Тұқым. тұқым құрылысы

Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы
ММ «№ 19 жалпы орта білім берітін мектеп»
Биология пәнінің мұғалімі Бакабаева Алия Бакбердиновна
6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тұқым. Тұқым құрылысы.
Сабақтың мақсаты: Тұқым құрылысы, дамуы және қос жарнақты, дара жарнақты тұқымдардың құрылысы ерекшеліктері жөнінде жалпы мағлұмат беру.
Сабақтың білімділік мәні: Оқушыларға тұқымның құрылысы туралы мағлұмат бере отырып, зертханалық жұмыстар арқылы негізгі ұғымдарды қалыптастыру.
Сабақтың дамытушылық мәні: Оқушылардың белсенділігін арттыру, ойлау қабілетін, шапшаңдылығын дамыту, өз бетімен жұмыс істеп, талаптануын арттыру.
Сабақтың тәрбиелік мәні: Оқушылардың ақыл-ойын, ғылыми дүние танымын қалыптастыру, экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың міндеті: Табиғатта өсімдіктердің тұқым арқылы таралатынын, қос жарнақты және дара жарнақты тұқымдардың ерекшеліктері, тұқым жарнақтың маңызы жөніндегі теориялық білімін практикада пайдалануды іске асыру.
Сабақтың көрнекі құралдары: Алдын-ала суға жібітілген тұқымдар (үрмебұршақ пен бидай), өткір ұстара, ұлғайтқыш қол әйнегі, сызбанұсқа, тұқым құрылысы-аппликация, тест, биологиялық есеп.
Сабақтың түрі: Интерактивті сабақ,
Биологиялық ойын .
Зертханалық жұмыс.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру.
Сабақтың әдісі: Ұжымдық ойлау әрекеті технологиясы, тірек-сызба, сұрақ-жауап, оқулықпен жұмыс.
Сабақтың пән-аралық байланысы: Математика, экология, биология.
Сабақтың құрылымы:
- Ұйымдастыру кезеңі
- Өткен сабақты сұрау (тест, биологиялық ойын) .
- Жаңа сабақ . Зертханалық жұмыс.
- Бекіту жұмыстары (сызба), қорытынды.
- Бағалау.
- Рефлексия
- Үйге тапсырма.
І. Сыныпты түгендеу.
Оқушыларды 4 топқа бөлу. Топ жетекшілерін сайлау. Топ жетекшілері жауап беріп отырған оқушыны белгілеп отырады. Әр топқа ұжымдық ойлау әрекетінің ережесі таратылады.
Ұжымдық ойлау әрекетінің ережесі:
- Тыңда және басқаны түсіне біл.
- Сұрақтың мазмұнын түсін, қайшылықты тап.
- Оған дәлелді жауап құрастыр.
- Дауысыңды көтермей, заңдар мен ғылыми фактілерге сүйене отырып, өз көзқарасыңды қорғай біл.
- Қателесуің мүмкін-бұл заңдылық, маңыздысы оны байқап, кемшілікті түзеу.
- Кім өз көзқарасын ғылыми тұрғыдан дәлелдесе, сол әділ.
ІІ. Өткен сабақты сұрау. Биологиялық ойын. «Кім шапшаң?».
«Экологиялық соқпақ» бөлімі. Бұл соқпақта үш кедергі бар. Әр біреуінде екі сұрақтан жасырынған.
- «Қышқылды жаңбыр»кедергісі:
а) . Жемістер қалай бөлінеді?
ә) . Шырынды жемістер неге бөлінеді?
2. «Ядролық сынақ аймағы» бөгеті:
а) . Құрғақ жемістер неге бөлінеді?
ә) . Тозаңдану дегеніміз не?
3. «Бетін мұнай жапқан теңіз» бөгеті:
а) . Ұрықтану дегеніміз не?
ә) . Айқас тозаңдану дегеніміз не?
«Сәйкестік тесті» (5 мин) . «Кім жүйрік?»
Жұптық жұмыс (қатар отырған екі бала бір-бірінің жұмысын тексереді) .
І. Шырынды жемістердің сәйкесін тап.
- Жидек а) . Мандарин
- Жидек тәрізді ә) . Өрік
- Сүйекті б) . Қызанақ
ІІ. Мына құрғақ жемістерге анықтама бер.
- Бұршаққап а) . Бір тұқымды жеміс
- Бұршаққын ә) . Бір ұялы тұқым саны
біреу немесе бірнешеу
3. Дәнек б) . Қос ұялы
ІІІ. Мына құрғақ жемістерге анықтама бер
- Қанатты жеміс а) . Жеміс серігі тұқымымен
бірікпеген
- Тұқымша ә) . Жеміс қабы ағаштанып
қатайып кетеді.
3. Жаңғақ б) . Серігінің біраз бөлігі
жұқарып, қанатқа
айналған тұқымша.
IV. Құрғақ жемістерге қайсысы жатады?
- Бұршаққап а) . Меңдуана.
- Бұршаққын ә) . Асбұршақ
- Қауашақ б) . Орамжапырақ.
V. Құрғақ жемістерге қайсысы жатады?
1. Қанатты жеміс а) Бидай.
2. Дәнек ә) . Күнбағыс
3. Тұқымша б) . Үйеңкі
«Тапқыр болсаң, тауып көр».
Дұрыс жауабын тап.
1 топ
Қауашақты құрғақ жемісті өсімдік;
а) . Картоп ә) . Күнбағыс
б) . Көкнәр б) . Бұршақ
Ұрықтану-
а) . Тозаңданудың алдында болады.
ә) . Тозаңданудан кейін жүреді.
б) . Тозаңданумен қатар жүреді.
2 топ
Мақта жемісі:
а) . Жидек ә) . Жаңғақ
б) . Дәнек в) . Қауашақ
Ұрықтану дегеніміз-
а) . Тозаңның аналық аузына түсуі:
ә) . Тозаңның өнуі:
б) . Тозаң түтікшесінің тұқым бүршігіне жетуі:
в) . Тозаң түтікшесіндегі жасушаның жұмыртқажасушаға қосылуы.
3 топ
Орамжапырақ жемісі:
а) . Қанатты ә) . Тұқымша
б) . Қауашақ в) . Бұршаққын
Бір гүлде аталық пен аналық болса:
а) . Бір үйлі ә) . Қосжынысты
б) . Даражынысты в) . Екі үйлі
4 топ
Бақбақ жемісі:
а) . Дәнек ә) . Жидек
б) . Қауашақ в) . Тұқымша
Гүлдің көбеюге қатысатын мүшесі:
а) . Аналық ә) . Күлте
б) . Аталық в) . Тостағанша
III - жаңа сабақ.
Жұмбақ.
Біреуін бердім, онын тердім (тұқым)
Сабақтың тақырыбы: Тұқым. Тұқым құрылысы.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz