Айтылым тапсырма

Қысқа мерзімді жоспар
Пән: Қазақ тілі Т2
Бөлім: 10-бөлім. Наурыз және әлем халықтарының оны қарсы алу ерекшеліктері . Б.Ж.Бопайұлы <<Қазақы наурызнама>> (үзінді).
Күні: 19.03.2025 жыл
Педагогтің аты-жөні: Ю.Қ.Жумадилов
Сынып: 8 <<Б>>
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :
Сабақтың тақырыбы: 32. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
8.3.6.1 тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру;
8.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсыну.
Сабақтың мақсаты:
эссе құрылымы мен дамуын сақтап тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсына алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы

<<Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:
<<Сиқырлы сөз - Иә>>
Мақсаты:көңіл-күйді көтеру, өзіне деген қалыптасқан қатынастан шығу.
Үй жұмысын тексеру. 4-тапсырма
Тыныш сұрау
Мұғалім бір не бірнеше оқушыдан үй тапсырмасын ақырын дауыспен сұрайды, ал басқа оқушылар дайындала береді. Бұл әдіс көп тапсырма берілген жағдайда оқушыларға қайталау мүмкіндігін туғызады. Оқушыларға қызықты болуы үшін әртүрлі әдісті қолдана берген жөн.

<<Смайликтер>>

Слайд

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

1.Сөздікпен жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.
Сөздікпен жұмыс:Жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады,оқиды,оқушыларға қайталатады,сөздік дәптермен жұмыс жасатады.

Айтылым Жазылым
Қосымша тапсырма
Жеке жұмыс

Айтылым
1- тапсырма
Жеке жұмыс

Оқылым Жазылым Айтылым
Қосымша тапсырма
Жеке жұмыс
ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС)
(даралап оқыту тәсілі арқылы)
Тапсырма орындауда <<Аяқталмаған сөйлем>> әдісі қолданылады.
Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)<<қолдау>> әдісі арқылы саралау жүргізіледі

Оқылым
тапсырма
Топтық жұмыс

Айтылым
тапсырма
Жұптық жұмыс

Жазылым
тапсырма
Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен айтып шығады.
Жоралғы-обряд
Жыл басы-начало года
Сұлтан-правитель, султан (нецарствующий чингизид, у казахов)
Ұлтан-подметка
Нақыл-притча, афоризм
Айтылым
Мұғалім оқушыларға <<Атаулар кестесі>> тәсілін пайдалану арқылы тақырып аясында наурыз жырларға сипаттама бергізеді.
Айтылым
Сұрақтарға жауап бер.
1. Сенің ойыңша, <<Наурыз>> сөзі қайдан шыққан?
2. Наурызды неге <<Шығыс халықтарының мерекесі>> деп атайды?
3. Наурыз бен жаңа жылдың қандай айырмашылығы, қандай ортақ белгілері бар?
4. Наурызда ғана жасалатын қандай дәстүрлерді білесің?
Жазылым
Мақал- мәтелдердің мағынасын түсіндір.
Ойсергек: <<1001 мақал>> ойыны (Қара жәшік)
Ақ мол болсын, Қайда барсаң жол болсын!
Наурыз көже қалғанша, жаман қарын жарылсын!
Наурыздан соң қыс болмас,
Мизамнан соң жаз болмас.
Сәуір болмай, тәуір болмас.
Жақсылықтар жиынтығы - әз- Наурыз.
Оқушылар тақырып бойынша сөйлемдер құрайды.
Оқылым
<<Дөңгелек устел>> ойыны. Топқа бөлініңдер. Топтағы бірінші оқушы қағаздың шетіне мұғалімнің <<Не?>> деген сұрағына басқаларға көрсетпей жауап жазады. Жауап жазылған қағазды бүктеп, келесі оқушыға береді. Екінші оқушы да <<Қандай?>> деген сұраққа жауап жазып, қағаздың шетін бүктеп, келесі оқушыға береді. Осы ретпен қайталанып отырады. Соңында қағазда құрастырылған сөйлем оқылады.
Айтылым
Өткенді қайталап, жаңа сабаққа дайындалу үшін берілген сөздердің арасында зат есімдерді анықтаңдар.
Ерекшелік, ортақ, барлық, құрметтеңіз, қарсы алу, айна, шам, ыдыс, балық, қызыл, жұмыртқа, тиын, қою, сәйсенбі, көрші, тағам, пісірсін, от, секірейік.
Етістіктерді анықтайық, бұйрық райының нешінші жағында тұр? Аудар.
Сабақтың тақырыбы немен байланысты, қандай сөздерден білдіңдер?
Ойтаразы Жазылым
<<ИНСЕРТ>> тәсілі арқылы сабаққа қорытынды жаса.

<<Шапалақ>>

Дескриптор
3 балл
-Суреттеп жазады
-Әңгімелейді.

<<Бас бармақ>>

Дескриптор
-Топтастырады
-Түсіндіреді
-Талқылайды

<<Екі жұлдыз, бір тілек>>

Дескриптор
4 балл
-Түсіндіреді
-Талқылайды
<<Бас бармақ>>

Дескриптор
3 балл
-Мәтін құрайды
-Сұхбат құрады
<<Блоб ағашы>>
Оқулық
сөздік
слайд

АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар

Слайд
Оқулық

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Оқулық

слайд

Кесте

Таратпалар
Сабақтың соңы
3 минут
Үй тапсырмасын беру: 2- тапсырма

Кері байланыс

Өз деңгейлерін анықтайды.
<<Бес саусақ>> тәсілі арқылы кері байланыс

Бағалау
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.
Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі.

Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары. Педагогтің әрекеті
Үйге тапсырма. САБАҚ ЖОСПАРЫ
Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы
Мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін тап
Оқушының әрекеті. Сабақтың басы
Диалог құрыңдар
Болашақ мектеп
Заңнамада отбасы қалай қорғалған
Конфликт және бейбітшілік
Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz