Алып ғаламшар

САБАҚ ЖОСПАРЫ

|Пән |Дүниетану | |
|Мұғалім |Шардарбекова Гүлмира Тұрманқызы | |
|Мектеп, сынып |Төлепберген Әбдірашев атындағы | |
| |№239 ЖББОМ, 2-сынып | |
|Сабақ тақырыбы |Алуан түрлі ғаламшарлар | |

|Сабақ мақсаты: |Күн жүйесіндегі ғаламшарлардың топқа бөлінетінін біледі, |
| |оларды сипаттайды. |
|Тілдік мақсаттар: |Алып ғаламшар |
|Сабақ нәтижесі: |Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген |
| |және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. |
| |Сұраққа жауап береді. |
| |Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты |
| |бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап |
| |береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
| |Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс |
| |берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша |
| |қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|Бағалау критерийлері: |ғаламшарлар қандай топтарға бөлінетінін біледі; |
| |ғаламшарларды сипаттау үшін қарапайым терминдерді қолданады. |
| |Күн жүйесі ғаламшарларының ұқсастығы мен айырмашылығын |
| |анықтайды |
|Ресурстар |Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және |
| |әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|Пәнаралық байланыстар: |Дүниетану, қазақ тілі |
|Алдыңғы меңгерілген |Жер, ғарыш, аспан денелері |
|білім: | |
|Сабақтың барысы: |
|Сабақтың |Сабақта жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |IҰйымдастыру бөлімі | |
|3 мин. |Топқа «Күн жүйесі және жер тобы | |
| |ғаламшарлары,алып ғаламшарлар» суретін | |
| |алып,1,2,3 топтарға бөлініп отрады. | |
| | | |
| | | |
| |(Ұ)Күлімдеп күн бүгін де, | |
| |Қарады маған да. | |
| |Күлімдеп күн бүгін де, | |
|5– мин. |Қарады саған да. | |
| |Күлімдеп күн бүгін де, | |
| |Қарады баршаға! | |
| |– Қандай сөз көп қайталанды? Күн. |Интербелсенді |
| |– Күн жүйесі дегеніміз не, балалар? (Алдыңғы |тақта, |
| |сабақта білгендерін айтады). |https://imektep.kz|
| |Күн жүйесі Cолнечная система Solar sistem |/ |
| |ІІ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау: | |
| |1. Бүгін біз сол күн жүйесіндегі ғаламшарлар | |
| |туралы білімімізді тереңдетеміз. | |
| |ІІІ Өткенді қайталау: | |
| |1. - Ғаламшар дегеніміз не? | |
| |- Күн жүйесінің құрамына кіретін 8 ғаламшарды | |
| |ата? | |
| |- Плутонды неге ғаламшарлар қатарына қоспайтын | |
| |болды? | |
| |Жауап берген балаларды «Жарайсың | |
| |балақай!Сабаққа қатысқаның үшін!» стикерімен | |
| |бағалап отыру. | |
|Сабақ ортасы |ІV Жаңа сабақ: | |
|10 мин |Диалог: | |
| |– Ғаламшарларды атап шығыңдар (Меркурий, | |
| |Шолпан, Марс, Жер, Юпитер, Сатурн, Нептун, | |
| |Уран). | |
| |https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu/zher-| |
| |zhane-harysh/lesson/kun-zhujesi Ішкі | |
| |ғаламшарлар видеоролигіне назар қойып, тыңдау. | |
| |Сұрақ қойып не түсінгендерін білу. | |
| |1. Қай ғаламшар ішкі ғаламшарлар тобына жатады?| |
| | | |
| |2.Бұл ғаламшардың ерекшелігі қандай? (кішкентай| |
| |және тасты). | |
| |3.Неліктен Меркурий, Шолпан, Жер, Марс ішкі | |
| |немесе жер тобы ғаламшарлары деп аталады? | |
|10 мин |4.Егер бұл ғаламшарлар «ішкі ғаламшарлар тобы» | |
| |деп аталса, қалған ғаламшарлар тобы қалай | |
| |аталады? |Қағаз |
| |Сұрақтарға жауап алған соң 2-видеоны көреді. | |
|Сергіту сәті |https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu/zher-|Ермексаз, ши, сым,|
|10 мин. |zhane-harysh/lesson/kun-zhujesi |қатырмақағаз |
| |Ішкі және сыртқы ғаламшарлар | |
| | | |
| |Сұрақтарға жауап алған соң 2-видеоны көреді. |Жеке тапсырмалар, |
| |Болжауларының тура шыққанын немесе теріс |бағалау парағы |
| |болғанын анықтайды. | |
| | | |
| |Топтық жұмыс: | |
| |Жер тобы: Жер тобы ғаламшарларына қандай | |
| |сипаттама сәйкес келетінін ойлан. Ғаламшар | |
| |атауын сәйкес сипаттамасымен қос. | |
| | | |
| |Әр топты, екі топ «От шашумен» бағалайды. | |
| |Алып ғаламшарлар тобы: Алып ғаламшарлардың | |
| |ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тап. | |
| | | |
| | | |
| |Әр топты, екі топ «От шашумен» бағалайды. | |
| | | |
| |Күн жүйесі:Модельдеу.Күн жүйесінің үлгісін | |
| |жасау. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бір топты «От шашу» арқылы екі топ бағалайды. | |
| |Дәптермен жұмыс. 43-бет Жеке жұмыс Бір-екі | |
| |жұмыс оқылады. | |
| |Дұрыс жауап тақтадан көрсетіліп,жұптары бір | |
| |-бірін бағалап,өз жұмыстарын қайта алып ,кім | |
| |«Өте жақсы», «Жақсы», «Орта» деген бағаларын | |
| |қол көтеру арқылы көрсетеді. | |
| |«Ұшақ ұшыру» әдісі. Бүгінгі сабақ бойынша | |
| |сұрақ құрастырып, бір-біріне лақтырады. Келесі | |
| |бала лақтырылған сұраққа жауап береді. | |
| |Оқушылардың жұмысын жинап алынып келесі сабақта| |
| |жауабын айту.Ғарыш жайында түсінік беру. | |
| |https://bilimland.kz/kk/courses/dunietanu/zher-| |
| |zhane-harysh/lesson/qazaqstannyng-haryshkerleri| |
| |Ой қорыту Тест тапсырмасын жылдам орындау. | |
| |https://imektep.kz/kz/game#quiz-710 | |
|Үйге тапсырма |Үйде оқулықтағы ақпаратты оқумен қатар осы |https://bilimland.|
|2мин. |сілтемелер бойынша бейнесабақты көріңдер |kz/kk |
| |https://bilimland.kz/kk#lesson=13810 | |
| |https://bilimland.kz/kk#lesson=14773 | |
| |https://bilimland.kz/kk#lesson=13810 | |
|Сабақтың соңы |Рефлексия«Бағдаршам» әдісі |«Бағдаршам» әдісі |
|3 мин. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Дифференциация. |Бағалау – |Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехн|
|Оқушыларға |оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінт|икасыныңсақталуы |
|көбірекқолдаукөрсе|ексеружоспарыңыз? | |
|тудіқалайжоспарлай| | |
|сыз? | | |
|Қабілетіжоғарыоқуш| | |
|ыларғақандайтапсыр| | |
|маларбересіз? | | |
|Топтық жұмыстағы |Мұғалімнің бақылауы, оқушылардың |Қолданылған сергіту сәті мен|
|тапсырмалар |өзара бағалауы, өзін-өзі бағалау. |белсенді оқыту әдістері |
|деңгейі | |Сабақ барысында қауіпсіздік |
| | |ережесін сақтау. |
|Сабақ бойынша |Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. |
|рефлексия |Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап |
| |беріңіз. Мысалы: |
| |1. Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? |
| |2. Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? |
| |3. Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? |
| |4. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? |
| |5. Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |

Ұқсас жұмыстар
Қуат
Биология сыныптан тыс "бағдаршам"
Ғарышкерлер күні
Интернет бүкіл ғаламдық тор
Топтарға тапсырмалар тарату
Жер-ғарыштық дене. Ғарыш туралы түсінік
Мұғалімнің оқушылармен сәлемдесуі
Үздік географ-2013 танымдық сайысы
Мұзды мұхит
Ғарышкер болғым келеді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz