Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Координаталық жазықтық сызылған плакат

Ашық сабақ жоспары
Бөлім
6.3С Координаталық жазықтық
Мұғалімнің аты-жөні
Молдакабылова А
Пән/Сынып:
Математика, 6 <<Ә>>сынып Қатысқаны: Қатыспағаны:
Күні:
01.03.24
Сабақтың тақырыбы:
Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі
Оқу мақсаты:
6.3.1.4 координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;
Сабақтың мақсаты:
Оқушылар:
oo координаталық жазықтық ұғымын біледі;
oo тік бұрышты координаталар жүйесін салады;
oo координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табады;
Сабақтың барысы:

Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут

Ұйым
дастыру
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі тақырыбын қарастырамыз
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
-координаталық жазықтық ұғымын меңгеру;
-тік бұрышты координаталар жүйесін салу;
Оқушыларды координаталық ширектердің таңбалары арқылы топқа бөлу.
Амандасады, қолдарындағы флешкартадағы нүктелердің қай ширекте орналасқанын анықтайды, топқа бөлінеді
Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі.

12 мин
Негізгі бөлім

<<Координатасын анықта>> (үлгерімі төмен, орта оқушылармен жұмыс) Оқушыларға бірнеше нүктелердің аттары жазылған стикерлер тарқатылады
А(-2;5), В(3;6), С(-1;-4), К(3;7), Е(-5;5), М(4;-7), Р(-6;-4), D(-3;-8), L(9;8), N(-8;10)

Тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын қолдарындағы стикерге қарап жазады

Дескриптор: -сұрақтарға дұрыс жауап береді
-сөзжұмбақ тағы негізгі сөзді анықтайды.

Дескриптор: --тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын дұрыс жазады
Жинақ парақша, стикерлер, тік бұрышты координаталар жүйесі салынған плакат
25
минут

Сабақтың ортасы
Шығармашылық жұмыс (топтық)
I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3;0); (1;2); (-1;2); (3;5); (1;7);(-3;6); (-5;7); (-3;4); (-6;3); (-3;3);(-5;2);(-5;-2); (-2;-3); (-4;-4); (1;-4); (3;-3); (6;1); (3;0); көзі (-1;5).
II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0;0); (-1;1); (-3;1); (-2;3); (-3;3); (-4;6); (0;8); (2;5); (2;11); (6;10); (3;9); (4;5); (3;0); (2;0); (1;-7); (3;-8); (0;-8); (0;0); көзі (3;10).
IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3).
3) көзі: (- 1; 5).
IV топ: Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал: 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2),(5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1,5), (5; 0), (4; 0),(4; - 1,5), (3; - 1), (3; - 1,5),(4; - 2,5),
(4,5; - 2,5), (- 4,5; - 3), (3,5; - 3), (2; - 1,5),(2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2,5), (- 1; - 2,5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2),(- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0). 2) көзі: (5; 2).
<<Ойлан, жұптас, пікірлес>> (функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма) Координаталық жазықтықты өмірде қолдану: метр, адым, құлаш, қарыс сөздерін пайдалану.

Топтарға тапсырма беріледі. Сынып бөлмесіндегі заттардың орнын анықтайды.

Дескриптор:
-Тікбұрышты координаталар жүйесін құрады
- Координаталар осьтері мен басын көрсетеді
- Координаталық ширектері таңбалары бойынша нүктені белгілейді
Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі

Топтар арасында <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалау

Дескриптор: тапсырманы ұқыпты орындайды
Координаталық жазықтық сызылған плакат
5 минут

Сабақтың соңы
Бүгінгі сабақта:
- координаталық жазықтық ұғымын меңгере алады;
-тік бұрышты координаталар жүйесін сала алады.
Үйге тапсырма. №

Білемін
Білдім
Білгім келеді

Кері байланыс
Бағалау

I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3;0); (1;2); (-1;2); (3;5); (1;7);(-3;6); (-5;7); (-3;4); (-6;3); (-3;3);(-5;2);(-5;-2); (-2;-3); (-4;-4); (1;-4); (3;-3); (6;1); (3;0); көзі (-1;5).

II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0;0); (-1;1); (-3;1); (-2;3); (-3;3); (-4;6); (0;8); (2;5); (2;11); (6;10); (3;9); (4;5); (3;0); (2;0); (1;-7); (3;-8); (0;-8); (0;0); көзі (3;10).

IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3).
3) көзі: (- 1; 5).

IV топ: Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал: 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2),(5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1,5), (5; 0), (4; 0),(4; - 1,5), (3; - 1), (3; - 1,5),(4; - 2,5),
(4,5; - 2,5), (- 4,5; - 3), (3,5; - 3), (2; - 1,5),(2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2,5), (- 1; - 2,5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2),(- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0). 2) көзі: (5; 2).

Ұқсас жұмыстар
Бағалау парағы арқылы бағалау
Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі
Айдаһарларды жеңу алгоритмі
Осьтік симметриялы фигураны тап
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.6 сынып
Бүтін рационал теңдеу
Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Сызықтық функция
Пәндер