Оқушыларды топтарға бөлу. Сын тұрғысынан ойлау

25-26-27-СОӨЖ тақырыбы: СТО технологиясының ерекшеліктері
Тапсырмалар:
1. Тарихын зерделеу
2. Анықтамасын келтіру
3. Кезеңдерін түсіндіру
Есеп беру түрі: слайд
СӨЖ тапсырмалары: ағылшын тілі пәнінде СТО қолдану
Есеп беру түрі: сабақ жоспары
Әдебиеттер (негізгі, қосымша): 1,2,9,13
Жауабы: ағылшын тілі пәнінде СТО қолдану
Сабақ тақырыбы:
"My Favourite Hobby" / "Менің сүйікті хоббиім"
Сабақ мақсаты:
* Оқушылардың ағылшын тіліндегі сөздік қорын кеңейту.
* "Hobby" тақырыбы бойынша сөйлеу дағдыларын дамыту.
* Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыру
Сабақ түрі:
Сын тұрғысынан ойлау
Сабақ әдіс-тәсілдері:
СТО, топтық жұмыс, жеке жұмыс, жоба әдісі, сыни талдау
Сабақтың құралдары (Ресурстар):
Интерактивті тақта, карточкалар, маркерлер, суреттер
Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут):
* Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
* Оқушыларды топтарға бөлу. Топтар үш адамнан болады.
2. Кіріспе (10 минут):
* Сабақтың тақырыбын ашу үшін оқушылармен қысқаша сұрақ-жауап жүргізіледі:
o "What is your favourite hobby?" (Сенің сүйікті хоббиің не?)
o "What hobbies do you like to do in your free time?" (Бос уақытыңда қандай хоббилермен айналысқанды ұнатасың?)
3. Негізгі бөлім:
а) Жаңа сөздермен танысу (10 минут):
* Оқушыларға хоббилер мен қызығушылықтар туралы сөздер беріледі:
o painting, reading, swimming, playing chess, playing the guitar, cooking, etc.
* Топтарға әр сөзді мағынасы бойынша түсіндіріп, мысалдар келтіру ұсынылады.
painting - бояу
reading - оқу
swimming - жүзу
playing the guitar - гитарада ойнау
ә) Сын тұрғысынан ойлау тапсырмасы:
* "Менің сүйікті хоббиім" тақырыбында сөйлеу.
* Оқушылар өздерінің сүйікті хоббиін таңдап, оны топ ішінде 2-3 минут ішінде таныстыруы керек. Әр оқушы өз хоббиін сипаттап, неге ол хоббиі жақсы екенін түсіндіреді.
* Топ мүшелері бір-бірінің пікірлеріне сыни тұрғыдан қарап, пікірлерін айтады.
б) Топтық жұмыс (10 минут):
* Оқушыларға түрлі хобби тақырыптарында 5 сұрақ беріледі:
1. What is your favourite hobby?
2. Why do you like it?
3. How often do you do it?
4. When did you start doing it?
5. How does it make you feel?
* Әр топ осы сұрақтарға жауап береді және өз пікірін сыни тұрғыдан негіздейді.
4. Қорытынды бөлім (7 минут):
* Әр топ өз пікірін тыңдатқан соң, оқушылар бір-бірінің жауаптарын салыстырады, талдайды.
* Оқушылардың жауаптары мен ойлары бойынша қорытынды жасау.
* "Сендердің сүйікті хоббиіңнің қандай пайдасы бар?" деген сұраққа жауап беру.
5. Үй тапсырмасы (3 минут):
* Оқушыларға өз хоббиі туралы қысқаша эссе жазу тапсырылады. Әр оқушы өз хоббиі туралы ағылшын тілінде 5-7 сөйлемнен тұратын эссе жазады.
6. Сабақтың рефлексиясы (5 минут):
* Сабақтың соңында оқушыларға сыни тұрғыдан ойлау бойынша қысқаша сауалнама беріледі:
o Сабақта не ұнады?
o Қандай қиындықтар болды?
o Нені түсіндіңдер?
Сабақтың нәтижесі:
* Оқушылар "hobby" тақырыбында жаңа сөздер мен сөйлем құрылымдарын меңгеріп, өз пікірлерін ағылшын тілінде білдіре алатын болады.
* Сын тұрғысынан ойлау дағдылары дамиды, өйткені олар өз ойларын дәлелдеп, басқалардың пікірлерін талдай алады.
* Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық пен коммуникация дағдылары жетіледі.
Тапсырмалар:
1. Тарихын зерделеу
2. Анықтамасын келтіру
3. Кезеңдерін түсіндіру
Есеп беру түрі: слайд
СӨЖ тапсырмалары: ағылшын тілі пәнінде СТО қолдану
Есеп беру түрі: сабақ жоспары
Әдебиеттер (негізгі, қосымша): 1,2,9,13
Жауабы: ағылшын тілі пәнінде СТО қолдану
Сабақ тақырыбы:
"My Favourite Hobby" / "Менің сүйікті хоббиім"
Сабақ мақсаты:
* Оқушылардың ағылшын тіліндегі сөздік қорын кеңейту.
* "Hobby" тақырыбы бойынша сөйлеу дағдыларын дамыту.
* Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін қалыптастыру
Сабақ түрі:
Сын тұрғысынан ойлау
Сабақ әдіс-тәсілдері:
СТО, топтық жұмыс, жеке жұмыс, жоба әдісі, сыни талдау
Сабақтың құралдары (Ресурстар):
Интерактивті тақта, карточкалар, маркерлер, суреттер
Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут):
* Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
* Оқушыларды топтарға бөлу. Топтар үш адамнан болады.
2. Кіріспе (10 минут):
* Сабақтың тақырыбын ашу үшін оқушылармен қысқаша сұрақ-жауап жүргізіледі:
o "What is your favourite hobby?" (Сенің сүйікті хоббиің не?)
o "What hobbies do you like to do in your free time?" (Бос уақытыңда қандай хоббилермен айналысқанды ұнатасың?)
3. Негізгі бөлім:
а) Жаңа сөздермен танысу (10 минут):
* Оқушыларға хоббилер мен қызығушылықтар туралы сөздер беріледі:
o painting, reading, swimming, playing chess, playing the guitar, cooking, etc.
* Топтарға әр сөзді мағынасы бойынша түсіндіріп, мысалдар келтіру ұсынылады.
painting - бояу
reading - оқу
swimming - жүзу
playing the guitar - гитарада ойнау
ә) Сын тұрғысынан ойлау тапсырмасы:
* "Менің сүйікті хоббиім" тақырыбында сөйлеу.
* Оқушылар өздерінің сүйікті хоббиін таңдап, оны топ ішінде 2-3 минут ішінде таныстыруы керек. Әр оқушы өз хоббиін сипаттап, неге ол хоббиі жақсы екенін түсіндіреді.
* Топ мүшелері бір-бірінің пікірлеріне сыни тұрғыдан қарап, пікірлерін айтады.
б) Топтық жұмыс (10 минут):
* Оқушыларға түрлі хобби тақырыптарында 5 сұрақ беріледі:
1. What is your favourite hobby?
2. Why do you like it?
3. How often do you do it?
4. When did you start doing it?
5. How does it make you feel?
* Әр топ осы сұрақтарға жауап береді және өз пікірін сыни тұрғыдан негіздейді.
4. Қорытынды бөлім (7 минут):
* Әр топ өз пікірін тыңдатқан соң, оқушылар бір-бірінің жауаптарын салыстырады, талдайды.
* Оқушылардың жауаптары мен ойлары бойынша қорытынды жасау.
* "Сендердің сүйікті хоббиіңнің қандай пайдасы бар?" деген сұраққа жауап беру.
5. Үй тапсырмасы (3 минут):
* Оқушыларға өз хоббиі туралы қысқаша эссе жазу тапсырылады. Әр оқушы өз хоббиі туралы ағылшын тілінде 5-7 сөйлемнен тұратын эссе жазады.
6. Сабақтың рефлексиясы (5 минут):
* Сабақтың соңында оқушыларға сыни тұрғыдан ойлау бойынша қысқаша сауалнама беріледі:
o Сабақта не ұнады?
o Қандай қиындықтар болды?
o Нені түсіндіңдер?
Сабақтың нәтижесі:
* Оқушылар "hobby" тақырыбында жаңа сөздер мен сөйлем құрылымдарын меңгеріп, өз пікірлерін ағылшын тілінде білдіре алатын болады.
* Сын тұрғысынан ойлау дағдылары дамиды, өйткені олар өз ойларын дәлелдеп, басқалардың пікірлерін талдай алады.
* Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық пен коммуникация дағдылары жетіледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz