Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шамалар және оны өлшеу. 4 сынып
Бастауыш сынып мұғалімі: Жумадилова З.Р
КММ №65 ЖББ ОМ
4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Шамалар және оларды өлшеу.
Сабақтың мақсаты:1) Шамалар және оларды өлшеу , уақыт өлшем бірліктері, олардың арасындағы қатынасы туралы білімдерін пысықтау.
2) Шамалардың өлшем бірліктері мен амалдарды орындай білу дағдыларын жетілдіру, кеңістік танымды, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
3) Тапқырлыққа, алғырлыққа, тез есептеуге, шапшаң ойлауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі: сұрақ- жауап, көрнекілік, талдау, жинақтау, салыстыру.
Көрнекілігі: сағат макеті, кесте
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2.Сабақты хабарлау.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
3.Үй тапсырмасын тексеру.
4.Өтілетін материалды пысықтау.Тез жауап беріңдер.
-Қандай шамаларды білесіңдер?
-Ең кішісінен бастап ұзындықтың өлшем бірліктерін атаңдар.
-Ең үлкенінен бастап, массаның өлшем бірліктерін атаңдар.
-Ғасырдан бастап, уақыттың өлшем бірліктерін атаңдар.
-Шаманы өлшеудің жүйесі қалай шығады?
-Сан мен шаманың үлесін табу үшін не істейміз?
Үлес ұғымын пысықтай отырып, шамаларды айналдыруға қатысты екенін түсіндіру.
5.Математикалық диктант.
1 қатар-масса бірліктерін,2- қатар- уақыт бірліктерін, 3 қатар- ұзындық бірліктерінің кестесін құрап тақтаға ілу.
6. Кітаппен жұмыс. №31-32 тапсырма
№31 тапсырма.
2 тәу=172800 5 т=7200м 12 т=288с
5 с=1800 7 с=420м 12 т8 са=296 с
20 мин=1200 5 т12 м=7212 м 1 жыл=365*24=8760с
5 с 40мин=20400 7т6с9м=10449 м
4 м15с=255 7с17 м=10097м
№32 тапсырма
240с=4 мин 480 мин =8 с 72 с=3 т
60с=1 мин 60мин= 1 с 24000с=1000т
3600с=60мин 36000с=10 са 144000м=24*60 =1400=100т
2400м=40с 24с=1т
7. Сергіту сәті. <<Жылнамашы қария ертегісін>> оқып беру.
Жылнамашы қария далаға шықты. Ол жеңін желпіп еді- қанатты құстар шыға бастады.Әр құстың өзінің ерекше аттары бар. Жылнамашы қария жеңін бірінші рет желпіпі еді- қанатты үш құс ұшып шықты. Суық түсіп аяз қыса бастады. Қария екінші рет желпіпі еді екінші рет үш құсұшып шықты.Күн ысып, тымырсық басталды. Шаруалар қара бидайларын ора бастады.Қария тағы жеңін желпіп жіберді.- бұл жолы да үш құс ұшып шықты.Суық жел соғып, жаңбыр бүркене бастады, жер бетін тұман жапты. Ал құстар жай құс емес еді. Әр құстың төрттен қанаты бар. Әр қанатта жетіден қауырсын. Әр қауырсынның өз аттары бар.Қауырсынның бір жағы ақ, бір жағы- қара.Құс қанатын бір рет қақса, қап - қараңғы болады.
* Ертегіде қандай уақыт бірілктері туралы айтылған? Жыл туралы. Жыл мезгілдері туралы айтып беріңдер? Айларды рет- ретімен айтып беріңдер. 1айда қанша күн бар? Ең қысқа ай ше? Бір жылда қанша тәулік бар? Бір ғасырда қанша жыл бар. Ақпан айы 29 күн болғандықтан оны кібісі жыл деп атайды.
Орнымыздан тұрайық Алға қарай бір адым
Шеңбер жасап алайық Артқа қарай бір адым
Иіліп оңға бір Жоғары- төмен қарайық
Иіліп солға бір Орнымызды табайық
8.Өздік жұмыс.
№33 тапсырма
172800-2880м-48 с-2 т
9. Тақтамен жұмыс
№37 тапсырма.
720км/сағ-12 км/ мин-12000м/мин-200м/с
№38 тапсырма.
72 км/ сағ-1200м/мин-20м/с
10. Шығармашылық тапсырма.
V=5м/с-300м/мин-1800м/сағ-18км/сағ
V=13м/с-780м/мин-46800м/сағ-46,8км/сағ
V=24м/с-1440м/мин-86400м/сағ-86,4км/сағ
V=35м/с-2100м/мин-126000м/сағ-126км/сағ
11.Қорытынды.
Сабақты қорыта келе сабақтың мақсаты не болды? Осы мақсатқа жету үшін қандай тапсырмалар орындадық? Сабақ ұнады ма? Қандай тапсырмалар қиыншылық тудырды?
12.Үйге тапсырма .№39,40
13.Бағалау.
КММ №65 ЖББ ОМ
4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Шамалар және оларды өлшеу.
Сабақтың мақсаты:1) Шамалар және оларды өлшеу , уақыт өлшем бірліктері, олардың арасындағы қатынасы туралы білімдерін пысықтау.
2) Шамалардың өлшем бірліктері мен амалдарды орындай білу дағдыларын жетілдіру, кеңістік танымды, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
3) Тапқырлыққа, алғырлыққа, тез есептеуге, шапшаң ойлауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі: сұрақ- жауап, көрнекілік, талдау, жинақтау, салыстыру.
Көрнекілігі: сағат макеті, кесте
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2.Сабақты хабарлау.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
3.Үй тапсырмасын тексеру.
4.Өтілетін материалды пысықтау.Тез жауап беріңдер.
-Қандай шамаларды білесіңдер?
-Ең кішісінен бастап ұзындықтың өлшем бірліктерін атаңдар.
-Ең үлкенінен бастап, массаның өлшем бірліктерін атаңдар.
-Ғасырдан бастап, уақыттың өлшем бірліктерін атаңдар.
-Шаманы өлшеудің жүйесі қалай шығады?
-Сан мен шаманың үлесін табу үшін не істейміз?
Үлес ұғымын пысықтай отырып, шамаларды айналдыруға қатысты екенін түсіндіру.
5.Математикалық диктант.
1 қатар-масса бірліктерін,2- қатар- уақыт бірліктерін, 3 қатар- ұзындық бірліктерінің кестесін құрап тақтаға ілу.
6. Кітаппен жұмыс. №31-32 тапсырма
№31 тапсырма.
2 тәу=172800 5 т=7200м 12 т=288с
5 с=1800 7 с=420м 12 т8 са=296 с
20 мин=1200 5 т12 м=7212 м 1 жыл=365*24=8760с
5 с 40мин=20400 7т6с9м=10449 м
4 м15с=255 7с17 м=10097м
№32 тапсырма
240с=4 мин 480 мин =8 с 72 с=3 т
60с=1 мин 60мин= 1 с 24000с=1000т
3600с=60мин 36000с=10 са 144000м=24*60 =1400=100т
2400м=40с 24с=1т
7. Сергіту сәті. <<Жылнамашы қария ертегісін>> оқып беру.
Жылнамашы қария далаға шықты. Ол жеңін желпіп еді- қанатты құстар шыға бастады.Әр құстың өзінің ерекше аттары бар. Жылнамашы қария жеңін бірінші рет желпіпі еді- қанатты үш құс ұшып шықты. Суық түсіп аяз қыса бастады. Қария екінші рет желпіпі еді екінші рет үш құсұшып шықты.Күн ысып, тымырсық басталды. Шаруалар қара бидайларын ора бастады.Қария тағы жеңін желпіп жіберді.- бұл жолы да үш құс ұшып шықты.Суық жел соғып, жаңбыр бүркене бастады, жер бетін тұман жапты. Ал құстар жай құс емес еді. Әр құстың төрттен қанаты бар. Әр қанатта жетіден қауырсын. Әр қауырсынның өз аттары бар.Қауырсынның бір жағы ақ, бір жағы- қара.Құс қанатын бір рет қақса, қап - қараңғы болады.
* Ертегіде қандай уақыт бірілктері туралы айтылған? Жыл туралы. Жыл мезгілдері туралы айтып беріңдер? Айларды рет- ретімен айтып беріңдер. 1айда қанша күн бар? Ең қысқа ай ше? Бір жылда қанша тәулік бар? Бір ғасырда қанша жыл бар. Ақпан айы 29 күн болғандықтан оны кібісі жыл деп атайды.
Орнымыздан тұрайық Алға қарай бір адым
Шеңбер жасап алайық Артқа қарай бір адым
Иіліп оңға бір Жоғары- төмен қарайық
Иіліп солға бір Орнымызды табайық
8.Өздік жұмыс.
№33 тапсырма
172800-2880м-48 с-2 т
9. Тақтамен жұмыс
№37 тапсырма.
720км/сағ-12 км/ мин-12000м/мин-200м/с
№38 тапсырма.
72 км/ сағ-1200м/мин-20м/с
10. Шығармашылық тапсырма.
V=5м/с-300м/мин-1800м/сағ-18км/сағ
V=13м/с-780м/мин-46800м/сағ-46,8км/сағ
V=24м/с-1440м/мин-86400м/сағ-86,4км/сағ
V=35м/с-2100м/мин-126000м/сағ-126км/сағ
11.Қорытынды.
Сабақты қорыта келе сабақтың мақсаты не болды? Осы мақсатқа жету үшін қандай тапсырмалар орындадық? Сабақ ұнады ма? Қандай тапсырмалар қиыншылық тудырды?
12.Үйге тапсырма .№39,40
13.Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz