Зат есімнен өткенді қайталау. 6-сынып

Пәні :қазақ тілі
Өтілетін күні:30. 11. 13
Сыныбы:7
Пәні :қазақ тілі: Сабақтың тақырыбы
Өтілетін күні:30. 11. 13: Зат есімнен өткенді қайталау
Пәні :қазақ тілі:
Өтілетін күні:30. 11. 13:
Пәні :қазақ тілі: Сабақтың мақсаты
Өтілетін күні:30. 11. 13: Оқушыларға зат есімнің мағыналық түрлерін, зат есімнің жасалу жолдарын, емлесі туралы түсіндіру
Пәні :қазақ тілі: Білімділік
Өтілетін күні:30. 11. 13:

Зат есімнің сұрақтарын

- рең мәнін тудыратын жұрнақтарды,

- жалғауларын(көптік, септік, тәуелдік, жіктік)

-мағынасына қарай(жалқы, жалпы, деректі дерексіз)

- құрамына қарай бөлінуін білу(дара, күрделі)

Пәні :қазақ тілі: Тәрбиелік
Өтілетін күні:30. 11. 13: Рухани-адамгершілік тәрбие беру
Пәні :қазақ тілі: Дамытушылық
Өтілетін күні:30. 11. 13: Оқушылар өздері іздене отырып, шығармашылық қабілетін қалыптастыру, мәдени сөйлеу дағдысын дамыту.
Пәні :қазақ тілі: Оқу нәтижесі
Өтілетін күні:30. 11. 13: Өздері ізденеді, бірін- бірі бағалайды
Пәні :қазақ тілі: Түйінді идея
Өтілетін күні:30. 11. 13: Заттың атауын білдіретін сөздер
Пәні :қазақ тілі: Сабақтың түрі
Өтілетін күні:30. 11. 13: Іздену, шығармашылық сабағы
Пәні :қазақ тілі: Cабақтың типі
Өтілетін күні:30. 11. 13: Қайталау, пысықтау сабағы
Пәні :қазақ тілі: Көрнекілігі
Өтілетін күні:30. 11. 13: Тірек сызбалар, суреттер, сөзжұмбақтар, үлестірме қағаздар.
Пәні :қазақ тілі:
Өтілетін күні:30. 11. 13: Мұғалімнің іс -әрекеті
Сыныбы:7: Оқушының іс- әрекеті
Пәні :қазақ тілі: Тапсырмалар
Өтілетін күні:30. 11. 13:

Ұйымдастыру(3мин)

Үй тапсырмасын сұрау

( 7мин)

А, В, С деңгейдегі оқушыларға түрлі сұрақтар қою

Жаңа сабақ (15 мин)

Қызығушылығын ояту

Дағды мен іскерлік (10мин)

Бекіту(5мин)

Сабақты қорыту

Үйге тапсырма(5мин)

Сыныбы:7:

Топқа бөлініп отырады

Сұрақ -жауап

Ойын еркін жеткізу

Кітаппен жұмыс жасай білу . Cалыстырады

Сұрақ- жауап. Диалогтік пікірлесу.

Бекіту сұрақтарына жауап береді

Үйге тапсырма алады

Рефлекция жазады

Пәні :қазақ тілі: Әдіс-тәсілдер
Өтілетін күні:30. 11. 13: Жұптық, топтық жұмыс жасау, ой қозғау, еркін сөз сөйлеу, Сыни тұрғысынан ойлау технологиясының стратегияларын қолдану

С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы:

1. Ұ Й Ы М Д А С Т Ы Р У

а) Оқушыларды түгелдеу, сыныпты сабаққа дайындау, санау арқылы топқа бөліп отырғызу

ә) Үй тапсырмасын сұрау

1. Зат есім деген не, сұрақтары қандай?

2. Зат есімнің мағыналық түрлері.

3. Зат есімнің құрамына қарай түрлері.

4. Зат есімнің рең мәнін тудыратын жұрнақтарды білеміз бе?

5. Деректі, дерексіз зат есім деген не?

6. Жалпы, жалқы есім деген не?

Ж А Ң А С А Б А Қ

1. Қызығушылығын арттыру «Белгісіз сурет» әдісін қолдандым

Әр топтан бір бала шығып, белгісіз суретті көріп, өз тобына барып, не көргенін келесі балаға жеткізеді, сол суретті басқа бала қағаз бетіне түсіруі керек. Осы кезде балалардың қызығушылығы басым болып, белсенділігі артады. Зат есімге байланысты сөздер жазып, жалқы, жалпы зат есімдерді айыра біледі. Сөйлемдер құрап, тың ойлар айта бастайды. Тиімділігі : балалар ойнап жүріп ойланады, ойлана жүріп зат есімді меңгерді. Әр топ өзінше пікір айтып ойларын еркін жеткізе біледі. Салынған суретке қарап, 3-4сөйлем жазады.

Салынған суреттерін тақтаға шығып, қорғап шығады. Сөйлемдерін оқиды.

1-топ: Барлық тіршілік атаулы күннің көзінен жаралған .

2-топ : Күн, ай, жұлдыз, жүрек, жер, бұлт бәрі де адамға қажет дүниелер.

3- топ:Адамның көңіл-күйі әр түрлі болады. Бір кезде бұлттай қатал, күндей күліп, жұлдыздай жарық.

4-топ:Күн шуағын шашып тұр. Кеше ай жарық болды. Аспанды қара бұлт басты. Адамдардың жүрегі таза болуы керек.

Балалар сөз саптауда, сөйлем құрауда біраз қинала отырып жазуы мүмкін. Жаңа әдіс- тәсіл балаларға әсер етіп қызығушылығын арттырыры сөзсіз.

2. Мағыныны таныту. Болжау статегиясы. Берілген мәтінді бір оқушы оқиды да, тобына барып, ойласа отырып, жалғасын жазады. Мәтін ішінен зат есімді тауып мағынасына қарай ажыратады.

Еріншек бала

Баяғыда бір еріншек бала болыпты.

«Балам, ел қатарлы жер жыртайық, егін егейік» - дейді әкесі

Ертең жер де жыртамын, егін де егемін, бүгін кішкене ұйықтап алайын деген бала пырылдап ұйқыға кетеді. Әкесі де баласының сөзіне сеніп, көрші ауылға асқа кетеді.

Ертеңіне әкесі астан келсе, бала үйде жоқ екен. Ауылда тойланып жатқан Наурыз тойына кетіп қалыпты. Келе сала . . .

Ойды әрі қарай топ болып, ойласа отырып мәтін жазу. Мәтін ішінен зат есімдерді табу

3. Жеке жұмыс. Жасырынған жұрнақтар

Әке . . . маған құлын . . . ерттеп беріңізші. Әйтпесе, өзім көрпе. . .

салам да, Астанадағы аға . . . ыма жүйіткіп кетіп қаламын.

Қой, балам, жолда небір айла . . . лер бар.

Жоқ , апа . . . маған ешкім қарсы тұра алмайды. Себебі мен аға . . . қуан . . . сыйлауға барамын.

Жасырынған жұрнақтарды тауып, зат есімнің қандай жұрнақтары екенін анықта.

Тиімділігі:Әр бала жеке жұмыс жүргізеді. Зат есімнің рең мәнін тудыратын жұрнақтарды білмегенін тез арада біле аламыз. А деңгейдегі, Вдеңгейдегі және С деңгейдегі балалардың жауаптарын салыстыра отырып тексеруге ыңғайлы тәсіл.

4. Оқушылардың жалпы зат есімнен білген білімдерін тест арқылы бекіту. Оқушылар бұл тарауда бірін- бірі бағалап, тексереді. Содан соң дұрыс жауап беріледі

Тиімділігі: Баланың жұмысы тез тексеріледі, қайта қортындылау, ой қорыту

Түрлері

Мысалдар

Жалпы
Жалқы
Деректі
Дерексіз
Дара
Күрделі
ТүрлеріМысалдар: Төлеби ауданы
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Достық
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Тасбақа
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Асқабақ
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Ауа
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Ауыл- аймақ
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Адамгершілік
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Асан
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Тау самалы
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:
ТүрлеріМысалдар: Айгүл
Жалпы:
Жалқы:
Деректі:
Дерексіз:
Дара:
Күрделі:

Сабақты қорыту. «Зат есім» сөзжұмбағымен аяқтау

З
ЖАЛПЫ
ЖАЛҚЫ
ДЕРЕКТІ
ДЕРЕКСІЗ
З: А
ЖАЛПЫ:
ЖАЛҚЫ:
ДЕРЕКТІ:
ДЕРЕКСІЗ:
З: Т
ЖАЛПЫ:
ЖАЛҚЫ:
ДЕРЕКТІ:
ДЕРЕКСІЗ:
З: Е
ЖАЛПЫ:
ЖАЛҚЫ:
ДЕРЕКТІ:
ДЕРЕКСІЗ:
З: С
ЖАЛПЫ:
ЖАЛҚЫ:
ДЕРЕКТІ:
ДЕРЕКСІЗ:
З: І
ЖАЛПЫ:
ЖАЛҚЫ:
ДЕРЕКТІ:
ДЕРЕКСІЗ:
З: М
ЖАЛПЫ:
ЖАЛҚЫ:
ДЕРЕКТІ:
ДЕРЕКСІЗ:

Үйге тапсырма . « Зат есім» деп аталатын ертегі жазып келу

Бағалау . Балалар өздері түрлі фишкалар арқылы бірін -бірі бағалайды

Рефлекция. Балалар сабақ туралы өз ойларын жапсырғыш қағаздарға жазып, смайликтердің астына жапсырады

Пәні :қазақ тілі
Өтілетін күні:30. 11. 13
Сыныбы:7
Пәні :қазақ тілі: Сабақтың тақырыбы
Өтілетін күні:30. 11. 13: Зат есімнен өткенді қайталау
Пәні :қазақ тілі:
Өтілетін күні:30. 11. 13:
Пәні :қазақ тілі: Сабақтың мақсаты
Өтілетін күні:30. 11. 13: Оқушыларға зат есімнің мағыналық түрлерін, зат есімнің жасалу жолдарын, емлесі туралы түсіндіру
Пәні :қазақ тілі: Білімділік
Өтілетін күні:30. 11. 13:

Зат есімнің сұрақтарын

- рең мәнін тудыратын жұрнақтарды,

- жалғауларын(көптік, септік, тәуелдік, жіктік)

-мағынасына қарай(жалқы, жалпы, деректі дерексіз)

- құрамына қарай бөлінуін білу(дара, күрделі)

Пәні :қазақ тілі: Тәрбиелік
Өтілетін күні:30. 11. 13: Рухани-адамгершілік тәрбие беру
Пәні :қазақ тілі: Дамытушылық
Өтілетін күні:30. 11. 13: Оқушылар өздері іздене отырып, шығармашылық қабілетін қалыптастыру, мәдени сөйлеу дағдысын дамыту.
Пәні :қазақ тілі: Оқу нәтижесі
Өтілетін күні:30. 11. 13: Өздері ізденеді, бірін- бірі бағалайды
Пәні :қазақ тілі: Түйінді идея
Өтілетін күні:30. 11. 13: Заттың атауын білдіретін сөздер
Пәні :қазақ тілі: Сабақтың түрі
Өтілетін күні:30. 11. 13: Іздену, шығармашылық сабағы
Пәні :қазақ тілі: Cабақтың типі
Өтілетін күні:30. 11. 13: Қайталау, пысықтау сабағы
Пәні :қазақ тілі: Көрнекілігі
Өтілетін күні:30. 11. 13: Тірек сызбалар, суреттер, сөзжұмбақтар, үлестірме қағаздар.
Пәні :қазақ тілі:
Өтілетін күні:30. 11. 13: Мұғалімнің іс -әрекеті
Сыныбы:7: Оқушының іс- әрекеті
Пәні :қазақ тілі: Тапсырмалар
Өтілетін күні:30. 11. 13:

Ұйымдастыру(3мин)

Үй тапсырмасын сұрау

( 7мин)

А, В, С деңгейдегі оқушыларға түрлі сұрақтар қою

Жаңа сабақ (15 мин)

Қызығушылығын ояту

Дағды мен іскерлік (10мин)

Бекіту(5мин)

Сабақты қорыту

Үйге тапсырма(5мин)

Сыныбы:7:

Топқа бөлініп отырады

Сұрақ -жауап

Ойын еркін жеткізу

Кітаппен жұмыс жасай білу . Cалыстырады

Сұрақ- жауап. Диалогтік пікірлесу.

Бекіту сұрақтарына жауап береді

Үйге тапсырма алады

Рефлекция жазады

Пәні :қазақ тілі: Әдіс-тәсілдер
Өтілетін күні:30. 11. 13: Жұптық, топтық жұмыс жасау, ой қозғау, еркін сөз сөйлеу, Сыни тұрғысынан ойлау технологиясының стратегияларын қолдану

С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы:

1. Ұ Й Ы М Д А С Т Ы Р У

а) Оқушыларды түгелдеу, сыныпты сабаққа дайындау, санау арқылы топқа бөліп отырғызу

ә) Үй тапсырмасын сұрау

1. Зат есім деген не, сұрақтары қандай?

2. Зат есімнің мағыналық түрлері.

3. Зат есімнің құрамына қарай түрлері.

4. Зат есімнің рең мәнін тудыратын жұрнақтарды білеміз бе?

5. Деректі, дерексіз зат есім деген не?

6. Жалпы, жалқы есім деген не?

Ж А Ң А С А Б А Қ

1. Қызығушылығын арттыру «Белгісіз сурет» әдісін қолдандым

Әр топтан бір бала шығып, белгісіз суретті көріп, өз тобына барып, не көргенін келесі балаға жеткізеді, сол суретті басқа бала қағаз бетіне түсіруі керек. Осы кезде балалардың қызығушылығы басым болып, белсенділігі артты. Зат есімге байланысты сөздер жазып, жалқы, жалпы зат есімдерді айыра білді. Сөйлемдер құрап, тың ойлар айта бастады. Тиімділігі : балалар ойнап жүріп ойланады, ойлана жүріп зат есімді меңгерді. Әр топ өзінше пікір айтып ойларын еркін жеткізе білді. Салынған суретке қарап, 3-4сөйлем жазды C:\Фото\Фото0428.jpg

Салынған суреттерін тақтаға шығып, қорғап шығады. Сөйлемдерін оқиды. 1-топ: Барлық тіршілік атаулы күннің көзінен жаралған . 2-топ : Күн, ай, жұлдыз, жүрек, жер, бұлт бәрі де адамға қажет дүниелер.

C:\Фото\Фото0426.jpg

3- топ:Адамның көңіл-күйі әр түрлі болады. Бір кезде бұлттай қатал, күндей күліп, жұлдыздай жарық.

4-топ:Күн шуағын шашып тұр. Кеше ай жарық болды. Аспанды қара бұлт басты. Адамдардың жүрегі таза болуы керек.

Балалар сөз саптауда, сөйлем құрауда біраз қинала отырып жазды. Оның себебі де бар. Камераға түсіру, басқа мұғалімнің сабақ беруі, жаңа әдіс- тәсілдер, топқа бөліп отырғызу оқушылар күтпеген жағдай.

2. Мағыныны таныту. Болжау статегиясы. Берілген мәтінді бір оқушы оқиды да, тобына барып, ойласа отырып, жалғасын жазады. Мәтін ішінен зат есімді тауып мағынасына қарай ажыратады.

Еріншек бала


Ұқсас жұмыстар
Қазақ тілі. Сын есімнен өткенді қайталау
Сын есімне өткенді қайталау
Етістік. 3 сынып
Жедел өткен шақты қайталау
Екінші сөйлем
Сан есімнен өткенді қайталау туралы ақпарат
Бастауыш сынып бірлестігінің отырысының шешімімен баспаға жариялауға ұсынылады
Құрам тобы
Сын есімнен өткенді қайталау. Қайталау, сұрақ- жауап, талдау
Сөздерге сұрақ қой. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz