Бұрыштың түрлері. үшбұрышты сызғыш

Сабақ жоспары МАТЕМАТИКА 5 сынып
Бұрыштың түрлерінің өлшемін, суретін сала білу. Транспортир, үшбұрышты сызғышты пайдаланып тік бұрыш салуға дағдыландыру.
Бұрын білетін ақпаратпен байланыстыру;
*топтық жұмыс
*СТО
*деңгейлік тапсырмалар
*рефлексия
Ұйымдастыру бөлімі: оқушылармен амандасу, түгендеу, 4 топқа бөлу.
Үй тапсырмасы:
1. Бұрыш (Әдісі: Ассоциация. 5 минут)
2. Бұрыш, бұрыштың элементтері, бұрыштың өлшем бірлігі, транспортирдің қажеттілігі және қолданылуы, жазыңқы бұрыш өлшеміне ↓↑ дәрежелі сұрақтар қою
Дарынды балаларға :
↑ Мәртебелі сұрақ.
1. Күнделікті өмірден жазыңқы бұрышты қайдан байқадыңыздар?
2. транстортир болмаған жағдайда бұрышты қалай шамалауға болады?
Өткен сабақты қорытындылай келе, жаңа сабаққа кіріспе жасалады.
оқушылар жоқ оқушыларды атайды, топқа бөлінеді.
Оқушылар өткен тақырыпты естеріне түсіреді.
Оқушылар тапсырмаларға жауап беруге дайындалады.
Өткен сабақты еске түсіреді.
Оқушылар тыңдайды, жаңа сабақты дәптерлеріне жазады.
Өткен сабақпен байланыстыра отырып шолу жасап өтемін.
ой бөлісу.
-Балалар, сағат таңғы 6 болса, сағат тілдері қандай бұрыш жасайды?
-Төртбұрышты столдың бір бұрышын кесіп тастаса, неше бұрыш болады?
-Балалар, бұл не? (үшбұрышты сызғыш және транспортир) Не көрдік? Не байқадық?
Оқушылар тыңдайды.
Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
ТАПСЫРМА 1
Жазыңқы бұрыштың
Тік бұрыштың
Толық бұрыштың
ТАПСЫРМА 2
АОВ бұрышы ОС сәулесімен АОС және СОВ бұрыштарына бөлінген: АОС бұрышы 48 0 , ал СОВ бұрышы одан 25% үлкен. АОВ бұрышы неше градус?
ТАПСЫРМА 3
АВС бұрышының градустық өлшемі жазыңқы бұрыштың 60% -іне тең. ЕКL бұрышының градустық өлшемі АВС бұрышыныңградустық өлшемінің
ТАПСЫРМА 4
АВС жазыңқы бұрышы ВД сәулесімен АВД және ДВС бұрыштарына бөлінген.
- АВД бұрышы ДВС бұрышынан 3 есе үлкен;
- ДВСбұрышы АВД бұрышынан 4 есе кіші;
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМА 5
АОВжазыңқы бұрышы ОСжәне ОД сәулелерімен АОС, СОД және ДОВ бұрыштарына бөлінген. СОД бұрышы тік бұрыш, ﮮ ДОВ=40 0 , АОС бұрышының градустық өлшемін табыңдар
- АВД бұрышы ДВС бұрышынан 3 есе үлкен;
- ДВС бұрышы АВД бұрышынан 4 есе кіші;
ТАПСЫРМА 6
ﮮ АОС -жазыңқы бұрыш, ﮮ АОД - тік бұрыш және ﮮ АОВ=45 0 , ВОС бұрышы неше градус? ﮮ ДОС қандай бұрыш? Толық бұрыштың 360 0 тең екенін дәлелдеңдер.
Әр топ берілген тапсырмасы бойынша жұмыстанады.
Сұрақтар бойынша ойланады, жауап береді, бірінің ойын екіншісі толықтырады.
Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыстанады.
Бекіту: Рефлексия.
Қорытынды.
Бағалау.
Топ басшысы бағалау өлшемдері бойынша бір-бірін бағалайды. Бағалау өлшемдері:
- Қайталау сұрақтарына жауап береді
- Бұрыштарды ажыратады
- Бұрышты өлшей және сала алады
- Белгісіз бұрышты таба біледі
- Тапсырманы түсіндіріп бере алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz