Синтаксис туралы түсінік. 7 сынып

Өтілетін күні: 28. 02 . 13
Пәні:қазақ тілі
Сыныбы:7
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Сабақтың тақырыбы
Пәні:қазақ тілі: Синтаксис туралы түсінік
Өтілетін күні: 28. 02 . 13:
Пәні:қазақ тілі:
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Сабақтың мақсаты
Пәні:қазақ тілі: Синтаксис сөзі грек тілінен аударғанда құрастыру, біріктіру сөзі екенін, сөздердің бір- бірімен грамматикалық байланысқа түсіп, сөйлем құрай алатынын түсіндіру.
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Білімділік
Пәні:қазақ тілі: Сөйлем құрамындағы сөздердің өзара грамматикалық байланысына негізделетінін білу
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Тәрбиелік
Пәні:қазақ тілі: Өзара көмек және ұжымшылдыққа тәрбиелеу
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Дамытушылық
Пәні:қазақ тілі: Өрелі ой еркіндігін, мәдени сөйлеу дағдысын дамыту.
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Оқу нәтижесі
Пәні:қазақ тілі: Ойын элементтері арқылы жаңа сабақты меңгеру
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Түйінді идея
Пәні:қазақ тілі: Ой алғырлығы, тапқырлық, мәдени сөйлеу шеберлігіне бағдар беру
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Сабақтың түрі
Пәні:қазақ тілі: Сайыс сабағы
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Cабақтың типі
Пәні:қазақ тілі: Жаңа білім беру сабағы
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Көрнекілігі
Пәні:қазақ тілі: Тірек сызбалар, үлестірме қағаздар, тест, түрлі -түсті қағаздар
Өтілетін күні: 28. 02 . 13:
Пәні:қазақ тілі: Мұғалімнің іс -әрекеті
Сыныбы:7: Оқушының іс- әрекеті
Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Тапсырмалар
Пәні:қазақ тілі:

Ұйымдастыру(3мин)

Үй тапсырмасын сұрау

( 7мин)

А, В, С деңгейдегі оқушыларға сұрақтар қою

Жаңа сабақ (15 мин)

Дағды мен іскерлік (10мин)

Бекіту(5мин)

Сабақты қорыту

Үйге тапсырма(5мин)

Рефлекция

Сыныбы:7:

Топқа бөлініп отырады

Сұрақ -жауап

Бірін- бірі тексереді

Ойын еркін жеткізу

Жаңа ақпарат алады . Ережені өздері шығарады . Cалыстырады.

Диалогтік пікірлесу.

Бекіту сұрақтарына жауап береді

Үйге тапсырма алады

Рефлекция жазады

Өтілетін күні: 28. 02 . 13: Әдіс-тәсілдер
Пәні:қазақ тілі: СТО стратегиялары, жұптық, топтық, жеке жұмыс, зерделей іздену, ой қозғау т. б

С А Б А Қ Т Ы Ң Б А Р Ы С Ы

Ұйымдастыру

а) . Сыныпты сабаққа дайындау. Сурет қиындылары арқылы топқа бөліп отырғызу

ә) . Оқушыларға бағалау парақтарын тарату, бағалау ережелерін таныстыру

бес (5) ұпай үш (3) ұпай бір(1) ұпай

төрт ( 4) ұпай екі(2) ұпай

б) . Үй тапсырмасын сұрау

1. «Кім жылдам?» ойыны. Үш минутта кім қанша сұраққа жауап береді? Тапсырманы жазбаша орындау керек. (Кітаппен жұмыс 217- жаттығу)

а) Әр оқушыға жеке үлестірме қағаз беріледі.

ә) Бір- бірін ауыстырып тексереді

б) Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді

  • Қанша шақ бар?
  • Райдың түрі нешеу
  • Есімшенің жасалу жолы қанша?
  • Есімшенің түрленуі деген не?
  • Көсемшенің жасалу жолы қанша?
  • Көсемшенің қай түрі жіктелмейді?
  • Бір ғана жұрнақ арқылы жасалатын қай етістік?

Синтаксис туралы түсінік. Біз сынып әдемі киін үш бала кір берілген сөздерден не түсіндік? Осы сөздерді бір- бірімен қалай байланыстыра аламыз?

Әр бала әр түрлі пікір айтуы мүмкін. Сөздер бізге түсінікті болуы үшін сөздер бір- бірімен грамматикалық байланысқа түсуі керек. Алдарыңдағы суреттерді қалай құрастырдыңдар? Ал сөз бен сөздерді байланыстыру үшін бізге не керек? Балалардың жауаптарына көңіл бөлу. Әрбір екі сөзден немесе түгелдей сөздерді қатыстырып, сөйлем құрауға болатынын түсіндіру. Сөйлем дегеніміз не? Сөз тіркесі деген не? Сөз тіркесі қалай жасалады?

Сөз тіркесінің айрықша белгілері:

  1. Кем дегенде толық мағыналы екі сөзден тұрады.
  2. Өзара грамматикалық тәсілдер арқылы бірі екіншісіне бағына байланысады
  3. Зат құбылыс жайында кеңірек, нақтылы түсінік береді
  4. Сөз тіркесінің басыңқы, бағыныңқы сыңары болады.
  5. Сөз тіркестерінен сөйлем жасалады.
  6. Ережені балардың өздеріне айтқызып, дәптерлеріне жазғызу. Мысалы:Синтаксисдегеніміз грек сөзі « құру, біріктіру» дегенді білдіреді. Сөз бен сөзді бір- бірімен байланыстыратын грамматиканың бір саласы

2 . Болжау стратегиясы . Мәтіндегі көп нүктенің орнына тиісті жұрнақ пен жалғауларды қойып жаз.

а) Жеке жұмыс жасау.

ә) Бірін -бірі тексеру.

б) Дұрыс жауаппен салыстыру

Ерте . . . бір жалқау бала бол . . . Ол орны . . . тұр . . . , тамақ іш . . . де ерін . . .

Еріншек қарыс жер жүр . . . соң, аяқ . . . қып - қысқа, қол . . . ши . . . бол . . . қал . . . Жалқау . . . асыра . . . - асыра . . . қалжыра . . . , қартай . . . әке-шеше . . . бір күн . . . жалқау . . . үй . . . қу . . . жібер . . .

3. «Ойлан тап» ойыны . Сөйлем бе, сөз тіркесі ме? Бағыныңқы сөз қай сөз табынан жасалып тұр? Басыңқы сыңары ше?Берілген сөздерден сөйлем жасауға бола ма?

  1. топқа тапсырма:Бір құмырсқа, өзенге түсті, құмырсқа түсті, су ішуге түсті

2- топқа тапсырма:Бейшараны соғып, толқын соғып, суға кетіп, кетіп қала жаздады.


Ұқсас жұмыстар
Тіл білімі салаларын оқыту
Қазақ тілі туралы
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Практикалық қазақ тілі
Тіл көрнектілігі
Практикалық тапсырмалар
Сөз тіркесінің сыңарларын ата
Тіл дыбыстары
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
Ертегілер әлемінде жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz