§22 Теңіздер мен көлдер - 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, А. Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің география пәнінің мұғалімі Джубанова Н

Пәні:Жаратылыстану. Сыныбы:5 Б

Тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер

Мақсаты:

Білімділігі: Дүниежүзілік мұхит пен оның бөліктері туралы білім беру

Дамытушылығы: Ойлау қабілетін дамыту

Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға құрметпен қарап, оны аялауға, қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ

Сабақтың типі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, сергіту сәті

Көрнекілігі: карта тірек сызбалар, кескін карта

Пәнаралық байланыс: тарих

Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі

а) Оқушымен амандасу

ә) Оқушыларды түгелде

б) Оқушыларды төрт топқа бөлу

II. Үйтапсырмасын сұрау

Географиялық торша ойыны

Тынық мұхиты 1Мұхиттың ең терең жері?

2Экватор маңында судың беткі температурасы?

3. Ұзындығы қанша метрге жететін киттер кездеседі?

4. Акулалардың ұзындығы қанша?

5. Мұхиттың орташа тереңдігі?

Атлант мұхиты 1. Ең терең жері қалай аталады?

2. Қанша метр тереңдікте жатыр?

3. Дүние жүзілік балақ аулаудың қанша пайызы тиесілі?

4. Балық аулау кәсібімен қанша мемлекет айналысады?

Үнді мұххиты 1. Негізгі бөлігі қай жарты шарда орналасқан?

2. Ең терең жері?

3. Суының температурасы қанша?

4. Тұздылығы қанша?

5. Қызыл

теңіздің тұздылығы қанша?

Солтүстік Мұзды мұхиты 1. Салыстырмалы түрде суы қандай болып келеді?

2. Ең терең жері?

3. Өзендерін ата?

4. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?

III. Үй тапсырмасын бекіту

Электронды оқулықтағы кескін картамен жұмыс

IY. Жаңа сабақ

Теңіз дегеніміз материктер мен аралдар арқылы бөлініп жатқан мұхиттың бір бөлігі. Дүниежүзілік мұхиттарда бізге 30-дан артық теңіздің атауы белгілі. Олардың жалпы саны59-ға жетеді.

Құрлықтар мен аралдарға жақын және алыста орналасуына байланысты ішкі, шеткі және арал аралық деп үшке бөлінеді.

Шеткі теңіздер ішкі теңіздерге қарағанда мұхитпен емін-еркін байланысқан. Негізінен құрлық пен мұхиттың аралығында аралдар немесе түбектер арқылы жарым-жартылай бөлініп жатады. Олардың шекарасы шартты түрде алынады. Мысалға:Араб, Баренц, Охот, Кариб, Жапон теңіздер.

Шығанақтар-мұхит, теңіз суларының құрлыққа сүйірлене немесе тереңірек ішке қарай енген бөлігі.

Y. Жаңа сабақты бекіту

Семантикалық карта

Атауы

Теңіздер

Көлдер

1 Байкал +

2 Каспий +

3 Балқаш +

4 Жерорта +

5 Жапон +

6 Зайсан +

7 Қызыл +

8 Бурабай +

9 Алакөл +

10 Охот +

YI. Оқушыларды бағалау

YII. Уйгетапсырма беру

§ 22 Теңіздер мен көлдер

Кескін картамен жұмыс


Ұқсас жұмыстар
5-сыныпқа арналған 22-сабақ: Теңіздер мен көлдер
5-сыныпқа арналған география сабағы: Теңіздер мен көлдер
5-сыныпқа арналған жаратылыстану сабағы: Теңіздер мен көлдер - ішкі және шеткі теңіздер, шығанақтар мен бұғаздар
Ашық сабақ: Теңіздер мен көлдер - анықтамасы, жіктелуі және айырмашылықтары (5-сынып)
5-сыныпқа арналған өзін-өзі тану сабағы: Сабырлылық пен ұстамдылық, тыныштық құндылығы (Сабақ №22)
7-сыныпқа арналған §22. Paint графикалық редакторы - сабақ жоспары
7-сыныпқа арналған ашық сабақ: Африка материгі - жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер және зерттелу тарихы
5-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру (§22)
6-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Су - тіршілік көзі және Қазақстандағы өзен-көлдер
7-сынып географиясы: Еуразия жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер - видео сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz