Ондық бөлшектерді көбейту ережелері

Қысқа мерзімді жоспар үлгісі

Күні: 10. 03. 2015
Сабақ №145
Сыныбы: 5 Б
Пән мұғалімі: Толеубаева М. О.
Пәні: математика
Күні: 10. 03. 2015: Сабақтың тақырыбы:
Сабақ №145: Ондық бөлшектерді көбейту
Күні: 10. 03. 2015: Сілтеме
Сабақ №145: Оқулық 5 сынып, электронды оқулық, www. youtube. com
Күні: 10. 03. 2015: Мақсаты:
Сабақ №145: Ондық бөлшектерді көбейтуді меңгере отырып, ондық бөлшектерді көбейту мен қосудың айырмашылығын білу. Есеп шығаруда ондық бөлшектердің ережелерін тиімді пайдалануға дағдыландыру.
Күні: 10. 03. 2015: Оқыту нәтижелері
Сабақ №145: Ондық бөлшектерді көбейту мен қосудың айырмашылығын біледі. Есеп шығаруда ондық бөлшектерді көбейтудің ережелерін тиімді пайдалануды дағдыландыру.
Күні: 10. 03. 2015: Түйінді идеялар:
Сабақ №145: Ондық бөлшектерді көбейтуді үйрену
Күні: 10. 03. 2015: Іс әрекет түрлері
Сабақ №145: Өз бетімен жұмыс
Сыныбы: 5 Б: Диалогтік әңгімелесу
Пән мұғалімі: Толеубаева М. О.: Топпен жұмыс
Пәні: математика: Бірін бірі бағалау және өзін өзі бағалау, формативті бағалау
Күні: 10. 03. 2015: Сабақ кезеңдері
Сабақ №145: Мұғалімнің іс әрекеті
Сыныбы: 5 Б: Оқушы әрекеті
Күні: 10. 03. 2015: Ұйымдастыру кезеңі
Сабақ №145:

Алғашқы рефлексия кезеңі

Шаттық шеңбері арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру. «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»

Топ басшысын сайлау. Ол үшін есеп тарату. «Кім жылдам» Топ басшыларына бағалау критерийлерін беру.

Сыныбы: 5 Б:

Санмен байланысты 4 топқа бөлу.

Мұғалім берген тапсырманы орындау.

Күні: 10. 03. 2015: Білу
Сабақ №145:

Сұрақ жауап

  • Қандай сандарды ондық бөлшектер деп айтамыз?
  • Ондық бөлшектерге қандай амалдарды қолдануды таныстық?
  • Ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың ережелері ата?
  • Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?
  • Ондық бөлшекпен ондық бөлшек қалай көбейтіледі?

Үй тапсырмасын тексеру.

Алдымен бір - бірінікін тексерту. Кейін интербелсенді тақтадағы жауабымен сәйкестендіру.

«Ондық бөлшектерді көбейту» видеоролик ұсынылады. Ережелерді оқушыларға таныстыру.

Сыныбы: 5 Б:

Оқушылар сұраққа жауап береді.

1. Ондық бөлшектер дегеніміз жазылуында сандармен үтірлер кездесетін бөлшектерді айтамыз.

2. Ондық бөлшектерді қосу, азайту амалдарымен таныстық.

3. Ондық бөлшектерді қосу үшін бүтін бөлікке бүтін бөлікті, бөлшек бөлікке бөлшек бөліктерін қосамыз.

Ондық бөлшектерді азайту үшін бүтін бөлікке бүтін бөлікті, бөлшек бөлікке бөлшек бөліктерін азайтамыз.

Оқушылар топппен видеороликті талқылай отырып тақырыпты өздері ашады

Күні: 10. 03. 2015: Түсіну
Сабақ №145: Слайдпен жұмыс. Есеп шығару. Топ басшысына тексерту.
Сыныбы: 5 Б:

Ізденеді. Топтық жұмыс

Смайликтермен бағалау

Күні: 10. 03. 2015:

Қолдану

Сергіту сәті

Сабақ №145:

Әр топқа кітаптан есептер беру.

№1069 есеп (жұп)

№1070 есеп (жұп)

№1071 есеп (жұп)

№1072 есеп (жұп)

Үлестірме материалдар беру

Логикалық есептер беріледі.

Сыныбы: 5 Б:

Топтық жұмыс

Таратпадағы тапсырмаларды өз бетінше орындау

Логикалық, топпен ойланып есептерді ізденіп, шешімін табады.

Күні: 10. 03. 2015: Талдау
Сабақ №145:

Доп лақтыру арқылы оқушылардың тақырыпты қалай меңгергенін тексеру:

  • Ондық бөлшектер қалай көбейтіледі?
  • Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?
  • Ондық бөлшектерді жай бөлшектерді қалай көбейтеміз?
  • Ондық бөлшектерді аралас сандарға қалай көбейтеміз?
Сыныбы: 5 Б: Оқушылар допты бір біріне лақтыру арқылы, сұрақтарға жауап береді.
Күні: 10. 03. 2015: Бағалау
Сабақ №145: Өзін өзі бағалау, топтық бағалау, критерийлар арқылы бағалау
Сыныбы: 5 Б: Бірін бірі бағалау
Күні: 10. 03. 2015:

Жинақтау:

Рефлексия Стикерлер беріледі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бөліседі.

Сабақ №145:

320 беттегі №1069, 1070, 1071, 1072 тақ. Ондық бөлшектерді көбейтудің тиімді тәсілдерін туралы мәлімет жинау

Стикерлерге өз ойларын жазады.

Сыныбы: 5 Б:

Үй тапсырмасын жазып алады.

Стикерлерге өз ойларын жазады.

Бағалау критерий

Үй тапсырмасына жауап беру
Сұраққа толық, нақты жауап беру
5
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Сұраққа толық, бірақ жинақсыз, нақтылықтың болмауы
5: 4
Үй тапсырмасына жауап беру: Сұраққа толық, дұрыс емес жауап беру
Сұраққа толық, нақты жауап беру: 3
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Сұраққа мүлдем жауап бермеді
5: 2
Үй тапсырмасына жауап беру: Постермен жұмыс
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Түсінікті, нақты, айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата біледі.
5: 5
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Түсінікті, нақты, айырмашылығы мен ұқсастығында қателіктер кездесті.
5: 4
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Нақтылықтың болмауы, айырмашылық пен ұқсастықтың қателіктер болды.
5: 3
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Постер қорғауда топпен жұмысқа қатыспауы
5: 2
Үй тапсырмасына жауап беру: Оқулықпен жұмыс
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Ережелерді пайдалана отырып есептің барлығы дұрыс шығарылған нәтижесінің дұрыстығы. Математикалық сауатты
5: 5
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Ережелерді пайдалана отырып шығарылған есептерде қателіктердің болуы.
5: 4
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Есептер дұрыс шығарылмаған. Ережелерді дұрыс пайдалана алмауы. Математикалық сауаттылығында қателеіктер болу
5: 3
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Оқулықпен жұмыс жүйелі орындалмауы, есептерді шығармауы
5: 2
Үй тапсырмасына жауап беру: Қорытынды сұрақ
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Сұраққа толық және нақты жауап беруді, өз ойын дәлелді түрде жеткізе білу
5: 5
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Сұраққа нақты жауап беру кезінде аздаған кемшіліктердің болуы, өз ойын жеткізе алуы
5: 4
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Сұраққа жауап айту барысында қателер болуы
5: 3
Үй тапсырмасына жауап беру:
Сұраққа толық, нақты жауап беру: Сұрақтарға мүлде жауап бермеді
5: 2

«5» - 16-20

«4» - 11-15

«3» - 8-10

«2» - 1-7

Күні: 11. 03. 2015
Сабақ №146
Сыныбы: 5 Б
Пән мұғалімі: Толеубаева М. О.
Пәні: математика
Күні: 11. 03. 2015: Сабақтың тақырыбы:
Сабақ №146: Ондық бөлшектерді көбейту
Күні: 11. 03. 2015: Сілтеме
Сабақ №146: Оқулық 5 сынып, электронды оқулық, www. youtube. com
Күні: 11. 03. 2015: Мақсаты:
Сабақ №146: Ондық бөлшектерді көбейтудің ережелерін пайдалана отырып, есептеуді үйрену.
Күні: 11. 03. 2015: Оқыту нәтижелері
Сабақ №146: Ондық бөлшектерді көбейту мен қосудың айырмашылығын біледі. Ондық бөлшектерді көбейтудің ережелерін пайдаланады.
Күні: 11. 03. 2015: Түйінді идеялар:
Сабақ №146: Ондық бөлшектерді көбейтуді үйрену
Күні: 11. 03. 2015: Іс әрекет түрлері
Сабақ №146: Өз бетімен жұмыс
Сыныбы: 5 Б: Диалогтік әңгімелесу
Пән мұғалімі: Толеубаева М. О.: Топпен жұмыс
Пәні: математика: Бірін бірі бағалау және өзін өзі бағалау, формативті бағалау
Күні: 11. 03. 2015: Сабақ кезеңдері
Сабақ №146: Мұғалімнің іс әрекеті
Сыныбы: 5 Б: Оқушы әрекеті
Күні: 11. 03. 2015:

Сәлемдесу,

Топқа бөлу

5 мин

Сабақ №146:

Алғашқы рефлексия кезеңі

Шаттық шеңбері арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру. «Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»

Сыныбы: 5 Б: Санмен байланысты 4 топқа бөлу
Күні: 11. 03. 2015: Үй тапсырмасы, сұрақ жауап.
Сабақ №146:

Сұрақ жауап

Қандай сандарды ондық бөлшектер деп айтамыз?

Ондық бөлшектерге қандай амалдарды қолдануды таныстық?

Ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың ережелері ата?

Ондық бөлшектерді көбейту ережелері?

Сыныбы: 5 Б:

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Топ басшылары бағалайды.

Күні: 11. 03. 2015: Топтық жұмыс
Сабақ №146: Ондық бөлшектерге көбейту мен қосу амалдарын қолдануды Венн диаграммасына постерге түсіру. Постерді қорғау
Сыныбы: 5 Б:

Ізденеді. Топтық жұмыс

Смайликтермен бағалау

Күні: 11. 03. 2015:

Тапсырма

Қабілеті жоғары, үлгерімі төмен балаларға тапсырма:

Сергіту сәті

Бекіту

Допты лақтыру арқылы

Сабақ №146:

Әр топқа кітаптан есептер беру.

№1076 әр топқа бір - бірден.

№1077

№1078

№1079

№1080

Үлестірме материалдар беру

  1. Тіктөртбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы 3, 8см, ал екіншісінің ұзындығы одан 2, 5 есе артық. Тіктөртбұрыштың ауданын тап.
  2. Балалар бақшасы үшін 28 қорап печенье және 36 қорап вафли сатып алды. Бір қорап печеньенің салмағы 3, 35кг, ал бір қорап вафлидің салмағы 0, 25кг. сатып алынған барлық заттардың жалпы салмағы қанша?
  1. 22*1, 6
  2. 1, 2*5

Ырғақты би

Доп лақтыру арқылы оқушылардың тақырыпты қалай меңгергенін тексеру:

  • Ондықты бөлшектерді қалай көбейтіледі?
  • Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?
  • Ондық бөлшектерді жай бөлшектерді қалай көбейтеміз?
  • Ондық бөлшектерді аралас сандарға қалай көбейтеміз?
Сыныбы: 5 Б:

Топтық жұмыс

Таратпадағы тапсырмаларды өз бетінше орындау

Логикалық, топпен ойланып есептерді ізденіп, шешімін табады.

Оқушылар допты бір біріне лақтыру арқылы, сұрақтарға жауап береді.

Күні: 11. 03. 2015: Топтардың бір бірін критерийлермен бағалау
Сабақ №146:
Сыныбы: 5 Б: Бірін бірі бағалау
Күні: 11. 03. 2015:

Үйге тапсырма:

Рефлексия Стикерлер беріледі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бөліседі.

Сабақ №146:

274 беттегі №1074, 1075. Ережелер жаттау.

Стикерлерге өз ойларын жазады.

Сыныбы: 5 Б:

Үй тапсырмасын жазып алады.

Стикерлерге өз ойларын жазады.


Ұқсас жұмыстар
Cандарды бір санау жүйесінен екінші санау
Теңдеуге есептер шешу
5 класс емтихан сұрақтары
Ондық бөлшектерді көбейту
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Ондық бөлшек. ондық бөлшекті оқу және жазу
Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбына есептер шығару
Сағат саны
Бөлшек сандардың ондық жазылуы
Ондық бөлшектерді қосу, азайту, натурал санға көбейту тақырыбын бекіту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz