Файл қосу

Тортай мінген ақбоз ат

Пән: Қазақ әдебиеті
Оралхан Бөкей <<Тортай мінген ақ боз ат>> тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспары 7 класс

Сабақтың
өтілетін күні :
Пәні: әдебиет
Класы: 7 класс
Сабақтың тақырыбы:
О. Бөкей <<Тортай мінген ақ боз ат>>
Сабақтың мақсаты :
Әңгіменің мазмұнын меңгереді, оқушылар ой талқысына түсіп кейіпкерлерді салыстырады.Топта кейіпкерлерді талдайды.Сыни ойлау дағдылары қалыптасады. Достықты құрметтеуге тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже :
Оқушының орындау мүмкіндігі:
Мәтінді тапсырмалар арқылы талдай алады. Өз көзқарастарын сыни тұрғыдан шығармашылықпен жеткізе біледі. Өз- өздерін бағалай алады.
Көрнекіліктер:
Оралхан Бокейдің суреті, түсіндірме сөздігі
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыстың белсенді формалары
Бағалау
Ресурстары
Ұйымдастыру кезеңі:2 минут
1.Оқушыларды тренинг бойынша топқа бөлу
4 топ құру
Тренинг

Үлестірме карточкалар
Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Рефлексия

Сабақ тақырыбын, мақсатын тапқызады

Топтарға кейіпкер бейнесін ашуды түсіндіреді.
Кубизм әдісін ұсынады
1 қадам тақырыпты анықтайды
2 қадам 4 топқа бөлу
3 қадам кубиктің көмегімен тапсырмаларды бөледі

5 қадам

Сергіту жүргізеді

Тортай сөзіне 5 жолды тұжырымдама
РАФТ
Ұ.Жолдасовтың <<Сәби бақыты>> әнін тыңдату
Сабақ тақырыбын анықтайды.

Тортай сөзіне ассоциация жасатады

* Топтарға кейіпкер бейнесін ашып суреттейді
* Тортай бейнесін Аян бейнесімен салыстырады.
* Тортайдың тағдырын казіргі уақытпен байланыстыру
* Тортай не үшін? жапа шекті, кім кінәлі?

* Тортайдың орнында болсаң не істер едіңдер?талдау
* Ораш пен Тортайдың достығы жақсы болды ия/ жоқ
4 қадам

<<Қар үйіндісі>> арқылы сұрақтар қояды

Топтар өз жұмыстарын жеке топ ішінде талдайды
Топ мүшелері ойлары постерлерге салып қорғайды.

Жедел жауап

Сөздікпен жұмыс

Оқушылар топтарды, бірін - бірі критерий арқылы бағалайды

Кубик

Би жазылған бейнежазба

Ән жазылған
дискі

Сабақтың
өтілетін күні :
Пәні: әдебиет
Класы: 6 класс
Сабақтың тақырыбы:
С.Аронұлы <<Жақсы мен жаман адамның қасиеттері>>
Сабақтың мақсаты :
Адам бойындағы қасиеттерді ажырата алу мүмкіндіктерін қалыптастыру. Ойларын еркін жеткізе алу дағдыларын дамыту. Жаман қасиеттерден бойларын аулақ салуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже :
Оқушының орындау мүмкіндігі:
Сүйінбай шығармашылығын меңгерту. Ақын өлеңі арқылы адам бойындағы қасиеттер туралы білімін нақтылау .жақсы мен жаман қасиеттерді ажырата білу, оқушылардың бойына жақсы қасиеттерді сіңру.
Көрнекіліктер:
С.Аронұлының суреті, 7 ғасыр жырлайды кітабы
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Жұмыстың белсенді формалары
Бағалау
Ресурстары
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушыларды тренинг бойынша топқа бөлу
4 топ құру
Тренинг
Дұрыс жауап
Жетондармен бағаланады
Үлестірме карточкалар
Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Рефлексия
<<Жақсы>>, <<Жаман>> сөзіне туралы ассосация жасау

Блум таксономиясы
С.Аронұлы қай заман ақыны? Шығарма қалай аталады?(білу)
Ақын жақсы жігіт пен әйелдің қасиеттерін қалай суреттейді? (түсіну)
Ақын шығармасында суреттелген жаман адамдарды ақын неге балтаның ұңғысына теңеген? біздің заманымызда бар ма? Сендер өздеріңді қай қасиетті адамға жатқызар едіңдер? (қолдану)
Біздің заманымызда жақсы, жаман адамдарға кімдерді жатқызамыз олар бар ма?(талдау)
Жақсы адам мен жаман адамның қасиеттеріне венн диаграммасы арқылы салыстыр (жинақтау)

<<Жақсы адам жанға сая>> тақырыбында эссе

Оқушылар берілген тапсырмаларды жеке , жұппен, топпен орындайды.

Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау

Түртіп алу стратегиясы бойынша
оқушылар сөздікпен жұмыс орындайды.
Миуалы ағаш, тана, кесек, ұңғы <<көкірегі - көр, көзі - соқыр>>

Жедел жауап

Сөздікпен жұмыс




Ұқсас жұмыстар
Әңгімені жоспарлау
Тема урока
Әңгіменің мазмұнын баяндау
Тортай қандай бала
Әдебиетті модульдік технология бойынша оқыту
Халық қорғаны ана тілі 2 сынып
Құлын мінген бала. 2 сынып
Шырынды жемістер
"Қазақтың ұлттық ойындары."
Мөлдір мен Аяжан Төрт түлік малдың балаларын сүюі
Пәндер