Файл қосу

Сен өз еліңнің қаншалықты патриотысың?

Пән: Тарих
‎ ‏ Сен өз еліңнің қаншалықты патриотысың‭?

Мақсаты:‭ ‬Өсіп келе жатқан жас ұрпақтың бойында Отанына деген сүйіспеншілік,‭ ‬патриоттық және адамгершілік сезімдерін қалыптастыру,‭ ‬өз елін қорғай білуге тәрбиелеу.

Көрнекілігі:‭ «‬Тәуелсіздік беттерінен‭» ‬слайды,‭ ‬буклет,‭ ‬қанатты сөздер жазылған плакаттар.‭

Сабақтың түрі:‭ ‬патриоттық тәрбие беру мақсатында өткізілген интеллектуалды сабақ.‭

Сабақтың барысы:‭ ‬оқушыларды сынып бойынша үш топқа бөлу.
‎«‏Жасұлан‭» ‬тобы
«Ұлан‎» ‏тобы
«Болашақ‎» ‏тобы

Сайыстың бөлімдері:‭
Таныстыру‭ (‬әр топ өздерін таныстырып шығады‭)
Сен білесің бе‭?‬ (сұрақтар конвертке салынған.‭ ‬Әр топ өз тапсырмасын алып берілген сұрақтарға жауап беріп шығады‭)
«Өлең-‎ ‏сөздің патшасы‭»‬ мәнерлеп оқу‭
«Сиқырлы ұяшық‎»‏ (арнайы видеосұрақтар беріледі‎)
Патриоттық ән‭ ‬(әр топ бір-бір ән орындайды‭)
6.‎ ‏Рефлексия‭ (‬сабақ бойынша қорытынды жасау,‭ ‬баланың алған әсерін салыстыру‭)

Мұғалімнің сөзі:‭ ‬ Құрметті ұстаздар мен оқушылар‭! ‬Бүгін біз сіздермен‭ ‬5-6-7‭ ‬сынып оқушыларының қатысуымен өткелі отырған‭ ‬«Сен өз еліңнің‭ ‬қаншалықты патриотысың‭»‬ аталатын интеллектуалды‭ ‬сабағының куәсі болмақшымыз.‭ ‬Азаттық жолында халқына адал қызмет еткен хандар мен батырларымыздың есімдері тарихқа алтын әріппен жазылып,‭ ‬олардың қатары кешегі Желтоқсанда халқының азаттығы жолында құрбан болған,‭ ‬Отан сүйгіш ұлдары мен қыздарының есімімен толықты.‭ ‬Қазіргі таңда Қазақстан Республикасының тәуелсіздігін әлем елдерінің бәрі дерлік танып отыр.‭ ‬Сол елдер қатарында еліміздің тәуелсіздігін алғашқылардың бірі болып таныған Түркия,‭ ‬Америка Құрама Штаттары,‭ ‬Германия,‭ ‬Пәкістан сияқты елдер де бар.‭ ‬Еліміздің мемлекеттігін танытатын рәміздеріміз,‭ ‬Ата Заң-Конституциямыз қабылданды.‭ ‬Ұлттық валюта-теңгеміз дүниеге келді.‭ ‬Ел басы Н.Ә.Назарбаевтың басшылығымен аса күрделі әлеуметтік-экономикалық механизмдер-білім беру,‭ ‬денсаулық сақтау,‭ ‬тұрғын үймен қамтамасыз ету т.б.‭ ‬салаларда кешенді іс-шаралар жүргізіліп жатыр.‭
Жас ұрпақты Отаншылдыққа,‭ ‬елжандылыққа,‭ ‬еліміздің рәміздерін қастерлеп,‭ ‬туған жеріне,‭ ‬еліне деген сүйіспеншілігін арттыру басты мақсатымыз болып отыр.‭ ‬Міне,‭ ‬осы мақсат бүгінгі сабағымыздың негізі болмақ‭ ‬.‭ ‬Ендігі кезекті топтарға берелік.

.‎ ‏Таныстыру:‭ ‬Топ аттары жеке-жеке әріп күйінде конвертке салынады.‭ ‬Топ басшылары шығып,‭ ‬өз аттарын‭ ‬3‭ ‬мин.‭ ‬ішінде құрастырып шығулары керек.

2.‎ ‏Сен білесің бе‭?
-топ:‎ ‏ҚР мемлекеттік Жалауына сипаттама бер.‭ ‬Қазақстан қай жылы тәуелсіздікке қол жеткізді‭? ‬Ел ордасы Ақмола қаласына қай жылы көшірілді‭?
2-топ:‎ ‏ҚР мемлекеттік Елтаңбасына сипаттама бер.‭ ‬Ұлттық валюта-теңге қай жылы айналымға енді‭? ‬Қазақ халқының тұңғыш ғарышкері Т.Әубәкіров қай жылы ғарышқа ұшты‭?
3-топ:‎ ‏ҚР мемлекеттік Әнұранына сипаттама бер.‭ «‬ҚР тіл туралы‭» ‬Заң қашан қабылданды және қазақ тіліне қандай мәртебе‭ (‬статус‭) ‬берілді‭? ‬ҚР жаңа Конституциясы қашан қабылданды‭?

3.‎ «‏Өлең-сөздің патшасы‭»
-топ:‎ ‏Отаным Қазақстан туған елім,
Кең екен ғой қаншама дархан жерің.
Қасиетті қара жерді қалың жаудан
Қорғап қалды ұрпағы үшін батыр,‭ ‬ерің
Қазағым,‭ ‬тілің қандай,‭ ‬дінің қандай,
Табиғат та тербелед тірі жандай
Көкірегіңде тізілген тауларыңның
Арасынан батқан түн,‭ ‬атар таңдай
Кіндік қан тамған жерім Қазақстан,
Мендей ұрпақ саған арнап жазар дастан.
Елін сүйген ержүрек ұрпақтары,
Тәуелсіз деп соқсын жүрек бала жастан.
Туған жұртым,‭ ‬туған халқым,‭ ‬туған ұлым,
Сақтайық,‭ ‬жоғалтпайық қазақ салтын.
Тік ұстап туымызды,‭ ‬еңселі боп,
Орындайық бабалардың аманатын.

2-топ:‎ ‏Қазақ жері-‭ ‬қонақжай,‭ ‬төрдің жері,
Қазақ жері-‭ ‬қас сақтай елдің елі.
Елі кедей болмаған-‭ ‬жері байтақ,
Едігедей,‭ ‬Бабырдай ерлер жері.
Қазақ жері көп шеккен қасіретті,
Қазақ елі өнерлі,‭ ‬өсиетті.
Египетті билеген Бейбарыстың
Елі текті,‭ ‬киелі,‭ ‬қасиетті.
Құзырына қол сұқпаймыз көптің біз,
Тұнжыраған түн емеспіз,‭ ‬тек Күнбіз.
Елдігіміз кең әлемге танылып,
Желбіреген аспан түстес Көк тумыз.
Талай зұлмат сорды бастан кештік біз,
Ақ ниетпен келгенге де,‭ ‬кеткенге
Айнымастан қолын созған достықпыз.

3-топ:‎ ‏Тілім менің тірегім,‭ ‬дінім менің,
‎ ‏Тілсіз қандай болады күнім менің.
Өз халқыма жетеді өз мәнінде
Өз тілімде оқылса жырым менің.
Тілім менің-‭ ‬қуатым,‭ ‬күшім менің,
Күшім кетсе не болар ісім менің.
Тілсіз өмір бар десе түсінбедім,
Тілімменен тірлікті мүсіндедім.
Тілім менің-‭ ‬асылым,‭ ‬арым менің,
Арым кетсе не пайда барым менің.
Бас кескендер тілімді кесе алмаған,
Тілден бұрын кетеді жалын демім.
Тілім менің-‭ ‬қазынам,‭ ‬қасиетім,
Қасиетім бар әлем бас иетін.
Тілі жоқтың,‭ ‬түгі жоқ,‭ ‬түбірі жоқ,
Бола көрме,‭ ‬Ана тіл қасіретім.

.‎ «‏Сиқырлы ұяшық‭»
1-топ:‎ «‏Бәйтерек‭»‬ (биіктігі,‭ ‬белгісі‭)
2-топ:‎ «‏Қазақ елі‭»‬ монументі‭ ‬(биіктігі,‭ ‬құс мүсінінің салмағы‭)
3-топ:‎ «‏Думан‭» ‬ойын-сауық орталығы‭ ( ‬орталыққа толық сипаттама‭)

5.‎ ‏Патриоттық ән‭

.‎ ‏Рефлексия:‭ ‬-‭ ‬Балалар бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар‭? ‬Несімен ұнады‭?

Омарова‎ ‏Гүлшат Амангелдіқызы,‭
№18‎ ‏жалпы білім беретін орта‭
мектебінің тарих пәні мұғалімі
‎ ‏ Қарағанды қаласы




Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары жүзеге асты
Ойлауменен ой толады
Біз жастарға сенеміз
Балаларға берілген жүрек
Мен елімнің патриотымын
Елбасы ел қалауы-тірегіміз
В в дыбысы мен әрпі
Оқушылардың адамгершілік қасиеттерін анықтау
Азаматтық
Егеменді қазақ елі
Пәндер