6-сынып математика - Координаталық жазықтық және тікбұрышты координаталар жүйесі (ашық сабақ жоспары)

Ашық сабақ жоспары

Бөлім
6. 3С Координаталық жазықтық
Бөлім: Мұғалімнің аты-жөні
6. 3С Координаталық жазықтық: Молдакабылова А
Бөлім: Пән/Сынып:
6. 3С Координаталық жазықтық: Математика, 6 «Ә»сынып Қатысқаны: Қатыспағаны:
Бөлім: Күні:
6. 3С Координаталық жазықтық: 01. 03. 24
Бөлім: Сабақтың тақырыбы:
6. 3С Координаталық жазықтық: Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі
Бөлім: Оқу мақсаты:
6. 3С Координаталық жазықтық: 6. 3. 1. 4 координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;
Бөлім: Сабақтың мақсаты:
6. 3С Координаталық жазықтық:

Оқушылар:

  • координаталық жазықтық ұғымын біледі;
  • тік бұрышты координаталар жүйесін салады;
  • координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табады;
Бөлім: Сабақтың барысы:
Бөлім: Уақыты
6. 3С Координаталық жазықтық: Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Бөлім: 5 минут
6. 3С Координаталық жазықтық:

Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

-координаталық жазықтық ұғымын меңгеру;

-тік бұрышты координаталар жүйесін салу;

Оқушыларды координаталық ширектердің таңбалары арқылы топқа бөлу.

Амандасады, қолдарындағы флешкартадағы нүктелердің қай ширекте орналасқанын анықтайды, топқа бөлінеді
Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі .
Бөлім: 12 мин
6. 3С Координаталық жазықтық: Негізгі бөлім

«Координатасын анықта» (үлгерімі төмен, орта оқушылармен жұмыс) Оқушыларға бірнеше нүктелердің аттары жазылған стикерлер тарқатылады

А(-2; 5), В(3; 6), С(-1; -4), К(3; 7), Е(-5; 5), М(4; -7), Р(-6; -4), D(-3; -8), L(9; 8), N(-8; 10)

Тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын қолдарындағы стикерге қарап жазады

Дескриптор: -сұрақтарға дұрыс жауап береді

-сөзжұмбақ тағы негізгі сөзді анықтайды.

Дескриптор : --тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын дұрыс жазады

Жинақ парақша, стикерлер, тік бұрышты координаталар жүйесі салынған плакат
Бөлім:

25

минут

6. 3С Координаталық жазықтық: Сабақтың ортасы

Шығармашылық жұмыс (топтық)

I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3; 0) ; (1; 2) ; (-1; 2) ; (3; 5) ; (1; 7) ; (-3; 6) ; (-5; 7) ; (-3; 4) ; (-6; 3) ; (-3; 3) ; (-5; 2) ; (-5; -2) ; (-2; -3) ; (-4; -4) ; (1; -4) ; (3; -3) ; (6; 1) ; (3; 0) ; көзі (-1; 5) .

II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0; 0) ; (-1; 1) ; (-3; 1) ; (-2; 3) ; (-3; 3) ; (-4; 6) ; (0; 8) ; (2; 5) ; (2; 11) ; (6; 10) ; (3; 9) ; (4; 5) ; (3; 0) ; (2; 0) ; (1; -7) ; (3; -8) ; (0; -8) ; (0; 0) ; көзі (3; 10) .

IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:

1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5), (3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9), (- 1; 7), (- 1; 6),

(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7), (- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7), (4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4) .

2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3) .

3) көзі: (- 1; 5) .

IV топ : Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал: 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2), (5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1, 5), (5; 0), (4; 0), (4; - 1, 5), (3; - 1), (3; - 1, 5), (4; - 2, 5),
(4, 5; - 2, 5), (- 4, 5; - 3), (3, 5; - 3), (2; - 1, 5), (2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2, 5), (- 1; - 2, 5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2), (- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0) . 2) көзі: (5; 2) .

«Ойлан, жұптас, пікірлес» (функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма) Координаталық жазықтықты өмірде қолдану: метр, адым, құлаш, қарыс сөздерін пайдалану.

Топтарға тапсырма беріледі. Сынып бөлмесіндегі заттардың орнын анықтайды.

Дескриптор:

-Тікбұрышты координаталар жүйесін құрады

- Координаталар осьтері мен басын көрсетеді

- Координаталық ширектері таңбалары бойынша нүктені белгілейді

Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі

Топтар арасында «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

Дескриптор: тапсырманы ұқыпты орындайды

Координаталық жазықтық сызылған плакат
Бөлім: 5 минут
6. 3С Координаталық жазықтық: Сабақтың соңы

Бүгінгі сабақта:

- координаталық жазықтық ұғымын меңгере алады;

-тік бұрышты координаталар жүйесін сала алады.

Үйге тапсырма. №

:
:
:
Білемін
Білдім
Білгім келеді

Кері байланыс

Бағалау

Бөлім:
6. 3С Координаталық жазықтық:
Бөлім:
6. 3С Координаталық жазықтық:

I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3; 0) ; (1; 2) ; (-1; 2) ; (3; 5) ; (1; 7) ; (-3; 6) ; (-5; 7) ; (-3; 4) ; (-6; 3) ; (-3; 3) ; (-5; 2) ; (-5; -2) ; (-2; -3) ; (-4; -4) ; (1; -4) ; (3; -3) ; (6; 1) ; (3; 0) ; көзі (-1; 5) .

II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0; 0) ; (-1; 1) ; (-3; 1) ; (-2; 3) ; (-3; 3) ; (-4; 6) ; (0; 8) ; (2; 5) ; (2; 11) ; (6; 10) ; (3; 9) ; (4; 5) ; (3; 0) ; (2; 0) ; (1; -7) ; (3; -8) ; (0; -8) ; (0; 0) ; көзі (3; 10) .

IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:

1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5), (3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9), (- 1; 7), (- 1; 6),

(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7), (- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7), (4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4) .

2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3) .

3) көзі: (- 1; 5) .

IV топ : Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал: 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2), (5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1, 5), (5; 0), (4; 0), (4; - 1, 5), (3; - 1), (3; - 1, 5), (4; - 2, 5),
(4, 5; - 2, 5), (- 4, 5; - 3), (3, 5; - 3), (2; - 1, 5), (2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2, 5), (- 1; - 2, 5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2), (- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0) . 2) көзі: (5; 2) .


Ұқсас жұмыстар
Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі: 10-сынып сабақ жоспары
Тікбұрышты координаталар жүйесі - 8-сыныпқа арналған геометрия сабақ жоспары
6-сынып математикасы: Координаталық жазықтық тақырыбының сабақ жоспары (Кембридж бағдарламасы)
9-сынып геометриясы: төртбұрыштар, тікбұрышты үшбұрыштар, тікбұрышты координаталар жүйесі және векторлар бойынша сабақ жоспарлары
6-сынып математика пәні бойынша орта мерзімді жоспар: екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесі, сызықтық теңсіздіктер, координаталық жазықтық және оқыту-бағалау әдістері мен АКТ қолдану
6-сынып математика сабақ жоспары: Оң және теріс сандар және координаталық түзу
Координаталық жазықтық: нүктелерді салу және олардың координаталарын анықтау
Координаталық жазықтық пен функцияны қайталау (6 сынып) және қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді түрлендіруде қолдану (10 сынып) - сабақтық жоспарлар, Айтимова Р.Қ., 2012
6-сынып математика: Рационал сандарды салыстыру және координаталық түзуде кескіндеу
Координаталық жазықтықта нүктелерді салу: шоқжұлдыздармен практикалық сабақ (6 «А» сынып)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz