Энергияны үнемдеу

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
Тәрбие сағаты
Күні
Сынып жетекші:
Сынып:
Сабақтың тақырыбы:
<<Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну>>
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 12-САБАҚ
7- сыныптар: <<Бейтаныс адамдармен қарым қатынас кезіндегі қауіпті сигналдар)
Сабақтың мақсаты:
Суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру.Оқушылар үнемдеу жолдарының әдістерімен бөлісу. Оқушылардың үнем туралы түсініктерін кеңейту, Ой-өрістерін, тілдік қорын дамыту, Үнемдей білуге ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қауіпсіздік мақсаты :
Сабақтың мақсаты: бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық
дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде
қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету.
Қауіпсіздік міндеті
Негізгі міндеттер:
1. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін
түсіндіріңіз.
2. Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз.
3. Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз.
Дәйексөз
Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!
Құндылық
Құндылық: әділдік және жауапкершілік
Құзыреттілік: қоғамға қызмет
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ресурстар
Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз.
1-топқа <<>>, ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа <<>> тобына бөлемін.
Ой қозғау
-Біз үнемдеу туралы білеміз бе?
-Энергияны қалай үнемдейміз?
-Суды қалай үнемдейміз?
- Тамақты қалай үнемдейміз?
-Ақшаны қалай үнемдейміз?
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.
Психологиялық ахуал
Оқушылар
дың пікірі тыңда
Компьютер
Сабақ басы (13 мин)
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ
№ 2 САБАҚ. <<БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС
КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР>>
Сабақтың барысы
1. Кіріспе (2 минутқа дейін)
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
Презентацияны әртүрлі жағдайлармен көрсету (мысалы, бейтаныс адам сыйақы
ұсынады; бірдеңе табуға көмектесуді сұрайды; баланың ата-анасын білетінін айтады;
жеке ақпаратпен бөлісуді сұрайды). Әр жағдайды талқылау: не қауіпсіз, не қауіпсіз
емес.
Қауіпсіз мінез-құлық ережелері.
Ата-анасының немесе басқа ересектердің қарауынсыз бір минутқа қалған әрбір
бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіптен аулақ болуға көмектесетін
ережелерді білуі керек:
Болмайды:
✓ Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін.
✓ Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру.
✓ Бейтаныс адамның көлігіне отыру.
✓ Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген
ұсыныстарына келісу.
Қандай жағдайларда әрқашан <<Жоқ!>> деу керек:
✓ Егер сізді қонаққа шақырса, тіпті көршілер болса да.
✓ Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс адам келсе, оны пәтерге кіргізу немесе
онымен бірге бір жерге бару.
✓ Егер бейтаныс адам сізбен танысу және уақыт өткізу үшін бірдеңе жасаса.
✓ Бір нәрсені көру немесе ойнау үшін оңаша жерге баруға шақырса, <<Жоқ!>> деп
жауап беру керек, тіпті өте қызықты болса да.
✓ Үйге келгенде ересектерге бұл адам туралы айту керек.
3.Қорытынды
Пайдалы сілтеме:
Оқушылар тыңдайды
Оқушылар пікір алмасады
суреттер
Пайдалы сілтемелер:
Пайдалы сілтемелер:
https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=RsSrH1_tJgcxChy-
Ортасы (20 мин)
Суды үнемде. Су ағынын бақылау. Су ыдыстарын тексеру. Крандар мен су ыдыстарында ағып ктулерді тексеріңіз. Ағып жатқан кранды жөндетіңіз. Жуыну немесе көкөністерді жуғаннан кейін қалған суды гүлге құйыңыз.
Тамақты үнемдеу. Артық тамақты тоңазтқышқа немесе мұздатқышқа сақтаңыз. Қалдықтарды пайдалануға тырысыңыз сысалы көкөніс қалдықтарын сорпа жасау үшін. Кішкентай порцияларды дайындап , қажет болғанда қайт піскен тамақты жылытыңыз.
Энергияны үнемдеу. Энергияны үнемдейтін құрылғыларды таңдаңыз. Дәстүрлі лампаларды LED лампалармен ауыстырыңыз. Қолданбаған кезде құрылғыларды (компьютер, телевизор, ) өшіріңіз. Күндізгі уақытта табиғи жарықты тиімді пайдаланып жарықты өшіріңіз.
Күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру біздің міндетіміз.
1. Күнделікті үйде өз есептеу құралы арқылы кей электр құралдары көп электр энергиясын жұмсайды, соны талдау жасап, ол тауардан бас тарту керек.
2. Егер үйде ескі электр желілері болса, тез арада ауыстыру керек, бұл электр энергиясын үнемдеуге бірден-бір көмегін тигізеді.
3. Жарықтану деңгейін туралап отыратын құралдармен жабдықтау.
4. Ғимараттан шыққанда жарықты өшіру керек. Біз ойлаймыз 20-30 минут қосулы болса еш нәрсе болмайды деп, оған жол бермеуіміз керек.
5. Құралдарды тоқ көзіне еш уақытта қалдыруға болмайды.
6. Жаңа техника алған кезде оның қуаты мен энергияны тиімді пайдалану класына қарау керек, бұл отбасы бюджетіне әсері болуы әбден мүмкін.
Су мен қуат көзін үнемдеңіз
Жуынуға кем дегенде 3 минут кетеді. Осы уақыт ішінде крандағы қанша су бостан-босқа ағып кететініне назар салыңыз. Тіс шайғанда, кранды тыйып қойыңыз. Керек кезде ғана, кранды ағытып тұруға үйреніңіз. Краныңыз бұзыла бастаса, дереу жөндетуге асығыңыз. Себебі, кран бұзылғанда, көп су текке ағып кетеді. Түнде жатарда бөлмелерді аралап, жарықтың сөнгенін қадағалаңыз. Жарықты жағып қойып, ұйықтап кететін кездер әлбетте, аз емес. Міне, дәл осы сәттер қалтаңызды жаймен жұқарта береді. Сондай-ақ, қуат көзін керек ететін заттарды пайдалағанда да, мұқият болыңыз. Мысалы, үтіктеп отырғанда, телефон шырылдаса, үтікті суырып барып, телефонға жүгіріңіз.
1-топ <<Мен қалай үнемдеймін?>> өз пікірлерін жазу
2-топ<<Мен қалай үнемдеймін?>> сурет салу
Соңы
5минут
Тұрғын үйдегі энергияны үнемдеу, күнделікті өмірде энергияны үнемдеу, сайып келгенде, тұтынушыға байланысты. Тұтынушы өзі әрекет ете бастағанға дейін, үйлер мен пәтерлерге жылу беру реттегіштерін, есептеу құралдарын орната бастағанға, кіреберістердегі терезелер мен есіктерге жөндеу жүргізе бастағанға дейін шығындар үшін шоттар алуды жалғастыратын болады. Энергия үнемдеуге әркім өз үлесін қосуы керек.Күнделікті өмірде не затты болса да үнемдеп үйренейік.
Рефлексия жасайды.
Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
презентация
Тәрбие сағаты
Күні
Сынып жетекші:
Сынып:
Сабақтың тақырыбы:
<<Суды, тамақты, энергияны үнемді тұтыну>>
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 12-САБАҚ
7- сыныптар: <<Бейтаныс адамдармен қарым қатынас кезіндегі қауіпті сигналдар)
Сабақтың мақсаты:
Суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру.Оқушылар үнемдеу жолдарының әдістерімен бөлісу. Оқушылардың үнем туралы түсініктерін кеңейту, Ой-өрістерін, тілдік қорын дамыту, Үнемдей білуге ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қауіпсіздік мақсаты :
Сабақтың мақсаты: бейтаныс адамдармен кездескенде дұрыс мінез-құлық
дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде
қауіпсіз және қауіпті мінез-құлықты ажырата білуге үйрету.
Қауіпсіздік міндеті
Негізгі міндеттер:
1. Бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде абай болу неліктен маңызды екенін
түсіндіріңіз.
2. Қауіпсіз және қауіпті мінез-құлық мысалдарын көрсетіңіз.
3. Бейтаныс адамның күдікті мінез-құлқы жағдайында әрекет алгоритмін жасаңыз.
Дәйексөз
Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!
Құндылық
Құндылық: әділдік және жауапкершілік
Құзыреттілік: қоғамға қызмет
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ресурстар
Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин)
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал
Әртүрлі қима-қағаздар арқылы топқа бөлінеміз.
1-топқа <<>>, ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа <<>> тобына бөлемін.
Ой қозғау
-Біз үнемдеу туралы білеміз бе?
-Энергияны қалай үнемдейміз?
-Суды қалай үнемдейміз?
- Тамақты қалай үнемдейміз?
-Ақшаны қалай үнемдейміз?
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді.
Психологиялық ахуал
Оқушылар
дың пікірі тыңда
Компьютер
Сабақ басы (13 мин)
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ
№ 2 САБАҚ. <<БЕЙТАНЫС АДАМДАРМЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС
КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПТІ СИГНАЛДАР>>
Сабақтың барысы
1. Кіріспе (2 минутқа дейін)
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
Презентацияны әртүрлі жағдайлармен көрсету (мысалы, бейтаныс адам сыйақы
ұсынады; бірдеңе табуға көмектесуді сұрайды; баланың ата-анасын білетінін айтады;
жеке ақпаратпен бөлісуді сұрайды). Әр жағдайды талқылау: не қауіпсіз, не қауіпсіз
емес.
Қауіпсіз мінез-құлық ережелері.
Ата-анасының немесе басқа ересектердің қарауынсыз бір минутқа қалған әрбір
бала бейтаныс адамдармен қарым-қатынас кезінде қауіптен аулақ болуға көмектесетін
ережелерді білуі керек:
Болмайды:
✓ Мен бейтаныс адаммен сөйлесіп, оларды пәтерге кіргіземін.
✓ Лифт пен кіреберіске бейтаныс адамдармен кіру.
✓ Бейтаныс адамның көлігіне отыру.
✓ Бейтаныс адамдардан сыйлықтар алу және олардың бірге жүрейік деген
ұсыныстарына келісу.
Қандай жағдайларда әрқашан <<Жоқ!>> деу керек:
✓ Егер сізді қонаққа шақырса, тіпті көршілер болса да.
✓ Егер ата-анасы болмаған кезде бейтаныс адам келсе, оны пәтерге кіргізу немесе
онымен бірге бір жерге бару.
✓ Егер бейтаныс адам сізбен танысу және уақыт өткізу үшін бірдеңе жасаса.
✓ Бір нәрсені көру немесе ойнау үшін оңаша жерге баруға шақырса, <<Жоқ!>> деп
жауап беру керек, тіпті өте қызықты болса да.
✓ Үйге келгенде ересектерге бұл адам туралы айту керек.
3.Қорытынды
Пайдалы сілтеме:
Оқушылар тыңдайды
Оқушылар пікір алмасады
суреттер
Пайдалы сілтемелер:
Пайдалы сілтемелер:
https://youtu.be/4NbBJW7-x-4?si=RsSrH1_tJgcxChy-
Ортасы (20 мин)
Суды үнемде. Су ағынын бақылау. Су ыдыстарын тексеру. Крандар мен су ыдыстарында ағып ктулерді тексеріңіз. Ағып жатқан кранды жөндетіңіз. Жуыну немесе көкөністерді жуғаннан кейін қалған суды гүлге құйыңыз.
Тамақты үнемдеу. Артық тамақты тоңазтқышқа немесе мұздатқышқа сақтаңыз. Қалдықтарды пайдалануға тырысыңыз сысалы көкөніс қалдықтарын сорпа жасау үшін. Кішкентай порцияларды дайындап , қажет болғанда қайт піскен тамақты жылытыңыз.
Энергияны үнемдеу. Энергияны үнемдейтін құрылғыларды таңдаңыз. Дәстүрлі лампаларды LED лампалармен ауыстырыңыз. Қолданбаған кезде құрылғыларды (компьютер, телевизор, ) өшіріңіз. Күндізгі уақытта табиғи жарықты тиімді пайдаланып жарықты өшіріңіз.
Күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру біздің міндетіміз.
1. Күнделікті үйде өз есептеу құралы арқылы кей электр құралдары көп электр энергиясын жұмсайды, соны талдау жасап, ол тауардан бас тарту керек.
2. Егер үйде ескі электр желілері болса, тез арада ауыстыру керек, бұл электр энергиясын үнемдеуге бірден-бір көмегін тигізеді.
3. Жарықтану деңгейін туралап отыратын құралдармен жабдықтау.
4. Ғимараттан шыққанда жарықты өшіру керек. Біз ойлаймыз 20-30 минут қосулы болса еш нәрсе болмайды деп, оған жол бермеуіміз керек.
5. Құралдарды тоқ көзіне еш уақытта қалдыруға болмайды.
6. Жаңа техника алған кезде оның қуаты мен энергияны тиімді пайдалану класына қарау керек, бұл отбасы бюджетіне әсері болуы әбден мүмкін.
Су мен қуат көзін үнемдеңіз
Жуынуға кем дегенде 3 минут кетеді. Осы уақыт ішінде крандағы қанша су бостан-босқа ағып кететініне назар салыңыз. Тіс шайғанда, кранды тыйып қойыңыз. Керек кезде ғана, кранды ағытып тұруға үйреніңіз. Краныңыз бұзыла бастаса, дереу жөндетуге асығыңыз. Себебі, кран бұзылғанда, көп су текке ағып кетеді. Түнде жатарда бөлмелерді аралап, жарықтың сөнгенін қадағалаңыз. Жарықты жағып қойып, ұйықтап кететін кездер әлбетте, аз емес. Міне, дәл осы сәттер қалтаңызды жаймен жұқарта береді. Сондай-ақ, қуат көзін керек ететін заттарды пайдалағанда да, мұқият болыңыз. Мысалы, үтіктеп отырғанда, телефон шырылдаса, үтікті суырып барып, телефонға жүгіріңіз.
1-топ <<Мен қалай үнемдеймін?>> өз пікірлерін жазу
2-топ<<Мен қалай үнемдеймін?>> сурет салу
Соңы
5минут
Тұрғын үйдегі энергияны үнемдеу, күнделікті өмірде энергияны үнемдеу, сайып келгенде, тұтынушыға байланысты. Тұтынушы өзі әрекет ете бастағанға дейін, үйлер мен пәтерлерге жылу беру реттегіштерін, есептеу құралдарын орната бастағанға, кіреберістердегі терезелер мен есіктерге жөндеу жүргізе бастағанға дейін шығындар үшін шоттар алуды жалғастыратын болады. Энергия үнемдеуге әркім өз үлесін қосуы керек.Күнделікті өмірде не затты болса да үнемдеп үйренейік.
Рефлексия жасайды.
Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
презентация
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz