Сынып сағаты. Сынып жетекші

Бекітілді_______________
Сынып сағатының қысқа мерзімді жоспары
Сынып сағаты

Күні
07.04.2025 ж
Сынып жетекші:
Абдихалыкова Айнатас
Сынып: 7 А
Қатысушылар саны: 29
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
--------------------------------------------------------------------------------
<<Жүрегім қазақ>> жастарды
--------------------------------------------------------------------------------
ынталандыру және кәсіби бағыттау мақсатында- <<Еңбек етсең-жетерсің мұратқа>>
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға тек еңбек арқылы барлық жетістікке жетуге болатынды-ғын түсіндіру. Оқушыларға адал еңбек жөнінде айта отырып,оның маңызын тү-сіндіріп, адал еңбек етуге баулу.
Дәйексөздер
Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далаға! (Абай)-
Құндылықтарды дарыту
Адам еңбегін бағалай білуге, еңбек адамдарын сыйлай білуге тәрбиелеу.
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/ уақыт
Мұғалім әрекеті
Оқушыәрекеті
Ресурстар
Сабақтыңтехникалыққұрал-жабдықтары
Сабақтың басы 5 минут
Ұйымдастыру.
Оқушылардың назарларын шараға аударып,қызығушылықтарын ояту.(Жай әуен тыңдап,соның ырғағында бір-біріне сәттілік тілейді)
Балалар Отанымыздың болашағы, ал біздің болашақ азаматтарымыздың денсаулығы мық-ты, сапалы білімді, еңбекқор болып өсуге тиісті - деп айтылған. Сонда ғана біз өркениетті елдердің қатарына қосыламыз, Қазақстан Орта Азия барысына айналады. Сендер, болашаққа бүгін де үлестеріңді қосып, еңбек өткелі отырсыздар. Сол еңбектеріңіз осы уақытқа дейін пәндер бойынша алған білімдеріңді ән - күймен, мақал - мәтелмен, ұшқыр ойларың арқылы өрнектеп ортаға салыңдар. Еңбек дегеніміздің өзі - күнделікті өмірден алынады.Үйде ата - ана, мектепте мұғалім: -Балам, не істесең де адал істе, ісіңді тындырымды, ұятқа қалмайтындай атқар, - дейді.
Қаншалықты қиын, қызықсыз болғанымен істі аяғына жеткізіп бітіру керек.
Бұл - еңбек тәртібі.
Еңбекпен өмір өркенді,
Еңбекпен келер бағың да.
Білім терең теңіз бе,
Білім, еңбек егіз бе? - деп,бүгінгі тәрбиелік шарамызды адал еңбек тақырыбына байланысты түрлі тапсырмалар орындап білімдерімізді сынаймыз.

Оқушылар тәрбие сағатының тақырыбын ашады

Презентация

Нақыл сөздер

Кітаптар көрмесі

Сабақтың ортасы 20 минут
Мақалдарды жалғастыр:
1.Еңбек түбі -- ....... . (зейнет)
2.Жақсы жұмыс -- ........ ......... . (жанға тыныс)
3.Еңбек мұратқа .......... . (жеткізер)
4.Жалқаулық аздырады, .......... .......... . (еңбек оздырады)
5.Еңбек етсең ерінбей,
......... ......... ............ . (Тояды қарның тіленбей)
6.Еңбек ердің - көркі,
....... ........ ....... . (Ер елдің көркі)
7.Еңбексіз өмір -- ....... ....... . (сөнген көмір)
Еңбектін көзін тапқан,
......... ........ .......... . (Байлықтың өзін табады)
* Еңбек мұратқа жеткізер,
........ ........ ........ . (Жалқаулық абыройды кеткізер)
10.Еңбегің қатты болса, ..... ...... ...... . (татқаның тәтті болар)
-- Бұл сөздерді кім айтқан?
1. Талап, еңбек, терең ой
Қанағат, рақым, ойлап қой -
Бес асыл іс көнсеңіз.
(Абай)
Елге сіңірген еңбек жақсы,
Еңбекті елеген ел жақсы.
(Спандияр Көбеев)
Адамды адам еткен - еңбек. (Фрейдрих Энгельс)
* Еңбек қылмай тапқан мал дәулет болмас,
Қардың суы секілді тез суалар.
(Абай)
Еңбексіз өмір кешуге жол жоқ.
Күшіңе сенбе, адал ісіңе сен. (М.Әуезов)

-- Бұл қандай мамандық? (жұмбақ шешу)
Ала таяқ ұстаған,
Жол тәртібін нұсқаған.
Өміріңді күзеткен,
Ысқырығы күшті адам.
/милиционер/
Бал тамған мәзір,
Ол бар жерде әзір.
/аспазшы/
Оқу-білім бағдары,
Заманының бағбаны.
/мұғалім/
Өскен шашты жаратпайды,
Қайшысы бар жалақтайтын
/шаштараз/
Келіп баған қасына,
Өрмеледі басына.
/монтер/
Еңбек орны-танабы,
Сүйікті ән- дала әні.
Егін салып, мәпелеп,
Асырайды қаланы.
/дихан/
Өңкей сығай екі топта
Таласып жүр бір допқа.
Бұл кім ?
/футболшы/
Күміс қанат сұңқары,
Көкке еркін сүңгиді.
Бұлттан да тым әрі
Кеткен жанды кім дейді?
/ұшқыш/
Оқушылар мақалдың жалғасын табады

Оқушылар нақыл сөздердің авторларын табады

Оқушылар жұмбақтарды шешеді

Презентация

Нақыл сөздер

Кітаптар көрмесі

Сабақтың соңы 5 минут
1. Венн диаграммасы бойынша <<Еңбектің пайдасын>> топтастырады.
Сынып жетекшінің сөзі: Итальяндық ғалым, суретші Леонардо да Винчидің <<Көп еңбек еткенге бақыт басын иеді>> деген екен. Олай болса, еңбектің пайдасын жекелеп айта отырып, мына диаграмманы толықтырып көрелік.
Мысалы:
Еңбектің пайдасы - тәрбиелейді, жігерлендіреді, күш береді, қуантады, бақыт-ты етеді, өмір сүруге үйретеді, үнемшіл болуға үйретеді, ширатады, шынықтырады.
4.Қорытынды: Сонымен, оқушылар, біз бүгінгі тәрбиелік шарамызда еңбектің мәні,мағынасын жан-жақты түсінуге тырыстық. Адамды адам еткен - еңбек>> -- деп Фрейдрих Энгельс айтқандай, адамның адам болып қалыптасуында еңбек шешуші роль атқарғандығын, адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып, өзі де жетіліп кемелдене бергенін,сөйтіп талмай, қажымай еңбек етудің арқасында адамзат қоғамы жан-жақты дамып,жетіліп осынау жоғары өркениетке жетіп отырғандығын бүгінгі шарада айтып жеткіздік. Олай болса, <<Адал еңбектің нәтижесі адамды қуанышқа бөлейді.

Ұқсас жұмыстар
Өткен оқу жылындағы тәрбие жұмыстарының қорытынды нәтижесіне талдау жасау
Ерекше қабілетті оқушы
Сынып сағатының құрылымы
Сынып жетекші портфолиосы
Ынтымақты сынып шарасы
Республика күні
Елбасының туған күнін ардақтау
Ұлдармен жұмыс 6-сынып
Желтоқсанда шындық жырын жырлаймын деп шарқ ұрдың..
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты сынып сағаттарының тақырыптарын таңдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz