Сұраққа жауап бер

Мектеп:
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ
Мектеп:: Пәні:
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ: Әдебиеттік оқу.
Мектеп:: Бөлім:
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ: Ғарышқа саяхат
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ: Оспанова К. Б.
Мектеп:: Күні:
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ: 01. 04. 2025ж.
Мектеп:: Сынып: 4 «Б»
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Мектеп:: Сабақтың тақырыбы:
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ: №79 сабақ. Бізді мазалаған сұрақтар
Мектеп:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ:

4. 2. 2. 1 - шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру;

4. 3. 4. 1 - мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету.

.

Мектеп:: Сабақтың мақсаты
Малайсары батыр атындағы ЖОББМ: Оқиғаның дамуын болжайды, себебін айтады, шығармашылық жұмыс жасайды
Мектеп::

Құндылықтар

Сәуір айы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

Малайсары батыр атындағы ЖОББМ:

Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Апта дәйексөзі: «Еңбек-қуаныш, жалқаулық-айырылмас азап. » Абай.

Мектеп:: Сабақтың барысы
Мектеп::

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Малайсары батыр атындағы ЖОББМ: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Мектеп::

Сабақ

тың басы

5 минут

Өткен білімді еске түсіру

Жаңа білім

Бекіту

Кері байланыс

Малайсары батыр атындағы ЖОББМ:

Сабаққа дайындық

Психологиялық ахуалды жақсарту

Өткенді қайталау

3-тоқсандағы тақырыптарды пысықтау

Құндылық мақсаты: Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу

Жаңа тақырып

««Жер» ғаламшарына қамқорлық жасаймыз» тақырыбына әңгімелесу

Экологиялық мәселелерді талқылау

ФС тапсырмасы

«Бізді мазалаған сұрақтар»

Сұраққа жауап бер

Суреттегі сұрақтардың қайсысына жауап беретінін оқушы өзі таңдайды.

Автормен танысу

Александр Романович Беляев- ғылыми-фантастикалық романдар жазған орыс жазушысы.

Ол 1884 жылы туылып, 1942 жылы қайтыс болды.

Түсініп оқы.

«Адам ұшуды қалай үйренді?» мәтінін оқыту.

Ұшу аппараты неге ұқсап келе жатыр?

Ж: Ұшу аппараттары болашақта ұшақтар мен тікұшақтарға айналды.

Сөздік

Сутегі-ең жеңіл газ

Көксеу- армандау

Мәтіннің түрі: ғылыми-танымдық мәтін

ЕБҚ

ҚҰрастыр

Әуе шарының суретін салу. Оларды сипаттап беру.

Қорытындылау

Армандар оңай орындала ма?

Өз армандары жайлы айту

Үйге тапсырма

Бүгінгі заманнның ұшу аппараттары туралы әңгімелеу.

img19

Жақсы лебіздер білдіру

Өткен тақырыптарды пысықтайды

Өз ойларын айтады

Сұрақтарға жауап береді

Автормен танысады

Мәтінді оқиды

Сөздікпен жұмыс жасайды

Сурет салады

Ойларын айтады

Үйге тапсырма алады

Кері байланыс жасайды

Мадақтау арқылы

ҚБ:

Без названия

Дескриптор:

Суретпен жұмыс жасайды-1Б

Сұрақтарға жауап береді-1Б

ҚБ:

f15087e992a83f2321969f8486c552ee

Дескриптор:

Мәтінді түсініп оқиды-1Б

Ұшу аппараты туралы өз ойларын айтады-1Б

ҚБ:

Дескриптор:

Әуе шары туралы білімін айтады-1Б

Өз армандары туралы әңгімелейді-1Б

ҚБ:

«Білдім» әдісі

Суреттер

Ғаламшар

лар туралы суреттер

Оқылықтағы суреттер

Автор суреті

Суреттер

Сөздік дәптер

Әуе шарының суреті

Суреттер

Оқулық

Кері байланыс парақшала

ры


Ұқсас жұмыстар
Сендер қайда тұрасыңдар
Тақырыптың басты идеясын жаз
Ата жұрт танымдық ойын кеші
Бала тұрар. тұтқын бала
Word мәтіндік редакторында шығармашылық жұмыс
1-сынып. көкөністер. жемістер. ауыспалы осы шақ
Топпен мин
Программалау тілінің синтаксисі
Қуат жайлы ақпарат
Өнер көрсету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz