Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
10 көлеміндегі сандарды қайталау
Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
технологоиялық картасы
Күні, айы, жылы:
Білім беру саласы: Таным
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Он көлеміндегі сандарды қайталау.
Мақсаты:Балаларға түрлі тапсырмалар беріп, өткен сабақтарда танысқан
сандарға талдау жасату.Ойын арқылы сан құрамын анықтап, сандарға
байланысты алған білімдерін бақылау.Ақыл-ой белсенділігін күшейту,
шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталап, бекіту сабақ
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, кеспе сандар, карточкалар,
оқулық, дәптер.
|Бөлімі |Тәрбиешінің іс- әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
| | | |
|Мотивация|-Ұйымдастыру сәті |Балалар оқу құралдарын |
|лқ-қозғаш|-Шаттық шеңбері: |шығарып, сабаққа |
|ыллық |Даярлыққа барғанда, |дйындалады. |
| |Жолыққан бар жандарға, |Қимыл - қозғалыспен шаттық|
| |Ертемен ақ пейілмен, |шеңберін жасап көрсетеді |
| |Қайырлы таң деймін мен! | |
| |Күндіз де елді елеймін, | |
| |Қайырлы күн тілеймін! | |
| |Кешке үйге келемін, | |
| |Не дерімді білемін, | |
| |Кеш жарық деп кіремін! | |
|Ұйымдасты| | |
|рушылық- |Балалар, қыран құстың қанатында ілініп бара |Нөл саны, оның қолындағы |
|- |жатқан қай сан ? Ол бізден көмек сұрап бара |хат, апай, |
|ізденушіл|жатқандай.Қолындағы не зат екен, қанекей | |
|ік |көрейікші ? | |
| |-Ендеше хатын оқып көрейік не депті: | |
| |Сүйкімді мектепалды даярлық топ балалары, менің| |
| |жолдастарым 5 ,4 ,3, 7, 1,6, 2,8, 10,9 | |
| |сандарын қыран құс орындарын алмастырып алды, | |
| |басы қатып кеткенінен біздерді аспанға әкетіп | |
| |барады, егер сендер сандар мен цифрларды дұрыс | |
| |санап, жазып, тапсырмаларды қатесіз | |
| |орындасаңдар, біздерді сендер орындаған | |
| |тапсырма ретімен босатады.Достарым, біздерді |-Иә. |
| |өз ретімізі бойынша құтқара көріңдер! Сәлеммен|-Жарайды. |
| |: 0. | |
| |-Балалар, сандарға көмектесеміз бе? Олай болса |-0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,9,10. |
| |сабақты мұқият орындап, тәртіпті қатаң | |
| |сақтаңдар. |-0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 |
| | |-10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 |
| |№1 тапсырма: Сандардың дұрыс орнын тап. |- көк сандыққа, - сары |
| |2,6,4,7,5,0,3,1,9,10,8. |сандыққа, |
| |№2 тапсырма: Санадарды тура және кері санап |- қызыл сандыққа |
| |беріңдар. |орналастырады. |
| | | |
| |№3 тапсырма:Фигураларды пішіндеріне қарай |1,2,3 ; 4,5,6; |
| |қораптарға орналастыр. |7,8,9; |
| | | |
| | | |
| | | |
| |№4 тапсырма: Сандардың көршісін тап. | |
| | | |
| | |-балалар сергіту жаттығуын |
| | |орындарынан тұрып |
| | |қимыл-қозғалыспен жасайды. |
| | | |
| |№5 тапсырма: Сергіту жаттығуын жақсылап орында.| |
| |Оң қолымда бес саусақ, Оң аяқта бес башпай, | |
| |Сол қолымда бес саусақ, Сол аяқта бес |Қосындылардың орнын |
| |басшпай, |ауыстырғанымен қосындының |
| |Бес саусаққа бес саусақ, Бес башпайға, бес |мәні өзгермейді. |
| |башпай, |Дүйсенбі, Сейсенбі, |
| |Болып шықты он саусақ. Болып шықты он башпай. |Сәрсенбі, |
| | |Бейсенбі, Жұма, Сенбі, |
| |№ 6 тапсырма: Есептің мәнін тап және оқы. |Жексенбі. |
| |1+5═6; 2+4═6; 3+3═6 ; 4+2═6; 3+3═6 ; | |
| |5+1═6; |7+1═8 5+3═8 |
| | |6+2═8 4+4═8 |
| |№ 7 тапсырма: Апта күндерін жаңылмай айтып | |
| |беріңдер. | |
| | | |
| |№8 тапсырма : 8 санының құрамын тап. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексив| | |
|ті-түетуш|№9 тапсырма: Шырша түбіндегі сыйлықтарды сана, |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 |
|ілік |санын жаз.Дәптерге 1-2 цифрларын жаз. |1-2 жазу |
| | | |
| |№10 тапсырма. Балалар, бүгін біз тапсырмаларды |-Балалар, хорман «Он |
| |жақсы орындадаық енді тек 10 саныны қалды.Он |дегенмі - Отаным» атты |
| |санына аранап «Он дегенім Отаным» атты санамақ |санамақта әндетіп |
| |әнімізді орындап берсек, 10 саны да біздің |орындайды. |
| |ортамызға келіп қосылар. | |
| | | |
| |-Балалар, сендер О санына көмектесіп, оның |Балаларға ризашылығымды |
| |достары 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 сандарын құтқаруға|білдіріп , жетондар таратып|
| |көмектестіңдер.Қыран құст та сендерге өз |беремін. |
| |ризашылығын білдірп жатыр, мына жетеондарды | |
| |сендерге беріп , рахмет айтуымды өтінді. | |
| |Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтау. | |
Күтілетін нәтиже:
Білу: 0-10 санадардың айтылуы мен жазылуын біледі;
Игеру :Өз беттерінше тапсырмалар орындауды игереді, машықтанады;
Меңгеру:Кез келген сан құрамын анықтап, оған есептер шығара білуді
меңгереді;
-----------------------
... 2 ...
... 8 ...
... 5 ...
7 +
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz