Қазақ дастарханы

АБАЙ АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ, ДЕНЕ ТӘРБІЕСІ ЖӘНЕ СПОРТ БӨЛІМІ

КМҚК «АҚЕРКЕ» БӨБЕКЖАЙ-БАЛАБАҚШАСЫ

Қоршаған ортамен таныстыру бойынша өткен ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің тақырыбы:

«Қазақ дастарханы»

(«Ұлттық қазына» бағдарламасы арқылы мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің практикалық құндылығын арттыру» тақырыбы бойынша өткізілген ұйымдастырылған оқу әс-әрекетінің технологиялық картасы) .

Өткізген тәрбиіеші: Султанбекова Гаухар Мырзатаевна

ТОПАР КЕНТІ

Ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: « Қатынас»

Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру

Тақырыбы: «Қазақ дастарханы»

Мақсаты:

Білімділік: Балалардың наурыз мерекесі туралы білімдерін бекіте отырып, олпрды «Наурыз көже» ұлттық тағамы құрамымен және оның жасалу жолдарымен таныстыру. «Қазақ дастарханы» туралы түсінік беру.

Дамытушылық: Сұрақ-жауап, әңгімелесу, психологиялық жаттығу, билингвалдық компонент арқылы балалардың сөздік қорларын, тілін, танымдық, ойлау, есте сақтау, өзіндік жұмыс жасау, грамматикалық тұрғыда жүйелі сөйлей білу қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Балаларды туған еліміздің салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын, мерекелерін, ұлттық құндылықтарын білуге тәрбиелей отырып, оларды әрі қарай жалғастырушы өздері екендігін ұғындыру арқылы елжандылыққа, бауырмалдылыққа, еңбексүгіштікке баулу.

Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іс-әрекет кезеңдері:

Мотивациялық -

қызығушылық

Тәрбиешінің іс-әрекеті: Шаттық шеңбері: «Біздің жүрек»
Балалардың іс-әрекеті: Балалар бір-біріне ашық ас-
Іс-әрекет кезеңдері: (шаттық шеңбері жіптің көмегімен тор жасау арқылы өтеді)
Тәрбиешінің іс-әрекеті: пан, мол бақыт, еліміздің ты-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: ныштығын, жарық күн, жақ-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: сы көңіл күй, мықты денсау-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: лық, бақытты болашақ тілей-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: ді.
Іс-әрекет кезеңдері: Сұрақ-жауап:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиеші: - Балалар, қазір бізде жылдың қай мезгі-
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар сұрақтарға жауап
Іс-әрекет кезеңдері: гілі?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: береді.
Іс-әрекет кезеңдері: -Дұрыс, көктем мезгілі.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер бо-
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар күн жылынып, қар
Іс-әрекет кезеңдері: лады?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: еріп, су болып ағады, жылы
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: жақтан құстар ұшып келеді.
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Ағаштың бұтақтары бүршік
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: жарады деп жауап береді
Іс-әрекет кезеңдері: -Ал қазыр қай ай?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Қазыр наурыз айы.
Іс-әрекет кезеңдері: Наурыз айында қандай мерекелер өтті?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Наурыз айында аналар мере-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: кесі және наурыз тойы өтті.
Іс-әрекет кезеңдері:

Ұйымдастыру-

іздестіру

Тәрбиешінің іс-әрекеті: Саяхатқа шығу:
Балалардың іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Ал, енді балалар ұйымдастырылған оқу іс-әреке-
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: тін жалғастыру үшін біз этнопедегогика орталығы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: мұражайға саяхатқа барайық .
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Ал, ол үшін бәріміз керуенге отырамыз.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар музыка әуенімен
Іс-әрекет кезеңдері: (түйеге жегілген арба)
Тәрбиешінің іс-әрекеті: топтан шығып, кегуенге оты-
Іс-әрекет кезеңдері: Арбадан құлап қалмауға тырысайық.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: рып ұзын каридор бойымен
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: мұражайға келеді.
Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиеші:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Балалар көктемгі табиғатты көз алдарыңа
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар көз алдарына көк-
Іс-әрекет кезеңдері: елестетіңдерші.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: темгі табиғатты елестете
Іс-әрекет кезеңдері: Қар еріп, сылдырап су аға бастады. Күн сәулесі мо
Тәрбиешінің іс-әрекеті: отырып, тыныс алу жаттығу-
Іс-әрекет кезеңдері: мол түсіп, алдыңнан салқын жел ескендей болады.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: ларын орындайды.
Іс-әрекет кезеңдері: Таза ауаны терең жұтып, кең тыныс аласың.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Көктем қандай тамаша!
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Міне түйе де тоқтап, керуеніміз межелі жерімізге
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: де әкелді.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Балаларды мұражай алдында Тазша бала қарсы
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар Тазша баламен
Іс-әрекет кезеңдері: алып, амандасады да:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: амандасып, оған қызыға, әрі
Іс-әрекет кезеңдері: -Наурыз тойларың құтты болсын!
Тәрбиешінің іс-әрекеті: таңдана қарайды.
Іс-әрекет кезеңдері: -Наурыз сендерге тек жақсылық әкелсін!
Тәрбиешінің іс-әрекеті: БалаларТаза балаға рахмет
Іс-әрекет кезеңдері: -Қош келдіңіздер!-деп төрге шақырады.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: айтып мұражайға кіріп, дөң-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: гелек столды айнала отыр.
Іс-әрекет кезеңдері: Ой шақыру:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиеші:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Балалар Тазша балаға мұражай туралы не білеті-
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар мұражай туралы бі-
Іс-әрекет кезеңдері: німізді кім айтып береді?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: летіндерін ортаға салады.
Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиеші:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Енді сендермен алдағы жұмыстарымызға дайын-
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: дық ретінде сендермен психологиялық жаттығу
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: жасап алайық.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Психологиялық жаттығу
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Кел, балалар ортаға,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар ортаға шығып,
Іс-әрекет кезеңдері: Үлкен шеңбер құрайық.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Шеңбер жасап тұрады.
Іс-әрекет кезеңдері: Қайырлы таң көк аспан,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Аспанға,
Іс-әрекет кезеңдері: Қайырлы таң туған жер,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Жерге,
Іс-әрекет кезеңдері: Қайырлы таң қонақтар,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Қонақтарға,
Іс-әрекет кезеңдері: Қайырлы таң достарым.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Бір-біріне қарап, иіледі.
Іс-әрекет кезеңдері: Достарымды көргенде,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Бір-біріне қарап, жымияды,
Іс-әрекет кезеңдері: Қуанып мен қаламын.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Қолдарынан ұстап,
Іс-әрекет кезеңдері: Қолымызды ұстайық,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Шеңбер бойымен айналып,
Іс-әрекет кезеңдері: Жылу күшін сыйлайық!
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Орындарына келіп тұрады.
Іс-әрекет кезеңдері: Әңгімелесу:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Тазша бала:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар «Наурыз» сөзі жаңа
Іс-әрекет кезеңдері: -Балалар сендер бәлесіңдер ме, «Наурыз» сөзі
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Күн деген мағынаны білдіре-
Іс-әрекет кезеңдері: қандай мағынаны білдіреді?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: тінін, Наурызда Қыдыр ата
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Келетінін айтады.
Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиеші:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: - Дұрыс, балалар наурызда бүкіл жер дүние жанда-
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар тәрбиешінің
Іс-әрекет кезеңдері: нып, малдар төлдеп, бақтарға құстар сайрап, таби-
Тәрбиешінің іс-әрекеті: әңгімесін тыңдайды.
Іс-әрекет кезеңдері: ғат ұйқысынан оянғандай болады. Бұл күні адамдар
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: бір-біріне деген реніштерін ұмытып, қуанышпен
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: тойлайды.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Тазша бала:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Сендер өздерің де, тәрбиеші апайларың да, наурыз
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар сегіту сәтін жасауға
Іс-әрекет кезеңдері: туралы көп біледі екенсіңдер. Барлығымыз шарша-
Тәрбиешінің іс-әрекеті: дайындалады.
Іс-әрекет кезеңдері: ған болармыз, енді біраз сергіп дем алайық.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Сергіту сәті:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Есті салқын самал жел,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Қолдарымен жел еседі,
Іс-әрекет кезеңдері: Ағаштарды тербетіп.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Ағаштарша тербеледі.
Іс-әрекет кезеңдері: Күн сәулесін төкті де,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Аспанға қарап,
Іс-әрекет кезеңдері: Бүршік жарды ағаштар.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Екі қолдарын жаяды.
Іс-әрекет кезеңдері: Наурыз келді алақай,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Қолдарын шапалақтайды.
Іс-әрекет кезеңдері: Құстар ұшты қалықтай.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Құстар сияқты ұшады,
Іс-әрекет кезеңдері: Кәне достар қуанып,
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Орындарында айналып,
Іс-әрекет кезеңдері: Би билейік, күй тартып.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Би билеу, күй тарту қимылда-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: рын жасайды.
Іс-әрекет кезеңдері: «Наурыз көже» туралы түсінік беру.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Тазша бала:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Балалар біраз сергіп, дем алдық, ал енді сендер
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: менің мына сұрағыма жауап беріңдерші:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Наурыз күні әр үйде не жасалады?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар дастархан әзірлене-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: тіндігі туралы айтады.
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Дастарханға не қойылатынын білесіңдер ме?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Ұлттық тағамдарды айтып,
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: оны тағамдар арасынан
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: тауып әкеліп, дастархан
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: әзірлейді.
Іс-әрекет кезеңдері: -Ал, енді наурыз күнгі ең басты тағам не?
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалар наурыз көже
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: екендігін айтады.
Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиеші:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Иә, балалар дұрыс айтасыңдар, ендеше біздің дас-
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: тарханымызға наурыз көже жетіспей тұрған
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: сияқты.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Сол наурыз көжені әзірлесек қалай болады? Ол
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: үшін біз алдымен оның неден жасалатынын
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: анықтап алуымыз кажет.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Тазша бала:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Олай болса, мен сендерге қазір наурыз көженің
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: неден жасалатыны туралы айтып берейін:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Наурыз көже 7 түрлі тағамнан жасалады. Өйткені
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: халқымыз 7 санын қасиетті деп санаған.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Ол тағамдар: су, сүт, тұз, сүр ет, тары, құрт, май.
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: Тәрбиеші:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Олай болса, балалар, біз сендермен наурыз көже
Тәрбиешінің іс-әрекеті: «Дастархан» әні орындалып,
Іс-әрекет кезеңдері: пісіріп, келген қонақтарымызға дәм татырайық.
Тәрбиешінің іс-әрекеті: ұл балалар от жағады, (от ош-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: ақ астына гирлянды және қы-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: зыл матаны пайдалану арқы-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: лы жағылады) . Қыздар
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: қазанға наурыз көжені пісірі-
Іс-әрекет кезеңдері:
Тәрбиешінің іс-әрекеті: луі бойынша дайындайды.
Іс-әрекет кезеңдері: Тазша бала:
Тәрбиешінің іс-әрекеті:
Іс-әрекет кезеңдері: -Балалар наурыз көжеміз дайын болғанша кім нау-
Тәрбиешінің іс-әрекеті: Наурыз туралы тақпақ біле-
Іс-әрекет кезеңдері: рыз туралы тақпақ біледі, соны

Ұқсас жұмыстар
Қазақы дастархан
Тәуелдік жалғау
Қазақтың дастарханы
Күздің кереметі. Ә. Табылдиев
Сыйластыққа себеп көп. 3-4 сынып
8 наурыз
Ару - Ана өмірдің асылдары, Жайнасын көңілімнің жасыл бағы
Наурыз – жыл басы ( Тәрбие сағаты )
Қорытынды сөз
Бақытты бол балам
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz