Тортай мінген ақбоз ат

Оралхан Бөкей «Тортай мінген ақ боз ат» тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспары 7 класс

Сабақтың

өтілетін күні :

Пәні: әдебиет
Класы: 7 класс
Сабақтыңөтілетін күні :: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: әдебиет: О. Бөкей «Тортай мінген ақ боз ат»
Сабақтыңөтілетін күні :: Сабақтың мақсаты :
Пәні: әдебиет: Әңгіменің мазмұнын меңгереді, оқушылар ой талқысына түсіп кейіпкерлерді салыстырады. Топта кейіпкерлерді талдайды. Сыни ойлау дағдылары қалыптасады. Достықты құрметтеуге тәрбиелеу
Сабақтыңөтілетін күні :: Күтілетін нәтиже :
Пәні: әдебиет: Оқушының орындау мүмкіндігі:
Класы: 7 класс: Мәтінді тапсырмалар арқылы талдай алады. Өз көзқарастарын сыни тұрғыдан шығармашылықпен жеткізе біледі. Өз- өздерін бағалай алады.
Сабақтыңөтілетін күні :: Көрнекіліктер:
Пәні: әдебиет: Оралхан Бокейдің суреті, түсіндірме сөздігі
Сабақтыңөтілетін күні :: Сабақ кезеңдері:
Пәні: әдебиет: Мұғалімнің әрекеті
Класы: 7 класс: Оқушының әрекеті
Жұмыстың белсенді формалары
Бағалау
Ресурстары
Сабақтыңөтілетін күні :: Ұйымдастыру кезеңі:2 минут
Пәні: әдебиет: 1. Оқушыларды тренинг бойынша топқа бөлу
Класы: 7 класс: 4 топ құру
Тренинг
Үлестірме карточкалар
Сабақтыңөтілетін күні ::

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Рефлексия

Пәні: әдебиет:

Сабақ тақырыбын, мақсатын тапқызады

Топтарға кейіпкер бейнесін ашуды түсіндіреді.

Кубизм әдісін ұсынады

1 қадам тақырыпты анықтайды

2 қадам 4 топқа бөлу

3 қадам кубиктің көмегімен тапсырмаларды бөледі

5 қадам

Сергіту жүргізеді

Тортай сөзіне 5 жолды тұжырымдама

РАФТ

Ұ. Жолдасовтың «Сәби бақыты» әнін тыңдату

Класы: 7 класс:

Сабақ тақырыбын анықтайды.

Тортай сөзіне ассоциация жасатады

  1. Топтарға кейіпкер бейнесін ашып суреттейді
  2. Тортай бейнесін Аян бейнесімен салыстырады.
  3. Тортайдың тағдырын казіргі уақытпен байланыстыру
  4. Тортай не үшін? жапа шекті, кім кінәлі?
  5. Тортайдың орнында болсаң не істер едіңдер?талдау
  6. Ораш пен Тортайдың достығы жақсы болды ия/ жоқ

4 қадам

«Қар үйіндісі» арқылы сұрақтар қояды

Топтар өз жұмыстарын жеке топ ішінде талдайды

Топ мүшелері ойлары постерлерге салып қорғайды.

Жедел жауап

Сөздікпен жұмыс

Оқушылар топтарды, бірін - бірі критерий арқылы бағалайды

Кубик

Би жазылған бейнежазба

Ән жазылған

дискі

Сабақтың

өтілетін күні :

Пәні: әдебиет
Класы: 6 класс
Сабақтыңөтілетін күні :: Сабақтың тақырыбы:
Пәні: әдебиет: С. Аронұлы «Жақсы мен жаман адамның қасиеттері»
Сабақтыңөтілетін күні :: Сабақтың мақсаты :
Пәні: әдебиет: Адам бойындағы қасиеттерді ажырата алу мүмкіндіктерін қалыптастыру. Ойларын еркін жеткізе алу дағдыларын дамыту. Жаман қасиеттерден бойларын аулақ салуға тәрбиелеу.
Сабақтыңөтілетін күні :: Күтілетін нәтиже :
Пәні: әдебиет: Оқушының орындау мүмкіндігі:
Класы: 6 класс: Сүйінбай шығармашылығын меңгерту. Ақын өлеңі арқылы адам бойындағы қасиеттер туралы білімін нақтылау . жақсы мен жаман қасиеттерді ажырата білу, оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңру.
Сабақтыңөтілетін күні :: Көрнекіліктер:
Пәні: әдебиет: С. Аронұлының суреті, 7 ғасыр жырлайды кітабы
Сабақтыңөтілетін күні :: Сабақ кезеңдері:
Пәні: әдебиет: Мұғалімнің әрекеті
Класы: 6 класс: Оқушының әрекеті
Жұмыстың белсенді формалары
Бағалау
Ресурстары
Сабақтыңөтілетін күні :: Ұйымдастыру кезеңі:
Пәні: әдебиет: 1. Оқушыларды тренинг бойынша топқа бөлу
Класы: 6 класс: 4 топ құру
Тренинг

Дұрыс жауап

Жетондармен бағаланады

Үлестірме карточкалар
Сабақтыңөтілетін күні ::

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Рефлексия

Пәні: әдебиет:

«Жақсы», «Жаман» сөзіне туралы ассосация жасау

Блум таксономиясы

С. Аронұлы қай заман ақыны? Шығарма қалай аталады?(білу)

Ақын жақсы жігіт пен әйелдің қасиеттерін қалай суреттейді? (түсіну)

Ақын шығармасында суреттелген жаман адамдарды ақын неге балтаның ұңғысына теңеген? біздің заманымызда бар ма? Сендер өздеріңді қай қасиетті адамға жатқызар едіңдер? (қолдану)

Біздің заманымызда жақсы, жаман адамдарға кімдерді жатқызамыз олар бар ма?(талдау)

Жақсы адам мен жаман адамның қасиеттеріне венн диаграммасы арқылы салыстыр (жинақтау)

«Жақсы адам жанға сая» тақырыбында эссе

Класы: 6 класс:

Оқушылар берілген тапсырмаларды жеке, жұппен, топпен орындайды.

Білу

Түсіну

Қолдану

Талдау

Жинақтау

Бағалау

Түртіп алу стратегиясы бойынша

оқушылар сөздікпен жұмыс орындайды.

Миуалы ағаш, тана, кесек, ұңғы «көкірегі - көр, көзі - соқыр»

Жедел жауап

Сөздікпен жұмыс


Ұқсас жұмыстар
Әңгімені жоспарлау
Тема урока
Төрт түліктің төресі - жылқы малының қасиеттерімен таныстыру
Әңгіменің мазмұнын баяндау
Тортай қандай бала
Әдебиетті модульдік технология бойынша оқыту
Халық қорғаны ана тілі 2 сынып
Құлын мінген бала. 2 сынып
Шырынды жемістер
"Қазақтың ұлттық ойындары."
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz