Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Мамандықтың бәрі жақсы жайлы ақпарат
Бекітемін: Қолғанатова.Р.Д
Күні: 19.02.2013ж
Білім беру саласы:Қатынас
Пәні:Тіл дамыту
Тақырыбы:Мамандықтың бәрі жақсы
Мақсаты:Балалардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа
байланысты
ұғымын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру, еңбекке деген
қызығушылықтарын
ояту, үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу. Көлік,
мамандық туралы білімдерін
тиянақтау.Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, мақал-мәтел
айтып, жұмбақ шешу
арқылы толық сөйлеуге баулып, сөздік қорларын дамыту.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, баяндау, талдау, сәйкестік тесті,
ойын.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, ойынға қажет құралдар, көлік,
мамандық түрлері.
Сабақтың барысы:
|Бөлімі|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Мотива|Шаттық шеңбері: | |
|циялық|Достар бірге жүреміз, |Дөңгелене тұрып |
|-қозға|Бірге ойнаймыз, күлеміз. |Е.Өтетілеуұлының «Достармен |
|ушылық|Бірге балық аулаймыз, |бірге» өлеңін қимыл-қозғалыспен|
| |Міне, біздер қандаймыз! |орындайды. |
| |Орман, көлге, шыңға біз, | |
| |Саяхатқа шығамыз. | |
| |Бөлінбейді іргеміз, | |
| |Әрқашан да біргеміз! | |
| |Әрқашан тілектес, | |
| |Досыңа көмектес! | |
| |-Балалар, қазір бізде қандай сабақ ? | |
| | |Тіл дамыту сабағы. |
|Ұйымда|-Балалар, мына суреттерде кімдердің |-Аспазшы, мұғалім, құрлысшы, |
|стыруш|және нелердің суреттерін көріп |жүргізуші |
|ылық- |отырсыңдар? | |
|іздену|-Олар не істейді ? |-Тамақ пісіреді, сабақ береді, |
|шілік | |үй салады, көлікті жүргізеді. |
| |-Яғни, халыққа қызмет етеді. Оларды біз |-Балалардың жауаптары |
| |мамандық иелері дейміз. Тағы да қандай |тыңдалады. |
| |мамандық иелерін білесіңдер ? |-Балалардың жауаптары |
| |- Сендердің ата-аналарың қандай мамандық|тыңдалады. |
| |иелері екенін білесіңдер ма? | |
| |-Мына суреттерге қарап, мамандық иелерін|-Егінші, дирменші, сатушы, |
| |атап, қандай қызмет атқаратындарын айтып|кітапханашы, есепші, әнші, |
| |беріңдерші ? |биші жайында әңгіме |
| | |құрастырады. |
| | | |
| |Сергіту сәті: |-Балалар Ж.Смақовтың «Паравоз» |
| |Қане, кімнің бойы ұзын ? |әнін бірге қимыл-қозғалыспен |
| |Паравозы ол пойыздың. |орындайды. |
| |Қатар-қатар тұрайық, | |
| |Пойызды біз құрайық. | |
| |Ал, паравоз баста алға, | |
| |Бәрімізді басқар да. | |
| |Пыш – пыш, пыш-пыш, біз кеттік, | |
| |Жүрісті тым үдеттік. | |
| |Гу-гу, гу-гу, гуілде, | |
| |Қалып қойма, бірің де. | |
| |Пыш – пыш, пыш-пыш, біз кеттік, | |
| |Жүрісті тым үдеттік. | |
| |Ал, паравоз тоқтайық, пыш. | |
| |Жұмбақ шешіп көрейік | |
| |1.Бір керуен жүреді екен қатар түйе, | |
| |Аузынан жалын шығар будақ күйе. | |
| |-Ал, балалар, пойызды кім айдайды ? | |
| | |Пойыз |
| |2.Сымға асылып, |Машинист |
| |Жүр асығып. | |
| |-Троллейбусты кім жүргізеді ? | |
| |3. Құстан аумайды, |Троллейбус |
| |Көкте зулайды. |-жүргізуші |
| |-Ұшақты кім жүргізеді ? | |
| |-Көліктің тағы қандай түрлерін |-ұшақ |
| |білесіңдер ? |- ұшқыш. |
| |-Енді мына аспазшы, ұста, тігінші |-Балалардың жауаптары |
| |туралы кім өлеңдер біледі екен ? |тыңдалады. |
| |Дидактикалық ойын: «Кімге не керек ?» |-Балалардың өлеңдері тыңдалады.|
| |Балалар мұғалім, дәрігер, құрлысшы, | |
| |спортшыға қажет құралдарды тауып қоюы | |
| |керек. Балаларды тапқырлыққа үйрету. |«Кімге не керек?» дидактикалық |
| |-Дәптермен жұмыс. |ойынын ойнайды. |
| |Дәптерде берілген мамандық иелеріне | |
| |қажетті заттарды тауып, сәйкестендіреді.|Дәптерден сәкестік тестін |
| | |орындайды. |
|Рефлек|Д/о : «Кім болам ?» | |
|сивтік|Балалар болашақта кім болғыларың келеді,|-Слайдта берілген мамандық |
|- |сол мамандықты алып, әңгімелеп беріңдер.|иелерін алып, әңгімелейді. |
|түзету|-Өте жақсы балалар. Осындай әр түрлі | |
|шілік |мамандыққа жету үшін алдымен білім алып,| |
| |көп нәрсені үйрену керек.Осындай | |
| |жұмыстарды кімдер жасайды ? |Үлкен аға, апалар, әке-шешелер.|
| |-Иә, біз олардың еңбегін бағалап, құрмет| |
| |тұтуымыз керек екен. |-Балалар мақал – мәтелдер |
| |-Ендеше еңбек туралы кім мақал-мәтел |айтады. |
| |біледі. | |
| |-Сонымен балалар, мамандық иесі болу | |
| |үшін қандай болуымыз керек екен ? |-Балалардың жауаптары |
| |-Дені сау, білімді, еңбекқор болу |тыңдалады. |
| |керек.Еңбек етпеген адамдар жалқау, | |
| |енжар адамдар. | |
| |Балаларды бағалау. |-Сабаққа қатысқандары үшін |
| |-Балаларды сабаққа қатысу |бағаларын алады. |
| |ерекшеліктеріне қарай бағалап, мақтап, | |
| |мадақтаймын. | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:мамандық иелерінің атауларын, атқаратын қызметін.
Игереді:жұмбақтарды шешіп, өлеңдерді жатқа айтып, мақал-мәтелді айтуды.
Меңгереді:сурет бойынша әңгіме құрастыр, сөздік қорларын молайтуды, ойын
анық, нақты жеткізуді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz