Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Ms word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктері. 8 сынып
50800-57785
Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
Малыбай жалпы орта білім беретін мектеп
Информатика пәнінің мұғалімі
Жумабекова Мадина Оразхановна
Сабақтың тақырыбы: MS Word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктері.
Сынып: 8
Мерзімі:
Сабақ мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларды Word мәтіндік редакторында графикалық объектілермен жұмыс жасау әдістерімен таныстыру
Дамытушылық: Word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктерімен деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып, оқушылардың шығармашылық ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелік: топтық жұмыс арқылы сыныптағы өзара ынтымақтастық қарым-қатынасты қалыптастыру
Сабақтың түрі: түсіндіру элементтері бар практикалық сабақ
Құралдар: оқулық, компьютер, интербелсенді тақта, стикер, кластер, түрлі-түсті маркерлер
Әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту, жұптық, топтық жұмыс
Оқытудың нәтижесі:
* оқушылар Word мәтіндік редакторында сурет кірістіру командаларын білулері керек
* Автофигуралардың көмегімен суреттерді кескіндей алулары керек
* Өз ойын еркін жеткізіп,дәлелдей алулары керек
Сілтеме: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева <<Информатика>> 2012 жыл, §24-25, 89-92 беттер
Сабақ кезеңдері, уақыт
Модуль, әдіс-тәсіл
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
ОжОЖТ
ЖЕСО
Сыныпты түгендеу
Амандасу, психологиялық ахуалды орнату
Шаттық шеңберіне тұру, жылы лебіз айту
Топтастыру
Сурет қиындыларын жинастыру арқылы екі топқа бөлу
Топ мүшелерінің міндеттерін айтып, өзара сайлау
Қолбасшы - жұмысты басқарады
Таймкипер - уақытты басқарады
Баяндаушы - атқарған жұмысты қорғайды
Бағалау парағын тарату Толтыру тәртібін түсіндіру
Сынып старостасы сыныпты тізім бойынша түгендейді.
Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жылы лебіздер айтады
Топтастыру
Сурет қиындыларын таңдап, жинастырып екі топқа бөлінеді.
Әрбір топ мүшелерінің міндеттерін бөліп алады:
Қолбасшы - жұмысты басқарады
Таймкипер - уақытты басқарады
Баяндаушы - атқарған жұмысты қорғайды
Бағалау парағын алады
Үй тапсырмасын тексеру
5 мин
ОүБжОБ
(жеке-дара жұмыс)
ОмОЖТ (жұптық жұмыс)
Тест жұмысын орындау
Тест жұмысын орындап болған соң, екі-екіден жұпқа бөлініп, бір-бірінің тест жұмыстарын тексеру
Тест жауаптары
* В
* D
* B
* A
* A
* D
* C
* B
* C
* A
Тест жұмысын орындайды
Тест жұмысын орындап болған соң, екі-екіден жұпқа бөлініп, бір-бірінің тест жұмыстарын тексереді
Білу
2 мин
ОмОЖТ
(диалог)
ТжДБО
СТО
Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында оқушыларға шар, куб, тіктөртбұрыш, үшбұрыш, түзу сияқты геометриялық фигуралар көрсетіледі беріледі.
Бұл қандай фигуралар?
Оларды қайда кездестіреміз?
Біздің сабағымызға қандай қатынасы бар деп ойлайсыздар?
Сонда біздің сабағымыздың мақсаты қандай?
Өте жақсы балалар, дұрыс айтасыздар.
Біз бүгін сабақта мәтіндік редактордың графикалық мүмкіндіктерімен танысамыз
Геометриялық фигуралар
Тұрмыста (люстра, парта, қабырға, шатыр және т.б)
Геометрияда
Word-та осы фигуралардың көмегімен сурет саламыз
Wоrd-та геометриялық фигуралармен жұмыс жасауды үйрену
Түсіну
6 мин
СТОҮ
ОмОЖТ
(топтық жұмыс)
Екі топқа жаңа тақырып бойынша оқу материалдары беріледі, әр оқушы жеке оқып, топта талқылайды. Кластерге түсіріп, топтар алдында өз кластерлерін қорғайды, өз түсінгендерін айтады
Оқушылар берілген оқу материалдын оқып, топта талқылайды. Кластерге түсіріп, топтар алдында өз кластерлерін қорғайды, өз түсінгендерін айтады
Қолдану
17 мин
АКТ
Жеке-дара жұмыс
Жеке-дара жұмыс
(2 мин)
Жеке-дара жұмыс
(5 мин)
ТжДБО
(8 мин)
І - деңгей
Практикалық тапсырма №1
(2 мин)
1. Компьютерді іске қосып, MS Word 2007 бағдарламасын жүктеу. Ол үшін: Пуск- Все программы- Microsoft Office - MS Word 2007 комнадасын орындау немесе жұмыс үстеліндегі MS Word 2007жарлыққа екі рет шерту
2. Жұмыс үстеліндегі 8-сынып қапшығынан Жайлау.jpeg суретін таңдап, тышқанның оң жақ батырмасын басу, шыққан Динамикалық менюденКопироватькомандасын орындау.
3. MS Word 2007 бағдарламасына өтіп, Главная - Алмасу буфері меню жолынан Вставить батырмасын басу.
4. MS Word 2007 құжатында жайлау суреті пайда болады.
5. Суретті ортасы бойынша турала. Ол үшін: суреті белгіле, Главная - Абзац менюінен батырмасын таңда.
6. Жұмысыңды сақта. Ол үшін: Файл - Сохранить как командасын орындау, ашылған Сохранение документатерезесінде жұмыс істеліндегі 8-сынып қапшығын таңдап, Тапсырма-1 деп жазып, Сохранить батырмасын шерту.
4. MS Word 2007 бағдарламасын жабу. Ол үшін: Файл - Закрыть командасын орындау немесе батырмасын шерту.
Практикалық тапсырма №2
1. MS Word 2007 бағдарламасын жүктеу. Ол үшін: Пуск- Все программы- Microsoft Office - MS Word 2007 комнадасын орындау немесе жұмыс үстеліндегі MS Word 2007жарлыққа екі рет шерту
2. Вставка - Иллюстрации - Клип командасын орындау
3. Клип қосымша терезесі ашылады.
4. Искать бөліміне ПРИРОДА деп жазу, начать батырмасын басу.
5.Шыққан суреттер ішінен өзіне ұнағанын таңдап, тышқанның сол жақ батырмасымен бір рет шерт.
6. Жұмыс аймағына сурет кірістіріледі.
7. Жұмысыңды Тапсырма-2 деген атпен жұмыс үстеліндегі 8-сынып қапшығына сақта
ІІ - деңгей
Практикалық тапсырма №3
1. MS Word 2007 бағдарламасын жүктеу
2. Вставка - Иллюстрации - Фигуры командасын орындау
3. Фигуры бөлімшесі шығады, қажетті фигураны таңдап, "Киіз үй" суреттін салу
4. Вставка - Текст - Word Art командасын орындау
5. Word Art фигуралық мәтін коллекциясынан өз талғамына байланысты таңдау
6. Изменение текста Word Art терезесіне "Киіз үй" мәтінін теріп,
Ок батырмасын басу.
7. Жұмысыңды Тапсырма-3 деген атпен жұмыс үстеліндегі 8-сынып қапшығына сақта
ІІІ - деңгей
Практикалық тапсырма №4
1.WordArt фигуралық мәтін, Автофигура және сурет кірістірулер арқылы 8-наурыз мерекесі қарсаңында <<Сүйікті анама>> атты тақырыбында ашық хат (открытка) жасау.
2.Жұмысыңды Тапсырма-4 деген атпен жұмыс үстеліндегі 8-сынып қапшығына сақта
Оқушылар компьютерге отырып, берілген практикалық тапсырманы орындайды
Сергіту сәті
3 мин
ОмОЖТ ЖЕСО
<<Эделвейс>> жаттығуын орындау
<<Эделвейс>> жаттығуын орындайды
Талдау
3 мин
СТО
(Венн диаграмма)
Жасаған ашық хатты тағы қандай түрде жасауға болады?
Компьютермен және қолмен жасалған ашық хаттың айырмашылықтар бар ма? Олар қандай айырмашылықтар?
Венн диаграммасында салыстырып, ұқсастықтарын анықтау
Өз қолымызбен..
Иа, бар біз қолмен жасағанда ізденеміз, ал компьютерде жасаған әдемі, көрнекі болады
Синтездеу
4 мин
СТОҮ
Сабақты қорытындылау
Сонымен, бүгінгі сабақта қандай жұмыстар жасадық?
MS Word 2007 мәтіндік редакторының қандай графикалық мүмкіндіктері бар екен?
Осы MS Word 2007 мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктеріның өмірде қандай маңызы бар?
Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді қайда қолдана аласыздар?
Суреттері бар жапсырғыш стикерлер таратылады, оқушыларға сабақтан алған әсерлерін кластерге түсіру, стикерге пікір жазып жапсыру
Қорытындылау
Мәтінге сурет кірістірдік
Автофигурамен жұмыс жасадық
Сурет кірістіруге болады
автофигуралармен суреттерді, схемаларды кескіндеуге болады
бұл өте маңызды рөл атқарады, себебі, біздің жан-жағымызды қоршаған заттардың барлығы да графикалық редакторлардан тұрады
Кластерге жапсырғыш суреттерді жабыстырып, стикерге пікір жазады
Бағалау
2 мин
ОүБжОБ
Бағалау парағына сүйене отырып, өзін-өзі бағалап, бағасын анықтайды
Бағалау парағына сүйене отырып, өзін-өзі бағалап, бағасын анықтайды
Үй тапсырмасын беру
1 мин
ТжДБО
Әрбір оқушыға аттары жазылған қағаздар (жереби) таратылады, келесі сабаққа бір-бірлеріңе құттықтау ашық хаттарын компьютерде немесе өз қолдарыңмен жасап келу.
Павлодар облысы
Лебяжі ауданы
Малыбай жалпы орта білім беретін мектеп
Информатика пәнінің мұғалімі
Жумабекова Мадина Оразхановна
Сабақтың тақырыбы: MS Word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктері.
Сынып: 8
Мерзімі:
Сабақ мақсаттары:
Білімділік: Оқушыларды Word мәтіндік редакторында графикалық объектілермен жұмыс жасау әдістерімен таныстыру
Дамытушылық: Word мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктерімен деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып, оқушылардың шығармашылық ой-өрісін дамыту.
Тәрбиелік: топтық жұмыс арқылы сыныптағы өзара ынтымақтастық қарым-қатынасты қалыптастыру
Сабақтың түрі: түсіндіру элементтері бар практикалық сабақ
Құралдар: оқулық, компьютер, интербелсенді тақта, стикер, кластер, түрлі-түсті маркерлер
Әдіс-тәсілдер: диалогтік оқыту, жұптық, топтық жұмыс
Оқытудың нәтижесі:
* оқушылар Word мәтіндік редакторында сурет кірістіру командаларын білулері керек
* Автофигуралардың көмегімен суреттерді кескіндей алулары керек
* Өз ойын еркін жеткізіп,дәлелдей алулары керек
Сілтеме: Е.В.Шевчук, Н.С.Кольева <<Информатика>> 2012 жыл, §24-25, 89-92 беттер
Сабақ кезеңдері, уақыт
Модуль, әдіс-тәсіл
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин
ОжОЖТ
ЖЕСО
Сыныпты түгендеу
Амандасу, психологиялық ахуалды орнату
Шаттық шеңберіне тұру, жылы лебіз айту
Топтастыру
Сурет қиындыларын жинастыру арқылы екі топқа бөлу
Топ мүшелерінің міндеттерін айтып, өзара сайлау
Қолбасшы - жұмысты басқарады
Таймкипер - уақытты басқарады
Баяндаушы - атқарған жұмысты қорғайды
Бағалау парағын тарату Толтыру тәртібін түсіндіру
Сынып старостасы сыныпты тізім бойынша түгендейді.
Шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне жылы лебіздер айтады
Топтастыру
Сурет қиындыларын таңдап, жинастырып екі топқа бөлінеді.
Әрбір топ мүшелерінің міндеттерін бөліп алады:
Қолбасшы - жұмысты басқарады
Таймкипер - уақытты басқарады
Баяндаушы - атқарған жұмысты қорғайды
Бағалау парағын алады
Үй тапсырмасын тексеру
5 мин
ОүБжОБ
(жеке-дара жұмыс)
ОмОЖТ (жұптық жұмыс)
Тест жұмысын орындау
Тест жұмысын орындап болған соң, екі-екіден жұпқа бөлініп, бір-бірінің тест жұмыстарын тексеру
Тест жауаптары
* В
* D
* B
* A
* A
* D
* C
* B
* C
* A
Тест жұмысын орындайды
Тест жұмысын орындап болған соң, екі-екіден жұпқа бөлініп, бір-бірінің тест жұмыстарын тексереді
Білу
2 мин
ОмОЖТ
(диалог)
ТжДБО
СТО
Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында оқушыларға шар, куб, тіктөртбұрыш, үшбұрыш, түзу сияқты геометриялық фигуралар көрсетіледі беріледі.
Бұл қандай фигуралар?
Оларды қайда кездестіреміз?
Біздің сабағымызға қандай қатынасы бар деп ойлайсыздар?
Сонда біздің сабағымыздың мақсаты қандай?
Өте жақсы балалар, дұрыс айтасыздар.
Біз бүгін сабақта мәтіндік редактордың графикалық мүмкіндіктерімен танысамыз
Геометриялық фигуралар
Тұрмыста (люстра, парта, қабырға, шатыр және т.б)
Геометрияда
Word-та осы фигуралардың көмегімен сурет саламыз
Wоrd-та геометриялық фигуралармен жұмыс жасауды үйрену
Түсіну
6 мин
СТОҮ
ОмОЖТ
(топтық жұмыс)
Екі топқа жаңа тақырып бойынша оқу материалдары беріледі, әр оқушы жеке оқып, топта талқылайды. Кластерге түсіріп, топтар алдында өз кластерлерін қорғайды, өз түсінгендерін айтады
Оқушылар берілген оқу материалдын оқып, топта талқылайды. Кластерге түсіріп, топтар алдында өз кластерлерін қорғайды, өз түсінгендерін айтады
Қолдану
17 мин
АКТ
Жеке-дара жұмыс
Жеке-дара жұмыс
(2 мин)
Жеке-дара жұмыс
(5 мин)
ТжДБО
(8 мин)
І - деңгей
Практикалық тапсырма №1
(2 мин)
1. Компьютерді іске қосып, MS Word 2007 бағдарламасын жүктеу. Ол үшін: Пуск- Все программы- Microsoft Office - MS Word 2007 комнадасын орындау немесе жұмыс үстеліндегі MS Word 2007жарлыққа екі рет шерту
2. Жұмыс үстеліндегі 8-сынып қапшығынан Жайлау.jpeg суретін таңдап, тышқанның оң жақ батырмасын басу, шыққан Динамикалық менюденКопироватькомандасын орындау.
3. MS Word 2007 бағдарламасына өтіп, Главная - Алмасу буфері меню жолынан Вставить батырмасын басу.
4. MS Word 2007 құжатында жайлау суреті пайда болады.
5. Суретті ортасы бойынша турала. Ол үшін: суреті белгіле, Главная - Абзац менюінен батырмасын таңда.
6. Жұмысыңды сақта. Ол үшін: Файл - Сохранить как командасын орындау, ашылған Сохранение документатерезесінде жұмыс істеліндегі 8-сынып қапшығын таңдап, Тапсырма-1 деп жазып, Сохранить батырмасын шерту.
4. MS Word 2007 бағдарламасын жабу. Ол үшін: Файл - Закрыть командасын орындау немесе батырмасын шерту.
Практикалық тапсырма №2
1. MS Word 2007 бағдарламасын жүктеу. Ол үшін: Пуск- Все программы- Microsoft Office - MS Word 2007 комнадасын орындау немесе жұмыс үстеліндегі MS Word 2007жарлыққа екі рет шерту
2. Вставка - Иллюстрации - Клип командасын орындау
3. Клип қосымша терезесі ашылады.
4. Искать бөліміне ПРИРОДА деп жазу, начать батырмасын басу.
5.Шыққан суреттер ішінен өзіне ұнағанын таңдап, тышқанның сол жақ батырмасымен бір рет шерт.
6. Жұмыс аймағына сурет кірістіріледі.
7. Жұмысыңды Тапсырма-2 деген атпен жұмыс үстеліндегі 8-сынып қапшығына сақта
ІІ - деңгей
Практикалық тапсырма №3
1. MS Word 2007 бағдарламасын жүктеу
2. Вставка - Иллюстрации - Фигуры командасын орындау
3. Фигуры бөлімшесі шығады, қажетті фигураны таңдап, "Киіз үй" суреттін салу
4. Вставка - Текст - Word Art командасын орындау
5. Word Art фигуралық мәтін коллекциясынан өз талғамына байланысты таңдау
6. Изменение текста Word Art терезесіне "Киіз үй" мәтінін теріп,
Ок батырмасын басу.
7. Жұмысыңды Тапсырма-3 деген атпен жұмыс үстеліндегі 8-сынып қапшығына сақта
ІІІ - деңгей
Практикалық тапсырма №4
1.WordArt фигуралық мәтін, Автофигура және сурет кірістірулер арқылы 8-наурыз мерекесі қарсаңында <<Сүйікті анама>> атты тақырыбында ашық хат (открытка) жасау.
2.Жұмысыңды Тапсырма-4 деген атпен жұмыс үстеліндегі 8-сынып қапшығына сақта
Оқушылар компьютерге отырып, берілген практикалық тапсырманы орындайды
Сергіту сәті
3 мин
ОмОЖТ ЖЕСО
<<Эделвейс>> жаттығуын орындау
<<Эделвейс>> жаттығуын орындайды
Талдау
3 мин
СТО
(Венн диаграмма)
Жасаған ашық хатты тағы қандай түрде жасауға болады?
Компьютермен және қолмен жасалған ашық хаттың айырмашылықтар бар ма? Олар қандай айырмашылықтар?
Венн диаграммасында салыстырып, ұқсастықтарын анықтау
Өз қолымызбен..
Иа, бар біз қолмен жасағанда ізденеміз, ал компьютерде жасаған әдемі, көрнекі болады
Синтездеу
4 мин
СТОҮ
Сабақты қорытындылау
Сонымен, бүгінгі сабақта қандай жұмыстар жасадық?
MS Word 2007 мәтіндік редакторының қандай графикалық мүмкіндіктері бар екен?
Осы MS Word 2007 мәтіндік редакторының графикалық мүмкіндіктеріның өмірде қандай маңызы бар?
Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді қайда қолдана аласыздар?
Суреттері бар жапсырғыш стикерлер таратылады, оқушыларға сабақтан алған әсерлерін кластерге түсіру, стикерге пікір жазып жапсыру
Қорытындылау
Мәтінге сурет кірістірдік
Автофигурамен жұмыс жасадық
Сурет кірістіруге болады
автофигуралармен суреттерді, схемаларды кескіндеуге болады
бұл өте маңызды рөл атқарады, себебі, біздің жан-жағымызды қоршаған заттардың барлығы да графикалық редакторлардан тұрады
Кластерге жапсырғыш суреттерді жабыстырып, стикерге пікір жазады
Бағалау
2 мин
ОүБжОБ
Бағалау парағына сүйене отырып, өзін-өзі бағалап, бағасын анықтайды
Бағалау парағына сүйене отырып, өзін-өзі бағалап, бағасын анықтайды
Үй тапсырмасын беру
1 мин
ТжДБО
Әрбір оқушыға аттары жазылған қағаздар (жереби) таратылады, келесі сабаққа бір-бірлеріңе құттықтау ашық хаттарын компьютерде немесе өз қолдарыңмен жасап келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz