Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Шалқан ертегісі



Шығыс Қазақстан Облысы , Семей қаласы,
«№25 ЖОББМ» КММ мектебі/мекемесі
«Бөбек» шағын орталығының тәрбиешісі

Олжабаева Айгүл Айтқалиқызы

«Бота» тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті технологиялық
картасы.

Тәрбиеші: Айгүл Айтқалиқызы Олжабаева
Білім аймақтары: «Қатынас», «Денсаулық» «Әлеуметтік орта»
Бөлімдері: « Көркем әдебиет»
Тақырыбы: «Шалқан ертегісі» (көлеңкелі театр қойылымы)
Мақсаты: балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту мен
қатар тілін, сөз қорын жетілдіру, жан – жақты білімдерін кеңейтіп, өзін –
өзі көпшілік мәдени ортада, әдепті, әдемі болуға үйрету, достық пен
сыйластыққа үйрету.
Көрнекіліктер: адам мен аңдардың бет перделері
Әдіс тәсілдері: сұрақ, жауап көрініс.
|Іс әрекет |Тәрбиешінің іс әрекеттері |Балалардың іс әрекеттері |
|кезеңдері | | |
| |Ұйымдастыру кезеңі: |Балалар хормен, қимыл іс әрекет |
| | |арқылы көрсетеді. |
| |Жылулық шеңбері: |Сәлем саған алтын күн! |
| |Амандасу рәсімі |Сәлем саған көк аспан |
| |(Біреу есік қағады) |Сәлем саған жер ана |
| |- Балалар бізге қонаққа қоян |Сәлем саған достарым |
| |келді. Амандасайық. |Сәлеметсізбе қонақтар |
| | |Жылуыма жылу қосқан, |
| |- Балалар, қарандаршы мынау не? |Міне менің қолым. |
| |- Көкөністер туралы қандай |- Сәлеметсіңбе қоян! |
| |тақпақ білеміз? Кім айтады? |- Көкөністер (картоп, сәбіз, |
|Мотивациялық | |қызылша, пияз, шалқан) |
|қозғауыш |- Қазір мен сендерді «Шалқан» |Балалар бір бірден тақпақ айтады|
| |ертегісін көруге шақырамын. |Картоп: |
| |Тәрбиеші: Атай шалқан егіпті. |Мен ұялшақ картоппын |
| |Шалқан үйдей болып өсіпті. Атай |Мен емеспін мақтанар |
| |шалқанды жерден суырып алмақ |Мені жақсы көреді |
| |боп, шалқалай тартады. Олар |Үлкендермен балалар |
| |тартқылайды, былай тартқылайды, |Қызанақ: |
| |суыра алмайды. |Піскен кездеқызанақ |
| |Атай әжейді шақырады. Әжей |Көз тастар қызыл түсімен |
| |атайдың, белбеуінен ұстайды, |Бар ма адам сүйсінбей |
| |атай шалқанның желегінен |Томат шырының ішпеген . |
| |ұстайды. Олар тартқылайды, былай|Пияз: |
| |тартқылайды, тартып суыра |Боламын мен дәмдеуіш, |
| |алмайды. Әжей немере қызын |Барлық барлық тағамға . |
| |шақырады. Немере қызы әжейдің |Көкөністер ішінен |
| |белінен ұстайды. Атай шалқанның |Мен пайдалы адамға . |
| |желегінен ұстайды. Олар |Қырыққабат: |
| |тартқылайды, былай тартқылайды, |Мақтанғаннан не пайда |
| |тартып суыра алмайды. Немересі |Менсіз дәмді щи қайда |
| |күшігін шақырады. |Мені қосса самсаға |
| |Күшік мысықты шақырады. Мысық |Бәрі жейді тамсана! |
| |күшіктің құйрығынан ұстайды, |Сәбіз: |
| |күшік немере қыздың етегінен |Кім бар сәбіз шырынын |
| |ұстайды, қыз әжейдің белінен |Жастайынан ішпеген |
| |ұстайды, әжей атайдың белбеуінен|Мені жеген адамдар |
| |ұстайды, атай шалқанның желінен |Кем болмайды күшке де |
| |ұстайды, олай тартқылайды, былай|Шалқан: |
| |тартқылайды,суыра алмайды. |Кім білмейді шалқанды ? |
| |Мысық тышқанды шақырады, тышқан |Талайлар маған таң қалды. |
| |мысықтың құйрығынан ұстайды, |Бәріне сый боламын |
| |мысық күшіктің құйрығынан |Тауып көр менен дарханды ! |
| |ұстайды, күшік немере қыздың | |
| |етегінен ұстайды, қыз әжейдің |Балалар орындықтарына жайғасып |
| |белінен ұстайды, әжей атайдың |отырады, көлеңкелі шалқан |
| |белбеуінен ұстайды, атай |ертегісін көреді. |
| |шалқанның желінен ұстайды, қатты| |
| |тартып қалғанда, шалқанды суырып| |
| |алыпты. |-«Шалқан» ертегісі |
| |-Балалар біз қандай ертегіні | |
| |тамашаладық? |-бақшада |
| |-Шалқан қайда өсті? |-үлкен |
| |-Ол қандай болды? |-әжей, немере қызы, т.б. |
| |-Атайға кімдер болысты? | |
| |-Міне қандай тату – тәтті | |
| |отбасы! Бір – біріне көмектесіп,|қолды бос жіберіп, тік |
| |өз туысқандарына қамқорлық |тұрамыз. Қолымызды жоғары |
| |көрсетеді. |көтеріп,жанымызға ұстап, |
|Іздену-барлау |-Ал сендар бір – бірлерімен |жамбасқа қойып қанат қағамыз.|
| |доссыңдарма? Ендеше дос болайық!|Демді ішке тартып |
| | |«Ку-ка-ре-ку»-деп шақырамыз. |
| |Тыныс алу жаттығуы: «Балал |Сергіту сәт: |
| |әтеш қанат қағады» |(ары-бері, іс-қимылмен |
| |. Ата шалқан егіпті, |көрсетеді) |
| |Шалқан үп – үлкен болып өсіпті. | |
| |Шалқанды ата тартыпты |( қолдарын былғап шақырады) |
| |Жұлалмапты, көмекке ол | |
| |шақырды |(қимылмен көрсетеді) |
| |Үйде жүрген кемпірін | |
| |Кемпір шалдан тартады,жұлалмады| |
| |Шалқанды |(бастарын ұстап ойланады) |
| |Екеуі тартты ырғады | |
| |жұлалмады ой-ой....... |( қимылмен көрсетіп шақырады) |
| |Шақырады көмекке немересін |(үшеуі шалқанды тартады) |
| |Келеді екен жүгіріп немересі | |
| |көмекке |.(бастарын ұстап ойланады) |
| |Жұлалмапты шалқанды |( қол былғап шақырады) |
| |ой-ой....... | |
| |Шақырады көмекке күшіктерін |(күшіктің даусын салады) |
| |өздері |( көңіл-күйлерін білдіреді) |
| |Келеді енді күшігі | |
| |Ары-бері ырғады жұла алмады |(ойланып көреді) |
| |шаршады |(мысықты шақырады) |
| |Ойланып олар тұрады, енді | |
| |қайтіп жұлады |(мияу-мияу қане деп тартысады |
| |Түсіп кетті есіне үйде |шалқанды) |
| |жүрген мысығы Арлы-берлі |(ренжиді) |
| |ырғады, жұлып алды | |
| |Мысық келді көмекке |(бастарын ұстап ойланады) |
|Рефлексия |Түк шықпады тартқанмен | |
|түзету кезеңі |Ойланайық балалар енді тағы |(қуанып шақырады) |
| |кім қалды? |(құлайды,қуанады) |
| |А-А мында екен тышқанда, |Балалар орындап шығады. |
| |шақырайық көмекке, ол да келді | |
| |көмекке. | |
| |Арлы-берлі ырғады, жұлып алды | |
| |шалқанды | |
| | | |
| |Фланелеграф ойыны «қоянның | |
| |үйшігі» ертегі кейіпкерлерін | |
| |орындарына дұрыс қою. | |

Күтілетін нәтиже.
Білу: Ертегінің мазмұнын, не туралы екенін білу керек.
Болу: Дос болуға, бірін – бірі сыйлауға, құрметтеуге, түсінігі болу керек.
Кейіпкерлерді сахналау туралы түсініктері болу керек.
Істей білу: Сұраққа толық жауап беруге, ертегідегі кейіпкерлердің іс
әрекетін істей білу керек.


Ұқсас жұмыстар
Атай шалқан отырғызды (орыс ертегісі)
Шалқан ертегісін сахналау
Отбасы мүшелері
Сабақтың тақырыбы. Ертегі сабақ
Тақырып - Ертегілер еліне саяхат
Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру
Жемістердің түрлері
«жұлдызды сәт» интеллектуалды ойыны
Әліппе мұғалім
Ертегілер еліне саяхат жайлы ақпарат
Пәндер