Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Орманда


Бекітілді: Г.Қуантаева
Күні:
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология негіздері
Білім беру саласы: Таным
Тақырыбы: Орманда
Мақсаты: Орманды күрделі организм және өсімдіктер мен жануарлар
мекені ретінде
түсінік беру.Балаларда орманда мекендейтіндердің бір-
біріне қоректік
байланыс бағыныштылығы бар екендігі туралы
түсініктерін қалыптастыру.
Орманшының жұмысы туралы түсінік беру. Табиғатқа
деген
қызығушылығын арттыру.
Көрнекілігі: Орман бейнесі бейнеленген суреттер.
|Әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Психологиялық |-Балалар бүгін ерекше |Күннің көзі ашылып, |
|дайындық |күн. Біздің |Көкке шуақ шашылсын. |
| |іс-әрекетімізге қатысу |Құтты қонақ келіпті, |
| |үшін қонақтар келіп |Төрімізге еніпті. |
| |отыр.Олай болса |Амандасу үлкенге, |
| |қонақтармен сәлемдесейік. |Тәрбиенің басы ғой. |
| | |Ал,кәнекей бәріміз, |
| | |Сәлем дейік үлкенге, |
| | |Сәлеметсіздер ме апайлар!|
|Ұйымдастырушылық-ізд| | |
|енімпаздық | | |
| |Өте жақсы балалар , ал енді| |
| |орнымызға отрайық.Балалар | |
| |бүгінгі біздің | |
| |іс-әрекетіміз өте қызықты | |
| |болмақ . Біз бүгін | |
| |орманға серуенге шығамыз. | |
| |Орманға барар алдында | |
| |психологилық жаттығу | |
|Психологиялық |жасап алайық. Себебі |Балалар қимылмен |
|жаттығу. |орманға барам дегенше |көрсетеді. |
| |ұзақ жол бар.Сондықтан | |
| |біз шаршамауымыз керек. | |
| |1.Алма жеу | |
| |2.Су ішу | |
| |3. Гүл иіскеу. | |
| |-Ал балалар орманға |Иә |
| |баруға дайынбыз ба? | |
| |Орманға тез бару үшін |Бір,екі,үш, |
| |көзімізді жұмып |Көбелекше ұшамыз, |
| |өлеңімізді айтайық. |Гүлдерге біз қонамыз. |
| | |Бір,екі,үш. |
| | |Құстар болып ұшамыз, |
| | |Орманға біз барамыз. |
| | | |
| | | |
| |Ал балалар енді | |
| |көзімізді ашайық. |Орманға |
| |Балалар біз қайда | |
| |келдік? | |
| |Қандай тамаша! Мұндағы | |
| |талдарды,әдемі жайқалған | |
| |гүлдерді қараңдаршы, | |
| |жәндіктерді мынау қонып | |
| |тұрған қандай әдемі | |
|Ой қозғау. |көбелек. Өте әдемі | |
| |жәндік екен. Оның басы, | |
| |аяқтары,қанаттары | |
| |бар.Басында көздері ,мұрты| |
| |аузы бар.Көбелектер | |
| |гүлдердің шырынымен |Қарға,торғай, |
|Тіл дамыту |қоректенеді.Ал мынау |тоқылдақ,қарға,сауысқан. |
| |құстарға қараңдаршы |Жоқ.Дыбыстары әр түрлі |
| |қандай әдемі.Балалар |болады. |
| |сендер қандай құстарды | |
| |білесіңдер? | |
| | | |
| |Олардың дыбыстары бірдей |-қарр,қарр,қарр |
| |бола ма? |-шиық, шиық,шиық |
| | |ку-кук, ку-кук,ку-кук |
| |Ендеше дауыстарын салып | |
|Ой қозғау. |көрейік. | |
| |Қарға ---- |Шыбын-шіркейлермен, дән |
| |Торғай--- |түрлерімен,сумен |
| |Көкек--- | |
| |Мінекей көрдіңдер ме әр | |
| |құстың өз дыбыстар бар |Аңдар мекендейді. |
| |екен. | |
| |Құстар немен қоректенеді? |Аю,қасқыр,түлкі, қоян, |
| | |барыс. |
| |Мына жерде не көріп | |
| |тұрмыз? Орманда құстардан | |
|Психологиялық |басқа тағы нелер | |
|жаттығу. |мекендейді? | |
| |Дұрыс.Қандай аң түрлерін | |
| |білесіңдер? | |
| | | |
| |Дұрыс.Балалар бұл жай |Түлкі |
| |орман емес,ғажайып,жұмбағы|Қоян |
| |көп ертегі орман |Арыстан |
| |екен.Қане біз орманда |Қасқыр |
| |болғандықтан жыртқыш |Барыс |
| |аңдар жайлы психологиялық |-Өздерінен әлсіз |
| |жаттығу жасайық. |жануарлармен,тамырлармен,|
| |-Кі,кі,кі- |жидектермен қоректенеді. |
| |-Ян,ян,ян- | |
|Көрініс: «Қыздар |-Тан,тан,тан- | |
|орманда» |-Ыр ,ыр,ыр- |Динара: |
| |-Ыс,ыс,ыс- |-Туу Гүлсезім шаршап |
| |Балалар аңдар немен |кеттік. Оданда |
| |қоректенеді? |отырайықшы. |
| | |Гүлсезім: |
| |Балалар енді көріністі |Кел оданда су ішейік. |
| |тамашалайық. |Динара: |
| |Көрініс: «Қыздар орманда» |Гүлсезім мұның не? |
| |Динара мен Гүлсезім |Орманға қоқыс тастауға |
| |орманда серуендеп келе |болмайды ғой. |
| |жатады. |Гүлсезім: |
| | |-Бізді орманнан кім |
| |Су ішіп болған соң |көреді дейсің. |
| |Гүлсезім судың шынысын |Динара: |
| |лақтыра салады. |Сондада Гүлсезім сенікі |
| | |дұрыс емес. |
| | |Сәлеметсіз бе ағай! |
| | | |
| | | |
| | |Біз орманға серуенге |
| | |келдік. |
| | | |
| |Екеуі осылайша кетіп | |
| |бара жатқанда Орманшы ағай| |
| |келеді. | |
| |Орманшы: | |
| |-Сәлеметсіңдер ме балалар!| |
| |Балалар орманда сендер | |
| |не істеп жүрсіңдер? | |
| | | |
| |Балалар мынау не? Орманға| |
| |қоқыс тастауға болмайды | |
| |ғой. | |
| |Тәрбиеші: |*Көкті жұлма, гүлді |
| |Балалар ағайдың қолында |үзбе, орманға от жақпа,|
| |«Туған табиғатты аяла, |орманға қоқыс тастама, |
| |күтіп ұста қорға!» деген|құмырысқаның илеуін |
| |жазуы бар белгі бар |бұзба, ағашты сындырма. |
| |екен. Мағынасын кім | |
| |түсіндіреді,яғни табиғатта|Жоқ. |
| |қандай жаман әдеттерден |Себебі орман өртеніп |
| |аулақ болуымыз керек? |кетеді. |
| |Қане Сағыныш айта қойшы?| |
| | | |
| | |Гүлсезім: |
| | |Кешіріңіз ағай. Енді |
| | |мен орманға қоқыс |
| |Өте жақсы. Отыра ғой. |тастамаймын. |
| |Балалар орманға от жағуға| |
| |бола ма? |Сау болыңыз ағай! |
| |Неліктен? | |
| | | |
| |Балалар орманшы ағай | |
| |өзінің жұмыстарымен |Мысалы көбелек гүлдің |
| |кетпекші. Орманшы ағайға |шырынымен, инелік |
| |Гүлсезімнің айтары бар |шыбын-шіркеймен, құмырсқа|
| |екен. Ендеше тыңдап |дәнмен |
| |көрейік. |,шірінділермен,тамырларме|
| | |н қоректенеді. |
| | | |
| |Жарайсың балақай!Сау | |
| |болыңдар балалар! | |
| |Балалар мына жерде біз | |
| |жәндіктерді көріп | |
| |отырмыз. Ал енді осы | |
| |жәндіктер немен | |
| |қоректенеді? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Балалар орман көп | |
| |қабатты үй екен.Неліктен | |
| |көп қабатты үй дейді | |
| |екенбіз.Тыңдап көрейік. | |
| |Оның әр қабаты -өзінің | |
| |ерекше заңымен өмір | |
| |сүретін экологиялық | |
| |жүйедегі орын. «Жертөле» |Күн салқын. Аздап жел |
| |-қалың топырақ қабаты. |соғып тұр. |
| |Онда жер астында өмір | |
| |сүруге бейім келетіндер |Қалың ну орман |
| |өмір сүреді. «Бірінші |көріскенше. Біз саған |
| |қабатта» -өзінің құрылмына|әрдайым қамқор болып, |
| |қарай топырақ бетіне |сенімен дос боламыз! |
| |бейімделгендер мекендейді.| |
| |«Жоғарғы қабатта» | |
| |бұтақтармен өрмелеуге | |
| |,секіруге ,жорғалауға |Бір,екі,үш, |
| |бейім жануарларға |Көбелекше ұшамыз, |
| |арналған. Олар ағаштың |Гүлдерге біз қонамыз. |
| |басынан өздеріне қорек |Бір,екі,үш. |
| |табады. |Құстар болып ұшамыз, |
| |Балалар бүгін ауа райы |Балабақшаға біз |
| |қандай? |қайтамыз. |
| |Ендеше балалар ауа райы |Орманға |
| |бұзылмай тұрып |Аңдарды, |
| |балабақшаға қайтайық. Қане|құстарды,жәндіктерді,өсім|
| |бәріміз орманмен |дік түрлерін,ағаш |
|Қорытынды. |қоштасайық. |түрлерін көрдік. |
| | |*Ағатарды сындырмау |
| | |керек. |
| | |*Өсімдіктерді жұлмау |
| | |керек. |
| |Ендеше өлеңімізді айта |*Аңдарды,құстарды |
| |отырып балабақшаға |,жәндіктерді өлтірмей |
| |қайтайық. |оларға қамқор болуымыз |
| | |керек. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ал балалар біз қайда | |
| |бардық? | |
| |Орманнан не көрдік? | |
| | | |
| |Балалар орманға біз | |
| |қалай қамқор болуымыз | |
| |керек? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қорытынды. | |
| |Өте жақсы балалар. Бүгін | |
| |сендер іс-әрекетке өте | |
| |жақсы қатыстыңдар.Сол | |
| |себепті сендерге аңдардың| |
| |суретін сыйға тартқым | |
| |келеді. | |

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Орман жайлы және ормандағы жануарлар мен
өсімдіктердің тіршілігі жайлы,орманшының жұмысы туралы.
Нені игерді: Орманның көп қабатты үй екенін, ормандағы тәртіп
ережелерді, не немен қоректенетінін игерді.
Нені біледі:Орман- бұл аңдар мен құстардың мекені.Орманшының жұмысы
туралы.Ормандағы барлық тіршілік иелерінің өмірі және тіршілігі жайлы
біледі.

Ұқсас жұмыстар
Орманға саяхат
Жануарлардың тіршілік ортасы
4-сынып. аңдар. етістіктер. тест
Саламатсыздарма балалар
Айлакер түлкі
Орманда жайлы
Шуақты көктем
Ғ дыбысы мен әрпі.
"7 санының құрамы."
Орман іші қандай екен, балалар
Пәндер