Қиық конус және оның элементтері

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
№29 А.Молдағұлова атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Тексерілді: Б.Е.Солтаева
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Айналу денелері және олардың элементтері
Мектеп: А.Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ
Педагогтің аты-жөні:
Еримбетова У.А
Күні:
18.02.25
Сыныбы: 11
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қиық конус және оның элементтері. Қиық конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11.1.9-қиықконустыңанықтамасын,оныңэлементтерінбілу,қиықконустыжазықтықтакескіндейалу;
11.3.5 - айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;
11.3.7 - қиық конустың бүйір беті және толық беті аудандары формуларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;
11.1.11 - көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу;
Сабақтың мақсаты:
-қиық конустың анықтамасын,оның элементтерін біледі ,қиық конусты жазықтықта кескіндей алады - айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығарады;
- қиық конустың бүйір беті және толық беті аудандары формуларын қорытып шығарады және оларды есептер шығаруда қолданады;
- көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алады;
Құндылықтарды дарыту
оқу есептерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаларын қолдану және бұрыннан
таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуге қолдана алу;
әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық
мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет).
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақ басында:
Алдыңғы сабақта өтілген материалдарға шолу жасау.
Үй тапсырмасын тексеру, талдау.
Тақырып ашу. Сөзжұмбақ.
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысу.
Жетістік критерийін жасап, талқылау.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды <<Мадақтау сөз>> әдісіарқылы бағалайды: <<Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!>>
Түрлі түсті қима қағаздар
Сабақтың ортасы
Конустың түрлері және элементтерімен таныстыру
Экранға конустың моделі немесе жанып тұрған фонар көрсетіледі.
Шатыр және оның маңыздылығы
Ракетаның формасы және оның маңыздылығы
Өрт қауіпсіздігі шелегінің формасының маңыздылығы
Астана геометриясы
ІІ. Қиық конус туралы ойларын тыңдау, сызбасын салу және мысалдар келтіру.
Экраннан қиық конусқа өмірде кездесетін мысалдар көрсетіледі.
Астана геометриясы кітабынан оқып алу.
Конустың қималарын зерттеу.
(Конустың су құйылған мөлдір пластик моделі арқылы қималарының формаларын анықтайды).
Конустың қималары экраннан көрсетіледі.
Оқушылар дәптерлеріне конустың сызбасын салады. Оның элементтерін көрсетеді және анықтамаларын жазып алады.
Конустың қималарын дәптерлеріне салады.
Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында деңгейлері әр түрлі практикалық тапсырмалар арқылы өзіндік жұмыспен қамтамасыз ету.
Формативті бағалау:
Мұғалім өтілген жаңа материялға қатысты тапсырмаларды ФБ арқылы орындауды ұсынады.
ОМ жету үшін, тапсырмаларды орындамастан, алдын ала оқушылармен мұғалім бірлесе отырып бағалау дескрипторларын құрады.
Мысалы,
Оқушы ОМ жетеді, егер:
Конустың элементтерін дұрыс белгілейді;
Қиық конустың элементтерін дұрыс анықтайды;
Тапсырмаларды орындау барысында конус пен қиық конустың элементтерін табу үшін формулаларды дұрыс қолданады;
Практикалық тапсырмаларды анализ жасап, шешімін дұрыс табады.
1
2
3
4
5
L
2
2
r
1,5
3
h
1,5
3
S
9
l - конустың жасаушысы,
r - табан радиусы,
h - биіктігі,
S - остік қимасының ауданы,
a - осьпен жасаушысының арасындағы бұрыш
Практикалық тапырма: Биіктігі 5см, радиустары 3см және 6см болатын кіші шелек жасау үшін қанша кв см қаңылтыр керек?
Жауабы:
1
2
3
4
5
L
10
2
2
r
1,5
1
3
h
1,5
5
1
3
S
2,25
9
Практикалық тапсырма:
Бағалау критерийлері:
өте жақсы - барлығы дұрыс орындалса
жақсы- қатесіз немесе екі қате жіберілсе
қанағаттанарлық- төрт қате жіберілсе
қанағаттанарлықсыз- төрт қатеден көп боса,
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 11-сынып.
Сабақтың соңы
Жалпы бағалау жүргізу
Оқушылар сабақ басында құрылған бағалау критерийлері арқылы өз-өзін бағалайды.
Кері байланыс:
Мен:
Конус ұғымын білемін оны басқаларға түсіндіре аламын;
Конустың элементерін атап көрсете аламын;
Конустың белгісіз элементтерін есептеу жолын білемін;
Конустың қималарын сала аламын;
Конус формасының не үшін қолданылатынын өзгеге түсіндіре аламын.
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.
- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.
№29 А.Молдағұлова атындағы жалпы орта білім беретін мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Тексерілді: Б.Е.Солтаева
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Айналу денелері және олардың элементтері
Мектеп: А.Молдағұлова атындағы №29 ЖОББМ
Педагогтің аты-жөні:
Еримбетова У.А
Күні:
18.02.25
Сыныбы: 11
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Қиық конус және оның элементтері. Қиық конустың жазбасы, бүйір және толық бетінің аудандары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
11.1.9-қиықконустыңанықтамасын,оныңэлементтерінбілу,қиықконустыжазықтықтакескіндейалу;
11.3.5 - айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығару;
11.3.7 - қиық конустың бүйір беті және толық беті аудандары формуларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;
11.1.11 - көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу;
Сабақтың мақсаты:
-қиық конустың анықтамасын,оның элементтерін біледі ,қиық конусты жазықтықта кескіндей алады - айналу денелерінің (цилиндр, конус, қиық конус, шар) элементтерін табуға есептер шығарады;
- қиық конустың бүйір беті және толық беті аудандары формуларын қорытып шығарады және оларды есептер шығаруда қолданады;
- көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алады;
Құндылықтарды дарыту
оқу есептерін шешудің оңтайлы тәсілдерін таба білу, ол үшін жаңаларын қолдану және бұрыннан
таныс алгоритмдерді біріктіру, оларды стандартты емес есептерді шешуге қолдана алу;
әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық
мәдениет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет).
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Сабақ басында:
Алдыңғы сабақта өтілген материалдарға шолу жасау.
Үй тапсырмасын тексеру, талдау.
Тақырып ашу. Сөзжұмбақ.
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысу.
Жетістік критерийін жасап, талқылау.
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды <<Мадақтау сөз>> әдісіарқылы бағалайды: <<Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!>>
Түрлі түсті қима қағаздар
Сабақтың ортасы
Конустың түрлері және элементтерімен таныстыру
Экранға конустың моделі немесе жанып тұрған фонар көрсетіледі.
Шатыр және оның маңыздылығы
Ракетаның формасы және оның маңыздылығы
Өрт қауіпсіздігі шелегінің формасының маңыздылығы
Астана геометриясы
ІІ. Қиық конус туралы ойларын тыңдау, сызбасын салу және мысалдар келтіру.
Экраннан қиық конусқа өмірде кездесетін мысалдар көрсетіледі.
Астана геометриясы кітабынан оқып алу.
Конустың қималарын зерттеу.
(Конустың су құйылған мөлдір пластик моделі арқылы қималарының формаларын анықтайды).
Конустың қималары экраннан көрсетіледі.
Оқушылар дәптерлеріне конустың сызбасын салады. Оның элементтерін көрсетеді және анықтамаларын жазып алады.
Конустың қималарын дәптерлеріне салады.
Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында деңгейлері әр түрлі практикалық тапсырмалар арқылы өзіндік жұмыспен қамтамасыз ету.
Формативті бағалау:
Мұғалім өтілген жаңа материялға қатысты тапсырмаларды ФБ арқылы орындауды ұсынады.
ОМ жету үшін, тапсырмаларды орындамастан, алдын ала оқушылармен мұғалім бірлесе отырып бағалау дескрипторларын құрады.
Мысалы,
Оқушы ОМ жетеді, егер:
Конустың элементтерін дұрыс белгілейді;
Қиық конустың элементтерін дұрыс анықтайды;
Тапсырмаларды орындау барысында конус пен қиық конустың элементтерін табу үшін формулаларды дұрыс қолданады;
Практикалық тапсырмаларды анализ жасап, шешімін дұрыс табады.
1
2
3
4
5
L
2
2
r
1,5
3
h
1,5
3
S
9
l - конустың жасаушысы,
r - табан радиусы,
h - биіктігі,
S - остік қимасының ауданы,
a - осьпен жасаушысының арасындағы бұрыш
Практикалық тапырма: Биіктігі 5см, радиустары 3см және 6см болатын кіші шелек жасау үшін қанша кв см қаңылтыр керек?
Жауабы:
1
2
3
4
5
L
10
2
2
r
1,5
1
3
h
1,5
5
1
3
S
2,25
9
Практикалық тапсырма:
Бағалау критерийлері:
өте жақсы - барлығы дұрыс орындалса
жақсы- қатесіз немесе екі қате жіберілсе
қанағаттанарлық- төрт қате жіберілсе
қанағаттанарлықсыз- төрт қатеден көп боса,
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 11-сынып.
Сабақтың соңы
Жалпы бағалау жүргізу
Оқушылар сабақ басында құрылған бағалау критерийлері арқылы өз-өзін бағалайды.
Кері байланыс:
Мен:
Конус ұғымын білемін оны басқаларға түсіндіре аламын;
Конустың элементерін атап көрсете аламын;
Конустың белгісіз элементтерін есептеу жолын білемін;
Конустың қималарын сала аламын;
Конус формасының не үшін қолданылатынын өзгеге түсіндіре аламын.
Бағалау. Оқушылар бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.
- Кейбір оқушыларға мұғалім тарапынан кері байланыс беріледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz