Файл қосу

10 көлеміндегі сандарды қайталау

Пән: Өзін-өзі тану

Мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің
технологоиялық картасы

Күні, айы, жылы:
Білім беру саласы: Таным
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Он көлеміндегі сандарды қайталау.
Мақсаты:Балаларға түрлі тапсырмалар беріп, өткен сабақтарда танысқан
сандарға талдау жасату.Ойын арқылы сан құрамын анықтап, сандарға
байланысты алған білімдерін бақылау.Ақыл-ой белсенділігін күшейту,
шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталап, бекіту сабақ
Сабақтың түрі: танымдық сабақ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, кеспе сандар, карточкалар,
оқулық, дәптер.

|Бөлімі |Тәрбиешінің іс- әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
| | | |
|Мотивация|-Ұйымдастыру сәті |Балалар оқу құралдарын |
|лқ-қозғаш|-Шаттық шеңбері: |шығарып, сабаққа |
|ыллық |Даярлыққа барғанда, |дйындалады. |
| |Жолыққан бар жандарға, |Қимыл - қозғалыспен шаттық|
| |Ертемен ақ пейілмен, |шеңберін жасап көрсетеді |
| |Қайырлы таң деймін мен! | |
| |Күндіз де елді елеймін, | |
| |Қайырлы күн тілеймін! | |
| |Кешке үйге келемін, | |
| |Не дерімді білемін, | |
| |Кеш жарық деп кіремін! | |
|Ұйымдасты| | |
|рушылық- |Балалар, қыран құстың қанатында ілініп бара |Нөл саны, оның қолындағы |
|- |жатқан қай сан ? Ол бізден көмек сұрап бара |хат, апай, |
|ізденушіл|жатқандай.Қолындағы не зат екен, қанекей | |
|ік |көрейікші ? | |
| |-Ендеше хатын оқып көрейік не депті: | |
| |Сүйкімді мектепалды даярлық топ балалары, менің| |
| |жолдастарым 5 ,4 ,3, 7, 1,6, 2,8, 10,9 | |
| |сандарын қыран құс орындарын алмастырып алды, | |
| |басы қатып кеткенінен біздерді аспанға әкетіп | |
| |барады, егер сендер сандар мен цифрларды дұрыс | |
| |санап, жазып, тапсырмаларды қатесіз | |
| |орындасаңдар, біздерді сендер орындаған | |
| |тапсырма ретімен босатады.Достарым, біздерді |-Иә. |
| |өз ретімізі бойынша құтқара көріңдер! Сәлеммен|-Жарайды. |
| |: 0. | |
| |-Балалар, сандарға көмектесеміз бе? Олай болса |-0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,9,10. |
| |сабақты мұқият орындап, тәртіпті қатаң | |
| |сақтаңдар. |-0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 |
| | |-10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 |
| |№1 тапсырма: Сандардың дұрыс орнын тап. |- көк сандыққа, - сары |
| |2,6,4,7,5,0,3,1,9,10,8. |сандыққа, |
| |№2 тапсырма: Санадарды тура және кері санап |- қызыл сандыққа |
| |беріңдар. |орналастырады. |
| | | |
| |№3 тапсырма:Фигураларды пішіндеріне қарай |1,2,3 ; 4,5,6; |
| |қораптарға орналастыр. |7,8,9; |
| | | |
| | | |
| | | |
| |№4 тапсырма: Сандардың көршісін тап. | |
| | | |
| | |-балалар сергіту жаттығуын |
| | |орындарынан тұрып |
| | |қимыл-қозғалыспен жасайды. |
| | | |
| |№5 тапсырма: Сергіту жаттығуын жақсылап орында.| |
| |Оң қолымда бес саусақ, Оң аяқта бес башпай, | |
| |Сол қолымда бес саусақ, Сол аяқта бес |Қосындылардың орнын |
| |басшпай, |ауыстырғанымен қосындының |
| |Бес саусаққа бес саусақ, Бес башпайға, бес |мәні өзгермейді. |
| |башпай, |Дүйсенбі, Сейсенбі, |
| |Болып шықты он саусақ. Болып шықты он башпай. |Сәрсенбі, |
| | |Бейсенбі, Жұма, Сенбі, |
| |№ 6 тапсырма: Есептің мәнін тап және оқы. |Жексенбі. |
| |1+5═6; 2+4═6; 3+3═6 ; 4+2═6; 3+3═6 ; | |
| |5+1═6; |7+1═8 5+3═8 |
| | |6+2═8 4+4═8 |
| |№ 7 тапсырма: Апта күндерін жаңылмай айтып | |
| |беріңдер. | |
| | | |
| |№8 тапсырма : 8 санының құрамын тап. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Рефлексив| | |
|ті-түетуш|№9 тапсырма: Шырша түбіндегі сыйлықтарды сана, |1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 |
|ілік |санын жаз.Дәптерге 1-2 цифрларын жаз. |1-2 жазу |
| | | |
| |№10 тапсырма. Балалар, бүгін біз тапсырмаларды |-Балалар, хорман «Он |
| |жақсы орындадаық енді тек 10 саныны қалды.Он |дегенмі - Отаным» атты |
| |санына аранап «Он дегенім Отаным» атты санамақ |санамақта әндетіп |
| |әнімізді орындап берсек, 10 саны да біздің |орындайды. |
| |ортамызға келіп қосылар. | |
| | | |
| |-Балалар, сендер О санына көмектесіп, оның |Балаларға ризашылығымды |
| |достары 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 сандарын құтқаруға|білдіріп , жетондар таратып|
| |көмектестіңдер.Қыран құст та сендерге өз |беремін. |
| |ризашылығын білдірп жатыр, мына жетеондарды | |
| |сендерге беріп , рахмет айтуымды өтінді. | |
| |Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтау. | |

Күтілетін нәтиже:
Білу: 0-10 санадардың айтылуы мен жазылуын біледі;
Игеру :Өз беттерінше тапсырмалар орындауды игереді, машықтанады;
Меңгеру:Кез келген сан құрамын анықтап, оған есептер шығара білуді
меңгереді;

-----------------------
... 2 ...

... 8 ...

... 5 ...

7 +




Ұқсас жұмыстар
Кестелік қосу мен азайтуды қайталау
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Геометриялық фигураларды ата
Сөз есепті шешу слайд
Сыныптағы оқушылардың жолдорбасын сана
«кестелік қосу және азайту». 1 саның қосу және азайту. 1-сынып
Екі таңбалы сандар
Сандарды қосу және азайту
Пәндер