Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Координаталық жазықтық сызылған плакат

Ашық сабақ жоспары
Бөлім
6.3С Координаталық жазықтық
Мұғалімнің аты-жөні
Молдакабылова А
Пән/Сынып:
Математика, 6 <<Ә>>сынып Қатысқаны: Қатыспағаны:
Күні:
01.03.24
Сабақтың тақырыбы:
Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі
Оқу мақсаты:
6.3.1.4 координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;
Сабақтың мақсаты:
Оқушылар:
oo координаталық жазықтық ұғымын біледі;
oo тік бұрышты координаталар жүйесін салады;
oo координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табады;
Сабақтың барысы:
Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйым
дастыру
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі тақырыбын қарастырамыз
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
-координаталық жазықтық ұғымын меңгеру;
-тік бұрышты координаталар жүйесін салу;
Оқушыларды координаталық ширектердің таңбалары арқылы топқа бөлу.
Амандасады, қолдарындағы флешкартадағы нүктелердің қай ширекте орналасқанын анықтайды, топқа бөлінеді
Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі.
12 мин
Негізгі бөлім
<<Координатасын анықта>> (үлгерімі төмен, орта оқушылармен жұмыс) Оқушыларға бірнеше нүктелердің аттары жазылған стикерлер тарқатылады
А(-2;5), В(3;6), С(-1;-4), К(3;7), Е(-5;5), М(4;-7), Р(-6;-4), D(-3;-8), L(9;8), N(-8;10)
Тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын қолдарындағы стикерге қарап жазады
Дескриптор: -сұрақтарға дұрыс жауап береді
-сөзжұмбақ тағы негізгі сөзді анықтайды.
Дескриптор: --тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын дұрыс жазады
Жинақ парақша, стикерлер, тік бұрышты координаталар жүйесі салынған плакат
25
минут
Сабақтың ортасы
Шығармашылық жұмыс (топтық)
I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3;0); (1;2); (-1;2); (3;5); (1;7);(-3;6); (-5;7); (-3;4); (-6;3); (-3;3);(-5;2);(-5;-2); (-2;-3); (-4;-4); (1;-4); (3;-3); (6;1); (3;0); көзі (-1;5).
II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0;0); (-1;1); (-3;1); (-2;3); (-3;3); (-4;6); (0;8); (2;5); (2;11); (6;10); (3;9); (4;5); (3;0); (2;0); (1;-7); (3;-8); (0;-8); (0;0); көзі (3;10).
IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3).
3) көзі: (- 1; 5).
IV топ: Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал: 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2),(5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1,5), (5; 0), (4; 0),(4; - 1,5), (3; - 1), (3; - 1,5),(4; - 2,5),
(4,5; - 2,5), (- 4,5; - 3), (3,5; - 3), (2; - 1,5),(2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2,5), (- 1; - 2,5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2),(- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0). 2) көзі: (5; 2).
<<Ойлан, жұптас, пікірлес>> (функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма) Координаталық жазықтықты өмірде қолдану: метр, адым, құлаш, қарыс сөздерін пайдалану.
Топтарға тапсырма беріледі. Сынып бөлмесіндегі заттардың орнын анықтайды.
Дескриптор:
-Тікбұрышты координаталар жүйесін құрады
- Координаталар осьтері мен басын көрсетеді
- Координаталық ширектері таңбалары бойынша нүктені белгілейді
Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі
Топтар арасында <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалау
Дескриптор: тапсырманы ұқыпты орындайды
Координаталық жазықтық сызылған плакат
5 минут
Сабақтың соңы
Бүгінгі сабақта:
- координаталық жазықтық ұғымын меңгере алады;
-тік бұрышты координаталар жүйесін сала алады.
Үйге тапсырма. №
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Кері байланыс
Бағалау
I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3;0); (1;2); (-1;2); (3;5); (1;7);(-3;6); (-5;7); (-3;4); (-6;3); (-3;3);(-5;2);(-5;-2); (-2;-3); (-4;-4); (1;-4); (3;-3); (6;1); (3;0); көзі (-1;5).
II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0;0); (-1;1); (-3;1); (-2;3); (-3;3); (-4;6); (0;8); (2;5); (2;11); (6;10); (3;9); (4;5); (3;0); (2;0); (1;-7); (3;-8); (0;-8); (0;0); көзі (3;10).
IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3).
3) көзі: (- 1; 5).
IV топ: Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал: 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2),(5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1,5), (5; 0), (4; 0),(4; - 1,5), (3; - 1), (3; - 1,5),(4; - 2,5),
(4,5; - 2,5), (- 4,5; - 3), (3,5; - 3), (2; - 1,5),(2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2,5), (- 1; - 2,5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2),(- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0). 2) көзі: (5; 2).
Бөлім
6.3С Координаталық жазықтық
Мұғалімнің аты-жөні
Молдакабылова А
Пән/Сынып:
Математика, 6 <<Ә>>сынып Қатысқаны: Қатыспағаны:
Күні:
01.03.24
Сабақтың тақырыбы:
Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі
Оқу мақсаты:
6.3.1.4 координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табу;
Сабақтың мақсаты:
Оқушылар:
oo координаталық жазықтық ұғымын біледі;
oo тік бұрышты координаталар жүйесін салады;
oo координаталар жүйесінде нүктені оның координаталары бойынша салу және координаталық жазықтықта берілген нүктенің координаталарын табады;
Сабақтың барысы:
Уақыты
Кезең дері
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйым
дастыру
Сәлеметсіздерме!
Бүгін, Координаталық жазықтық. Тікбұрышты координаталар жүйесі тақырыбын қарастырамыз
Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
-координаталық жазықтық ұғымын меңгеру;
-тік бұрышты координаталар жүйесін салу;
Оқушыларды координаталық ширектердің таңбалары арқылы топқа бөлу.
Амандасады, қолдарындағы флешкартадағы нүктелердің қай ширекте орналасқанын анықтайды, топқа бөлінеді
Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі.
12 мин
Негізгі бөлім
<<Координатасын анықта>> (үлгерімі төмен, орта оқушылармен жұмыс) Оқушыларға бірнеше нүктелердің аттары жазылған стикерлер тарқатылады
А(-2;5), В(3;6), С(-1;-4), К(3;7), Е(-5;5), М(4;-7), Р(-6;-4), D(-3;-8), L(9;8), N(-8;10)
Тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын қолдарындағы стикерге қарап жазады
Дескриптор: -сұрақтарға дұрыс жауап береді
-сөзжұмбақ тағы негізгі сөзді анықтайды.
Дескриптор: --тік бұрышты координаталар жүйесіндегі нүктелердің координаталарын дұрыс жазады
Жинақ парақша, стикерлер, тік бұрышты координаталар жүйесі салынған плакат
25
минут
Сабақтың ортасы
Шығармашылық жұмыс (топтық)
I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3;0); (1;2); (-1;2); (3;5); (1;7);(-3;6); (-5;7); (-3;4); (-6;3); (-3;3);(-5;2);(-5;-2); (-2;-3); (-4;-4); (1;-4); (3;-3); (6;1); (3;0); көзі (-1;5).
II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0;0); (-1;1); (-3;1); (-2;3); (-3;3); (-4;6); (0;8); (2;5); (2;11); (6;10); (3;9); (4;5); (3;0); (2;0); (1;-7); (3;-8); (0;-8); (0;0); көзі (3;10).
IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3).
3) көзі: (- 1; 5).
IV топ: Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал: 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2),(5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1,5), (5; 0), (4; 0),(4; - 1,5), (3; - 1), (3; - 1,5),(4; - 2,5),
(4,5; - 2,5), (- 4,5; - 3), (3,5; - 3), (2; - 1,5),(2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2,5), (- 1; - 2,5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2),(- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0). 2) көзі: (5; 2).
<<Ойлан, жұптас, пікірлес>> (функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма) Координаталық жазықтықты өмірде қолдану: метр, адым, құлаш, қарыс сөздерін пайдалану.
Топтарға тапсырма беріледі. Сынып бөлмесіндегі заттардың орнын анықтайды.
Дескриптор:
-Тікбұрышты координаталар жүйесін құрады
- Координаталар осьтері мен басын көрсетеді
- Координаталық ширектері таңбалары бойынша нүктені белгілейді
Бағалау: мұғалімнің ауызша пікірі
Топтар арасында <<Бас бармақ>> әдісі арқылы бағалау
Дескриптор: тапсырманы ұқыпты орындайды
Координаталық жазықтық сызылған плакат
5 минут
Сабақтың соңы
Бүгінгі сабақта:
- координаталық жазықтық ұғымын меңгере алады;
-тік бұрышты координаталар жүйесін сала алады.
Үйге тапсырма. №
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Кері байланыс
Бағалау
I топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, қоянның суретін сал: (3;0); (1;2); (-1;2); (3;5); (1;7);(-3;6); (-5;7); (-3;4); (-6;3); (-3;3);(-5;2);(-5;-2); (-2;-3); (-4;-4); (1;-4); (3;-3); (6;1); (3;0); көзі (-1;5).
II топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, құстың суретін сал: (0;0); (-1;1); (-3;1); (-2;3); (-3;3); (-4;6); (0;8); (2;5); (2;11); (6;10); (3;9); (4;5); (3;0); (2;0); (1;-7); (3;-8); (0;-8); (0;0); көзі (3;10).
IIІ топ Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, тышқанның суретін сал:
1) (3; - 4), (3; - 1), (2; 3), (2; 5),(3; 6), (3; 8), (2; 9), (1; 9),(- 1; 7), (- 1; 6),
(- 4; 4), (- 2; 3), (- 1; 3), (- 1; 1), (- 2; 1), (-2; - 1), (- 1; 0), (- 1; - 4), (- 2; - 4),
(- 2; - 6), (- 3; - 6), (- 3; - 7),(- 1; - 7), (- 1; - 5), (1; - 5),
(1; - 6), (3; - 6), (3; - 7),(4; - 7), (4; - 5), (2; - 5), (3; - 4).
2) құйрығы: (3; - 3), (5; - 3), (5; 3).
3) көзі: (- 1; 5).
IV топ: Төмендегі нүктелер координаталарын орналастыра отырып, түлкінің суретін сал: 1) (- 3; 0), (- 2; 1), (3; 1), (3; 2),(5; 5), (5; 3), (6; 2), (7; 2),
(7; 1,5), (5; 0), (4; 0),(4; - 1,5), (3; - 1), (3; - 1,5),(4; - 2,5),
(4,5; - 2,5), (- 4,5; - 3), (3,5; - 3), (2; - 1,5),(2; - 1), (- 2; - 2),
(- 2; - 2,5), (- 1; - 2,5), (- 1; - 3), (- 3; - 3), (- 3; - 2), (- 2; - 1),
(- 3; - 1), (- 4; - 2), (- 7; - 2),(- 8; - 1), (- 7; 0), (- 3; 0). 2) көзі: (5; 2).
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz