Дөңгелек диаграмма

Сабақ жоспары МАТЕМАТИКА 5 сынып

Апта
Күні
Сабақ
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні: Дөңгелек диаграмма
Апта: Жалпы мақсаты
Күні: Процент және бөлшекпен берілген шамалардан бұрыштың өлшемін таба білуге, транспортир пайдаланып кез-келген бұрыш салып, дөңгелек диаграмма салуға дағдыландыру
Апта: Күтілетін нәтижелер
Күні: Дөңгелек диаграмма салу
Апта: Сабақ түрі
Күні: Есептер шығару
Апта: Тапсырмалар
Күні:

*топтық жұмыс

* сұрақ-жауап әдісі

* деңгейлік тапсырмалар

*рефлексия

Апта: Керекті жабдықтар
Күні: Бұрыш түрлері, транспортир, үшбұрышты сызғыш, постер, бояу
Апта: Сабақ барысы:
Апта: Сабақ кезеңдері
Күні: Мұғалім әрекеті
Сабақ: Оқушы әрекеті
Апта: Кіріспе
Күні:

Ұйымдастыру бөлімі: оқушылармен амандасу, түгендеу, 4 топқа бөлу.

Үй тапсырмасы:

1. Процент бойынша дөңгелек диаграмманы қалай салу керек?

2. Шамалар бөлшекпен берілсе, дөңгелек диаграммада оны қалай салу керек?

↓↑ дәрежелі сұрақтар қою

Дарынды балаларға :

↑ Мәртебелі сұрақ.

1. Күнделікті өмірден дөңгелек диаграмманы қайдан байқадыңыздар?

2. Балалар, сағат түскі 15:00 болса, дөңгелек диаграмманы сағат тілдерін неше және қандай бұрышға бөледі?

Өткен сабақты қорытындылай келе, сабаққа кіріспе жасалады.

Сабақ:

оқушылар жоқ оқушыларды атайды, топқа бөлінеді.

Оқушылар өткен тақырыпты естеріне түсіреді.

Оқушылар тапсырмаларға жауап беруге дайындалады.

Өткен сабақты еске түсіреді.

Оқушылар тыңдайды, сұраққа жауап береді.

Апта: Тұсаукесер
Күні:

Өткен сабақпен байланыстыра отырып шолу жасап өтемін.

ой бөлісу.

  1. Дөңгелек диаграмма не үшін қажет? ( толық бір шаманы құрамды бөліктерге бөліп, сол бөліктерді салыстыру үшін қажет)
  2. Дөңгелек диаграммадағы110−ге\frac{1}{10} - гесәйкес бұрыштың градустық өлшем бірлігі қандай? (3600*0, 1=360)
Сабақ:

Оқушылар тыңдайды.

Оқушылар еске түсіреді, талдайды, жауап береді.

Апта: Негізгі бөлім
Күні:

ТАПСЫРМА 1

Ауаның 78%-і азот, 21%-і оттегі, қалғаны әр түрлі газдар. Ауадағы азоттың, оттегінің, түрлі газдардың дөңгелек диаграммасын салыңдар.

ТАПСЫРМА 2

Метеориттің құрамында 91% темір, 8, 5% никель және қалғаны кобальт. Метеорит құрамының дөңгелек диаграммасын салыңдар.

ТАПСЫРМА 3

Балмұздақтың 6 бөлігі су, ал 2 бөлігі сары май, 2 бөлігі қант. Балмұздақтың құрамының дөңгелек диаграммасын салыңдар.

ТАПСЫРМА 4

Сыныптығы 30 оқушының 18-і қыздар. Сыныптағы ұлдар мен қыздар санының дөңгелек диаграммасын салыңдар.

Сабақ:

Әр топ берілген тапсырмасы бойынша жұмыстанады.

Тапсырманы дәптерлеріне жазады.

Процент және бөлшекпен берілген шамаларға дөңгелек диаграмманы постерге салып, түрлі түсті бояумен бояп әдемілейді, топ мүшелері жұмыстарын қорғайды.

Апта: Қорытынды
Күні:

Бекіту: Рефлексия.

:
:
:

Қорытынды.

Бағалау.

Оқушылар бағалау өлшемі бойынша бір-бірін бағалайды. Бағалау өлшемдері:

  1. Қайталау сұрақтарына жауап береді
  2. Белгісіз бұрышты таба алады.
  3. Бұрышты сала алады.
  4. Шамалар процент, бөлшекпен берілгенде дөңгелек диаграмма салады.
  5. Тапсырманы түсіндіре алады
Сабақ: Не үйрендім?
Мен үшін қиын болды
Мен үшін қызықты

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар бағалау өлшемі бойынша бір-бірін бағалайды. Қалай және қаншалықты жұмыстанғаны туралы айтып өтеді.

Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта: Сабақтың өзіндік талдауы
Апта: Тәжірибелік сабақты бағалау
Күні:
Апта: Сабақ бойынша өзгертулер
Күні:

Ұқсас жұмыстар
Диаграммаларды құру туралы
Диаграммалармен жұмыс істеу
Диаграммалардың типтері
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері. диаграмма құру, редакциялау
Диаграммлармен жұмыс
Excel электрондық кестесінің графикалық мүмкіндіктері
Word кестесі Excel кестесі
Электрондық кестеде диаграмма құруды үйрену
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері, диаграмма құру, редакциялау жайлы ақпарат
Диаграммаларды салу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz