Сабақтың соңы. Сабақты қорытындылау

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Бөлім::

Педагогтің Т. А. Ә. (болған жағдайда)

:
Бөлім::

Күні:

: 03. 02. 2025
Бөлім::

Сынып: 9 сынып

:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім:: Тәрбие тақырыбы
: 9 кл Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам
Бөлім::

Құндылықты дарыту

:

Оқушыларға интернеттің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру.

Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету.

Жауапкершілікпен интернетті пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

Бөлім::

Қауіпсіздік сабағы

:

КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАН БАЛА ЗАҢДЫ ЖАУАПКЕРШІЛІККЕ ТАРТЫЛУЫ МҮМКІН БЕ?

Бөлім::

Мақсаты

: Сабақтың мақсаты: кәмелетке толмаған баланың қай жастан бастап заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін екенін және не үшін екенін анықтау.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың басы
Педагогтың әрекеті:
  1. Оқушылармен амандасу, сыныптың назарын сабаққа аудару.
  2. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Мұғалім сөзі:
- Бүгінгі біздің тәрбие сағатымыз "Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам" тақырыбына арналады. Қазіргі таңда интернет - біздің өміріміздің ажырамас бөлігіне айналды. Алайда, оның оң және теріс жақтары бар. Біз бүгін интернетті қауіпсіз пайдалану жолдарын үйренеміз.

Оқушының әрекеті: 1. Терминдерді сәйкестендіріңіз

Төмендегі терминдер мен олардың анықтамаларын сәйкестендіріңіз:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Бағалау:
Ресурстар: Термин
Анықтама
1
Фишинг
A) Вирустық бағдарламалардан қорғайтын бағдарлама
2
Антивирус
B) Құпия ақпаратты алдау арқылы ұрлау әдісі
3
Кибербуллинг
C) Интернеттегі қорқыту, қорлау әрекеттері
4
VPN
D) Желіде жасырын түрде деректерді шифрлау әдісі
Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт:
Педагогтың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың ортасы
Педагогтың әрекеті:
  1. Интернеттің пайдасы мен зияныИнтернеттің мүмкіндіктері (білім алу, қарым-қатынас, ойын-сауық, жаңалықтар) Интернеттегі қауіптер (алаяқтық, кибербуллинг, жеке мәліметтерді ұрлау, вирустар)
  2. Бейнеролик көрсету:- "Интернеттегі қауіпсіздік ережелері"
  3. Талқылау:Интернетті қолданғанда қандай қауіптерге тап болдыңдар?Өмірлеріңде интернет арқылы алданып қалған жағдайлар болды ма?
III. Негізгі бөлім (20 мин. )
  1. "Интернетте қауіпсіздік" 5 ережесі:Жеке мәліметтерді бөтен адамдармен бөліспеуБелгісіз сілтемелерге өтпеуКүдікті сайттар мен қосымшаларға кірмеуҚұпия сөздерді жиі ауыстырып отыруАта-ана мен мұғалімдерден кеңес сұрау
  2. Ситуациялық тапсырмалар:Оқушыларға әртүрлі жағдайлар беріледі, олар өз шешімдерін ұсынады.

Мысал:
- Саған белгісіз біреу әлеуметтік желіде достық жіберді. Не істейсің?
- Саған біреу "Сен ұтысқа ие болдың!" деген хабарлама жіберді. Не істейсің?

  1. "Шынайы немесе жалған?" ойыны:Мұғалім интернет туралы бірнеше ақпарат айтады, оқушылар оның рас-өтірігін анықтауы керек.
Оқушының әрекеті: Тест сұрақтары
  1. Құпия сөз қандай талаптарға сай болуы керек?A) 123456 сияқты қарапайым болуы керекB) 8 таңбадан кем болмауы керек, әріптер мен сандардан тұруы керекC) Досыңыздың есімі болуы керек
  2. Интернетте қауіпсіздікті сақтау үшін не істеу керек?A) Белгісіз сайттарға жеке ақпаратты енгізуB) Антивирус қолдану және екі факторлы аутентификация қосуC) Барлық файлдарды ашық ортаға жүктеу
  3. Кибершабуылдан қорғанудың ең тиімді әдісі қандай?A) Белгісіз файлдарды ашуB) Антивирус қолдану және бағдарламаларды жаңартуC) Желіде әркімге жеке деректеріңізді жіберу
Талдау және пікірталас
  • Интернеттегі қауіпсіздікке байланысты өз тәжірибеңізбен бөлісіңіз.
  • Кибершабуылдан қорғану үшін қандай шаралар қолданасыз?
  • Егер сіз кибербуллингтің куәсі болсаңыз, не істер едіңіз?
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Сабақтың соңы
Педагогтың әрекеті:
  1. Топтық жұмыс:Оқушылар постер жасап, "Интернеттегі қауіпсіздік"бойынша өз ұсыныстарын жазады.
  2. Тест немесе викторина(Quizizz, Kahoot арқылы)
  3. Қорытындылау:- Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мәлімет алдыңдар?- Интернетті қауіпсіз пайдалану үшін қандай қағидаларды сақтау керек?
Рефлексия (5 мин. )

Оқушылар сабақ туралы өз пікірлерін стикерге жазып, тақтаға іледі.

Оқушының әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың кезені/ уақыт: Қауіпсіздік сабағы
Педагогтың әрекеті:

Негізгі міндеттер :

  1. Құқықтық жауапкершіліктің не екенін түсіндіріңіз.
  2. Кәмелетке толмағандар үшін құқық бұзушылық түрлері мен жазалар туралы айту.
  3. Құқықтық мәселелерден қалай аулақ болу керектігін көрсетіңіз. Материалдар мен ресурстар:
  • Кәмелетке толмағандардың құқықтық жауапкершілігі туралы презентация.
  • Заңды сақтау ұсыныстары бар үлестірме материалдар.

Сабақтың барысы

  1. Кіріспе(2 минутқа дейін) :

-Талқылау: құқықтық жауапкершілік дегеніміз не және ол неге маңызды (кәмелетке толмағандардың азаматтық-құқықтық жауапкершілігі біреуге мүліктік зиян келтіргені немесе денсаулығына, ар-намысы мен қадір-қасиетіне зиян келтіргені үшін туындайды) ?

  1. Негізгі бөлім(6 минутқа дейін) :

Құқық бұзушылықтар үшін заңды жауапкершіліктің 4 түрі бар:

  • Қылмыстық жауапкершілік - қылмыстық кодексте көзделген заңдарды бұзғаны үшін жауапкершілік. Қылмыстық заңда көзделген қоғамдық қауіпті, қоғамдық жүйеге, меншікке, жеке тұлғаға, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарына, қоғамдық тәртіпке қол сұғатын қылмыс. (кісі өлтіру, тонау, зорлау, қорлау, ұсақ ұрлық, бұзақылық) . Қасақана бұзақылық, ұрлық, зорлау үшін қылмыстық жауапкершілік 14 жастан басталады.
  • Әкімшілік жауапкершілік әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексте көзделген құқық бұзушылықтар үшін қолданылады. Әкімшілік бұзушылықтарға мыналар жатады: жол ережесін бұзу, өртке қарсы қауіпсіздікті бұзу. Әкімшілік құқық бұзушылықтар үшін 16 жастан бастап жауапқа тартылады. Жаза: айыппұл, ескерту, түзету жұмыстары. ҚР азаматы 16 жасқа толса, Әкімшілік кодекске (ӘҚБтК) сәйкес белгілі бір теріс қылықтары үшін айыппұл салынады. Бірақ Кодекстің 66-бабында жаза сомасы 10 АЕК немесе 34 500 теңгеден аспайтыны көрсетілген. «Құқық бұзушылықтардың алдын алу туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 29 сәуірдегі № 271-IV Заңы, «Кәмелетке

Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің бұйрығы
Алгоритмнің жай командалары
Шартты оператор. Сабақты бекіту
Қазақ халқының қолөнері - ұзақ тарихы бар ежелгі өнер
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Көңіл күйді анықтау тренингі
Аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жаз
Химиялық элементтердің табиғи топтары
Оқушылар білімін бағалау. Сабақты қорытындылау
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz