Мектепалды даярлық тобына арналған математика сабағының технологиялық картасы: 0-10 сандарын қайталау

Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің

технологоиялық картасы

Күні, айы, жылы:

Білім беру саласы : Таным

Пәні: Математика

Сабақтың тақырыбы : Он көлеміндегі сандарды қайталау.

Мақсаты :Балаларға түрлі тапсырмалар беріп, өткен сабақтарда танысқан сандарға талдау жасату. Ойын арқылы сан құрамын анықтап, сандарға байланысты алған білімдерін бақылау. Ақыл-ой белсенділігін күшейту, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі: қайталап, бекіту сабақ

Сабақтың түрі : танымдық сабақ

Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, кеспе сандар, карточкалар, оқулық, дәптер.

Бөлімі
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Бөлімі:

Мотивациялқ-қозғашыллық

Тәрбиешінің іс- әрекеті:

-Ұйымдастыру сәті

-Шаттық шеңбері:

Даярлыққа барғанда,

Жолыққан бар жандарға,

Ертемен ақ пейілмен,

Қайырлы таң деймін мен!

Күндіз де елді елеймін,

Қайырлы күн тілеймін!

Кешке үйге келемін,

Не дерімді білемін,

Кеш жарық деп кіремін!

Балалардың іс-әрекеті:

Балалар оқу құралдарын шығарып, сабаққа дйындалады.

Қимыл - қозғалыспен шаттық шеңберін жасап көрсетеді

Бөлімі:

Ұйымдастырушылық- ізденушілік

Тәрбиешінің іс- әрекеті:

Балалар, қыран құстың қанатында ілініп бара жатқан қай сан ? Ол бізден көмек сұрап бара жатқандай. Қолындағы не зат екен, қанекей көрейікші ?

-Ендеше хатын оқып көрейік не депті:

Сүйкімді мектепалды даярлық топ балалары, менің жолдастарым 5, 4, 3, 7, 1, 6, 2, 8, 10, 9 сандарын қыран құс орындарын алмастырып алды, басы қатып кеткенінен біздерді аспанға әкетіп барады, егер сендер сандар мен цифрларды дұрыс санап, жазып, тапсырмаларды қатесіз орындасаңдар, біздерді сендер орындаған тапсырма ретімен босатады. Достарым, біздерді өз ретімізі бойынша құтқара көріңдер! Сәлеммен : 0.

-Балалар, сандарға көмектесеміз бе? Олай болса сабақты мұқият орындап, тәртіпті қатаң сақтаңдар.

№1 тапсырма : Сандардың дұрыс орнын тап.

2, 6, 4, 7, 5, 0, 3, 1, 9, 10, 8.

№2 тапсырма : Санадарды тура және кері санап беріңдар.

№3 тапсырма :Фигураларды пішіндеріне қарай қораптарға орналастыр.

№4 тапсырма : Сандардың көршісін тап.

№5 тапсырма : Сергіту жаттығуын жақсылап орында.

Оң қолымда бес саусақ, Оң аяқта бес башпай,

Сол қолымда бес саусақ, Сол аяқта бес басшпай,

Бес саусаққа бес саусақ, Бес башпайға, бес башпай,

Болып шықты он саусақ. Болып шықты он башпай.

№ 6 тапсырма : Есептің мәнін тап және оқы.

1+5═6; 2+4═6; 3+3═6 ; 4+2═6; 3+3═6 ; 5+1═6;

№ 7 тапсырма : Апта күндерін жаңылмай айтып беріңдер.

№8 тапсырма : 8 санының құрамын тап.

Балалардың іс-әрекеті:
  • Нөл саны, оның қолындағы хат, апай,

-Иә.

-Жарайды.

-0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 9, 10.

-0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

-10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0

- көк сандыққа, - сары сандыққа,

- қызыл сандыққа орналастырады.

1, 2, 3 ; 4, 5, 6; 7, 8, 9;

-балалар сергіту жаттығуын орындарынан тұрып қимыл-қозғалыспен жасайды.

Қосындылардың орнын ауыстырғанымен қосындының мәні өзгермейді.

Дүйсенбі, Сейсенбі, Сәрсенбі,

Бейсенбі, Жұма, Сенбі, Жексенбі.

7+1═8 5+3═8

6+2═8 4+4═8

Бөлімі:

Рефлексивті-түетушілік

Тәрбиешінің іс- әрекеті:

№9 тапсырма : Шырша түбіндегі сыйлықтарды сана, санын жаз. Дәптерге 1-2 цифрларын жаз.

№10 тапсырма . Балалар, бүгін біз тапсырмаларды жақсы орындадаық енді тек 10 саныны қалды. Он санына аранап «Он дегенім Отаным» атты санамақ әнімізді орындап берсек, 10 саны да біздің ортамызға келіп қосылар.

-Балалар, сендер О санына көмектесіп, оның достары 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 сандарын құтқаруға көмектестіңдер. Қыран құст та сендерге өз ризашылығын білдірп жатыр, мына жетеондарды сендерге беріп, рахмет айтуымды өтінді.

  • Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтау.
Балалардың іс-әрекеті:
  • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

1-2 жазу

-Балалар, хорман «Он дегенмі - Отаным» атты санамақта әндетіп орындайды.

Балаларға ризашылығымды білдіріп, жетондар таратып беремін.

Күтілетін нәтиже:

Білу: 0-10 санадардың айтылуы мен жазылуын біледі;

Игеру : Өз беттерінше тапсырмалар орындауды игереді, машықтанады;

Меңгеру: Кез келген сан құрамын анықтап, оған есептер шығара білуді меңгереді;


Ұқсас жұмыстар
Математика: 1-5 сандарын қайталау және бекіту (мектепалды даярлық тобы)
Көрікті көктем: мектепалды даярлық тобына арналған оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы №11
Орыстілді мектепалды даярлық тобына арналған қазақ тілі пәнінің технологиялық картасы: Менің отбасым
Мектепалды даярлық тобына арналған П (п) дыбысы мен әрпінің ұйымдастырылған технологиялық картасы
Мектепалды даярлық тобына арналған И дыбысы мен әрпін таныстырудың технологиялық картасы
Мектепалды даярлық тобына арналған Пішіндер әлеміне саяхат ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Мектепалды даярлық тобына арналған сауат ашу сабағы: Е дыбысы мен әрпі технологиялық картасы
№11 Кемпірқосақ мектепалды даярлық тобына арналған Дос болайық бәріміз тақырыбындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Мектепалды даярлық тобына арналған сенсорлық тәрбие: геометриялық пішіндерді топтау бойынша оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Даярлық тобына арналған Әә дыбысы мен әрпін оқыту технологиялық картасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz