Файл қосу

Қазақстандағы халық ағарту ісі. 8 сынып

2-апта
8 сынып
1 сабақ
Сабақтың тақырыбы
Қазақстандағы халық ағарту ісі.
Мақсаты
ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысу, патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай мақсаттар көздегенін, өлкедегі оқу-білім ісінің маңызын анықтау,тарихи оқиғаларға шығармашылық тұрғыда талдау жасай білу және білімнің маңызы жайлы логикалық-танымдық ой қорыту.
Оқу нәтижесі
Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы және негізгі бағыттарымен танысады.
Өлкедегі оқу-білім ісінің жүйесін анықтайды.
Тарихи оқиғаларға талдау жасай алады.
Білімнің маңызы туралы ойларын айта алады.
Сілтеме
Қазақстан тарихы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>, 2012ж
Қазақстан тарихы хрестоматиясы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>2004ж
Қазақстан тарихы анықтамасы <<Алматы>>, 2008ж
Қазақстан тарихы әдістемелік журнал 2010.№7
Тапсырма көздері
Жеке тапсырма
* Топқа бөлу
* Мақал-мәтелдің жалғасын тап
* Берілген тақырыпты іздену
8.<<Қазіргі кезде білімнің маңызы>> ой толғаныс
9 Рефлексия
Топтық жұмыс
* Берілген тақырыпты ортаға салу, қорғау
* Салыстыру
* Қазіргі жазуға қалай жеттік
* Пікірталас
Оқуға арналған тапсырмалар
Қазақстан тарихы хрестоматиясы 8 сынып <<Мектеп баспасы>>, 2004ж
Сабақ жүрісі
1 тапсырма: (2 минут)
Топқа бөлу. Астана ғимараттарының кескін суреттері беріледі.
1- топ Байтерек
2- топ Триумф Астана тұрғын үй кешені
3- топ Цирк
4- топ Ауыл шаруашылық минстрлігі
5 -топ Парламент
2- тапсырма:
Қызығушылықты ояту (1минут)
Мақал-мәтелдің жалғасын тап:
Ғылым - теңіз, ..........(Білім-қайық).
Ақыл азбайды,.....(Білім тозбайды).
Оқу-білім азығы,........(Білім).
Тіліңмен жүгірме,........(Біліммен жүгір).
Білім арзан,......(білу қиын).
3- тапсырма: (15 минут)
ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы қалай іске асты?
Дерек оқу: <<Мұсылман мектептерінде сабақ жыл бойында жұмадан басқа әр күні өткізіліп тұрады. Рамазан және құрбан айт кездерінде оқушылар екі аптаға үйлеріне таратылады.
Күнделікті сабақ ерте, күн шыға салысымен басталады. Оқушылардың біразы ерте келеді, молда келгенше түрлі ойындар ойнайды, олардың көбі төбелеспен бітеді.Сонымен молда да келеді, оған барлығы жамырап сәлем береді.
Бірнеше рет айқайлап, біреуді шапалақтап, қолындағы ұзын таяқтың көмегімен молда шәкірттердің айқай-шуын басып, орындарына отырғызады. Балаларды оқуға ерте -6-8 жасынан береді >>.
Сендер қалай ойлайсыңдар осындай мектептерге патша әкімшілігі халық ағарту саласында қандай өзгерістер енгізді?
Тірек сызба көрсетіледі, оқушылар мағынасын ашады.
Жеке ізденеді. Топта талқылайды,қорғайды
6356350ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы
00ХІХ ғасырдың соңы-ХХ ғасырдың бас кезіндегі Қазақстандағы білім беру жүйесінің құрылымы



153098518415029883108890002254885184150
337883513335001974851333500
304546022860Орталықтары
3 топ
00Орталықтары
3 топ
164528520320 Ағарту ісінің бағыттары
2 топ

00 Ағарту ісінің бағыттары
2 топ

13081020320 Мақсаты
1 топ

00 Мақсаты
1 топ







2512060149225Білім берудегі кедергілер
5 топ
0 Білім берудегі кедергілер
5 топ
416560149225 Білім беру сатылары
4 топ
0 Білім беру сатылары
4 топ








4 тапсырма: (3 минут)
Салыстыру
<<Қазақстандағы оқу-ағарту ісінің құрылымы>>
Қазақстандағы ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі оқу-ағарту жүйесі (білім беру сатылары)
Қазақстан Республикасындағы оқу-ағарту жүйесі (білім беру сатылары)

5 тапсырма:
Қазіргі жазуға қалай жеттік, әр топ 1 кезеңді таңдайды, АКТ-ны пайдаланып материалдар ұсынады(5 минут)

2731135107315Болашақта
00 Болашақта

1873885105410Қазіргі кездекезде
00 Қазіргі кездекезде

9880608255ХІХ ғасырда соңы-ХХ ғасырдың
00 ХІХ ғасырда соңы-ХХ ғасырдың

-254048260Орта ғасыр
00 Орта ғасыр

-88265-5080Ежелгі
00 Ежелгі

6- тапсырма:
Болашақта латын әліпбиі керек, керек емес (7 минут)
1,3,5 топ керек,
2,4, тап керек емес тақырыбында пікірталас
7 -тапсырма: (7 минут)
<<Қазіргі кезде білімнің маңызы>> ой толғаныс
Қорытындылау (1 минут )
8- тапсырма:
Рефлексия
Бағалау: Бағалау критерийлері бойынша бағалау
(1 минут)
Үйге тапсырма: 32 тақырып, Қазақстан тарихы хрестоматиясындағы деректерді оқу

(1 минут)
Үйге тапсырма: 32 тақырып, Қазақстан тарихы хрестоматиясындағы деректерді оқу


Ұқсас жұмыстар
Қазақстандағы халық ағарту ісі
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Халқы үшін туған қайратты ер атты Т.Жүргеновті еске алуға арналған әдеби- композициялық кештің өтілу барысы
Қазақстанның XYIII ғасырдағы әләуметтік-экономикалық және саяси дамуы
8-сынып. Қазақстан тарихы
1920–1930-жылдардағы Қазақстан мәдениеті
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Соғыстан кейінгі білім және ғылымның дамуы
Орынбордағы қазақ институты
Қазақстан тарихы. 9-сынып
Пәндер