Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Етістіктің жіктелуі. 4-сынып
Ашық сабақ. Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Етістіктің жіктелуі
Сабақтың білімділік мақсаты: Сөз таптары тақырыбынан алған білімдерін
тиянақтау. Етістіктің жекеше және көпше жіктелуі туралы түсінік беру .
Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білімдерін бекіту. Сөздік қорын
молайту.
Дамытушылығы: Білім алуға қызығушылығын ояту. Шығармашылық тапсырмалар
арқылы шығармашылық ойлау қабілетін дамыту, есте сақтау, жаттай білу
қабілетін жетілдіру. Оқушылардың бір-бірін бағалауын ұйымдастыру.
Тәрбиелік мақсаты: Туыстық қарым- қатынасты ажырата білуге,, адамгершілік
қасиеттерді сақтауға тәрбиелеу. Қоршаған ортаны, тірі табиғатты сүюге
ынталандыру.
Сабақтың әдісі: Дамыта отырып оқыту. (сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы)
Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану, өзін-өзінтану пәні
Сабақтың көрнекілігі:
а) «Сыйқырлы текше» тапсырмалары ( слайдта көрсетілген.)
ә) «Құндыз- бағалы аң» тақырыбындағы ғаламтор материалы
б) Әр оқушыға арналған үлестірмелі қағаздар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру ( өзін таныстыру, сабақтың мақсатын айту)
2. Қызығушылығын ояту ( текше туралы білетіндерін естеріне түсіру)
(Математика пәнімен байланыстыру)
- Мынау қандай фигура?
- Текше (куб)
- Оның неше жағы бар?
3. Өткен тақырыптардан алған білімдерін тексеру
«Сыйқырлы текше» бойынша (баладағы бар ақпаратты алу)
Слайд №1 ( текшенің І жағының тапсырмасы)
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
-Етістіктің жіктелуі дегеніміз не?
- Етістікке жіктік жалғауы жалғанып өзгеруін етістіктің жіктелуі деп
атаймыз.
- Етістік неше жақта жіктеледі?
- Етістік үш жақта жіктеледі.
-Жіктік жалғаулы етістіктер қандай сөйлем мүшесі болады?
- Баяндауыш
Қорытындылау
ІІІ Жаңа сабақ. ( күннің жадын, сабақтың тақырыбын жазу)
Слайд №2 (текшенгің ІІ жағы)
13-жаттығудың (ауызша)
Мақсаты:
а) етістікті табу
ә) қай жақта тұрғанын айту
б) 1-ші және екінші бағандағы сөйлемдерді салыстыру ( жекеше, көпше түрде
жіктелетіндігін айту)
д) III жақта жіктік жалғауы болмайтындығы түсіндіріледі
Айтылуына қарай қандай сөйлемдер?
а) сөйлем мүшелеріне талдату арқылы жай сөйлем, жалаң сөйлем екеніне көз
жеткізу
ә ) жіктік жалғауы басқа қосымшалар сияқты сөз бен сөзді байланыстыратын
дығын ескерту
б) III жақта жіктік жалғауы болмайтындығы түсіндіріледі
Слайд № 3 (Текшенің үшінші жағы)
14-жаттығу Дәптермен жұмыс Жаңылтпашты жатқа жазу
( жазу каллиграфиясына көңіл бөлу, есте сақтау қабілетін жетілдіру)
Үш егізбіз, үш егізбіз,
Асты бірге ішеміз біз.
Тапсырмасы: жіктелген етістікті табу, астын сызу, етістікті сөз
құрамына талдау, ішеміз-көпше түрде 3-жақта жіктелген, егізбіз - 3 -ші
жақта жіктелген зат есімдер
Егіз дегеніміз не? Үш егізді тағы қалай атауға болады?
( туыстық қарым- қатынас туралы, адамгершілік туралы мағұлматтар беру)
Сергіту сәті: Отбасы мүшелері бір- бірінің қимыл-қозғалысынан, бет
әлпетіндегі ым- жымынан еркін түсініседі. Олай болса ,
« Пантамимикалық » ойын ( оқушының зеректігін жетілдіру)
Ойынның шарты: (әр қатардан 1 оқушы шығып бетшеге жазылған тапсырманы
іштей оқып, оны қимымен көрсетеді, қалған оқушылар қимылды мұқият
қайталап, кімнің?ненің? қимылы екенін тауып айтады.)
Құс аспандап ұшты. Бала доп ойнады. Жүргізуші көлікті жүргізді.
Слайд № 4 (Текшенің ІҮ жағы)
15-жаттығу (ауызша)
Мақсаты: Берілген сөздерге сөйлем құрау, жіктік жалғаулы сөздердің
баяндауыш қызметін атқаратындығына көз жеткізу.
Тазалаймын, үйренесің, біледі.
Слайд № 5 (Текшенің Ү жағы )
16-жаттығу Әр бағандарды салыстыру ( ВЕНН диаграммасы)
1-ші жақта жіктелген етістіктер: 2-жақта жіктелген етістіктер:
[pic]
(оқушылардың шығармашылық ойлау қабілетін дамыту)
17- жаттығу Мәтінді түсініп оқу.Ат қою. Мәтін туралы білімдерін
толықтыру. Етістіктерді тауып, қай жақта тұрғанын табу.
Дүниетану пәнімен байланыстыру
Грамматикалық талдау (Мәтіндегі 1-ші сөйлемді сөз құрамына талдау)
Құндыз-ақылды жануар.
Теориялық білінің маңыздылығы (Ғаламтор материалдары)
«Құндыз – бағалы аң» (қоршаған орта мен табиғатты сүюге тәрбиелеу)
Слайд № 6 (Текшенің ҮІ жағы) Жинақтау әдісі.
Семантикалық карта
|Тапсырманың | Даладан | Жүрдің | Оқушымын |
|түрі | | | |
|Зат есімнің септелуі| | | |
|Зат есімнің жіктелуі| | | |
|Етістіктің жіктелуі | | | |
( Бірін-бірін бағалау әдісі арқылы жауаптарды тексеру)
4.Қорыту
5.Бағалау («Жүректен жүрекке» тәсілі бойынша оқушыларды тілек жазылған
текшелер беру арқылы бағалап,оқушылардың болашақтарына жақсы ғұмыр тілеу)
Өзін- өзі тану пәнімен байланыстыру
6.Үйге тапсырма беру
-----------------------
тұрмын
оқимын
оқыдым
көрдім
оқысам
көрсем
о
тұрсың
оқисың
көресің
оқысаң
көрсең
Етістіктің жіктелуі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz