Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Диқан баба
Сабақтың тақырыбы: Диқан баба.
Сабақтың мақсаты: Балаларға диқаншының еңбегі туралы мағлұмат бере
отырып, өзінің және өзгенің еңбегін құрметтеуге тәрбиелей отырып,
өз ойын еркін айтуға дағдыландыру.
Сабақтың түрі,әдіс-тәсілі: жаңа, топтық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Слайд,
Керекті құралдар: топшамалар, төрт топтың аты, сурет, ватман, маркер,
пойыздың суреті,
қарындаш, стикерлер.
Күтілетін нәтиже: Аңыздан негізгі ойды түсініп, өз ойларын анық, еркін
айта алады.
Сабақтың барысы:
|Сабақ |Мұғалімнің |Оқушының |
|кезеңдері |әрекеті |әрекеті |
| 1.КІРІСПЕ |1.Балаларды дөңгеленте тұрғызу. |Балалар дөңгелене тұрды. |
| |-Балалармен амандасу. |Амандасты. |
| |-Сыныпта кім кезекші? Сабақта кім|Кезекші сабақта кім жоқ екенін|
| |жоқ? |айтты. |
| |Балалардан көңіл-күйлерін сұрау. |Балалардың жауаптары тыңдалады|
| |-Олай болса, үйге қандай тапсырма |Үйге С.Торайғыровтың «Шығамын |
| |берілді, кім айтады? |тірі болсам адам болып» өлеңін|
| | |жаттқа айту. |
| |-Жақсы.Олай болса, үй тапсырмасына| |
| |бәріміз әзірміз бе? |Жаттаған өлең шумақтарын |
| |Балалардан өлең шумақтарын сұрау.|айтады. |
| |1шумағын бір оқушы айтса, келесі | |
| |2шумағын екінші оқушыдан сұрау. | |
|2.ТҰСАУКЕСЕР |-Балаларды мадақтау. | |
| |Ескертулер жасау. | |
| |1.Қызығушылық ояту. | |
| |-Балалар мына тақтадағы жұмбақты | |
| |оқып, шешуін табайықшы. | |
| |1-ші слайд. Жұмбақ шешу. | |
| |1.Біреуін бердім, |Жауабы: Дән |
| |Онын тердім. | |
| | | |
| |2.Бұтақ басында ұясы бар, |Жауабы:Бидай. |
| |Дәл осында өмірің бар? |Дәнді дақылға жатады. |
| |Бидай неге жатады? (көкөніс, |Егін егеміз. |
| |жеміс-жидек, дәнді дақыл) | |
| |-Дұрыс-ақ. Бидай не үшін керек? |Жүгері, қарабидай, |
| |-Балалар, дәнді дақылдарға тағы |сұлы, күріш, арпа, |
| |нелерді жатқызуға болады? |жүгері т.б. |
| |2-ші слайд. | |
| |бидай | |
| |арпа | |
| |күріш |Балалардың жауаптарын тыңдау. |
| |сұлы |-Диқаншы. |
| |жүгері | |
| |тары | |
| | |Аңыз дегеніміз-адамның ерлігі,|
| |-Өте жақсы.Ал, осы |жақсы қасиеттері елден елге, |
|3.НЕГІЗГІ БӨЛІМ |дәнді-дақылдарды егіп, өсіріп, |ауыздан –ауызға тараулуын |
| |баптайтын адамды қалай атаймыз, |айтады. |
| |кім біледі? | |
| |-Дұрыс-ақ. Олай болса, біздер |Өздеріне ұнаған гүлдерін |
| |бүгін «Диқан баба» туралы |таңдап, топтасып отырады. |
| |жазылған аңызбенен танысамыз. | |
| |-Балалар, аңыз деген не? | |
| | | |
| |2.Топқа бөлу: | |
| |Олай болса менің қолымдағы | |
| |өздеріңе ұнаған, артында | |
| |дәнді-дақылдардың аттары | |
| |жазылған гүлдерді суыра отырып,| |
| |топтаса қойыңдар. |Оқулықтарымен дәптерлерін |
| |1топ- «Күріш» |ашып, күннің жады мен жаңа |
| |2топ- «Арпа» |тақырыпты жазады. |
| |3 топ- «Жүгері» | |
| |4топ- «Бидай» | |
| |2.Мағынаны тану. | |
| |Дәптермен жұмыс (жаздыру) |Балалар аңызды мұқият тыңдап, |
| |-Балалар, дәптеріміздің бетін |оқығанда сұқ саусақтарымен |
| |ашып, бүгінгі күннің жады мен жаңа|жүргізіп отырды. |
| |тақырыпты әдемілеп жазамыз. |Өз ойларын айтты. |
| |Ақпанның он үші. | |
| |Диқан баба. | |
| |Оқулықпен жұмыс. |Түсінбеген сөздерін |
| |1.Әңгімені өзім бастап оқимын. |сөздіктен қарап, сөздікпен |
| |2.Балаларға жалғастыртамын. |жұмыс жасады. |
| |3.Аңыздан не түсінгендерін | |
| |сұраймын. | |
| |Сөздікпен жұмыс. |Адал, мейірімді, кешірімді, |
| |Мейманасы тасу-астамшылық жасау. |т.б. |
|4.ҚОРЫТЫНДЫЛАУ, |Кепиет сөз- кесір сөз. |Молшылық кезде-кесірлі-кепиет |
|БАҒАЛАУ . |Оспадарлық- көргенсіздік. |сөз айтты, ысырап қылды. |
| |Есіркеу- жаны ашу. |Ашаршылық кезінде-құлшылық |
| |Топтық жұмыс |қылып, жалынды. Тер төгіп, |
| |1топ: Диқан баба қандай адам? |еңбектенуге үйренді. |
| |(Сипатта, суретте) |Аңызды ролге бөліп орындады. |
| |2 топ: Аңыздағы кейіпкерлердің |Жер жырту, егін егу, |
| |мінез-құлықтарын сипатта.(Молшылық|суарып-баптау, т.б. суреттеді.|
| |кездегі адамдар мен ашаршылық | |
| |кезіндегі адамдарды салыстыр) |Балалар тапсырмаларын ортаға|
| |3 топ: Ролге бөліп орындау. |шығып, топпен орындаған |
| |4топ: «Нан алдымзға қалай келді?» |жұмыстарын қорғады. |
| |тақырыбында суретте. | |
| |3.Ойтолғау |Балалар өз ойларын айтып, ой |
| |-Балалар, топпен жұмыстарыңды |бөлісті. |
| |аяқтасаңдар. Жұмыстарыңды іліп, | |
| |қорғай қойыңдар. | |
| |Мақал-мәтел. | |
| |«Еңбек етсең, ерінбей, |Ой бөлісті. |
| |Тояды қарның тіленбей» Абай. | |
| |Ойын: «Нан пісіру жолы» |Берілген |
| |кластерін құрастыру. |сұрақтарға |
| |Ойынның сұрақтары: |жауап |
| |1.«Ашаршылық көрмеген-ас қадірін |беріп, |
| |білмейді, |«Нан пісіру жолы» кластерін |
| |Жаяушылық көрмеген- ат қадірін |құрастыру |
| |білмейді.»,- деген мақалды қалай | |
| |түсінесің? |ойынына |
| |2. Дәнді дақылдарға нелер |белсене |
| |жатады? |қатысты. |
| |3. Бір бала ортасында шұжығы бар | |
| |нанының жартысын жер, қалғанын | |
| |жолдың шетіне лақтыра салғанын сен| |
| |байқап қалдың. Сен не істер едің? | |
| |4.»Асты көрсең, қадір тұт, | |
| |Досты көрсең, қыдыр тұт»,- деген | |
| |мақалды қалай түсінесің? | |
| |5. Молшылық кездегі адамдар қандай|Топ басшылар сабаққа қатысып |
| |болды? |отырған оқушыларды белгілеп |
| |6.Диқан баба адамдарға не үйретті?|отырған бағалай парақтарын |
| |7.Аңызды оқи отырып, қандай ой |тапсырды. |
| |түйдің? | |
| |-Міне балалар, нан алдымызған |Үй тапсырмасын күнделіктеріне|
| |нан болып келуі үшін де |жазып алды. |
| |қаншама маңдай тері төгіледі | |
| |екен. | |
| |4-топтың жұмысымен қорытындылап |Ойларын білу. |
| |кету. |Ой пікірлерін стикерлерге |
| |-Топ басшылар бағалау |жазып пойыз вагондарына |
| |парақтарын таспсыра қойыңдар. |жапсырды. |
| |Үй тапсырмасы: | |
| |1.Аңызды түсініп оқу. | |
| |2.Аңыздың негізгі ойын өмірмен | |
| |байланыстырып эссе жазу. | |
| |Бағалау мадақтау,ескертулер жасау | |
| |-Балалар сендерге бүгінгі | |
| |сабағымыз ұнады ма? | |
| |Сабақ сендерге ұнаған болса, | |
| |несімен ұнады және қандай | |
| |қорытындыға келдің, өз пікіріңді | |
| |стикерлерге жазып, пойыз | |
| |вагондарына жапсыра қойыңдар. | |
| | | |
| | | |
Ж.Молдағалиев атындағы №2ЖОББМ бастауыш сынып мұғалімі Уразгалиева
Салтанат Сұлтанқызы
-----------------------
Дәнді
дақылдар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz