Қазақстандық калмыков. етістіктің шақтарын қайталау

Сабақтың тақырыбы: Қазақстандық Калмыков.
Етістіктің шақтарын қайталау.
Сабақтың мақсаты: 1) білімділік
Оқушыларға С. И. Калмыков туралы мәлімет
беру. Жаңа сөздерді оқып, аудару. Олармен сөз
тіркестерін, сөйлем құру. Етістіктің шақтарын
қайталау. Оқушылардың грамматика бойынша алған
білімдерін тексеру.
2) тәрбиелік
Оқушылардың өнерді бағалауына, соның ішінде
бейнелеу өнерінің тарландары мен олардың
шығармаларын құрметтей білуге тәрбиелеу.
3) Әр түрлі грамматикалық тапсырмалар мен тест
арқылы оқушы білімін жетілдіру, сауатты, ұқыпты
жаза білуге дағдыландыру.
Сабақтың әдісі: баяндау сұрақ-жауап, ой тастау, әңгімелеу, СТО элементтері.
Сабақтың көрнекілігі: белсенді тақта. С. И. Калмыков суреті, туындылары.
Сабақтың өту барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Қайталау - оқу анасы
(Мәтін 77 бет. әңгімелеу, етістік шақтарын қайталау)
Сұрақтар:
1. Бүлдіргеннің қалың шығатын жері қай жер?
2. Біздің жерімізде бүлдірген өсе ме?
3. Қалың бүлдіргеннің арасынан не шықты?
4. Мәтін мазмұны арқылы автор бізді неге шақырады?
5. Етістік деген не?
6. Етістіктің неше шағы бар?
7. Осы шақ деген не? Қандай түрлері бар?
8. Өткен шақ деген не? Түрлерін атаңыз.
9. Келер шақ деген не? Қандай түрлері бар?
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
ӨНЕР
ән өнері би өнері бейнелеу өнері
Ендеше, балалар бүгінгі сабағымызда өнердің бір түрі-бейнелеу өнері туралы, сол өнердің тарланымен танысатын боламыз.
Дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күннің жадын жазайық. Тақырыбымыз айтылады.
Жаңа сабақты бастамас бұрын өнер туралы мынадай керемет қанатты сөзді оқып берсем деймін.
Эпиграф.
Өнер- өмірдің өзі, ол өлімді білмейді.
ІҮ. Мағынаны тану.
« Кітап- мұхит, ол мұхиттан не терең,
Мен кітаппен ылғи дос боп өтер ем»
( Оқулықпен жұмыс) 77бет.
Жаңа сөздер:
Кескіндеме - графика, живопись
Көрме - выставка
Қоюшы - суретші - художник - постановщик
Көркемөнер - художественное искусство
Аспан денелері - небесные тела
Ғарыш тақырыбы - тема космоса
Осы сөздермен сөз тіркестері, сөйлемдер құрылады ( ауызша) .
Мәтінді бір жақсы оқитын оқушы оқиды. Бір, екі оқушы әңгімелейді.
Мәтін мазмұны бойынша слайдта суреттер көрсетіледі.
1 слайд - С. И. Калмыков сурет.
2 слайд - Алматыдағы Абай атындағы опера және балет театры.
3 слайд - С. И. Калмыков туындылары.
4 слайд - Ә. Қастеев атындағы Мемлекеттік өнер мұражайы.
Мәтінге қосымша мәлімет беріледі.
С. И. Калмыков « Ғалия», « Орынбор пейзажы», « Алматы», « Дина Нұрпейісова», «Абай атындағы опера және балет театры», «Медеу» мұз айдыны» т. б. туындылары бар.
С. И. Калмыковтың шығармашылығы, еңбектері ғылыми- теориялық жағынан толық зерттелмеген.
V. Зерделі сұрақ, дәлелді жауап.
Мәтін бойынша сұрақтар:
1. С. И. Калмыков кім? Қай жылдары өмір сүрген?
2. Ол қайда қызмет еткен?
3. Оның шығармаларының негезгі тақырыптары қандай?
4. Оның туындылары қайда тұр?
VІ. Талдау- табыс кілті.
Берілген сөйлемдерге синтаксистік талдау жасаңыз.
1. Өнер - біздің рухани байлығымыз.
2. Адамға әсемдік сезімін дарытпайынша, одан нағыз азамат шығара
алмайсыз. (хабарлы, шартты бағын. саб. құр. сөйлем)
3. Адам жүрегін елжіретер құдірет тек әдебиет пен өнерде ғана бар
(хабарлы, жай, жақты, жайылма, толымды)
Берілген сөздерге морфологиялық талдау жасаңыз.
Қойылған - не істеген? Етістік, дара, негізгі, болымды, ырықсыз етіс.
Қой - түбірі
Ыл - ырықсыз етіс жұрнағы
Ған - есімшенің жұрнағы
Алады, қалаларында, шақырылады, жазбақ, суретшілер.
З. е. дара, туынды, жалпы, деректі
Алады - не істейді? Етістік, дара, негізгі, болымды
Ал - түбірі жазбақ - не істемек? Етістік, дара, негізгі, болымды
А - көсемшенің жұрнағы жаз - түбірі
Ды - ж. ж. ІІІ жақ бақ - мақсатты келер шақ жұрнағы
VІI. Қызықты сабақ - қиялға қанат
Омоним, антоним, синонимдерді табу.
1. Әдемі сурет, салмақты жігіт, батыр қыз. (Сызылған сөздердің синонимін тап)
2. Кітаптың беті , үлкен көрме , қызыл түс. (Сызылған сөздердің омонимін тап)
3. Биік ағаш, қара бояу, ақылды адам. (Сызылған сөздердің антонимін тап)
Семантикалық карта.
Етістіктің шақтарын анықта (белсенді тақтада)
Нақ осы шақ
Ауыспалы осы шақ
Болжалды келер шақ
Мақсатты келер шақ
Ауыспалы келер шақ
Бұрынғы өткен шақ
Жедел өткен шақ
Ауыспалы өткен шақ
VІII. Кім тез?
Тест сұрақтары. (белсенді тақтада)
1) Етістіктің нақ осы шақ түрін көрсетіңіз.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz