Генетикалық байланыс

Бөлім:

Бөлімше:

8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс
Бөлім:Бөлімше:: Педагогтің Т. А. Ә.
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс: Ғылымбекова Жұлдыз Ғылымбекқызы
Бөлім:Бөлімше::

Сынып: 8

Күні:

8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс: Қатысқан оқушы саны:
Қатыспаған оқушы саны:
Бөлім:Бөлімше:: Сабақтың тақырыбы
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс: Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс
Бөлім:Бөлімше:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс: 8. 3. 4. 12-бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты қарастырады
Бөлім:Бөлімше:: Сабақтың мақсаты
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс:

- бейорганикалық қосылыстардың негізгі класстарына анықтама бере алады,

-бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланысты зерттеп, түзілу жолдарын түсіндіре алады;

-генетикалық қатар құрастыра алады

-бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысқа арналған есептеулер жүргізе алады

Бөлім:Бөлімше:: Бағалау критерийлері
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс:

бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты зерттейді,

-бейорганикалық қосылыстардың арасындағы геникалық қатарды құрастырады, реакция теңдеулерін жазады

Бөлім:Бөлімше:: Алдыңғы бөлім
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс:

8. 3. 4. 7 -оксидтердің химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

8. 3. 4. 8-қышқылдардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

8. 3. 4. 9-негіздердің химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

8. 3. 4. 10-тұздарды алудың әртүрлі әдістерін білу, сәйкес реакция теңдеулерін құрастыру

8. 3. 4. 11- химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру

Бөлім:Бөлімше::
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс: Түсіну, қолдану, талдау
Бөлім:Бөлімше:: Пәнаралықбайланыс
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс: Биология: «генетика» ұғымын түсіндіру;
Бөлім:Бөлімше:: Сабақ барысы
Бөлім:Бөлімше:: Сабақ кезеңдері
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс: Сабақтағы жоспарланған жаттығу
Ресурс
Бөлім:Бөлімше::

Сабақтың басы

(10мин)

8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс:

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, білім алушылардың сабаққа дайындығына назар аудару, оларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Формулалар жазылған карточкалар арқылы төрт топқа бөлу:

1. Оксидтер

2. Негіздер

3. Қышқылдар

4. Тұздар Бұл тапсырма арқылы оқушылардың бейорганикалық қосылыстардың жіктелуіне білімдері тексеріледі.

Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісімен тексеру

(оқушыларға сұрақтар қою арқылы тексеру әдісі)

1. Оксидтер дегеніміз не және оның қасиеттері?

2. Тұздар дегеніміз не және оның қасиеттері?

3. Негіздер дегеніміз қандай заттар?

4. Бейтараптану реакциясы дегеніміз не?

Формулалар жазылған карталар
Бөлім:Бөлімше::

Сабақтың ортасы

(25мин) 5 мин

5 мин

5 мин

3 мин

7 мин

8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс:

Жаңа сабақты түсіндіру /мұғалім баяндайды/: жай заттардың және қосылыстардың химиялық қасиеттерін есімізге түсірсек, бір заттың басқа затқа айналу заңдылықтары қатарын құра аламыз. Мысалы;

Металл -негіздік оксид -негіз -тұз

Са- СаO -Са(ОН) 2-СаСІ2 Бейметалл-қышкылдық оксид-қышқыл- тұз

С-СО2 -H2СO3 -Na2CO3

Бұл сызбадан қандай қорытынды шығаруға болады? Бұдан көретініміз, екі жағдайда да тұз түзіледі. Металдар мен бейметалдардың генетикалық қатарындағы күрделі заттар өзара тұз түзе әрекеттеседі. Бұл байланыс химиялық реакция кезінде, яғни бір зат екінші затқа айналғанда жүзеге асады. Яғни, бір зат басқа заттан түзіледі. Грекше «пайда болу», «шығу тегі» - «генезис». Демек, заттар кластарының арасындағы байланыс генетикалык байланыс деп аталады. Генетика - XX ғасырдағы жаңа ғылым. Организмдердің тұқым қуалағыштығын зерттейді. Ген - тұқым қуалайтын тек. Генетикалық байланысты химияда қалай түсінуге болады? Яғни, Тегі металл болса -негіз түзіледі Тегі бейметалл болса- қышқыл түзіледі Оқушыларға генетикалық байланыстың шығу тегін, есептердің шығару жолын үйретеді. Тақтада слайд көрсетеді

(Тж) № 1 тапсырма «Жалғасын тап» әдісі бойынша берілген карточкалар арқылы генетикалық байланысты құрастырып, реакция теңделурін жазыңдар:

  1. Cu, CuO, СuSO4, Cu(OH) 2, CuO, CuCl2
  2. С, СO2, H2CO3
  3. S ; Na2SO4; SO3; H2SO4
  4. NаОН; NаСІ; Nа2О; Nа

Дескриптор:

1. Мыстың реакция теңдеуін жазып, генетикалық қатарын құрастырады.

2. Көміртектің реакция теңдеулерін жазып, генетикалық қатарын құрастырады.

3. Натрийдың реакция теңдеулерін жазып, генетикалық қатарын құрастырады.

4. Күкірттің реакция теңдеулерін жазып, генетикалық қатарын құрастырады. .

Бағалау: «2 жұлдыз - 1 ұсыныс» әдісі арқылы топтар өзара бағалайды. <2балл>

тилек.jpg

№ 2 тапсырма (ТЖ) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы берілген генетикалық байланыстың реакцияларын жазыңдар:

І- топқа:

Ca → CaO → Ca(OH) 2 → CaCO3 → Ca(HCO3) 2

2Ca + O2 → 2CaO

CaO + 2H2O → Ca(OH) 2↓

Ca(OH) 2 + CO2 → CaCO3↓ + H2O

CaCO3 + H2O + CO2 = Ca(HCO3) 2

2- топқа:

Fe→ FeCl2 → Fe(OH) 2 → Fe(OH) 3 → Fe2O3 → Fe

Fe + 2HCl → FeCl2 + H2

FeCl2 + 2NaOH → Fe(OH) 2 + 2NaCl

3-топқа:

Al → Al2O3 → AlCl3 → Al(OH) 3 → Al(NO3) 3

4Al + O2 = 2Al2O3

Al2O3 + 6HCl = 2AlCl3 + 3H2O

AlCl3 + 3NaOH = Al(OH) 3↓ + 3NaCl

Al(OH) 3 + 3HNO3 = Al(NO3) 3 + 3H2O

4 топқа:

Zn→ ZnO → ZnSO4 → Zn(OH) 2 → ZnCL2 →Na2ZnO2

2Zn+O2→2 ZnO

ZnO + H2 SO4→ ZnSO4+H2O

ZnSO4+ 2NаОН → Zn(OH) 2 + Nа2SO4 Zn(OH) 2 +2HCl → ZnCL2 +2 H2O

Zn(OH) 2 + 2NаОН → Na2ZnO2 + 2H2O

Дескриптор :

1. Генетикалық байланысты жүзеге асырады

2. Реакция теңдеулерін дұрыс жазады, теңестіреді

Бағалау : «Бағдаршам» әдісімен топтардың бағалауы<2балл>

БАГДАРШАМ.jpg

№ 3 тапсырма (Ж) . «Адасқан формулалар» әдісі арқылы айналымды жүзеге асыру үшін белгісіз затты табуға есептер береді.

  1. K → X → K2SO4 →BaSO4
  2. 2) S → SO2 → Y → H2SO4 → MgSO4
  3. 3) C → X → Na2CO3 → CO2

Дескриптор:

1. Айналымдағы белгісіз затты табады · 2. Реакция теңдеулерін дұрыс жазады, теңестіреді.

Бағалау: Өзара бағалау әдісі әр оқушы жеке орындап бір-бірімен алмасу арқылы тексеру (дұрыс жауабын тақтада көрсету) (Жеке жұмыс) <3балл>

№ 4 тапсырма(Ж) «Біліміңді сынап көр!» әдісі

А-деңгей:

Массасы 20 г темір (III) гидроксидін тұз қышқылының артық мөлшерімен өңдегенде түзілетін тұздың массасын есептеңдер

В деңгей

10 г калий оксидін 200 г суда еріткенде түзілген негіздің массасы, ерітіндідегі тұздың массалық үлесі

С деңгейі

Көлемі 6, 72л /қ. ж/ хлор темірмен әрекеттескенен түзілген тұз натрий гидроксиді ерітіндісінде тұнба түзеді. Тұңбаның массасын есептеңдер.

Дескриптор:

1. Есептің шартын жазады.

2. Реакция теңдеуін жазады.

3. Шығару жолы мен жауабын анықтайды

Бағалау: « 10 балдық шкала» арқылы бағалау әдісі. <3балл>

Диалог АКТ слайд
Бөлім:Бөлімше:: Соңы (5 мин)
8. 4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс:

Кері байланыс. « Сыныптан шығу билеті» әдісімен сабақты пысықтаймын.

Оқушылар билет-сұрақты алып, жауап береді:

1. Генетикалық байланыс дегеніміз не?

2. Металдардың генетикалық қатары қалай түзіледі?

3. Бейметалдардың генетикалық қатарын түзуге болады ма?

4. Генетикалық байланысты құруда нені негізге алу керек?

Рефлексия : «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Дискриптор

- Сұрақтарға жауапберіп, ойың нақты жеткізеді;

- Тәжірибенібақылап, зерттеу жүргізеді;

- Тақырып бойынша қорытынды жасайды .

Бағалау.

Сабақты қорытындылап, бекіту үшін қол қимылдарын пайдаланамын:

· Мен түсіндім - (жоғары)

· Мен толық түсінбедім - (төмен)

· Мен сенімді емеспін - (қол сермеу)

«Кері байланыс», «Мерседес» әдісі.

Үйге тапсырма: §50 2-3 жаттығу

Стикерлер, билеттер.

(Қосымша 1)

Тапсырма
Дескрипторлар
Бағалау критерийлері
Тапсырма:
  1. Cu, CuO, СuSO4, Cu(OH) 2, CuO, CuCl2
  2. С, СO2, H2CO3
  3. S ; Na2SO4; SO3; H2SO4
  4. NаОН; NаСІ; Nа2О; Nа
Дескрипторлар:

1. Мыстың реакция теңдеуін жазып, генетикалық қатарын құрастырады.

2. Көміртектің реакция теңдеулерін жазып, генетикалық қатарын құрастырады.

3. Натрийдың реакция теңдеулерін жазып, генетикалық қатарын құрастырады.

4. Күкірттің реакция теңдеулерін жазып, генетикалық қатарын құрастырады.

Бағалау критерийлері: - бейорганикалық қосылыстардың арасындағы геникалық қатарды құрастырады, реакция теңдеулерін жазады.

(Қосымша 2)


Ұқсас жұмыстар
Бейорганикалық қосылыстардың генетикалық байланысы
Генетикалық ақпарат
Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау
Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалар
Қышқылды жаңбырдың түзілу схемасы
Мұғалімнің түсіндіруі
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау
Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс
Жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалауы
Химия есептер жинағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz