Алып ғаламшар

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән: Пән
Дүниетану: Дүниетану
:
Пән: Мұғалім
Дүниетану: Шардарбекова Гүлмира Тұрманқызы
Пән: Мектеп, сынып
Дүниетану: Төлепберген Әбдірашев атындағы №239 ЖББОМ, 2-сынып
Пән: Сабақ тақырыбы
Дүниетану: Алуан түрлі ғаламшарлар
Сабақ мақсаты:: Сабақ мақсаты:
Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.: Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.
Сабақ мақсаты:: Тілдік мақсаттар:
Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.: Алып ғаламшар
Сабақ мақсаты:: Сабақ нәтижесі:
Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Сабақ мақсаты:: Бағалау критерийлері:
Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.:
  • ғаламшарлар қандай топтарға бөлінетінін біледі;
  • ғаламшарларды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады.
  • Күн жүйесі ғаламшарларының ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды
Сабақ мақсаты:: Ресурстар
Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Сабақ мақсаты::

Пәнаралық байланыстар:

Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.: Дүниетану, қазақ тілі
Сабақ мақсаты:: Алдыңғы меңгерілген білім:
Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.: Жер, ғарыш, аспан денелері
Сабақ мақсаты:: Сабақтың барысы:
Сабақ мақсаты:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.: Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақ мақсаты::

Сабақтың басы

3 мин.

5- мин.

Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.:

IҰйымдастыру бөлімі

Топқа «Күн жүйесі және жер тобы ғаламшарлары, алып ғаламшарлар» суретін алып, 1, 2, 3 топтарға бөлініп отрады.

(Ұ) Күлімдеп күн бүгін де,

Қарады маған да.

Күлімдеп күн бүгін де,

Қарады саған да.

Күлімдеп күн бүгін де,

Қарады баршаға!

- Қандай сөз көп қайталанды? Күн.

- Күн жүйесі дегеніміз не, балалар? (Алдыңғы сабақта білгендерін айтады) .

Күн жүйесі Cолнечная система Solar sistem

ІІ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау:

1. Бүгін біз сол күн жүйесіндегі ғаламшарлар туралы білімімізді тереңдетеміз.

ІІІ Өткенді қайталау:

1. - Ғаламшар дегеніміз не?

- Күн жүйесінің құрамына кіретін 8 ғаламшарды ата? - Плутонды неге ғаламшарлар қатарына қоспайтын болды?

Жауап берген балаларды «Жарайсың балақай!Сабаққа қатысқаның үшін!» стикерімен бағалап отыру.

Интербелсенді тақта,

https://imektep. kz/

Сабақ мақсаты::

Сабақ ортасы

10 мин

10 мин

Сергіту сәті

10 мин.

Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, оларды сипаттайды.:

ІV Жаңа сабақ:

Диалог:

- Ғаламшарларды атап шығыңдар (Меркурий, Шолпан, Марс, Жер, Юпитер, Сатурн, Нептун, Уран) .

https://bilimland. kz/kk/courses/dunietanu/zher-zhane-harysh/lesson/kun-zhujesi Ішкі ғаламшарлар видеоролигіне назар қойып, тыңдау.

Сұрақ қойып не түсінгендерін білу.

1. Қай ғаламшар ішкі ғаламшарлар тобына жатады?

2. Бұл ғаламшардың ерекшелігі қандай? (кішкентай және тасты) .

3. Неліктен Меркурий, Шолпан, Жер, Марс ішкі немесе жер тобы ғаламшарлары деп аталады?

4. Егер бұл ғаламшарлар «ішкі ғаламшарлар тобы» деп аталса, қалған ғаламшарлар тобы қалай аталады?

Сұрақтарға жауап алған соң 2-видеоны көреді.

https://bilimland. kz/kk/courses/dunietanu/zher-zhane-harysh/lesson/kun-zhujesi

Ішкі және сыртқы ғаламшарлар

Сұрақтарға жауап алған соң 2-видеоны көреді. Болжауларының тура шыққанын немесе теріс болғанын анықтайды.

Топтық жұмыс:

Жер тобы: Жер тобы ғаламшарларына қандай сипаттама сәйкес келетінін ойлан. Ғаламшар атауын сәйкес сипаттамасымен қос.

Әр топты, екі топ «От шашумен» бағалайды.

Алып ғаламшарлар тобы: Алып ғаламшарлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тап.

Әр топты, екі топ «От шашумен» бағалайды.

Күн жүйесі:Модельдеу. Күн жүйесінің үлгісін жасау.

Бір топты «От шашу» арқылы екі топ бағалайды .

Дәптермен жұмыс. 43-бет Жеке жұмыс Бір-екі жұмыс оқылады.

Дұрыс жауап тақтадан көрсетіліп, жұптары бір -бірін бағалап, өз жұмыстарын қайта алып, кім «Өте жақсы», «Жақсы», «Орта» деген бағаларын қол көтеру арқылы көрсетеді.

«Ұшақ ұшыру» әдісі. Бүгінгі сабақ бойынша сұрақ құрастырып, бір-біріне лақтырады. Келесі бала лақтырылған сұраққа жауап береді.

Оқушылардың жұмысын жинап алынып келесі сабақта жауабын айту. Ғарыш жайында түсінік беру.

https://bilimland. kz/kk/courses/dunietanu/zher-zhane-harysh/lesson/qazaqstannyng-haryshkerleri

Ой қорыту Тест тапсырмасын жылдам орындау. https://imektep. kz/kz/game#quiz-710

Қағаз

Ермексаз, ши, сым, қатырмақағаз

Жеке тапсырмалар, бағалау парағы

Сабақ мақсаты::

Үйге тапсырма

2мин.

Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа

Ұқсас жұмыстар
Қуат
Биология сыныптан тыс "бағдаршам"
Ғарышкерлер күні
Интернет бүкіл ғаламдық тор
Топтарға тапсырмалар тарату
Жер-ғарыштық дене. Ғарыш туралы түсінік
Мұғалімнің оқушылармен сәлемдесуі
Үздік географ-2013 танымдық сайысы
Мұзды мұхит
Ғарышкер болғым келеді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz