Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Теңіздер мен көлдер
Қызылорда облысы,Қармақшы ауданы, А.Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің география пәнінің мұғалімі Джубанова Н
Пәні:Жаратылыстану. Сыныбы:5 Б
Тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Мақсаты:
Білімділігі: Дүниежүзілік мұхит пен оның бөліктері туралы білім беру
Дамытушылығы: Ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға құрметпен қарап, оны аялауға,қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,баяндау,сергіту сәті
Көрнекілігі: карта тірек сызбалар,кескін карта
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру кезеңі
а)Оқушымен амандасу
ә)Оқушыларды түгелде
б) Оқушыларды төрт топқа бөлу
II. Үйтапсырмасын сұрау
Географиялық торша ойыны
Тынық мұхиты 1Мұхиттың ең терең жері?
2Экватор маңында судың беткі температурасы?
3.Ұзындығы қанша метрге жететін киттер кездеседі?
4.Акулалардың ұзындығы қанша?
5.Мұхиттың орташа тереңдігі?
Атлант мұхиты 1.Ең терең жері қалай аталады?
2.Қанша метр тереңдікте жатыр?
3.Дүние жүзілік балақ аулаудың қанша пайызы тиесілі?
4.Балық аулау кәсібімен қанша мемлекет айналысады?
Үнді мұххиты 1.Негізгі бөлігі қай жарты шарда орналасқан?
2.Ең терең жері?
3.Суының температурасы қанша?
4.Тұздылығы қанша?
5.Қызыл
теңіздің тұздылығы қанша?
Солтүстік Мұзды мұхиты 1.Салыстырмалы түрде суы қандай болып келеді?
2.Ең терең жері?
3.Өзендерін ата?
4.Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?
III.Үй тапсырмасын бекіту
Электронды оқулықтағы кескін картамен жұмыс
IY.Жаңа сабақ
Теңіз дегеніміз материктер мен аралдар арқылы бөлініп жатқан мұхиттың бір бөлігі.Дүниежүзілік мұхиттарда бізге 30-дан артық теңіздің атауы белгілі.Олардың жалпы саны59-ға жетеді.
Құрлықтар мен аралдарға жақын және алыста орналасуына байланысты ішкі,шеткі және арал аралық деп үшке бөлінеді.
Шеткі теңіздер ішкі теңіздерге қарағанда мұхитпен емін-еркін байланысқан.Негізінен құрлық пен мұхиттың аралығында аралдар немесе түбектер арқылы жарым-жартылай бөлініп жатады.Олардың шекарасы шартты түрде алынады.Мысалға:Араб,Баренц,Охот,Кариб,Жапон теңіздер.
Шығанақтар-мұхит,теңіз суларының құрлыққа сүйірлене немесе тереңірек ішке қарай енген бөлігі.
Y. Жаңа сабақты бекіту
Семантикалық карта
Атауы
Теңіздер
Көлдер
1 Байкал +
2 Каспий +
3 Балқаш +
4 Жерорта +
5 Жапон +
6 Зайсан +
7 Қызыл +
8 Бурабай +
9 Алакөл +
10 Охот +
YI.Оқушыларды бағалау
YII.Уйгетапсырма беру
§ 22 Теңіздер мен көлдер
Кескін картамен жұмыс
Пәні:Жаратылыстану. Сыныбы:5 Б
Тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Мақсаты:
Білімділігі: Дүниежүзілік мұхит пен оның бөліктері туралы білім беру
Дамытушылығы: Ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға құрметпен қарап, оны аялауға,қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру,баяндау,сергіту сәті
Көрнекілігі: карта тірек сызбалар,кескін карта
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру кезеңі
а)Оқушымен амандасу
ә)Оқушыларды түгелде
б) Оқушыларды төрт топқа бөлу
II. Үйтапсырмасын сұрау
Географиялық торша ойыны
Тынық мұхиты 1Мұхиттың ең терең жері?
2Экватор маңында судың беткі температурасы?
3.Ұзындығы қанша метрге жететін киттер кездеседі?
4.Акулалардың ұзындығы қанша?
5.Мұхиттың орташа тереңдігі?
Атлант мұхиты 1.Ең терең жері қалай аталады?
2.Қанша метр тереңдікте жатыр?
3.Дүние жүзілік балақ аулаудың қанша пайызы тиесілі?
4.Балық аулау кәсібімен қанша мемлекет айналысады?
Үнді мұххиты 1.Негізгі бөлігі қай жарты шарда орналасқан?
2.Ең терең жері?
3.Суының температурасы қанша?
4.Тұздылығы қанша?
5.Қызыл
теңіздің тұздылығы қанша?
Солтүстік Мұзды мұхиты 1.Салыстырмалы түрде суы қандай болып келеді?
2.Ең терең жері?
3.Өзендерін ата?
4.Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?
III.Үй тапсырмасын бекіту
Электронды оқулықтағы кескін картамен жұмыс
IY.Жаңа сабақ
Теңіз дегеніміз материктер мен аралдар арқылы бөлініп жатқан мұхиттың бір бөлігі.Дүниежүзілік мұхиттарда бізге 30-дан артық теңіздің атауы белгілі.Олардың жалпы саны59-ға жетеді.
Құрлықтар мен аралдарға жақын және алыста орналасуына байланысты ішкі,шеткі және арал аралық деп үшке бөлінеді.
Шеткі теңіздер ішкі теңіздерге қарағанда мұхитпен емін-еркін байланысқан.Негізінен құрлық пен мұхиттың аралығында аралдар немесе түбектер арқылы жарым-жартылай бөлініп жатады.Олардың шекарасы шартты түрде алынады.Мысалға:Араб,Баренц,Охот,Кариб,Жапон теңіздер.
Шығанақтар-мұхит,теңіз суларының құрлыққа сүйірлене немесе тереңірек ішке қарай енген бөлігі.
Y. Жаңа сабақты бекіту
Семантикалық карта
Атауы
Теңіздер
Көлдер
1 Байкал +
2 Каспий +
3 Балқаш +
4 Жерорта +
5 Жапон +
6 Зайсан +
7 Қызыл +
8 Бурабай +
9 Алакөл +
10 Охот +
YI.Оқушыларды бағалау
YII.Уйгетапсырма беру
§ 22 Теңіздер мен көлдер
Кескін картамен жұмыс
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz