Жай бөлшектер. жай бөлшектерге амалдар қолдану

Сабақ жоспары МАТЕМАТИКА 5 сынып

Апта
Күні
Сабақ
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні: Жай бөлшектер. Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Апта: Жалпы мақсаты
Күні:

Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Практикалық дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік ізденістерін қалыптастыру. Сын тұрғысынан саралай білуге тәрбиелеу. Бір-біріне достарына көмек көрсетіп, топ, ұжым болып бірлесіп, тату-тәтті жұмыс істей білуге тәрбиелеу.

Апта: Күтілетін нәтижелер
Күні: Жай бөлшектер. Жай бөлшектерге амалдар қолдануды біледі
Апта: Сабақ түрі
Күні: Қайталау сабағы
Апта: Тапсырмалар
Күні:

*топтық жұмыс

*АКТ

* диалогтік әдіс

*деңгейлік тапсырмалар

*рефлексия

Апта: Керекті жабдықтар
Күні: Тапсырмалар, суреттер,
Апта: Сабақ барысы:
Апта: Сабақ кезеңдері
Күні: Мұғалім әрекеті
Сабақ: Оқушы әрекеті
Апта: Кіріспе
Күні:

Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту, оқу құралдарын түгелдеу.

Оқушыларды 4 топқа бөлу.

Үй тапсырмасы:

  1. 1. Жай бөлшек дегеніміз қандай бөлшек?
  2. ж/бы:алымы және бөлімі бар бөлшектер жай бөлшектер деп айтылады
  3. 2. Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу амалы қалай орындалады?
  4. ж/бы:бөлгішті кері бөлшеккеайналдырып, көбейту амалы ережесі бойыншакөбейтеміз
  5. 3. Жай бөлшекті көбейту амалы қалай орындалады?
  6. ж/бы:алымыналымына,
  7. 4. Жай бөлшекті азайту үшін не істейміз?
  8. ж/бы:бөлшектерді ең кішіортақ бөлімгекелтіріп, бөлімдері берідей

бөлшектерді азайту ережесі бойынша орындалады

5. Жай бөлшекті қосу үшін не істейміз?

ж/бы: бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері берідей бөлшектерді қосу ережесі бойынша орындалады

6. Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табудың айырмашылығы неде?

ж/бы: санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз , ал бөлігі бойынша санды табу үшін, бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлеміз

Дарынды балаларға :

↑ Мәртебелі сұрақ.

1. Жай бөлшек пен ондық бөлшектің айырмашылығы неде?

Жауабы: жай бөлшекте алымы және бөлімі болады.

Ондық бөлшектер бөлімсіз жазылады.

2. Сен қалай ойлайсың? Қанша бөлігі боялған және боялмаған?

Өткен сабақты қорытындылай келе, жаңа сабаққа кіріспе жасалады.

Сабақ:

оқушылар жоқ оқушыларды атайды, топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасы интерактивті тақтадан көрсетіледі, оқушылар өткен тақырыпты естеріне түсіреді.

Оқушылар сұрақтарға қол көтеру арқылы жауап береді.

Апта: Тұсаукесер
Күні:

Өткен сабақпен байланыстыра отырып шолу жасап өтемін.

ой бөлісу.

Ой толғау.

Көбейту амалы қандай қарапайым есептерді шығарғанда пайдаланылады?

  • Тік төртбұрыштың қабырғалары берілгенде ауданын есептеуде.
  • Заттың құнын есептегенде бағасы мен данасы немесе массасы көбейтіледі.
  • Жылдамдық пен уақытты көбейтіп, жүрілген жолды есептеуде.
  • Тік бұрышты параллепипедтің (м/ы: бөлменің көлемі) көлемін, үш өлшемін ұзындығын, енін, биіктігін көбейтіп есептеуде және т. б. есептер шешуде ондағы шамалар бөлшектермен бірлесе, онда бөлшектерді көбейту амалын білуіміз керек.
Сабақ: Оқушылар тыңдайды, сұрақтарға жауап береді, ойларын ортаға салады.
Апта: Негізгі бөлім
Күні:

ТАПСЫРМА І

  1. бөлшектерді 1 санымен салыстырып, <, > белгілерімен жазыңдар. 32; 45; 37; 119; 1310; 725; \frac{3}{2}; \ \ \ \frac{4}{5}; \ \ \ \frac{3}{7}; \ \ \frac{11}{9}; \ \ \frac{13}{10}; \ \ \frac{7}{\ 25};
:
:
:
:
:
:
:
  1. Бөлшектерді қысқартып жазыңдар:

2 4 ; 4 6 ; 3 9 ; 10 15 ; 14 28 ; 5 60 ; 5 40 ; 15 60 \frac{2}{4}; \ \frac{4}{6}; \ \frac{3}{9}; \frac{10}{15}; \frac{14}{28}; \frac{5}{60}; \frac{5}{40}; \frac{15}{60}

  1. Координаталық сәулені сызып, оның бойында 112; 34; 214\frac{1}{2}; \ \ \frac{3}{4}; \ 2\frac{1}{4}сандарын кескіндеңдер. (бірлік кесінді ретінде дәптердің 4 тор көзінің ұзындығын алыңдар)

ТАПСЫРМА ІІ

  1. Бөлшектерді салыстырыңдар:

3 4 ж ә н е 1 2 \frac{3}{4}\ және\ \frac{1}{2} 4 9 ж ә н е 4 3 7 10 ж ә н е 9 10 \frac{4}{9}\ және\ \frac{4}{3}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \frac{7}{10}\ және\ \frac{9}{10}

  1. Амалдарды орыңдаңдар:

1 2 3 + 1 7 1\ \frac{2}{3} + \ \frac{1}{7} 2 5 8 + 3 1 6 1 7 15 1 3 19 24 5 18 2\frac{5}{8} + \ 3\frac{1}{6}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 1\frac{7}{15} - \ \frac{1}{3}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \frac{19}{24} - \ \frac{5}{18}

  1. Амалдарды орыңдаңдар:
  1. 13*34\frac{1}{3}*\ \frac{3}{4}59*21479:23127:34\frac{5}{9}*\ 2\frac{1}{4}\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \frac{7}{9}:\ \frac{2}{3}\ \ \ \ \ \ \ \ \ 1\frac{2}{7}:\ \frac{3}{4}

ТАПСЫРМА ІІІ

Амалдарды орыңдаңдар:

40 1 2 : ( 11 1 18 2 43 45 ) * 4 2 5 + 1 1 2 : 6 40\frac{1}{2}:\left( 11\frac{1}{18} - 2\frac{43}{45} \right) *\ 4\frac{2}{5} + 1\frac{1}{2}:\ 6

( 6 4 * 1 10 ) : ( 7 + 1 : 3 7 ) + ( 5 1 4 3 2 5 ) \left( 6 - 4*\frac{1}{10} \right) :\left( 7 + 1:\frac{3}{7} \right) + (5\frac{1}{4} - 3\frac{2}{5})

8 15 + ( ( 11 18 + 1 15 ) : 1 2 5 1 5 ) * 8 25 : 1 50 \ \frac{8}{15} + \left( \left( \frac{11}{18} + \frac{1}{15} \right) :\ 1\frac{2}{5} - \frac{1}{5} \right) *\frac{8}{25}:\frac{1}{50}\

( 35 5 6 : 6 7 18 * 5 3 4 8 5 12 35\frac{5}{6}:6\frac{7}{18}*5\frac{3}{4} - 8\frac{5}{12} ) : 1 6 15 1\frac{6}{15}

Сабақ: Бұрыс бөлшекпен
15 7 \frac{15}{7}
16 9 \frac{16}{9}
45 4 \frac{45}{4}
Аралас санмен
3 1 5 \frac{1}{5}
7 1 6 7\frac{1}{6}
9 1 7 9\frac{1}{7}

Әр топ берілген тапсырмалар бойынша жұмыстанады.

Сұрақтар бойынша ойланады, жауап береді, бірінің ойын екіншісі толықтырады.

Топ басшылары оқушылардың жұмысын бағалау парағына түсіріп отырады.

Тапсырмалар бойынша жұмыстанады.

Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта: Қорытынды
Күні:

Бекіту: Рефлексия.

:
:
:

Қорытынды.

Бағалау. Оқушылар бағалау парақтары бойынша бір-бірін бағалайды.

Сабақ: Не үйрендім?
Мен үшін қиын болды
Мен үшін қызықты
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта:
Күні:
Сабақ:
Апта: Сабақтың өзіндік талдауы
Апта: Тәжірибелік сабақты бағалау
Күні:
Апта: Сабақ бойынша өзгертулер
Күні:

Ұқсас жұмыстар
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Жай бөлшектерге амалдар қолдану тарауын қайталау
Азиадаға жолдама
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Топтарға бөлу. Оқушыларды түгендеу
Жай бөлшектерге есептер шығару
Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz