикум.
Қысқа мерзімді жоспары: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу.
Қысқа мерзімді жоспары: Сабақтың мақсаты:
Тармақталған алгоритмдерді программалау жолдарын біледі.
Қысқа мерзімді жоспары: Тапсырмаларды Python программалау тілінде тармақталған алгоритмді қолданып, жазу.

Сабақтың барысы :

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтың әрекеті: Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Бағалау: Бағалау
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1) Оқушыларды түгендеу оқушы зейінін сабаққа аудару.

2) Психологиялық ахуал қалыптастыру.

3) Топқа бөлу.

Оқушының әрекеті:

Әр ұлттың амандасу түрлері арқылы

сәлемдеседі.

Мұғалімді тыңдайды

https://www. flippity. net/ ресурсы арқылы топқа бөлу.

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

II. Үй тапсырмасы

«Миға шабуыл»

Сабақтың

ортасы

«Ой қозғау»

.

Жеке жұмыс. (15-20 мин)

Қорытынды

Сабақтың соңы

V. Бағалау

VI. Үйге тапсырма

Педагогтың әрекеті:

1. Python программалау тілінде файлдың неше типі бар? (мәтіндік және бинарлық)

2 . f=open( file_name, access_mode) қандай режим? (файлды ашу синтаксисі, ащу режимі. )

3. Қандай жағдайда тармақталу алгоритм орындалады?

( командалар басынан бастап аяғына дейін, бірінен соң бірі ретімен орындалады)

4. Программада тармақталу орындалады, бұл программалау тілінің маңызды құрылымы қандай оператормен жүзеге асады?

(шартты оператормен)

5. Тармақталу алгоритмнің блок-схемасындағы шарттың берілуі қандай фигурамен беріледі?

( тіктөртбұрыш)

6. Шартты оператордың денесі дегеніміз не?

(өрнектер орналасқан жолдар)

II. Практикалық жұмыс .

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру.

А деңгейі тапсырмасы. Алматы мен Көкшетаудың арақашықтығы 1614 км. Пойыз бірқалыпты қозғалып, 1 сағатта 50 км жол жүреді. Ол Алматыдан Көкшетауға қанша уақытта жетеді?

Арақашықтық - S деп алып жылдамдықты V деп аламыз.

S= 1614 print (t, ‘-1 taulikten artiq)

V=50

t=S/V

if t > 24:

В деңгейі тапсырмасы :

Екі сан берілген. Егер екі сан да оң болса, онда олардың арифметикалық ортасын табатын программа құрыңдар?

a=int (input() )

b=int (input() )

if a>0 and b>0:

print ((a+b) /2)

С деңгейі тапсырмасы:

Пернетақтадан екі сан енгізіңдер. Егер олар тең болмаса, онда нәтижесіне «yes» мәнін шығаратын программа құрыңдар.

a= a=int (input() )

b=int (input() )

if a!=b:

print (‘Yes’)

Бекіту.

ІІІ . Топтық жұмыс. Талдау жаса .

1-топ:

1) Қолшатыр ал алгоритміне блок-схема құрыңдар.

  • 1. Терезеден қара
  • 2. Егержаңбыр жауып тұрса, ондақолшатыр ал.
  • “Киноға бару” алгоритміне блок -сызба құр.
  • 1. Анаңнан рұқсат сұра.
  • 2. Егеранаң рұқсат берсе онда киноға барасыңәйтпесебөлмені тазалау қажет.

2-топ:

2) Программаның блок -схемасын, программа кодын, программа нәтижесін жазыңдар.

Программа қолданушыдан екі сан енгізуді сұрап, оларды салыстыру керек. Егер олар тең болса, онда a=b логикалық өрнегі ақиқат екені туралы хабарлама шығару қажет.

ІV. Рефлексия.

Тик ток әдісі арқылы кері байланыс береді.

Мен бүгінгі сабақта не істей алдым?

Мен бүгінгі сабақтан қандай әсер алдым?

Маған не қиындық келтірді?

«Бағалау» бетшесі арқылы бағалау

В деңгейі

3-тапсырмасы. (154-бет)

Оқушының әрекеті:

Ресурс арқылы оқушылар

сұраққа жауап береді

пойыздың уақытын есептейді

екі санның арифметикалық ортасын табады

екі санды табады

алгоритм блок-схемасын құрады.

логикалық өрнек ақиқатын шығарады

өз ойларын ортаға салады

Бағалау:

Әр дұрыс жауапқа

1 ұпай

Дескриптор.

-айнымалыны енгізеді

-t есептеу

үшін шартты алгоритмді пайдаланып, программа кодын жазады.

қ\б. 2 ұпай

-айнымалыны енгізеді

- шартты алгоритмді пайдаланып, программа кодын жазады.

-нәтижесін шығарады.

Қ\б:3 ұпай

айнымалыны енгізеді

- шартты алгоритмді пайдаланып, программа кодын жазады.

-нәтижесін талдау жасайды.

Қ\б:3 ұпай

Дескриптор:

-шартты оператор денесін құрастырады.

Дескриптор:

-сандарды енгізеді

оларды салыстырады

нәтижесін жазады

1 ұпай

Ресурстар:

ФБ

Kundelik. kz сайты

https://wordwall. net/ru/myactivities

сілтемесі

Слайд

Арман ПВ баспасы «Информатика»

оқулығы

Слайд

плакаттар

Оқулық

153-154 бет

Python программасы

компьютер

А4 қағаз бетшесі


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары - 7-сынып: Python тілінде тармақталған алгоритмдерді программалау
7.3.2 Тармақталған алгоритмдерді Python тілінде программалау: 7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сынып: Python тілінде тармақталған алгоритмдерді программалау - сабақ жоспары
7-сынып: Python тілінде тармақталған алгоритмдерді программалау - практикум
7-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Python тілінде тармақталған алгоритмдерді бағдарламалау
Python программалау тілінде сұрыптау әдістері: 10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Циклдік алгоритмдерді программалау: 9-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған Python тілінде программалау: Деректер типтері туралы қысқа мерзімді сабақ жоспары
Python тілінде сандық мәліметтерді енгізу және шығару бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау: қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz