Шалқан ертегісі



Шығыс Қазақстан Облысы , Семей қаласы,
«№25 ЖОББМ» КММ мектебі/мекемесі
«Бөбек» шағын орталығының тәрбиешісі

Олжабаева Айгүл Айтқалиқызы

«Бота» тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті технологиялық
картасы.

Тәрбиеші: Айгүл Айтқалиқызы Олжабаева
Білім аймақтары: «Қатынас», «Денсаулық» «Әлеуметтік орта»
Бөлімдері: « Көркем әдебиет»
Тақырыбы: «Шалқан ертегісі» (көлеңкелі театр қойылымы)
Мақсаты: балалардың сөйлеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту мен
қатар тілін, сөз қорын жетілдіру, жан – жақты білімдерін кеңейтіп, өзін –
өзі көпшілік мәдени ортада, әдепті, әдемі болуға үйрету, достық пен
сыйластыққа үйрету.
Көрнекіліктер: адам мен аңдардың бет перделері
Әдіс тәсілдері: сұрақ, жауап көрініс.
|Іс әрекет |Тәрбиешінің іс әрекеттері |Балалардың іс әрекеттері |
|кезеңдері | | |
| |Ұйымдастыру кезеңі: |Балалар хормен, қимыл іс әрекет |
| | |арқылы көрсетеді. |
| |Жылулық шеңбері: |Сәлем саған алтын күн! |
| |Амандасу рәсімі |Сәлем саған көк аспан |
| |(Біреу есік қағады) |Сәлем саған жер ана |
| |- Балалар бізге қонаққа қоян |Сәлем саған достарым |
| |келді. Амандасайық. |Сәлеметсізбе қонақтар |
| | |Жылуыма жылу қосқан, |
| |- Балалар, қарандаршы мынау не? |Міне менің қолым. |
| |- Көкөністер туралы қандай |- Сәлеметсіңбе қоян! |
| |тақпақ білеміз? Кім айтады? |- Көкөністер (картоп, сәбіз, |
|Мотивациялық | |қызылша, пияз, шалқан) |
|қозғауыш |- Қазір мен сендерді «Шалқан» |Балалар бір бірден тақпақ айтады|
| |ертегісін көруге шақырамын. |Картоп: |
| |Тәрбиеші: Атай шалқан егіпті. |Мен ұялшақ картоппын |
| |Шалқан үйдей болып өсіпті. Атай |Мен емеспін мақтанар |
| |шалқанды жерден суырып алмақ |Мені жақсы көреді |
| |боп, шалқалай тартады. Олар |Үлкендермен балалар |
| |тартқылайды, былай тартқылайды, |Қызанақ: |
| |суыра алмайды. |Піскен кездеқызанақ |
| |Атай әжейді шақырады. Әжей |Көз тастар қызыл түсімен |
| |атайдың, белбеуінен ұстайды, |Бар ма адам сүйсінбей |
| |атай шалқанның желегінен |Томат шырының ішпеген . |
| |ұстайды. Олар тартқылайды, былай|Пияз: |
| |тартқылайды, тартып суыра |Боламын мен дәмдеуіш, |
| |алмайды. Әжей немере қызын |Барлық барлық тағамға . |
| |шақырады. Немере қызы әжейдің |Көкөністер ішінен |
| |белінен ұстайды. Атай шалқанның |Мен пайдалы адамға . |
| |желегінен ұстайды. Олар |Қырыққабат: |
| |тартқылайды, былай тартқылайды, |Мақтанғаннан не пайда |
| |тартып суыра алмайды. Немересі |Менсіз дәмді щи қайда |
| |күшігін шақырады. |Мені қосса самсаға |
| |Күшік мысықты шақырады. Мысық |Бәрі жейді тамсана! |
| |күшіктің құйрығынан ұстайды, |Сәбіз: |
| |күшік немере қыздың етегінен |Кім бар сәбіз шырынын |
| |ұстайды, қыз әжейдің белінен |Жастайынан ішпеген |
| |ұстайды, әжей атайдың белбеуінен|Мені жеген адамдар |
| |ұстайды, атай шалқанның желінен |Кем болмайды күшке де |
| |ұстайды, олай тартқылайды, былай|Шалқан: |
| |тартқылайды,суыра алмайды. |Кім білмейді шалқанды ? |
| |Мысық тышқанды шақырады, тышқан |Талайлар маған таң қалды. |
| |мысықтың құйрығынан ұстайды, |Бәріне сый боламын |
| |мысық күшіктің құйрығынан |Тауып көр менен дарханды ! |
| |ұстайды, күшік немере қыздың | |
| |етегінен ұстайды, қыз әжейдің |Балалар орындықтарына жайғасып |
| |белінен ұстайды, әжей атайдың |отырады, көлеңкелі шалқан |
| |белбеуінен ұстайды, атай |ертегісін көреді. |
| |шалқанның желінен ұстайды, қатты| |
| |тартып қалғанда, шалқанды суырып| |
| |алыпты. |-«Шалқан» ертегісі |
| |-Балалар біз қандай ертегіні | |
| |тамашаладық? |-бақшада |
| |-Шалқан қайда өсті? |-үлкен |
| |-Ол қандай болды? |-әжей, немере қызы, т.б. |
| |-Атайға кімдер болысты? | |
| |-Міне қандай тату – тәтті | |
| |отбасы! Бір – біріне көмектесіп,|қолды бос жіберіп, тік |
| |өз туысқандарына қамқорлық |тұрамыз. Қолымызды жоғары |
| |көрсетеді. |көтеріп,жанымызға ұстап, |
|Іздену-барлау |-Ал сендар бір – бірлерімен |жамбасқа қойып қанат қағамыз.|
| |доссыңдарма? Ендеше дос болайық!|Демді ішке тартып |
| | |«Ку-ка-ре-ку»-деп шақырамыз. |
| |Тыныс алу жаттығуы: «Балал |Сергіту сәт: |
| |әтеш қанат қағады» |(ары-бері, іс-қимылмен |
| |. Ата шалқан егіпті, |көрсетеді) |
| |Шалқан үп – үлкен болып өсіпті. | |
| |Шалқанды ата тартыпты |( қолдарын былғап шақырады) |
| |Жұлалмапты, көмекке ол | |
| |шақырды |(қимылмен көрсетеді) |
| |Үйде жүрген кемпірін | |
| |Кемпір шалдан тартады,жұлалмады| |
| |Шалқанды |(бастарын ұстап ойланады) |
| |Екеуі тартты ырғады | |
| |жұлалмады ой-ой....... |( қимылмен көрсетіп шақырады) |
| |Шақырады көмекке немересін |(үшеуі шалқанды тартады) |
| |Келеді екен жүгіріп немересі | |
| |көмекке |.(бастарын ұстап ойланады) |
| |Жұлалмапты шалқанды |( қол былғап шақырады) |
| |ой-ой....... | |
| |Шақырады көмекке күшіктерін |(күшіктің даусын салады) |
| |өздері |( көңіл-күйлерін білдіреді) |
| |Келеді енді күшігі | |
| |Ары-бері ырғады жұла алмады |(ойланып көреді) |
| |шаршады |(мысықты шақырады) |
| |Ойланып олар тұрады, енді | |
| |қайтіп жұлады |(мияу-мияу қане деп тартысады |
| |Түсіп кетті есіне үйде |шалқанды) |
| |жүрген мысығы Арлы-берлі |(ренжиді) |
| |ырғады, жұлып алды | |
| |Мысық келді көмекке |(бастарын ұстап ойланады) |
|Рефлексия |Түк шықпады тартқанмен | |
|түзету кезеңі |Ойланайық балалар енді тағы |(қуанып шақырады) |
| |кім қалды? |(құлайды,қуанады) |
| |А-А мында екен тышқанда, |Балалар орындап шығады. |
| |шақырайық көмекке, ол да келді | |
| |көмекке. | |
| |Арлы-берлі ырғады, жұлып алды | |
| |шалқанды | |
| | | |
| |Фланелеграф ойыны «қоянның | |
| |үйшігі» ертегі кейіпкерлерін | |
| |орындарына дұрыс қою. | |

Күтілетін нәтиже.
Білу: Ертегінің мазмұнын, не туралы екенін білу керек.
Болу: Дос болуға, бірін – бірі сыйлауға, құрметтеуге, түсінігі болу керек.
Кейіпкерлерді сахналау туралы түсініктері болу керек.
Істей білу: Сұраққа толық жауап беруге, ертегідегі кейіпкерлердің іс
әрекетін істей білу керек.


Ұқсас жұмыстар
Атай шалқан отырғызды (орыс ертегісі)
Шалқан ертегісін сахналау
Отбасы мүшелері
Сабақтың тақырыбы. Ертегі сабақ
Тақырып - Ертегілер еліне саяхат
Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру
Жемістердің түрлері
«жұлдызды сәт» интеллектуалды ойыны
Әліппе мұғалім
Ертегілер еліне саяхат жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz