Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Аққала
Жумагулова Маншук Жумабайқызы
Орал қаласы №1 ЖОББМ
Ана тілі 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Аққала
Сабақтың мақсаты: А) Қыс сұлулығын, қысқы ойындардың пайдасын түсіндіре отырып достыққа, татулыққа тәрбиелеу. Эстетикалық тәрбие беру;
Ә) Сөз, сөйлем ұғымдарын қайталата отырып, әр сөйлем аяқталған соң кідіріс жасап, түсіне оқуға, мәтінде неше сөйлем бар екенін ажырата алуға, мағынасын түсініп оқуға үйрету;
Б) Сауатты түсіне оқып, жаза білу дағдыларын дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: <<Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлау>> жобасы
Көрнекілігі: Аққаланың бөлшектері, <<Қысқы ойын>> мазмұнды суреті
Пәнаралық б/с: дүниетану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ: 1. Қызығушылықты ояту <<Ой қозғау>> стратегиясы
* Оқушылар, қазір қандай жыл мезгілі?
* Оның ерекшелігі неде?
* Сендерге ұнай ма?
* Несімен ұнайды?
* Мен сендерге бәріміз бірігіп аққала жасауды ұсынғым келіп тұр. Аққаланы қалай жасайтын еді, ол қандай бөлшектерден тұрады? Ендеше осы бөлшектер мына жерде тұр. Әр тапсырманы дұрыс орындаған сайын бір бөлшегін орнатамыз. Сөйтіп бізде әдемі аққала шығу керек. Келістік пе? Олай болса іске сәт!
2. Мағынаны тану: <<Бірінші бөлшек - астыңғы домалағы>> -<<Ассоциация>> стр-сы
355536510350500246951510350500
31743651987550024218907493000246951519875500363156512255500346011519875500Қ Ы С
<<Екінші бөлшек - ортаңғы домалағы>>
3-жаттығу. Әрбір сөйлемнен соң дауыс кідірісін жасап оқыту.
* Әңгімеде неше сөйлем бар? (6 сөйлем)
* Бірінші сөйлем қанша сөзден құралған? (3 сөзден)
* Екінші сөйлемде кім туралы айтылған? (Айбол туралы айтылған). Соңғы сөйлемде не туралы айтылған? (Ойын қызықты болғаны туралы)
<<Үшінші бөлшек - басы>> Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрамыз, ойша қолымызға қарды алып, дөңгелектеп көршілерімізбен қар белдесеміз. Қолымыз, киіміміз, аяқ киіміміз қар болып қалды, соны қағып орнымызға жайғасамыз.
<<Төртінші бөлшек- екі көзі>> - <<Аққала>> өлеңін мәнерлеп оқып, оқушыларға екі жолдан тізбектетіп оқытып, әңгімелету.
* Бұл өлең13 жолды болғанымен неше сөйлем бар?
* Әр сөйлем қандай тыныс белгісімен аяқталып тұр?
<<Бесінші бөлшек - мұрны мен ауызы>> - <<Қысқы ойын>> тақырыбында сынып болып әңгіме құрастыру. Қысқы ауа райы, балалар, қысқы ойындардың қызығы туралы қосымша әңгімелету.
<<Алтыншы бөлшек - басындағы шелегі>> - 3.Ой толғаныс <<Бес жолды өлең стр-сы
* Не? Қыс
* Не істейді? Борайды, аяздатады.
* Қандай? Тамаша, қарлы, суық.
* Сөйлем құру: Биыл қыста қар көп. Т.с.с.
* Мағыналас сөз: жыл мезгілі
<<Жетінші бөлшек - екі қолы>> - әр оқушы бір бетке аққаланың суретін салып, көршісіне <<Жаңа жыл құтты болсын!>> деп жазып береді.
IV. Бағалау. Жақсы жауап беріп, тапсырмаларды сауатты орындап, сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыларға бір қаршадан беріп отырам. 5-6 қарша жинаған оқушыға - <<5>>, 4 қаршаға - <<4>>, 3 қаршаға - <<3>> бағасы. Одан аз жинаған оқушылар қосымша тапсырмалармен келесі сабақта бағаланады.
V. Үйге тапсырма: 4- жаттығу, қысқы ойын түрлері туралы қосымша мәлімет жинап келу.
Орал қаласы №1 ЖОББМ
Ана тілі 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Аққала
Сабақтың мақсаты: А) Қыс сұлулығын, қысқы ойындардың пайдасын түсіндіре отырып достыққа, татулыққа тәрбиелеу. Эстетикалық тәрбие беру;
Ә) Сөз, сөйлем ұғымдарын қайталата отырып, әр сөйлем аяқталған соң кідіріс жасап, түсіне оқуға, мәтінде неше сөйлем бар екенін ажырата алуға, мағынасын түсініп оқуға үйрету;
Б) Сауатты түсіне оқып, жаза білу дағдыларын дамыту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: <<Оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлау>> жобасы
Көрнекілігі: Аққаланың бөлшектері, <<Қысқы ойын>> мазмұнды суреті
Пәнаралық б/с: дүниетану
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ: 1. Қызығушылықты ояту <<Ой қозғау>> стратегиясы
* Оқушылар, қазір қандай жыл мезгілі?
* Оның ерекшелігі неде?
* Сендерге ұнай ма?
* Несімен ұнайды?
* Мен сендерге бәріміз бірігіп аққала жасауды ұсынғым келіп тұр. Аққаланы қалай жасайтын еді, ол қандай бөлшектерден тұрады? Ендеше осы бөлшектер мына жерде тұр. Әр тапсырманы дұрыс орындаған сайын бір бөлшегін орнатамыз. Сөйтіп бізде әдемі аққала шығу керек. Келістік пе? Олай болса іске сәт!
2. Мағынаны тану: <<Бірінші бөлшек - астыңғы домалағы>> -<<Ассоциация>> стр-сы
355536510350500246951510350500
31743651987550024218907493000246951519875500363156512255500346011519875500Қ Ы С
<<Екінші бөлшек - ортаңғы домалағы>>
3-жаттығу. Әрбір сөйлемнен соң дауыс кідірісін жасап оқыту.
* Әңгімеде неше сөйлем бар? (6 сөйлем)
* Бірінші сөйлем қанша сөзден құралған? (3 сөзден)
* Екінші сөйлемде кім туралы айтылған? (Айбол туралы айтылған). Соңғы сөйлемде не туралы айтылған? (Ойын қызықты болғаны туралы)
<<Үшінші бөлшек - басы>> Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрамыз, ойша қолымызға қарды алып, дөңгелектеп көршілерімізбен қар белдесеміз. Қолымыз, киіміміз, аяқ киіміміз қар болып қалды, соны қағып орнымызға жайғасамыз.
<<Төртінші бөлшек- екі көзі>> - <<Аққала>> өлеңін мәнерлеп оқып, оқушыларға екі жолдан тізбектетіп оқытып, әңгімелету.
* Бұл өлең13 жолды болғанымен неше сөйлем бар?
* Әр сөйлем қандай тыныс белгісімен аяқталып тұр?
<<Бесінші бөлшек - мұрны мен ауызы>> - <<Қысқы ойын>> тақырыбында сынып болып әңгіме құрастыру. Қысқы ауа райы, балалар, қысқы ойындардың қызығы туралы қосымша әңгімелету.
<<Алтыншы бөлшек - басындағы шелегі>> - 3.Ой толғаныс <<Бес жолды өлең стр-сы
* Не? Қыс
* Не істейді? Борайды, аяздатады.
* Қандай? Тамаша, қарлы, суық.
* Сөйлем құру: Биыл қыста қар көп. Т.с.с.
* Мағыналас сөз: жыл мезгілі
<<Жетінші бөлшек - екі қолы>> - әр оқушы бір бетке аққаланың суретін салып, көршісіне <<Жаңа жыл құтты болсын!>> деп жазып береді.
IV. Бағалау. Жақсы жауап беріп, тапсырмаларды сауатты орындап, сабаққа жақсы қатысып отырған оқушыларға бір қаршадан беріп отырам. 5-6 қарша жинаған оқушыға - <<5>>, 4 қаршаға - <<4>>, 3 қаршаға - <<3>> бағасы. Одан аз жинаған оқушылар қосымша тапсырмалармен келесі сабақта бағаланады.
V. Үйге тапсырма: 4- жаттығу, қысқы ойын түрлері туралы қосымша мәлімет жинап келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz