Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Абай құнанбаевтың өмірі мен қызметі
3-апта
8 сынып
3 сабақ
Сабақтың тақырыбы
Абай Құнанбаевтың өмірі мен қызметі.
Мақсаты
Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбаевтың поэзияда, музыкада, қоғамдық-азаттық ой-пікір саласында қалдырған шығармаларымен танысу, тарихи маңызы жайында саралау.
Оқу нәтижесі
Абай Құнанбаев туралы білетіндерін айтады, ортаға салады.
Абайдың өмірімен толық танысады.
Сұрақтарға жауап ізей отырып, талдау жасайды.
Абай шығармаларынан алған ұлағатты сөздерін біледі, талдай алады.
Абай шығармаларын біледі.
Шығармаларының тарихи маңызы жайында саралайды
Өз ойларын айтуға дағдыланады
Сілтеме
Қазақстан тарихы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>, 2012ж
Қазақстан тарихы хрестоматиясы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>2004ж
Қазақстан тарихы анықтамасы <<Алматы>>, 2008ж
Ғаламтор яндекс <<Абайдың нақыл сөздері>>
Тапсырма көздері
Жеке тапсырма
* Топқа бөлу
* Білгендерін ортаға салады
* Әңгіменің идеясын айтады
* Өз өмірлерінен мысал келтіреді
* Жеке ізденеді, ойын топқа ортаға салады
* . <<Біз Абай аманатын орындай алдық па?>>>> ой толғаныс
11 Рефлексия
Топтық жұмыс
6. Абай шығармаларынан алған ұлағатты сөздерін мысал келтіру
* Әр топ берілген тақырып бойынша ізденеді, талдайды, қорғайды
* Топтастыру
Оқуға арналған тарсырмалар
Қазақстан тарихы хрестоматиясы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>, 2004ж
Сабақ жүрісі
1 тапсырма: (2 минут)
Топқа бөлу
Абай өлеңдеріне байланысты
Білу
1.Абай есімі сендерге қай кезден бастап таныс?
2.Абайды кім деп білесіңдер?Абайдың ақындығына дәлелде. /Өлеңін айту/
Білгендерін ортаға салады
Түсіну
<<Абай-Гималай,
Ағай, бұл қалай?>> деген әңгіме айту
Әңгіменің идеясын айтады
Қолдану
Абай өледерінен нақыл, біз үшін ұлағат болып қалған сөздерінен мысалдар келтір.
Өз өміріне үлгі ету
Талдау
1-топ. Абай қандай тарихи кезеңде өмір сүрді, билік жүйесі мен Абай ортасының байланысы қандай?
2-топ. Абай кейінгі ұрпаққа қандай аманат қалдырды?
3-топ. Абай шығармаларында билікке қатысты өлеңдері бар ма?
4-топ. Абай кезеңіндегі білім жүйесі қандай, Абайдың оқу-білімге арналған өлеңдері.
5-топ. Абайдың ел басқару ісіне қатысы қандай?
Талдайды
Жинақтау
Абайдың өзі өмір сүрген кездегі қоғамдағы орны /топтастыру/
Анықтайды.
Бағалау
<<Біз Абай аманатын орындай алдық па?>>
Сабақта алған білімдерін жинақтап, жазады.
Сабақты бекіту
Рефлексия жазу.
Үйге тапсырма
33 тақырып, Абай өлеңдерінің бірін қарастыру (жаттау,мәнерлеп оқу,мағынасын ашу),
<<Ақынның аты өлмейді, Ғалымның хаты өлмейді>> эссе жазу.
Бағалау
Критерий бойынша бағалау.
8 сынып
3 сабақ
Сабақтың тақырыбы
Абай Құнанбаевтың өмірі мен қызметі.
Мақсаты
Қазақ халқының ұлы ақыны Абай Құнанбаевтың поэзияда, музыкада, қоғамдық-азаттық ой-пікір саласында қалдырған шығармаларымен танысу, тарихи маңызы жайында саралау.
Оқу нәтижесі
Абай Құнанбаев туралы білетіндерін айтады, ортаға салады.
Абайдың өмірімен толық танысады.
Сұрақтарға жауап ізей отырып, талдау жасайды.
Абай шығармаларынан алған ұлағатты сөздерін біледі, талдай алады.
Абай шығармаларын біледі.
Шығармаларының тарихи маңызы жайында саралайды
Өз ойларын айтуға дағдыланады
Сілтеме
Қазақстан тарихы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>, 2012ж
Қазақстан тарихы хрестоматиясы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>2004ж
Қазақстан тарихы анықтамасы <<Алматы>>, 2008ж
Ғаламтор яндекс <<Абайдың нақыл сөздері>>
Тапсырма көздері
Жеке тапсырма
* Топқа бөлу
* Білгендерін ортаға салады
* Әңгіменің идеясын айтады
* Өз өмірлерінен мысал келтіреді
* Жеке ізденеді, ойын топқа ортаға салады
* . <<Біз Абай аманатын орындай алдық па?>>>> ой толғаныс
11 Рефлексия
Топтық жұмыс
6. Абай шығармаларынан алған ұлағатты сөздерін мысал келтіру
* Әр топ берілген тақырып бойынша ізденеді, талдайды, қорғайды
* Топтастыру
Оқуға арналған тарсырмалар
Қазақстан тарихы хрестоматиясы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>, 2004ж
Сабақ жүрісі
1 тапсырма: (2 минут)
Топқа бөлу
Абай өлеңдеріне байланысты
Білу
1.Абай есімі сендерге қай кезден бастап таныс?
2.Абайды кім деп білесіңдер?Абайдың ақындығына дәлелде. /Өлеңін айту/
Білгендерін ортаға салады
Түсіну
<<Абай-Гималай,
Ағай, бұл қалай?>> деген әңгіме айту
Әңгіменің идеясын айтады
Қолдану
Абай өледерінен нақыл, біз үшін ұлағат болып қалған сөздерінен мысалдар келтір.
Өз өміріне үлгі ету
Талдау
1-топ. Абай қандай тарихи кезеңде өмір сүрді, билік жүйесі мен Абай ортасының байланысы қандай?
2-топ. Абай кейінгі ұрпаққа қандай аманат қалдырды?
3-топ. Абай шығармаларында билікке қатысты өлеңдері бар ма?
4-топ. Абай кезеңіндегі білім жүйесі қандай, Абайдың оқу-білімге арналған өлеңдері.
5-топ. Абайдың ел басқару ісіне қатысы қандай?
Талдайды
Жинақтау
Абайдың өзі өмір сүрген кездегі қоғамдағы орны /топтастыру/
Анықтайды.
Бағалау
<<Біз Абай аманатын орындай алдық па?>>
Сабақта алған білімдерін жинақтап, жазады.
Сабақты бекіту
Рефлексия жазу.
Үйге тапсырма
33 тақырып, Абай өлеңдерінің бірін қарастыру (жаттау,мәнерлеп оқу,мағынасын ашу),
<<Ақынның аты өлмейді, Ғалымның хаты өлмейді>> эссе жазу.
Бағалау
Критерий бойынша бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz