Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Етістіктің жіктелуі. 4-сынып



Ашық сабақ. Қазақ тілі 4 сынып

Сабақтың тақырыбы: Етістіктің жіктелуі

Сабақтың білімділік мақсаты: Сөз таптары тақырыбынан алған білімдерін
тиянақтау. Етістіктің жекеше және көпше жіктелуі туралы түсінік беру .
Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білімдерін бекіту. Сөздік қорын
молайту.

Дамытушылығы: Білім алуға қызығушылығын ояту. Шығармашылық тапсырмалар
арқылы шығармашылық ойлау қабілетін дамыту, есте сақтау, жаттай білу
қабілетін жетілдіру. Оқушылардың бір-бірін бағалауын ұйымдастыру.

Тәрбиелік мақсаты: Туыстық қарым- қатынасты ажырата білуге,, адамгершілік
қасиеттерді сақтауға тәрбиелеу. Қоршаған ортаны, тірі табиғатты сүюге
ынталандыру.

Сабақтың әдісі: Дамыта отырып оқыту. (сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы)

Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану, өзін-өзінтану пәні

Сабақтың көрнекілігі:

а) «Сыйқырлы текше» тапсырмалары ( слайдта көрсетілген.)

ә) «Құндыз- бағалы аң» тақырыбындағы ғаламтор материалы

б) Әр оқушыға арналған үлестірмелі қағаздар

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру ( өзін таныстыру, сабақтың мақсатын айту)

2. Қызығушылығын ояту ( текше туралы білетіндерін естеріне түсіру)

(Математика пәнімен байланыстыру)

- Мынау қандай фигура?

- Текше (куб)

- Оның неше жағы бар?

3. Өткен тақырыптардан алған білімдерін тексеру

«Сыйқырлы текше» бойынша (баладағы бар ақпаратты алу)

Слайд №1 ( текшенің І жағының тапсырмасы)

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

-Етістіктің жіктелуі дегеніміз не?

- Етістікке жіктік жалғауы жалғанып өзгеруін етістіктің жіктелуі деп
атаймыз.

- Етістік неше жақта жіктеледі?

- Етістік үш жақта жіктеледі.

-Жіктік жалғаулы етістіктер қандай сөйлем мүшесі болады?

- Баяндауыш

Қорытындылау

ІІІ Жаңа сабақ. ( күннің жадын, сабақтың тақырыбын жазу)

Слайд №2 (текшенгің ІІ жағы)

13-жаттығудың (ауызша)

Мақсаты:

а) етістікті табу

ә) қай жақта тұрғанын айту

б) 1-ші және екінші бағандағы сөйлемдерді салыстыру ( жекеше, көпше түрде
жіктелетіндігін айту)

д) III жақта жіктік жалғауы болмайтындығы түсіндіріледі

Айтылуына қарай қандай сөйлемдер?

а) сөйлем мүшелеріне талдату арқылы жай сөйлем, жалаң сөйлем екеніне көз
жеткізу

ә ) жіктік жалғауы басқа қосымшалар сияқты сөз бен сөзді байланыстыратын
дығын ескерту

б) III жақта жіктік жалғауы болмайтындығы түсіндіріледі

Слайд № 3 (Текшенің үшінші жағы)

14-жаттығу Дәптермен жұмыс Жаңылтпашты жатқа жазу

( жазу каллиграфиясына көңіл бөлу, есте сақтау қабілетін жетілдіру)

Үш егізбіз, үш егізбіз,

Асты бірге ішеміз біз.

Тапсырмасы: жіктелген етістікті табу, астын сызу, етістікті сөз
құрамына талдау, ішеміз-көпше түрде 3-жақта жіктелген, егізбіз - 3 -ші
жақта жіктелген зат есімдер

Егіз дегеніміз не? Үш егізді тағы қалай атауға болады?

( туыстық қарым- қатынас туралы, адамгершілік туралы мағұлматтар беру)

Сергіту сәті: Отбасы мүшелері бір- бірінің қимыл-қозғалысынан, бет
әлпетіндегі ым- жымынан еркін түсініседі. Олай болса ,

« Пантамимикалық » ойын ( оқушының зеректігін жетілдіру)

Ойынның шарты: (әр қатардан 1 оқушы шығып бетшеге жазылған тапсырманы
іштей оқып, оны қимымен көрсетеді, қалған оқушылар қимылды мұқият
қайталап, кімнің?ненің? қимылы екенін тауып айтады.)

Құс аспандап ұшты. Бала доп ойнады. Жүргізуші көлікті жүргізді.

Слайд № 4 (Текшенің ІҮ жағы)

15-жаттығу (ауызша)

Мақсаты: Берілген сөздерге сөйлем құрау, жіктік жалғаулы сөздердің
баяндауыш қызметін атқаратындығына көз жеткізу.

Тазалаймын, үйренесің, біледі.

Слайд № 5 (Текшенің Ү жағы )

16-жаттығу Әр бағандарды салыстыру ( ВЕНН диаграммасы)

1-ші жақта жіктелген етістіктер: 2-жақта жіктелген етістіктер:

[pic]

(оқушылардың шығармашылық ойлау қабілетін дамыту)

17- жаттығу Мәтінді түсініп оқу.Ат қою. Мәтін туралы білімдерін
толықтыру. Етістіктерді тауып, қай жақта тұрғанын табу.

Дүниетану пәнімен байланыстыру

Грамматикалық талдау (Мәтіндегі 1-ші сөйлемді сөз құрамына талдау)

Құндыз-ақылды жануар.

Теориялық білінің маңыздылығы (Ғаламтор материалдары)

«Құндыз – бағалы аң» (қоршаған орта мен табиғатты сүюге тәрбиелеу)

Слайд № 6 (Текшенің ҮІ жағы) Жинақтау әдісі.

Семантикалық карта

|Тапсырманың | Даладан | Жүрдің | Оқушымын |
|түрі | | | |
|Зат есімнің септелуі| | | |
|Зат есімнің жіктелуі| | | |
|Етістіктің жіктелуі | | | |

( Бірін-бірін бағалау әдісі арқылы жауаптарды тексеру)

4.Қорыту

5.Бағалау («Жүректен жүрекке» тәсілі бойынша оқушыларды тілек жазылған
текшелер беру арқылы бағалап,оқушылардың болашақтарына жақсы ғұмыр тілеу)

Өзін- өзі тану пәнімен байланыстыру

6.Үйге тапсырма беру

-----------------------
тұрмын

оқимын

оқыдым

көрдім

оқысам

көрсем

о

тұрсың

оқисың

көресің

оқысаң

көрсең

Етістіктің жіктелуі


Ұқсас жұмыстар
Етістіктің жіктелуі
Сұрақ құрастыра алмауы
Оқытудағы құзіреттілік технологиясын қолдану
Ашық рай
Сөйлемді сөйлем мүшесіне талдауы
Ауыспалы осы шақ
Етістіктің шақтары. 11 сынып
Етістікті қайталау
Ғаламтор қазақ тілінде
Қазақ тілінен емтихан билеттері (6 - сынып)
Пәндер