Файл қосу

Менің атым қожа жайлы ақпарат

Пән: Қазақ әдебиеті

Сабақтың тақырыбы: Менің атым- Қожа
Сабақтың мақсаты:Оқушыларды сыни тұрғыда ойланта отырып Қожа бейнесін ашу;
Сабақтың міндеттері:
1.Білімділік: Бердібек Соқпақбаевтың <<Менің атым Қожа>> атты шығармасымен таныстыру; түсініп оқи отырып, әңгімедегі түйінді ойды ашуға жағдай жасау; шығарма бойынша кейіпкерге мінездеме бере отырып, салыстыруға, олардың бейнесін аша білуге алған білімін қолдана білуге үйрету.
2.Дамытушылық: Өз бетінше шығармашылықпен жұмыс істеуге баулу. Әр баланың сезіміне ерік бере отырып түрлі жағдаяттарды шешу арқылы шығармашылық қабілетін арттыру.
3.Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке, мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі-өнеге алуға шақыру; жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу. Оқушыларды өзінің және өзгенің бойындағы жағымды - жағымсыз жақтарын көре отырып, ажырата отырып, ұстаз еңбегін бағалап, айналасындағылармен жақсы қарым-қатынаста бола білуге адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ.
Сабақтың типі: жаңа білімді игерту
Сабақтың формасы: топтық
Әдісі:,ой қозғау, талдау, іздену,шығармашылық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Б.Соқпақбаевтың "Менің атым Қожа" кітабы, бейнетаспа ( фильмінен үзінді), слайд , ассоциативті карта; таратпа материалдар;
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
Түстерге байланысты топқа бөлу. Топ басшысы мен бағалаушыны сайлау.
1-топ <<Қызыл түс>>, 2- топ <<Көк түс>>, 3 -топ <<Сары түс>>,4 -топ <<Жасыл түс>>
Жаңа сабақ.Қызығушылықты ояту сатысы.
-Адамның өмір сүру кезеңі балалық шақ, жастық шақ, кәрілік шақ кезеңдеріне бөлінеді. Балалық шақ адам өміріндегі қандай кезең?
Оқушылар ойы тыңдалады.
Кіріспе.
-Біз бүгінгі сабағымызда <<Балалық шаққа саяхат>> деп аталатын жаңа бөлімде балалар әдебиетінің негізін салған, балаларға арнап шығармалар жазған ақын-жазушылардың бірі Бердібек Соқпақбаевтың туындыларының бірі <<Менің атым Қожа>> атты шығармасымен танысасыңдар.
Слайд.
- Бердібек Соқпақбаев 1924 ж Алматы облысы, Нарынқол ауданы, Қостөбе ауылында дүниеге келген
-Бүгінгі сабақта жазушының <<Менің атым Қожа>> шығармасының 17-ші тарауымен танысасыңдар.Бұл тарауды шығарма авторы <<Жан сезім құбылысының әр оқушының басында кездесуі ықтимал бір сәтті кезі сипатталады>>деп атаған екен.
Зерттеу-ізденушілік.
Оқушылардың шығармашылық жұмысы.(Оқушыларға <<Менің атым Қожа>> туралы мағлұмат жинап келу тапсырылған,оқушылар ақпараты тыңдалады)
ІV. Ой толғаныс
Көлемді шығарма болғандықтан,үйден оқып келуге берілген.
Әр топқа тапсырма беріледі.СТО стратегиясы.
Бұл бөлім мына жерден басталады.
(Қожаны әжесінің оятуы.Фильмнен үзінді)
1-топ тапсырмасы . Оқиғалар тізбегі.(Тапсырманың шарты: шатасқан оқиғаларды рет-ретімен қою)
2-топ тапсырмасы .Мәтіндерді бөлімдерге бөліп ат қой.
3-топ тапсырмасы . Әңгімеден Қожаның ішкі ойын тауып оқы. Сабаққа дайындалмай келгеніне Қожаның қатты өкінгенін неден байқауға болады?
4-топ тапсырмасы. Мәтіндегі кейіпкерлерге мінездеме бер.
Әр топтың оқушылары тапсырмаларын қорғайды.
Кері байланыс Өздеріңде осындай Қожаның басында болған сәттер кездесті ме?
Сергіту сәті. Ерболат <<Менің атым Қожа>> әніне.
Бекіту сұрақтары. <<Бұл қай сәт?>>
1.топ тапсырмасы:Қожа сабақты қалай оқыды ?
1-ші бейнетаспадан үзінді.Қожа сабақты қалай оқығаны туралы бейнетаспадан үзінді көрсету.
2.топ Тапсырма: Қожа нені армандады деп ойлайсыңдар?
2-ші бейнетаспадан үзінді. Қожаның арманы.
3 топ Тапсырма : Тәртіпті оқушы болу үшін Қожа не істеуі керек?
3-ші бейнетаспадан үзінді. Қожа өзін-өзі айна алдында тәрбиелеуі.
4топ Қожа ұстаздардың сенімдерін ақтады ма?
4-ші бейнетаспадан үзінді. Қожаның өзіне уәде беруі.
Топ басшыларына тапсырмалар беріледі.
<<Тапқыр Қожа>> , <<Сыншыл Қожа>>, <<Тентек Қожа>>, <<Ақылды Қожа>>
Топ басшылары өз Қожаларын қалай қорғайды екен?
-Балалар, сендерді топқа бөлгенде төрт түрлі түске бөлдім.Адамның жасын, мәдениет деңгейін, білімін, ерекшеліктерін, мінезін жиі қолданатын түске қарап - ақ байқауға болады екен.
Мысалы қызыл түс нені білдіреді?
Қызыл түс - күрескер, батыл адамдар
Жасыл түс - <<Мен>> деп өзіне жоғары баға берушілікті білдіреді.
Көк түс- өкпелегіш, сары уайымға салынғыш адамдар.
Сары түс- Өзгерісті жиі қалап тұрады, тұрақсыздық тән.
<<Қожа қандай бала?>>
-Әр топ алдарында жатқан түстерге Қожа бойындағы мінезін жазады.
<<Ой тастау>> - Қазіргі кезде Қожа сияқты балалар бар ма?
Қорытынды: Бердібек Соқпақбаев <<Менің атым Қожа>> туралы <<Шығарманы жазардағы ең басты мақсатым: жақсылыққа тәрбиелеу. Қожа - есер емес, есті тентек. Бір көрген адамға <<жаман бала>>, <<қиын бала>> болып, кейін мүлде өзгеріп, жақсылардың қатарына қосылып кететін балалар аз емес қой...>> деген екен.
Өмірде сендер де адаспай өз жолдарыңды таба білулеріңе тілектеспін!
Үйге тапсырма <<Менің қиялымдағы Қожа қандай болу керек>>
Ой толғау жазып келу.
Бағалау. Топ бағалаушысы бағалайды.




Ұқсас жұмыстар
Қожа бейнесі «түбінде адам болатын бала»
Менің атым - қожа. қожа бейнесі
Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
Менің атым - қожа Бердібек Соқпақбаев
Менің атым Қожа повесіндегі
Б.соқпақбаев «менің атым қожа»
Менің атым қожа. 2 сынып
Б.соқпақбаев "менің атым қожа" повесі
БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ БӘЙТЕРЕГІ
Б.Соқпақбаев. Менің атым Қожа шығармасы
Пәндер