Файл қосу

Қазақстандағы халық ағарту ісі

Астана қаласы
№56 мектеп-лицейінің
тарих пәні мұғалімі
Рахымжан Бағдагүл Рахымжанқызы

Сабақтың тақырыбы:
Қазақстандағы халық ағарту ісі.
Сабақтың мақсаты:
ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысу, патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай мақсаттар көздегенін, өлкедегі оқу-білім ісінің маңызын анықтау,тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу және білімнің маңызы жайлы логикалық-танымдық ой қорыту.
Сабақтың міндеттері:
* Сабақты бүгінгі күнмен сабақпен байланыстыра білу.
* Тақырыпты қорғау үшін уақыт беру.
* Сыныпта жылы атмосфераны қалыптастыру.
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің рөлі
Оқушы белсенділігі

1.Астана ғимараттарының суреттері арқылы топқа бөлдім;
2.Мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы қызығушылық-
тарын ояттым;
3.Дерек көзін оқи отырып, жаңа сабақты меңгеруге сілтеме жасадым;
4.Сілтемені негізге ала отырып, жинаған мәліметтерін жеткізу-
дің жолдарын көрсеттім;
5. Жаңа алған білімдерін толықтыра түсу мақсатында салыстыру негізінде тапсырма көздері берілді;
6. Сөйлеу дағдыларын, өз ойларын ашық айтуға, басқа ның ойын тыңдау дағдысын қалыптастыру мақсатында пікірталас жүргіздім;
7. Сабақты бекіту үшін ой толғаныс жаздырдым
8.Бағалауды жүргіздім;
9.Кері байланыс орнату үшін парақ тараттым.
1.Қиынды суреттерді құрастыру арқылы топқа бірікті;
2.Мақал-мәтелдің жалғасын табуда белсендіктері болды;

3.Сілтемені негізге ала отырып, берілген сұрақ бойынша жеке ізденді, топта талдады;
4. Өз ойлауларын қағаз бетіне түсірді, топ мүшелері жинақтаған мәліметтерін қорғады;
5. Топ бойынша бір мысалдан келтірді

6.Өз ойларын айтып, қазіргі кездегі проблемаларды ашып көрсетті. Топ ішінде басқа оқушылардың пікірін тыңдап, ынтымақтастық болды, қарсы топқа сұрақтар қойды;
7. Шығармашылық жұмыс жүргізді;
8.Топ басшысы топты бағалайды;
9.Рефлексия жазды.
Қолданылған модульдер:
1.СТО
2.Жас ерекшілік
3.АКТ
4.Оқытудың жаңа тәсілдері
5.Көшбасшылық
6.Бағалау
1.Өз ойын ашық айту, өзін еркін ұстау;
2.Тапсырмаларды орындағанда, қосымша мәліметтер іздегенде ғаламторды пайдаланды;
3.Интернеттен, дайын слайдтан, оқулықтан мәлімет жинақтады;
4.Мұғаліммен және достарымен пікір алмасты;
5.Басқа оқушылардың жұмысын бағалауды йренді.

Мен не үйрендім:
* Сабақ беру үрдісіне сыни көзбен қарауға;
* Сабақ үрдісінде модульдерді тиімді үйлестіруді;
* Уақытты тиімді пайдалануды

Кедергілер:
* Топ жұмысын қорғаған кездегі сөздік қорларының аздығы;
* Топтағы ынтымақтастық болмады
* Оқушылар бір-бірінің жұмысын толық тыңдаумауы
* Тапсырма көздерінің көптігі
Түйін:
Сабақ үрдісінде уақытты тиімді пайдалану қажеттілігін түсіндім. Оқу үрдісінде 7 модульдің бірі- дарынды және талантты балаларды анықтауға деңгейлеген тапсырмаларды тиімді қолдану керектігін байқадым.


Ұқсас жұмыстар
Қазақстандағы халық ағарту ісі. 8 сынып
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Халқы үшін туған қайратты ер атты Т.Жүргеновті еске алуға арналған әдеби- композициялық кештің өтілу барысы
1920–1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Қазақстанның XYIII ғасырдағы әләуметтік-экономикалық және саяси дамуы
8-сынып. Қазақстан тарихы
Орынбордағы қазақ институты
Соғыстан кейінгі білім және ғылымның дамуы
Салық реформасы
Хіх ғасырдың і-жартысындағы қазақ әдебиеті мен мәдениеті
Пәндер