Координаталық жазықтық сызылған плакат

Ашық сабақ жоспары
Оқушылар:
- координаталық жазықтық ұғымын біледі;
- тік бұрышты координаталар жүйесін салады;
- координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табады;
Ұйым
дастыру
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі тақырыбын қарастырамыз
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
-координаталық жазықтық ұғымын меңгеру;
-тік бұрышты координаталар жүйесін салу;
Оқушыларды координаталық ширектердің таңбалары арқылы топқа бөлу.
«Координатасын анықта» (үлгерімі төмен, орта оқушылармен жұмыс) Оқушыларға бірнеше нүктелердің аттары жазылған стикерлер тарқатылады
А(-2; 5), В(3; 6), С(-1; -4), К(3; 7), Е(-5; 5), М(4; -7), Р(-6; -4), D(-3; -8), L(9; 8), N(-8; 10)
Тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын қолдарындағы стикерге қарап жазады
Дескриптор: -сұрақтарға дұрыс жауап береді
-сөзжұмбақ тағы негізгі сөзді анықтайды.
Дескриптор : --тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын дұрыс жазады
25
минут
Шығармашылық жұмыс (топтық)
I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3; 0) ; (1; 2) ; (-1; 2) ; (3; 5) ; (1; 7) ; (-3; 6) ; (-5; 7) ; (-3; 4) ; (-6; 3) ; (-3; 3) ; (-5; 2) ; (-5; -2) ; (-2; -3) ; (-4; -4) ; (1; -4) ; (3; -3) ; (6; 1) ; (3; 0) ; көзі (-1; 5) .
II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0; 0) ; (-1; 1) ; (-3; 1) ; (-2; 3) ; (-3; 3) ; (-4; 6) ; (0; 8) ; (2; 5) ; (2; 11) ; (6; 10) ; (3; 9) ; (4; 5) ; (3; 0) ; (2; 0) ; (1; -7) ; (3; -8) ; (0; -8) ; (0; 0) ; көзі (3; 10) .
IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5), (3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9), (- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7), (- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7), (4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4) .
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3) .
3) көзі: (- 1; 5) .
IV топ
: Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал:
1)
(- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2), (5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1, 5), (5; 0), (4; 0), (4; - 1, 5), (3; - 1), (3; - 1, 5), (4; - 2, 5),
(4, 5; - 2, 5), (- 4, 5; - 3), (3, 5; - 3), (2; - 1, 5), (2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2, 5), (- 1; - 2, 5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2), (- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0) .
2)
көзі: (5; 2) .
«Ойлан, жұптас, пікірлес» (функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма) Координаталық жазықтықты өмірде қолдану: метр, адым, құлаш, қарыс сөздерін пайдалану.
Топтарға тапсырма беріледі. Сынып бөлмесіндегі заттардың орнын анықтайды.
Дескриптор:
-Тікбұрышты координаталар жүйесін құрады
- Координаталар осьтері мен басын көрсетеді
- Координаталық ширектері таңбалары бойынша нүктені белгілейді
Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі
Топтар арасында «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
Дескриптор: тапсырманы ұқыпты орындайды
Бүгінгі сабақта:
- координаталық жазықтық ұғымын меңгере алады;
-тік бұрышты координаталар жүйесін сала алады.
Үйге тапсырма. №
Кері байланыс
Бағалау
I топ
Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3; 0) ; (1; 2) ; (-1; 2) ; (3; 5) ; (1; 7) ; (-3; 6) ; (-5; 7) ; (-3; 4) ; (-6; 3) ; (-3; 3) ; (-5; 2) ; (-5; -2) ; (-2; -3) ; (-4; -4) ; (1; -4) ; (3; -3) ; (6; 1) ; (3; 0) ; көзі (-1; 5) .
II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0; 0) ; (-1; 1) ; (-3; 1) ; (-2; 3) ; (-3; 3) ; (-4; 6) ; (0; 8) ; (2; 5) ; (2; 11) ; (6; 10) ; (3; 9) ; (4; 5) ; (3; 0) ; (2; 0) ; (1; -7) ; (3; -8) ; (0; -8) ; (0; 0) ; көзі (3; 10) .
IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5), (3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9), (- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7), (- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7), (4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4) .
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3) .
3) көзі: (- 1; 5) .
IV топ
: Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал:
1)
(- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2), (5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1, 5), (5; 0), (4; 0), (4; - 1, 5), (3; - 1), (3; - 1, 5), (4; - 2, 5),
(4, 5; - 2, 5), (- 4, 5; - 3), (3, 5; - 3), (2; - 1, 5), (2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2, 5), (- 1; - 2, 5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2), (- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0) .
2)
көзі: (5; 2) .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz