Қазақстандағы халық ағарту ісі. 8 сынып

Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысады.
Өлкедегі оқу-білім ісінің жүйесін анықтайды.
Тарихи оқиғаларға талдау жасай алады.
Білімнің маңызы туралы ойларын айта алады.
Қазақстан тарихы 8 сынып «Мектеп баспасы», 2012ж
Қазақстан тарихы хрестоматиясы 8 сынып «Мектеп баспасы»2004ж
Қазақстан тарихы анықтамасы «Алматы», 2008ж
Қазақстан тарихы әдістемелік журнал 2010. №7
Жеке тапсырма
- Топқа бөлу
- Мақал-мәтелдің жалғасын тап
- Берілген тақырыпты іздену
8. «Қазіргі кезде білімнің маңызы» ой толғаныс
9 Рефлексия
Топтық жұмыс
- Берілген тақырыпты ортаға салу, қорғау
- Салыстыру
- Қазіргі жазуға қалай жеттік
- Пікірталас
1 тапсырма: (2 минут)
Топқа бөлу. Астана ғимараттарының кескін суреттері беріледі.
1- топ Байтерек
2- топ Триумф Астана тұрғын үй кешені
3- топ Цирк
4- топ Ауыл шаруашылық минстрлігі
5 -топ Парламент
2- тапсырма:
Қызығушылықты ояту (1минут)
Мақал-мәтелдің жалғасын тап:
Ғылым -теңіз, . . . . . . . . . . (Білім-қайық) .
Ақыл азбайды, . . . . . (Білім тозбайды) .
Оқу-білім азығы, . . . . . . . . (Білім) .
Тіліңмен жүгірме, . . . . . . . . (Біліммен жүгір) .
Білім арзан, . . . . . . (білу қиын) .
3- тапсырма: (15 минут)
ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы қалай іске асты?
Дерек оқу:
«Мұсылман мектептерінде сабақ жыл бойында жұмадан басқа әр күні өткізіліп тұрады. Рамазан және құрбан айт кездерінде оқушылар екі аптаға үйлеріне таратылады.
Күнделікті сабақ ерте, күн шыға салысымен басталады. Оқушылардың біразы ерте келеді, молда келгенше түрлі ойындар ойнайды, олардың көбі төбелеспен бітеді. Сонымен молда да келеді, оған барлығы жамырап сәлем береді.
Бірнеше рет айқайлап, біреуді шапалақтап, қолындағы ұзын таяқтың көмегімен молда шәкірттердің айқай-шуын басып, орындарына отырғызады. Балаларды оқуға ерте -6-8 жасынан береді ».
Сендер қалай ойлайсыңдар осындай мектептерге патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай өзгерістер енгізді?
Тірек сызба көрсетіледі, оқушылар мағынасын ашады.
Жеке ізденеді. Топта талқылайды, қорғайды
ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы
Орталықтары
3 топ
Ағарту ісінің бағыттары
2 топ
Мақсаты
1 топ
Білім берудегі кедергілер
5 топ
Білім беру сатылары
4 топ
4 тапсырма: (3 минут)
Салыстыру
«Қазақстандағы оқу-ағарту ісінің құрылымы»
5 тапсырма:
Қазіргі жазуға қалай жеттік, әр топ 1 кезеңді таңдайды, АКТ-ны пайдаланып материалдар ұсынады(5 минут)
6- тапсырма:
Болашақта латын әліпбиі керек, керек емес (7 минут)
1, 3, 5 топ керек,
2, 4, тап керек емес тақырыбында пікірталас
7 -тапсырма: (7 минут)
«Қазіргі кезде білімнің маңызы» ой толғаныс
Қорытындылау (1 минут )
8- тапсырма:
Рефлексия
Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша бағалау
(1 минут)
Үйге тапсырма: 32 тақырып, Қазақстан тарихы хрестоматиясындағы деректерді оқу
(1 минут)
Үйге тапсырма: 32 тақырып, Қазақстан тарихы хрестоматиясындағы деректерді оқу
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz