Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Мамандықтың бәрі жақсы жайлы ақпарат



Бекітемін: Қолғанатова.Р.Д

Күні: 19.02.2013ж

Білім беру саласы:Қатынас

Пәні:Тіл дамыту

Тақырыбы:Мамандықтың бәрі жақсы

Мақсаты:Балалардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа
байланысты
ұғымын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру, еңбекке деген
қызығушылықтарын
ояту, үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу. Көлік,
мамандық туралы білімдерін
тиянақтау.Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, мақал-мәтел
айтып, жұмбақ шешу
арқылы толық сөйлеуге баулып, сөздік қорларын дамыту.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, баяндау, талдау, сәйкестік тесті,
ойын.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, ойынға қажет құралдар, көлік,
мамандық түрлері.

Сабақтың барысы:

|Бөлімі|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Мотива|Шаттық шеңбері: | |
|циялық|Достар бірге жүреміз, |Дөңгелене тұрып |
|-қозға|Бірге ойнаймыз, күлеміз. |Е.Өтетілеуұлының «Достармен |
|ушылық|Бірге балық аулаймыз, |бірге» өлеңін қимыл-қозғалыспен|
| |Міне, біздер қандаймыз! |орындайды. |
| |Орман, көлге, шыңға біз, | |
| |Саяхатқа шығамыз. | |
| |Бөлінбейді іргеміз, | |
| |Әрқашан да біргеміз! | |
| |Әрқашан тілектес, | |
| |Досыңа көмектес! | |
| |-Балалар, қазір бізде қандай сабақ ? | |
| | |Тіл дамыту сабағы. |
|Ұйымда|-Балалар, мына суреттерде кімдердің |-Аспазшы, мұғалім, құрлысшы, |
|стыруш|және нелердің суреттерін көріп |жүргізуші |
|ылық- |отырсыңдар? | |
|іздену|-Олар не істейді ? |-Тамақ пісіреді, сабақ береді, |
|шілік | |үй салады, көлікті жүргізеді. |
| |-Яғни, халыққа қызмет етеді. Оларды біз |-Балалардың жауаптары |
| |мамандық иелері дейміз. Тағы да қандай |тыңдалады. |
| |мамандық иелерін білесіңдер ? |-Балалардың жауаптары |
| |- Сендердің ата-аналарың қандай мамандық|тыңдалады. |
| |иелері екенін білесіңдер ма? | |
| |-Мына суреттерге қарап, мамандық иелерін|-Егінші, дирменші, сатушы, |
| |атап, қандай қызмет атқаратындарын айтып|кітапханашы, есепші, әнші, |
| |беріңдерші ? |биші жайында әңгіме |
| | |құрастырады. |
| | | |
| |Сергіту сәті: |-Балалар Ж.Смақовтың «Паравоз» |
| |Қане, кімнің бойы ұзын ? |әнін бірге қимыл-қозғалыспен |
| |Паравозы ол пойыздың. |орындайды. |
| |Қатар-қатар тұрайық, | |
| |Пойызды біз құрайық. | |
| |Ал, паравоз баста алға, | |
| |Бәрімізді басқар да. | |
| |Пыш – пыш, пыш-пыш, біз кеттік, | |
| |Жүрісті тым үдеттік. | |
| |Гу-гу, гу-гу, гуілде, | |
| |Қалып қойма, бірің де. | |
| |Пыш – пыш, пыш-пыш, біз кеттік, | |
| |Жүрісті тым үдеттік. | |
| |Ал, паравоз тоқтайық, пыш. | |
| |Жұмбақ шешіп көрейік | |
| |1.Бір керуен жүреді екен қатар түйе, | |
| |Аузынан жалын шығар будақ күйе. | |
| |-Ал, балалар, пойызды кім айдайды ? | |
| | |Пойыз |
| |2.Сымға асылып, |Машинист |
| |Жүр асығып. | |
| |-Троллейбусты кім жүргізеді ? | |
| |3. Құстан аумайды, |Троллейбус |
| |Көкте зулайды. |-жүргізуші |
| |-Ұшақты кім жүргізеді ? | |
| |-Көліктің тағы қандай түрлерін |-ұшақ |
| |білесіңдер ? |- ұшқыш. |
| |-Енді мына аспазшы, ұста, тігінші |-Балалардың жауаптары |
| |туралы кім өлеңдер біледі екен ? |тыңдалады. |
| |Дидактикалық ойын: «Кімге не керек ?» |-Балалардың өлеңдері тыңдалады.|
| |Балалар мұғалім, дәрігер, құрлысшы, | |
| |спортшыға қажет құралдарды тауып қоюы | |
| |керек. Балаларды тапқырлыққа үйрету. |«Кімге не керек?» дидактикалық |
| |-Дәптермен жұмыс. |ойынын ойнайды. |
| |Дәптерде берілген мамандық иелеріне | |
| |қажетті заттарды тауып, сәйкестендіреді.|Дәптерден сәкестік тестін |
| | |орындайды. |
|Рефлек|Д/о : «Кім болам ?» | |
|сивтік|Балалар болашақта кім болғыларың келеді,|-Слайдта берілген мамандық |
|- |сол мамандықты алып, әңгімелеп беріңдер.|иелерін алып, әңгімелейді. |
|түзету|-Өте жақсы балалар. Осындай әр түрлі | |
|шілік |мамандыққа жету үшін алдымен білім алып,| |
| |көп нәрсені үйрену керек.Осындай | |
| |жұмыстарды кімдер жасайды ? |Үлкен аға, апалар, әке-шешелер.|
| |-Иә, біз олардың еңбегін бағалап, құрмет| |
| |тұтуымыз керек екен. |-Балалар мақал – мәтелдер |
| |-Ендеше еңбек туралы кім мақал-мәтел |айтады. |
| |біледі. | |
| |-Сонымен балалар, мамандық иесі болу | |
| |үшін қандай болуымыз керек екен ? |-Балалардың жауаптары |
| |-Дені сау, білімді, еңбекқор болу |тыңдалады. |
| |керек.Еңбек етпеген адамдар жалқау, | |
| |енжар адамдар. | |
| |Балаларды бағалау. |-Сабаққа қатысқандары үшін |
| |-Балаларды сабаққа қатысу |бағаларын алады. |
| |ерекшеліктеріне қарай бағалап, мақтап, | |
| |мадақтаймын. | |

Күтілетін нәтиже:

Біледі:мамандық иелерінің атауларын, атқаратын қызметін.
Игереді:жұмбақтарды шешіп, өлеңдерді жатқа айтып, мақал-мәтелді айтуды.
Меңгереді:сурет бойынша әңгіме құрастыр, сөздік қорларын молайтуды, ойын
анық, нақты жеткізуді.

Ұқсас жұмыстар
Мамандық сөзінің орыс тілі және ағылшын тілінің аудармасын сұрау
Қайнау.Меншікті булану жылуы туралы
Мамандықтар туралы білетін тақпақтар айту
Мамандықтың бәрі жақсы
Кештің құрметті қонақтары, мамандар мен кәсіпкерлері
Айтшы, әжетай. 2 сынып
Мамандыққа саяхат
Мамандықтың бәрі жақсы ,қалауыңша таңдап ал 9сынып
Мамандық таңдаудың негізгі шарттарын таныту
Кім болам?
Пәндер