Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Мұхиттар жайлы ақпарат
Қызылорда облысы,Қармақшы ауданы, А.Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің география пәнінің мұғалімі Джубанова Н
Пәні: Жаратылыстану. Сыныбы: 5 "Б"
Тақырыбы: § 21 "Мұхиттар"
Мақсаты:
Білімділік: Дүние жүзілік мұхит сулары жайлы алған білімдерін толықтыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, таным белсенділігін,пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз бетінше ізденіп, шығармашылық ойлауын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларға жан-жақты білім бере отырып,өз ойын ашық айтуға, үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Дербес комьпютер,интерактивтік тақта
I.Ұйымдастыру кезеңі:
а)Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу.
б)Оқушы зейінің сабаққа аудару.
II.Үйтапсырмасын сұрау.
§20 Су ерекше қайталанбас зат
III.Үйтапсырмасын бекіту
Сұрақ-жауап әдісі
1.Адам денесінде қанша пайыз су бар?
2.Ал,өсімдіктердің бойында қанша пайыз су бар?
3.Судың ерекше құрамы мен қасиетін ата?
4.Күн бағыс бір жазда қанша литр су ішеді?
5.Алма ағашы бір күнде қанша су қажет етеді?
IY.Жаңа сабақ
§21 Мұхиттар.
Y. Жаңа сабақты бекіту.
<<Ең ерекше>>
Өзіндік ерекшелігі Мұхиттың аты
Ең үлкен
Ең суық
Ең жылы
Ең ұзын
Ең кіші
Ең тұзды
Ең терең
Ең мұздысы
Ең аралы көп
Балық аулау кәсіпшілігі ең жоғары
YI.Оқушыларды бағалау
YII.Үйгетапсырма беру.
§21 Мұхиттар Кескін картаға мұхиттарды тауып,олардың аттарын жазу.
Пәні: Жаратылыстану. Сыныбы: 5 "Б"
Тақырыбы: § 21 "Мұхиттар"
Мақсаты:
Білімділік: Дүние жүзілік мұхит сулары жайлы алған білімдерін толықтыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, таным белсенділігін,пәнге деген қызығушылығын арттыру, өз бетінше ізденіп, шығармашылық ойлауын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларға жан-жақты білім бере отырып,өз ойын ашық айтуға, үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: Дербес комьпютер,интерактивтік тақта
I.Ұйымдастыру кезеңі:
а)Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу.
б)Оқушы зейінің сабаққа аудару.
II.Үйтапсырмасын сұрау.
§20 Су ерекше қайталанбас зат
III.Үйтапсырмасын бекіту
Сұрақ-жауап әдісі
1.Адам денесінде қанша пайыз су бар?
2.Ал,өсімдіктердің бойында қанша пайыз су бар?
3.Судың ерекше құрамы мен қасиетін ата?
4.Күн бағыс бір жазда қанша литр су ішеді?
5.Алма ағашы бір күнде қанша су қажет етеді?
IY.Жаңа сабақ
§21 Мұхиттар.
Y. Жаңа сабақты бекіту.
<<Ең ерекше>>
Өзіндік ерекшелігі Мұхиттың аты
Ең үлкен
Ең суық
Ең жылы
Ең ұзын
Ең кіші
Ең тұзды
Ең терең
Ең мұздысы
Ең аралы көп
Балық аулау кәсіпшілігі ең жоғары
YI.Оқушыларды бағалау
YII.Үйгетапсырма беру.
§21 Мұхиттар Кескін картаға мұхиттарды тауып,олардың аттарын жазу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz