Сабақтың тақырыбы. Оқушының әрекеті

Тексерілді:

ДТІЖО:

Тәрбие сағаты: Тәрбие сағаты
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3: «Буллингтен қорған!» / «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3
Тәрбие сағаты: Күні
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3: 18. 11. 2024ж
Тәрбие сағаты: Сынып жетекшісі:
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3:
Тәрбие сағаты: Сынып: 7
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие сағаты: Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3:

«Буллингтен қорған!» / «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

№ 11-САБАҚ

7- сыныптар: «Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары

Тәрбие сағаты: Сабақтың мақсаты:
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3:

Білім алушыларды жол белгілерімен, жүріс бөлігіне қолданылатын түрлері мен әдістерімен, сондай-ақ таңбалау ережелерін бұзғаны үшін айыппұлдармен таныстыру.

«Буллинг» сөзінің мағынасын ашу, таныту; Жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию жағдайларын алдын алу;

Тәрбие сағаты: Қауіпсіздік мақсаты
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3: оқушыларды төтенше жағдайларда көмекке келетін қызметтермен таныстыру. Төтенше жағдайлар қызметі мен сенім телефондарының нөмірлерін қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету.
Тәрбие сағаты: Қауіпсіздік міндеті
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3:
  1. Оқушыларды «Шұғыл қызметтердің» негізгі нөмірлерімен таныстыру.
  2. Шұғыл қызметтерге қандай жағдайларда қоңырау шалу керектігін түсіндіру. 3. Жедел қызмет операторына ақпаратты дұрыс және нақты жеткізуге үйрету.

4. Оқушыларға сенім телефондарының болуы туралы хабарлау

Тәрбие сағаты: Құндылықтарды дарыту
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3: Оқушыларға буллингтен қорғану туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарындабуллингтен қорғануды, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу.
Тәрбие сағаты: Апта дәйек сөзі
«Буллингтен қорған!»/ «Жол таңбаларының мақсаты» ЖЖЕ№3: Жауапкершілік - адамгершілік қасиеттің көрінісі
Тәрбие сағаты: Сабақтың барысы

Сабақ барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті: Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың басы

3 мин

Педагогтың әрекеті:

Сәлемдесу. “Амандасу” тренингі

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру
Миға шабуыл (бейнеролик) Мұғалім: (бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Бұл бейнеролик не туралы? Видеодан кейінгі сұрақтар: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды?

Оқушының әрекеті:

Оқушылар шеңбер болып тұрады

Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

Ресурстар:

Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер

https://www. youtube. com/watch?v=RCA_wFW-mSo

Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың ортасы

7 мин

Педагогтың әрекеті:

Bullying сөзі ағылшын тілінен аударғанда "қорқыту", "кемсіту", "мұқату" дегенді білдіреді. Буллинг - агрессия немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені қорлауы, үстем екенін көрсетуі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін.

Тақырып бойынша "Жол белгілері".

2. Білім алушылардан ауызша сұрау:

-Жол белгілері дегеніміз не?

- Жол белгілері қашан пайда болды?

- Жол белгілерінің түрлері?

- Жол белгілерін қолданудың қандай тәсілдерін білесіз?

- Жол белгілерін бұзғаны үшін айыппұлдардың мөлшерін атаңыз?

Жұмбақтар1. Ала таяқ ұстаған,
Жол тәртібін нұсқаған.
Өміріңді күзеткен,
Ысқырықпен түзеткен. (Жол полициясы)
2. Көше бойлап аяңдайды,
Адам тасып аялайды. (Автобус)
3. Көліктің қаншасын үстінен өткізген,
Іргеден басталып, алысқа жеткізген. (Жол)
4. Жоқ өзінде бас та, ауызда да, құлақ та,
Бақырайған үш көзі бар бірақ та. (Бағдаршам)
5. Арқаным бар тым ұзын,
Ала-алмайсың бір үзім.
Табыңдаршы, балалар,
Бұл жұмбақтың шешуін. (Жол)
6. Өзі сөйлей білмейді,
Бірақ «Тоқта, жүр!» дейді. (Бағдаршам)

Оқушының әрекеті:

IMG_256

IMG_256

IMG_256

IMG_256

IMG_256

Ресурстар: IMG_256
Сабақтың кезені/ уақыт:

Сабақтың соңы

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

Педагогтың әрекеті:
  1. Егер сізде немесе көршілеріңізде өрт болса, 101-ге қоңырау шалыңыз.
  2. Егер сіз ренжіген болсаңыз, ұрланған болсаңыз немесе қатты қорқатын болсаңыз, 102-ге қоңырау шалыңыз.
  3. Егер сіз немесе жақын адамыңыз ауырып қалса, 103-ке қоңырау шалыңыз.
  4. Сізге әрқашан 112 қызметі көмектеседі.
«Есте сақта!»
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Қазақстанда шұғыл көмек алу үшін «Шұғыл қызметтер» жұмыс істейді. Төтенше жағдайда әрекет ету үшін қажетті телефон нөміріне қоңырау шалу керек және құтқару тобы шұғыл түрде көмекке келеді. Телефон арқылы психологиялық қолдау көрсетеді.

Адамдарға жедел көмек көрсететін, құтқару қызметтері бар. Дабыл белгілерін қосып, олар арнайы машиналармен көмекке тез келеді.

Оқушының әрекеті:

Өрт күзеті

Ресурстар:

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104, 112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны


Ұқсас жұмыстар
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпараттың қасиеттері
Ақпаратты сығу
Информатика. Ақпарат Сілтеме
Оқушы мен оқушы
Знап роботын құрастыру
Тұсаукесер туралы жалпы мәліметтер. 6 сынып
Туындыны табу ережелері
Мұғалім бақылаушы
Информатика және ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz