Табыс критерийлері

«Бекітемін»

Сыныбы: 5
Күні: 14. 03. 2025 жыл.
Сыныбы: 5: Сабақтың тақырыбы
Күні: 14. 03. 2025 жыл.:

Тарихқа саяхат /Қайталау/.

:
Сыныбы: 5:

Мақсаты

Күні: 14. 03. 2025 жыл.: Тарихқа саяхат бөліміне ене отырып, адамның пайда болуын, кезеңдерін, Қазақстан территориясын мекендеген тайпалар мен тарихи тұлғалар туралы білімді зерделеу.
:
Сыныбы: 5:

Күтілетін нәтижелер

Күні: 14. 03. 2025 жыл.:

В. Қазақстан аумағында мекендеген тайпалардың тарихымен таныса отырып, жеке-жеке анықтай алады, картадан көрсете алады.

С . Қазақ жеріндегі алғашқы мемлекеттер мен тарихи тұлғалардың тарихтағы алатын орнына баға береді.

:
Сыныбы: 5:

Керекті жабдықтар

Күні: 14. 03. 2025 жыл.: «Қазақстан тарихынан әңгімелер» оқулығы, флипчарт, ақ парақ, қалам сап, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, бланкілер және фламастер, Бейне роликтер, карта, тірек- сызба, карта, интербелсенді тақта.
:
Сыныбы: 5: Сабақ барысы:
Күні: 14. 03. 2025 жыл.:
Сыныбы: 5: Сабақ кезеңдері
Күні: 14. 03. 2025 жыл.:

Уақыты

:

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті
Сыныбы: 5:

Кіріспе

Күні: 14. 03. 2025 жыл.:

5мин

:

Ұйымдастыру. Амандасу.

Оқушыларды «Білгірлер» және «Алғырлар» деп 2 топқа бөлемін.

«Қызық екен» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұраймын.

Топқа бөлініп, ынтымақтаса отырып бірлесе жұмыстанады.

«Бинго» ойынының сұрақтарына жауап беріп, үй тапсырмасына қаншалықты дайын екенін көрсетеді.

«Бағдаршам» әдісі арқылы өзара бағалайды

Сыныбы: 5:

Тұсаукесер

Күні: 14. 03. 2025 жыл.:

5мин

:

Табыс критерийлері:

А. Тарихқа саяхат бөліміне ене отырып, адамның пайда болуын, кезеңдерін, Қазақстан территориясын мекендеген тайпалар мен тарихи тұлғалар туралы білімді пысықтау.

В. Қазақстан аумағында мекендеген тайпалардың тарихымен таныса отырып, жеке-жеке анықтап, картадан көрсету.

С . Қазақ жеріндегі алғашқы мемлекеттер мен тарихи тұлғалардың тарихтағы алатын орнына баға беру. «Он сұрақ» әдісі арқылы жаңа сабаққа көпір жасау.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.

Сыныбы: 5:

Негізгі бөлім

Күні: 14. 03. 2025 жыл.:

25мин

:

«Жұптасып-ойланып-бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты өздігінен меңгеру .

Постер шығару.

Жаңа тақырыпты оқып үйрену үшін жеке оқуға уақыт беру.

Оқып болғаннан кейін әр топқа флипчарт таратып, тақырыпты ашу.

Бағалау критерилерін тарату.

Постер қорғау.

Бағалау критерийлеріне сүйене отырып «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалату.

Топтар оқулық материалдарынан және қосымша мәліметтерден алған мәліметтерін қосып постер құрады.

Құрып болғаннан кейін басқа топтардың алдында қорғайды.

Әр топ сағат тілімен бағыттала отырып, бағалау критерийлеріне сүйеніп «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» беру арқылы өз ара бағалайды.

Постерді бағалау критерилері:

Тақырып мазмұнының ашылуы

Безендірілуі

Шығармашылығы

Сыныбы: 5:

Қорытынды

Күні: 14. 03. 2025 жыл.: 10 мин
:

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

«Блоб ағашы» арқылы кері байланыс.

Табыс критерийлер арқылы өзін- өзі бағалайды.

Сабақтан алған әсерлері жайында рефлексия парағын толтырады.

Сыныбы: 5:
Күні: 14. 03. 2025 жыл.:
:


Ұқсас жұмыстар
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық – саяси үдерістер
Тарих пәні туралы
Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Бала Қабанбай
Ақсақ құлан мультфильмі
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар. сабақтар топтамасы. 3 сынып
Сөйлем бойынша қайталау
Transport in London. Лондон қаласындағы транспорт түрлері
Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz