Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Қазақстандағы халық ағарту ісі
Астана қаласы
№56 мектеп-лицейінің
тарих пәні мұғалімі
Рахымжан Бағдагүл Рахымжанқызы
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстандағы халық ағарту ісі.
Сабақтың мақсаты:
ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысу, патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай мақсаттар көздегенін, өлкедегі оқу-білім ісінің маңызын анықтау,тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу және білімнің маңызы жайлы логикалық-танымдық ой қорыту.
Сабақтың міндеттері:
* Сабақты бүгінгі күнмен сабақпен байланыстыра білу.
* Тақырыпты қорғау үшін уақыт беру.
* Сыныпта жылы атмосфераны қалыптастыру.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің рөлі
Оқушы белсенділігі
1.Астана ғимараттарының суреттері арқылы топқа бөлдім;
2.Мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы қызығушылық-
тарын ояттым;
3.Дерек көзін оқи отырып, жаңа сабақты меңгеруге сілтеме жасадым;
4.Сілтемені негізге ала отырып, жинаған мәліметтерін жеткізу-
дің жолдарын көрсеттім;
5. Жаңа алған білімдерін толықтыра түсу мақсатында салыстыру негізінде тапсырма көздері берілді;
6. Сөйлеу дағдыларын, өз ойларын ашық айтуға, басқа ның ойын тыңдау дағдысын қалыптастыру мақсатында пікірталас жүргіздім;
7. Сабақты бекіту үшін ой толғаныс жаздырдым
8.Бағалауды жүргіздім;
9.Кері байланыс орнату үшін парақ тараттым.
1.Қиынды суреттерді құрастыру арқылы топқа бірікті;
2.Мақал-мәтелдің жалғасын табуда белсендіктері болды;
3.Сілтемені негізге ала отырып, берілген сұрақ бойынша жеке ізденді, топта талдады;
4. Өз ойлауларын қағаз бетіне түсірді, топ мүшелері жинақтаған мәліметтерін қорғады;
5. Топ бойынша бір мысалдан келтірді
6.Өз ойларын айтып, қазіргі кездегі проблемаларды ашып көрсетті. Топ ішінде басқа оқушылардың пікірін тыңдап, ынтымақтастық болды, қарсы топқа сұрақтар қойды;
7. Шығармашылық жұмыс жүргізді;
8.Топ басшысы топты бағалайды;
9.Рефлексия жазды.
Қолданылған модульдер:
1.СТО
2.Жас ерекшілік
3.АКТ
4.Оқытудың жаңа тәсілдері
5.Көшбасшылық
6.Бағалау
1.Өз ойын ашық айту, өзін еркін ұстау;
2.Тапсырмаларды орындағанда, қосымша мәліметтер іздегенде ғаламторды пайдаланды;
3.Интернеттен, дайын слайдтан, оқулықтан мәлімет жинақтады;
4.Мұғаліммен және достарымен пікір алмасты;
5.Басқа оқушылардың жұмысын бағалауды йренді.
Мен не үйрендім:
* Сабақ беру үрдісіне сыни көзбен қарауға;
* Сабақ үрдісінде модульдерді тиімді үйлестіруді;
* Уақытты тиімді пайдалануды
Кедергілер:
* Топ жұмысын қорғаған кездегі сөздік қорларының аздығы;
* Топтағы ынтымақтастық болмады
* Оқушылар бір-бірінің жұмысын толық тыңдаумауы
* Тапсырма көздерінің көптігі
Түйін:
Сабақ үрдісінде уақытты тиімді пайдалану қажеттілігін түсіндім. Оқу үрдісінде 7 модульдің бірі- дарынды және талантты балаларды анықтауға деңгейлеген тапсырмаларды тиімді қолдану керектігін байқадым.
№56 мектеп-лицейінің
тарих пәні мұғалімі
Рахымжан Бағдагүл Рахымжанқызы
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстандағы халық ағарту ісі.
Сабақтың мақсаты:
ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысу, патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай мақсаттар көздегенін, өлкедегі оқу-білім ісінің маңызын анықтау,тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу және білімнің маңызы жайлы логикалық-танымдық ой қорыту.
Сабақтың міндеттері:
* Сабақты бүгінгі күнмен сабақпен байланыстыра білу.
* Тақырыпты қорғау үшін уақыт беру.
* Сыныпта жылы атмосфераны қалыптастыру.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің рөлі
Оқушы белсенділігі
1.Астана ғимараттарының суреттері арқылы топқа бөлдім;
2.Мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы қызығушылық-
тарын ояттым;
3.Дерек көзін оқи отырып, жаңа сабақты меңгеруге сілтеме жасадым;
4.Сілтемені негізге ала отырып, жинаған мәліметтерін жеткізу-
дің жолдарын көрсеттім;
5. Жаңа алған білімдерін толықтыра түсу мақсатында салыстыру негізінде тапсырма көздері берілді;
6. Сөйлеу дағдыларын, өз ойларын ашық айтуға, басқа ның ойын тыңдау дағдысын қалыптастыру мақсатында пікірталас жүргіздім;
7. Сабақты бекіту үшін ой толғаныс жаздырдым
8.Бағалауды жүргіздім;
9.Кері байланыс орнату үшін парақ тараттым.
1.Қиынды суреттерді құрастыру арқылы топқа бірікті;
2.Мақал-мәтелдің жалғасын табуда белсендіктері болды;
3.Сілтемені негізге ала отырып, берілген сұрақ бойынша жеке ізденді, топта талдады;
4. Өз ойлауларын қағаз бетіне түсірді, топ мүшелері жинақтаған мәліметтерін қорғады;
5. Топ бойынша бір мысалдан келтірді
6.Өз ойларын айтып, қазіргі кездегі проблемаларды ашып көрсетті. Топ ішінде басқа оқушылардың пікірін тыңдап, ынтымақтастық болды, қарсы топқа сұрақтар қойды;
7. Шығармашылық жұмыс жүргізді;
8.Топ басшысы топты бағалайды;
9.Рефлексия жазды.
Қолданылған модульдер:
1.СТО
2.Жас ерекшілік
3.АКТ
4.Оқытудың жаңа тәсілдері
5.Көшбасшылық
6.Бағалау
1.Өз ойын ашық айту, өзін еркін ұстау;
2.Тапсырмаларды орындағанда, қосымша мәліметтер іздегенде ғаламторды пайдаланды;
3.Интернеттен, дайын слайдтан, оқулықтан мәлімет жинақтады;
4.Мұғаліммен және достарымен пікір алмасты;
5.Басқа оқушылардың жұмысын бағалауды йренді.
Мен не үйрендім:
* Сабақ беру үрдісіне сыни көзбен қарауға;
* Сабақ үрдісінде модульдерді тиімді үйлестіруді;
* Уақытты тиімді пайдалануды
Кедергілер:
* Топ жұмысын қорғаған кездегі сөздік қорларының аздығы;
* Топтағы ынтымақтастық болмады
* Оқушылар бір-бірінің жұмысын толық тыңдаумауы
* Тапсырма көздерінің көптігі
Түйін:
Сабақ үрдісінде уақытты тиімді пайдалану қажеттілігін түсіндім. Оқу үрдісінде 7 модульдің бірі- дарынды және талантты балаларды анықтауға деңгейлеген тапсырмаларды тиімді қолдану керектігін байқадым.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz