Мамандықтың бәрі жақсы жайлы ақпарат

Бекітемін: Қолғанатова. Р. Д
Күні : 19. 02. 2013ж
Білім беру саласы: Қатынас
Пәні: Тіл дамыту
Тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсы
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты
ұғымын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру, еңбекке деген қызығушылықтарын
ояту, үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу. Көлік, мамандық туралы білімдерін
тиянақтау. Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, мақал-мәтел айтып, жұмбақ шешу
арқылы толық сөйлеуге баулып, сөздік қорларын дамыту.
Сабақтың түрі : жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, баяндау, талдау, сәйкестік тесті, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, ойынға қажет құралдар, көлік, мамандық түрлері.
Сабақтың барысы:
Мотивациялық -қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Достар бірге жүреміз,
Бірге ойнаймыз, күлеміз.
Бірге балық аулаймыз,
Міне, біздер қандаймыз!
Орман, көлге, шыңға біз,
Саяхатқа шығамыз.
Бөлінбейді іргеміз,
Әрқашан да біргеміз!
Әрқашан тілектес,
Досыңа көмектес!
-Балалар, қазір бізде қандай сабақ ?
Дөңгелене тұрып Е. Өтетілеуұлының «Достармен бірге» өлеңін қимыл-қозғалыспен орындайды.
- Тіл дамыту сабағы.
Ұйымдастырушылық- ізденушілік
- Балалар, мына суреттерде кімдердің және нелердің суреттерін көріп отырсыңдар?
-Олар не істейді ?
-Яғни, халыққа қызмет етеді. Оларды біз мамандық иелері дейміз. Тағы да қандай мамандық иелерін білесіңдер ?
- Сендердің ата-аналарың қандай мамандық иелері екенін білесіңдер ма?
-Мына суреттерге қарап, мамандық иелерін атап, қандай қызмет атқаратындарын айтып беріңдерші ?
Сергіту сәті:
Қане, кімнің бойы ұзын ?
Паравозы ол пойыздың.
Қатар-қатар тұрайық,
Пойызды біз құрайық.
Ал, паравоз баста алға,
Бәрімізді басқар да.
Пыш - пыш, пыш-пыш, біз кеттік,
Жүрісті тым үдеттік.
Гу-гу, гу-гу, гуілде,
Қалып қойма, бірің де.
Пыш - пыш, пыш-пыш, біз кеттік,
Жүрісті тым үдеттік.
Ал, паравоз тоқтайық, пыш.
Жұмбақ шешіп көрейік
1. Бір керуен жүреді екен қатар түйе,
Аузынан жалын шығар будақ күйе.
-Ал, балалар, пойызды кім айдайды ?
2. Сымға асылып,
Жүр асығып.
-Троллейбусты кім жүргізеді ?
3. Құстан аумайды,
Көкте зулайды.
-Ұшақты кім жүргізеді ?
-Көліктің тағы қандай түрлерін білесіңдер ?
-Енді мына аспазшы, ұста, тігінші туралы кім өлеңдер біледі екен ?
Дидактикалық ойын: «Кімге не керек ?»
Балалар мұғалім, дәрігер, құрлысшы, спортшыға қажет құралдарды тауып қоюы керек. Балаларды тапқырлыққа үйрету.
- Дәптермен жұмыс.
Дәптерде берілген мамандық иелеріне қажетті заттарды тауып, сәйкестендіреді.
-Аспазшы, мұғалім, құрлысшы, жүргізуші
-Тамақ пісіреді, сабақ береді, үй салады, көлікті жүргізеді.
-Балалардың жауаптары тыңдалады.
-Балалардың жауаптары тыңдалады.
-Егінші, дирменші, сатушы, кітапханашы, есепші, әнші, биші жайында әңгіме құрастырады.
-Балалар Ж. Смақовтың «Паравоз» әнін бірге қимыл-қозғалыспен орындайды.
- Пойыз
- Машинист
- Троллейбус
-жүргізуші
-ұшақ
- ұшқыш.
-Балалардың жауаптары тыңдалады.
-Балалардың өлеңдері тыңдалады.
- «Кімге не керек?» дидактикалық ойынын ойнайды.
Дәптерден сәкестік тестін орындайды.
Д/о : «Кім болам ?»
Балалар болашақта кім болғыларың келеді, сол мамандықты алып, әңгімелеп беріңдер.
-Өте жақсы балалар. Осындай әр түрлі мамандыққа жету үшін алдымен білім алып, көп нәрсені үйрену керек. Осындай жұмыстарды кімдер жасайды ?
-Иә, біз олардың еңбегін бағалап, құрмет тұтуымыз керек екен.
-Ендеше еңбек туралы кім мақал-мәтел біледі.
-Сонымен балалар, мамандық иесі болу үшін қандай болуымыз керек екен ?
-Дені сау, білімді, еңбекқор болу керек. Еңбек етпеген адамдар жалқау, енжар адамдар.
Балаларды бағалау.
-Балаларды сабаққа қатысу ерекшеліктеріне қарай бағалап, мақтап, мадақтаймын.
- Слайдта берілген мамандық иелерін алып, әңгімелейді.
- Үлкен аға, апалар, әке-шешелер.
-Балалар мақал - мәтелдер айтады.
-Балалардың жауаптары тыңдалады.
-Сабаққа қатысқандары үшін бағаларын алады.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: мамандық иелерінің атауларын, атқаратын қызметін.
Игереді: жұмбақтарды шешіп, өлеңдерді жатқа айтып, мақал-мәтелді айтуды.
Меңгереді: сурет бойынша әңгіме құрастыр, сөздік қорларын молайтуды, ойын анық, нақты жеткізуді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz