Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Қызыл телпек бізде қонакта


Технологиялық карта

Күні: 19.04.2013 Тәрбиеші: Рахматуллина Ж.М.
Тақырыбы: «Қызыл телпек бізде қонақта»
Мақсаты: Балалардың сан және санау, геометриялық пішіндер, көлем,
кеңістікті бағдарлау, уақытты бағдарлау бөлімі бойынша жыл бойына өткен
білімдерін бекіту, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру, ертегі арқылы
математика сабағына деген қызығушылықтарын арттыру, шапшаңдыққа,
тапқырлыққа үйрету.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу
Көрнекілігі: сандар, әр түрлі фигуралар, мультимедиялық тақта, суреттер.

| | | |
|Қызмет кезендері |Педагогтің басқару |Балалар қызметі |
| |іс-қимылдары | |
| |Баланың әрекетке кірісуіне | |
| |түрткі болу: | |
| |Әуен ойналады. Қызыл телпек |Балалар сәлемдеседі, |
|1 кезең |кейпінде келіп, балалармен |тәрбиешінің кім екенін |
|уәждік-түрткі болу |сәлемдесу. |айтады: |
| |-Сәлеметсіңдер ме, балалар?! |-Сәлметсіз бе?! Иә, |
| |Мені танып тұрсыңдар ма? Мен |Қызыл телпек! |
| |кіммін? | |
| |Проблемалық жағдай орнату: | |
| |-Иә, балалар, бүгін сіздерде |Балалар Қызыл телпекпен|
| |қонақта Қызыл телпек. |бірге көмекке дайын |
| |Сіздерден көмек сұрағалы |екендерін айтады. |
| |келдім, менімен бірге әжеге | |
| |бәліштер апаруға барасыздар | |
| |ма? Маған көмектесесіндер ме?| |
| |Балаларды проблеманы шешуге | |
| |бағдарлау: | |
| |-Ендеше, мына анам пісірген | |
|2 кезең |бәліштерді санап, ретімен |Балалар шашыраңқы |
|проблемалық-ізденіс|себетке салайықшы. Қане, кім |орналасқан бәліштерді |
|тік |көмектеседі? Мында қанша |санап, ретімен себетке |
| |бәліш бар? |салады. |
| |Бәліштерді себетке салғызу: |1-ден 10-ға дейін тура |
| |1-ден 10-ға дейін ретімен, |және кері санайды. |
| |тура және кері санау. | |
| |-Рахмет, балалар! Міне, | |
| |бәліштеріміз дайын. Енді | |
| |жолға шығуға болады. | |
| |Осы кезде қасқырдың дыбысы | |
| |естіледі. | |
| |-Балалар, мынау ненің дыбысы?|-Қасқырдың дыбысы. |
| |-Иә, балалар! Біз әжемізге | |
| |қасқырдан бұрын жетуіміз |Балалар Қызыл телпекке |
| |керек. Қане, маған жол |жол таңдауға |
| |таңдауға көмектесіңдерші. |көмектеседі. |
| |Әжемнің үйіне қай жолман | |
| |барамын? Ұзын ба, қысқа ма? |-Қысқа жолмен. |
| |-Қай жол алыс? Ұзын ба, қысқа| |
| |ма? |-Ұзын жол алыс. |
| |-Қай жол жақын? Ұзын ба, | |
| |қысқа ма? |-Қысқа жол жақын. |
| |-Қысқа жол теректің қай |Қысқа жолдың қай |
| |жағында орналасқан? Оң ба, |жағында орналасқанын |
| |сол ма? |суреттен анықтап |
| |Баланы қызмет үрдісіне |айтады. |
| |психологиялық-педагогикалық | |
| |сүйемелдеу: | |
| |-Өте жақсы, балалар! Олай | |
| |болса сапарымызды | |
| |жалғастырайық. | |
| |Мультимедиялық тақта бойынша | |
| |сапарға шығу. Жолдан қоянды | |
| |кездестіру. |Балалар тақтаға назар |
| |-Балалар, жолдан нені |салады. Қоянның |
| |кезіктірдік? Қоян бізден |тапсырмасын орындайды. |
| |көмек сұрап тұр екен. Оған | |
| |геометриялық пішіндерді |Геометриялық пішіндерді|
| |пайдаланып, кілемше тоқып |атап, орналастыру. |
| |беруіміз керек. | |
| |Тапсырма. Геометриялық | |
| |пішіндерді көлемдерден |Гүлдердің тапсырмасын |
| |ажыратып алып, түстеріне |орындайды. Сандарды |
| |сәкес орналастыру. |салыстырады, артық, кем|
| |Гүлдермен кездесу, |немесе тең таңбасын |
| |тапсырмасы: |қояды. |
| |салыстыр, артық, кем немесе | |
| |тең таңбасын қой. |Торғайдың тапсырмасын |
| |Торғаймен кездесу, |орындайды. |
| |тапсырмасы: | |
| |Заттардың арасынан тағамын |Балалар суретте |
| |тауып беру. |көрсетілген тәулік |
| |Сұйық және сусымалы заттарды |мезгілдерін атап, қазір|
| |ажыратып алу, тағамын табу. |қай мезгіл екенін |
| |-Балалар, біз жүріп келе |анықтайды. |
| |тәуліктің қай мезгілі | |
| |болғанын да білмей қалыппыз. | |
| |қане, атайықшы, тәуліктің | |
| |қандай мезгілдері бар? Қазір | |
| |тәуліктің қай мезгілі? | |
| |-Жарайсыңдар, балалар! |-Үйрек |
| |Ендеше, кеш болмай тұрып |балалапандарымен. |
| |тезірек әженің үйіне жетіп | |
| |алуымыз керек. Қараңдыршы, |Балалар өсу және кему |
| |балалар, әженің үйі де |ретімен орналастырады. |
| |жақындап қалды. Үйдің | |
| |қасында нелер жүр? | |
| |Тапсырма: балапан мен үйректі|Балалар сурет бойынша |
| |өсу және кему ретімен |есептер құрастырады, |
| |орналастыру. |жазады. |
| |-Өте жақсы, балалар! Міне, | |
| |әжеміздің үйіне де келіп | |
| |жеттік. Әже де бізге өз | |
| |тапсырмасын дайындап қойыпты.| |
| |Есептерді шешіп, дұрыс | |
| |орындайтын болсақ, есігіміз | |
| |де ашылады екен. | |
| |Тапсырма: сурет бойынша есеп | |
| |құрастырып, жазу. | |
| |- Міне, әжеміз де аман-сау | |
| |екен. Сіздермен көптеген | |
| |тапсырмалар орындап, | |
| |қасқырдың алдын орап өттік. | |
| |Балалар қызметінің | |
| |нәтижелерін талдау: | |
| |-Әже біздің аман келгенімізге|Балалар бәлішті сйыға |
| |өте қуанышты болып, маған |тартқан әжеге алғыс |
|3 кезең |көмектескендерің үшін алғысын|білдіреді. |
|рефлексті-түзетімде|айтып жатыр. Мына бәліштерді | |
|уші |сіздерге сыйға тартуда. | |
| |Мадақтау,қорытындылау, | |

Күтілетін нәтиже:

Жыл бойына өткен білімі бекиди, білік, дағдылары жетіледі.


Ұқсас жұмыстар
Автобус
Тақырып - Ертегілер еліне саяхат
Балалар сендер тістерінді тазалайсындарма
Ертегілер еліне де - жол тәртібі қажет. 1-4 сынып
Сөздердің байланысу түрлері. 7 сынып
Ойлау жұп
Әдептілік әлеміне саяхат
Абай Ескендір поэмасы
Біріккен сыныптар. 7-8 сынып, алгебра. екі өрнектің кубтарының айырмасы мен қосындысын көбейткіштерге жіктеу. квадрат теңделер тарауын қайталау
Білімпаздар еліндегі математика патшалығына саяхат
Пәндер