Энергияны үнемдеу

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар

Тәрбие сағаты
Тәрбие сағаты: Күні
:
Тәрбие сағаты: Сынып жетекші:
:
Тәрбие сағаты: Сынып:
:
Тәрбие сағаты: Сабақтың тақырыбы:
:

«Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

№ 12-САБАҚ

7- сыныптар: «Бейтаныс адамдармен қарым қатынас кезіндегі қауіпті сигналдар)

Тәрбие сағаты: Сабақтың мақсаты:
: Суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру. Оқушылар үнемдеу жолдарының әдістерімен бөлісу. Оқушылардың үнем туралы түсініктерін кеңейту, Ой-өрістерін, тілдік қорын дамыту, Үнемдей білуге ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Тәрбие сағаты: Қауіпсіздік мақсаты :
:

Сабақтың мақсаты: бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық

дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде

қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету.

Тәрбие сағаты: Қауіпсіздік міндеті
:

Негізгі міндеттер:

1. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін

түсіндіріңіз.

2. Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз.

3. Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз.

Тәрбие сағаты: Дәйексөз
: Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!
Тәрбие сағаты: Құндылық
:

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

Құзыреттілік: қоғамға қызмет

Тәрбие сағаты: Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)
Мұғалім әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал

Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз.

1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «» тобына бөлемін.

Ой қозғау

-Біз үнемдеу туралы білеміз бе?

-Энергияны қалай үнемдейміз?

-Суды қалай үнемдейміз?

- Тамақты қалай үнемдейміз?

-Ақшаны қалай үнемдейміз?

Оқушы әрекеті:

Оқушылар мұғаліммен амандасады, түгенделеді.

Психологиялық ахуал

Оқушылар

дың пікірі тыңда

РесурстарСабақтың техникалық құрал-жабдықтары: Компьютер
Сабақтың кезеңі/ уақыт: Сабақ басы (13 мин)
Мұғалім әрекеті:

ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ

№ 2 САБАҚ. «БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС

КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР»

Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Презентацияны әртүрлі жағдайлармен көрсету (мысалы, бейтаныс адам сыйақы

ұсынады; бірдеңе табуға көмектесуді сұрайды; баланың ата-анасын білетінін айтады;

жеке ақпаратпен бөлісуді сұрайды) . Әр жағдайды талқылау: не қауіпсіз, не қауіпсіз

емес.

Қауіпсіз мінез-құлық ережелері.

Ата-анасының немесе басқа ересектердің қарауынсыз бір минутқа қалған әрбір

бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіптен аулақ болуға көмектесетін

ережелерді білуі керек:

Болмайды:

✓ Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін.

✓ Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру.

✓ Бейтаныс адамның көлігіне отыру.

✓ Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген

ұсыныстарына келісу.

Қандай жағдайларда әрқашан «Жоқ!» деу керек:

✓ Егер сізді қонаққа шақырса, тіпті көршілер болса да.

✓ Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс адам келсе, оны пәтерге кіргізу немесе

онымен бірге бір жерге бару.

✓ Егер бейтаныс адам сізбен танысу және уақыт өткізу үшін бірдеңе жасаса.

✓ Бір нәрсені көру немесе ойнау үшін оңаша жерге баруға шақырса, «Жоқ!» деп

жауап беру керек, тіпті өте қызықты болса да.

✓ Үйге келгенде ересектерге бұл адам туралы айту керек.

3. Қорытынды

Пайдалы сілтеме:

Оқушы әрекеті:

Оқушылар тыңдайды

Оқушылар пікір алмасады

РесурстарСабақтың техникалық құрал-жабдықтары:

суреттер

Пайдалы сілтемелер:

Пайдалы сілтемелер:

https://youtu. be/4NbBJW7-x-4?si=RsSrH1_tJgcxChy-

Сабақтың кезеңі/ уақыт: Ортасы (20 мин)
Мұғалім әрекеті:

Суды үнемде. Су ағынын бақылау. Су ыдыстарын тексеру. Крандар мен су ыдыстарында ағып ктулерді тексеріңіз. Ағып жатқан кранды жөндетіңіз. Жуыну немесе көкөністерді жуғаннан кейін қалған суды гүлге құйыңыз.

Тамақты үнемдеу. Артық тамақты тоңазтқышқа немесе мұздатқышқа сақтаңыз. Қалдықтарды пайдалануға тырысыңыз сысалы көкөніс қалдықтарын сорпа жасау үшін. Кішкентай порцияларды дайындап, қажет болғанда қайт піскен тамақты жылытыңыз.

Энергияны үнемдеу. Энергияны үнемдейтін құрылғыларды таңдаңыз. Дәстүрлі лампаларды LED лампалармен ауыстырыңыз. Қолданбаған кезде құрылғыларды (компьютер, телевизор, ) өшіріңіз. Күндізгі уақытта табиғи жарықты тиімді пайдаланып жарықты өшіріңіз.

Күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру біздің міндетіміз.

1. Күнделікті үйде өз есептеу құралы арқылы кей электр құралдары көп электр энергиясын жұмсайды, соны талдау жасап, ол тауардан бас тарту керек.

2. Егер үйде ескі электр желілері болса, тез арада ауыстыру керек, бұл электр энергиясын үнемдеуге бірден-бір көмегін тигізеді.

3. Жарықтану деңгейін туралап отыратын құралдармен жабдықтау.

4. Ғимараттан шыққанда жарықты өшіру керек. Біз ойлаймыз 20-30 минут қосулы болса еш нәрсе болмайды деп, оған жол бермеуіміз керек.

5. Құралдарды тоқ көзіне еш уақытта қалдыруға болмайды.

6. Жаңа техника алған кезде оның қуаты мен энергияны тиімді пайдалану класына қарау керек, бұл отбасы бюджетіне әсері болуы әбден мүмкін.

Су мен қуат көзін үнемдеңіз

Жуынуға кем дегенде 3 минут кетеді. Осы уақыт ішінде крандағы қанша су бостан-босқа ағып кететініне назар салыңыз. Тіс шайғанда, кранды тыйып қойыңыз. Керек кезде ғана, кранды ағытып тұруға


Ұқсас жұмыстар
Болашақ энергиясы
Энергия - болашаққа барар жол
Баламалы отын-энергиясын пайдалану жолдары
Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия
Жел энергиясы
Дәйек сөзі
Ақша уақыт тынысы 7 сынып
Термодинамиканың екінші заңы
Ішкі энергия
Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz