Стиль және сөз мағынасы. арнаулы курс 9 сынып

Пайдаланған әдебиеттер:

  1. Кеңесбаев, Мұсабаев Қазіргі қазақ тілі «» Алматы 1975ж
  2. «Кестелі грамматика», «Ана тілі» 1996ж С. Хасанова, Т. Әбдіғалиева
  3. «Орфографиялық варианттар», «Қазақ тілі мен әдебиеті» журналы 2000, 4
  4. «Қазіргі қазақ тіліндегі сан есімнің сөзжасам жүйесі», «Қазақ тілі мен әдебиеті».
  5. Қазақ диалектологиясы Ш. Сарыбаев
  6. «Жай сөйлем синтаксисі» Р. Әмір, Ж. Әмірова 1998ж
  7. Көп мағыналы сөздер мен омонимдерді оқыту Ә. Әлметова «Арыс» 2001ж

8 Алдашева А, Ахметжанова З, Қадашева Қ, Сүлейменова Ә «Ресми іс-қағаздары» А.

9. Балақаев М, Жанпейісов Е, Томанов М, Манасбаев Б «Қазақ тілінің стилистикасы»

Балаларға берілетін әдебиеттер тізімі

1. Ж. Садуақасұлы «Тілдік талдау үлгілері» Қызылорда 2000ж

2. Қазақ тілінің грамматиксы 1, 2 -томдары

3. «Тіл мәдениеті және қазақ тілін оқыту» М. Балақаев 1989ж

4. Қазақ тілінің стилистикасы Ш. Сарыбаев 1989ж

5. Дүйсенбекова Л. «Ісқағаздарын қазақша жүргізу» А. 2006

Сабақтың тақырыбы
Сағат
Мерзімі
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Стиль терминіне түсінік беру
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Тіл стилистикасы туралы ұғым
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Қазақ тілінің құрамындағы стильдер
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Ауызекі сөйлеу стилі
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Ауызекі сөйлеу стилінің түрлері дидарластық, полемикалық, көпшілікке арналған сөз
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Ауызекі сөзге ерекшелік беретін түрлері, лексикалық тұлғалар
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Жаттығулармен жұмыс
: Практикалық тапсырма
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Көркем әдебиет стилі
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Көркем әдебиет стиліне тән ерекшелікті тану
: семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Жаттығулармен жұмыс
: Практикалық тапсырма
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Ресми іс-қағаздар стилі, түрлері
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 12
Сабақтың тақырыбы: Іс-қағаздар стилінің ерекшеліктері,
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Қатынас қағаздары
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Жаттығулармен жұмыс
: Практикалық тапсырма
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 15
Сабақтың тақырыбы: Публицистикалық стиль
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 16
Сабақтың тақырыбы: Публицистикалық стильдің тіл ерекшеліктері
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 17
Сабақтың тақырыбы: Экспрессивті сөздер, мақал-мәтелдер, тұрақты тіркестер, сөйлемдер
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 18
Сабақтың тақырыбы: Тақырыпқа сай терминдер, неологизмдер
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 19
Сабақтың тақырыбы: Толысыз сөйлемде, эллипс сөйлемдер
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Жаттығулармен жұмыс
: Практикалық тапсырма
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 21
Сабақтың тақырыбы: Ғылыми стиль, тілдік көріністері
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 22
Сабақтың тақырыбы: Ғылыми стильдің ерекше функционалдық қызметі
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 23
Сабақтың тақырыбы: Жаттығулармен жұмыс
: Практикалық тапсырма
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 24
Сабақтың тақырыбы: Кітаби тіл, оның айырым белгілері
: Лекция
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 25
Сабақтың тақырыбы: Монолог, оның түрлері
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 26
Сабақтың тақырыбы: Сипаттау, баяндау, пайымдау
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 27
Сабақтың тақырыбы: Орфографиялық норма
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 28
Сабақтың тақырыбы: Орфоэпиялық норма
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 29
Сабақтың тақырыбы: Шығарма жазуға машықтандыру
: Практикалық тапсырма
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 30
Сабақтың тақырыбы: «Өміріндегі қуанышты сәттер» ой-толғау жазу
: Практикалық тапсырма
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 31
Сабақтың тақырыбы: «Ана тілін құрметтей білеміз бе?»
: Практикалық тапсырма
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 32
Сабақтың тақырыбы: Көпшілік алдында сөйлеу мәдениетіне қойылатын талаптар
: Семинар
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 33
Сабақтың тақырыбы: Тест жұмысы
: Тест жұмысы
Сағат: 1
Мерзімі:
№: 34
Сабақтың тақырыбы: Сынақ
: сынақ
Сағат: 1
Мерзімі:

Түсінік хат

Тілдің мемлекеттік мәртебеге ие болуы бұл--өнер мен тілді мемлекет тарапынан қамқорлыққа алу деген сөз. Ал мұндай қамқорлыққа алынған тіл сол мемлекет иесі болған халықтың үдесінен шығып, барлық саладағы мұқтаждықты өтей алатын дәрежеде болуы шарт. .

Жазу тілінде сөздер де, сөз тіркестері де, грамматикалық тұлғалар да, сөйлем құрамы да түрліше болып жұмсалуының белгілі бір жүйеге түсірілген, қалыптасқан заңдылықтары бар. Жазуда ой жинақы, жатық баяндалуы керектігі талап етіледі. Сонымен қатар тілінің нормаланған, бір ізге, жүйеге түсіп қалыптасқан стильдік тармақтары бар екендігі, жазба тілінің мәтіндері белгілі бір стиль негізінде жазылатындығы талап етіледі.

Сондықтан қазақ тілінің қоғамдық сипатын ашып, қолданылу аясын кеңейту мақсатында еліміздің болашағы-бүгінгі мектеп партасында отырған жас ұрпаққа қазақ тілі ретінде мемлекеттік басқару орындарына және қоғамдық ұйымдарға кеңінен еңгізіп, кез келген салада терең қолдануды міндеттеп отырғанын түсіндіру арқылы келешекте соған даяр болуға үйрету.

Бағдарламаның құрылымында тіл қызметінің-сөйлеу және жазу, тыңдау және оқу түрлері өзара тығыз байланыста.

Әрбір тақырыптың материалы жүйемен берілді. Сөздерден сөз тіркесін, сөз тіркесінен сөйлем, сөйлемнен шығарма құрастыруға дейін сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айтуға, айтқанын жазбаша түрде жеткізе білуге дағдыландыруды көздейді

Ғылыми көпшілік әдебиеттер стилінде баяндалатын ой күрделі сөйлемдермен беріліп, нақты дәлелдемелер, анықтамалар, қорытынды тұжырымдама түрінде жазылатындығы талап етіледі.

Көркем әдеби шығармаларда оқиғалар, ой желісі, түрлі сезім-күйлер көріністі баяндау, суреттеу, бейнелеу, әсірелеу, теңеу, салыстыру тәрізді көркемдігіш сөздер мен фразиологиялық қолдану арқылы өрнектелетіндігі талап етіледі.

Публицистикалық стильде шешендер сөздері орфография мен орфоэпия нормалары, әдеби тіл заңдылықтары негізінде қалыптасатындығы түсіндіріліп, өмірде солай қолдану керектігі талап етіледі.

Бұл бағдарлама «Қазақстан Республикасы жалпы Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті » стандартына сәйкес және Қазақстан Республикасының Әдістемелік нұсқау хатын басшылыққа ала отырып құрастырылды. Жоғары сынып оқушыларына арналған. Жалпы сағат саны -34. Аптасына 1 сағат.

Бағдарламаның мақсаты:

Қазақ тілінің мемлекеттік тіл мәртебесіне көтеру арқылы-міндет жүгін қиналмай көтере алатын аса бай оралымды да сұлу тіл екендігін көрсету.

Бағдарламаның міндеттері:

Стиль түрлерін ажырата алу, жазба тіл мәдениетін қалыптастыру.

Оқушылардың қызығушылығын көтеру, ой-өрісін кеңейту, дүниетанымын, көзқарасын қалыптастыру.

Дүниежүзілік халық мәдениетінің құндылығын меңгеру арқылы мәдениетті жеке тұлғаны тәрбиелеу.

Грамматика ерекшеліктерін дұрыс пайдалану арқылы шығармашылық жұмыстарды орындауға жұмсалуына мән беру.

Іс қағаздарын өз өмірінде жан-жақты қолдануға үйрету

Өмірдегі өзекті мәселелерге мазмұнды тақырыптар төңірегінде диалог құрастырып, ауызша және жазбаша сауатты жеткізе білу

Тілдің қоғамдық маңызын, ана тілінің қадір-қасиетін түсіне білу

Автор сөзі, цитата, төл сөз, төлеу сөһз, диалог сөздерді шығармалардан таба білу, талдай алу, олардың өзара айырмашылықтарын түсіндіре алу

Өз ойын анық, дұрыс және көркем етіп ауызша, жазбаша жеткізе алу

Бағдарламаны беруде қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Лекция сабақтары.

Практикалық тапсырмалар

Рөлдік ойындар.

Ұжымдық жұмыстар

Шығармашылық бағыттағы тапсырмалар

Өз бетімен іздену жұмыстары

Бағдарламаны беруде күтілетін нәтиже:

- Оқушылар іс қағаздарды күнделікті өмірінде қолдануы қажет

- Әр түрлі іс қағаздарының-хат, өтініш, сенім хат, қолхат т. б. жазылу, толтыру үлгілерін білу, ауызша және жазбаша сөйлеу, дұрыс айту дағдыларын меңгеру

- Бағдарламада берілген теориялық түсініктерді білу және қолдану

- Тіл ғылымы саласынан терең білімі бар жан-жақты жетілген, еңбекке икемді, барлық іс-

әрекетте белсенділік көрсете алатын саналы азамат тәрбиелеп шығару.

: Мазмұны

1. Стиль терминіне түсінік беру. 1 сағат .

Оқушыларға жалпы стиль туралы ұғымды таныстыру.

2. Тіл стилистикасы туралы ұғым. 1 сағат.

Тіл стилистикасы туралы жалпы түсінік.

3. Қазақ тілінің құрамындағы стильдер. 1 сағат

Жалпы қазақ тілі білімі саласындағы стильдер туралы айту.

  1. Ауызекі сөйлеу стилі. 1 сағат.

Ауызекі сөйлеу стилінің ережесімен танысу, қызметін ұғыну

  1. Ауызекі сөйлеу стилінің түрлері. 1 сағат.

Оқушыларға ауызекі сөйлеу стилінің түрлері: дидарластық, полемикалық, көпшілікке арналған сөз түрлерімен таныстыру.

6. Ауызекі сөзге ерекшелік беретін түрлері. 1 сағат .

Ауызекі сөйлеу стилінің ерекшелік беретін түрлеріне тоқталу.

7. Жаттығулармен жұмыс. 1 сағат.

Өткен тақырып бойынша пысықтау жаттығулары.

8. Көркем әдебиет стилі. 1 сағат.

Көркем әдебиет стилінің мағынасын таныстыру.

9. Көркем әдебиет стилінің ерекшеліктерін тану. 1 сағат.

Көркем әдеби шығармалардағы оқиғалар, түрлі сезім, күйлер, әсірелеу, теңеу, салыстыру түрлерімен танысу.

10. Жаттығулармен жұмыс. 1 сағат.

Өткен тақырыпты пысықтау жаттыңуларымен жұмыс жасау.

11. Ресми іс қағаздар стилі. 1 сағат.

Ресми құжаттар стилі туралы кең мағлұмат беру.

  1. Іс қағадар стилінің ерекшелігі. 1 сағат.

Ресми іс қағаздар стилінің ерекшеліктерін атап көрсету.

  1. Қатынас қағаздары. 1 сағат.

Ұқсас жұмыстар
Қазақ тіл білімі
Тілдік норма
Оқушыларға Сән Киім Стиль түсініктерін білдірту
Сөз мағыналары
Сән ұғымы. стиль
Семей ядролық полигоны аумағы
Белдемшені модельдеу
Сыңғырла соңғы қоңырау сценарий
Қазақ тілі Кітаби тілдің стильдік тармақтары 10 сағат
Xxi ғасыр көшбасшысы жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz